Alsof die Turk Nederlands kan lezenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga kappen. Mijn verloofde heeft een keylogger geinstalleerd en nog meer shit en volgt alles wat ik doe.
Elke avond vettige worstquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef je je poes daarom nooit te eten?
Ik moest serieus waar nadenken hoe ik hierop moet reageren.....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef je je poes daarom nooit te eten?
Yes, Ambi de mond gesnoerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moest serieus waar nadenken hoe ik hierop moet reageren.....
Waarom niet? :squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
oefffquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
Is dat niet gewoon kleding met een opdruk?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
Lekker man. Heel die groef uitmijnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
Niet lang want ik zou dat te kleine jurkje van haar geile lijf scheurenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin kan zo rondlopen
Godverteringquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kon het ook anders, deze reactie...
Ik snap de link niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin kan zo rondlopen
van die lelijke oogschaduw? geen ideequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |