Een man? Ja hoor laat maar zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
Oh Veer! Ik heb trouwens een Nederlandse gezien die wel te doen is. Wil je pica?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
Oh Veer! Ik heb trouwens een Nederlandse gezien die wel te doen is. Wil je pica?
Hamertje tik dus. Schattigquote:
Nee dat niet, maar you'll need a wheelchair etc.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why? Wat heb je te verbergen? 30cm?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar you'll need a wheelchair etc.
Engels en Nederlands in één zin is wel een beetje sadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar you'll need a wheelchair etc.
Nee hoor. bek houwe tegen mijn krioquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Engels en Nederlands in één zin is wel een beetje sad
Jij hebt helemaal geen inbreng, lelijke Poolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor. bek houwe tegen mijn krio![]()
Goede kale borst welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, een vrouwBo Maerten.
[ afbeelding ]
Wat ik van de man er naast vind kun je wel raden.
En wat moet ik met deze foto? Heb je geen duidelijkere ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga google, blondie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wat moet ik met deze foto? Heb je geen duidelijkere ofzo
Limburgers zouden er een nog lelijker woord voor verzinnenquote:
Neuh. Ik weet zo ook wel dat er mooie NL chicks zijn. Ken er genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet zo ook wel dat er mooie NL chicks zijn. Ken er genoeg.
je eigen spiegelbeeld als maat nemen voor NL vrouwenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet zo ook wel dat er mooie NL chicks zijn. Ken er genoeg.
Bewijslast bij de tegenpartij plaatsen. Good girlquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik denk van wel tot het tegendeel bewezen is
Zij is pools dus die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
je eigen spiegelbeeld als maat nemen voor NL vrouwen
trots op me?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Bewijslast bij de tegenpartij plaatsen. Good girl
Als nooit daarvoorquote:
Waarom betrekken jullie alles wat ik zeg over een ander op mijzelfquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
je eigen spiegelbeeld als maat nemen voor NL vrouwen
Heeft ze nog geen NL-paspoort?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is pools dus die vlieger gaat niet op.
'jullie' schijnbaar welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom betrekken jullie alles wat ik zeg over een ander op mijzelfIk vind mijzelf heus geen freaking godin hoor. Allemachtig.
Zo doe je wel altijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom betrekken jullie alles wat ik zeg over een ander op mijzelfIk vind mijzelf heus geen freaking godin hoor. Allemachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
het is geeahtequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik denk van wel tot het tegendeel bewezen is
Bij sommige dingen kent ze geen matequote:
Sws schatje.quote:
Goede reply, wachten op SG haar respons over fonetische shizzlequote:
De jaloezie spat er weer van afquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws schatje.
Zal ik een cheesecake voor je bakken? Kun je wat aankomen. Een echte vrouw heeft wat om haar heen. Aldus oma.
Goed FoBoquote:
Ja, zo ik ben ook de mooiste jongen ter wereld. Mijn moeder zegt het iedere avond.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws schatje.
Zal ik een cheesecake voor je bakken? Kun je wat aankomen. Een echte vrouw heeft wat om haar heen. Aldus oma.
al zou gaite best ergens geiten kunnen betekenen. ik heb echter geen idee waar krio vandaan komtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede reply, wachten op SG haar respons over fonetische shizzle
Stakes
G61 1.80
SG- 1.47
Echt he? Die duizendponder doet alsof ik anorexia heb en 30 kg weeg ofzoquote:
Is oma's zin. Niet de mijne.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, zo ik ben ook de mooiste jongen ter wereld. Mijn moeder zegt het iedere avond.
Jij zegt het ook elke avond tegen jezelf in de spiegel volgens mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, zo ik ben ook de mooiste jongen ter wereld. Mijn moeder zegt het iedere avond.
duizendponderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Die duizendponder doet alsof ik anorexia heb en 30 kg weeg ofzo
heb je aids in je vinger en probeerde je 'geachte' te typen? je mag ook gewoon 'beste' tegen mij zeggen hoor. of anders 'lieve' als je in mijn vriendenboekje schrijftquote:
Beetje raar ja. Gewoon 41 kilo schoon aan de haak.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Die duizendponder doet alsof ik anorexia heb en 30 kg weeg ofzo
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje raar ja. Gewoon 41 kilo schoon aan de haak.
Ik kan niet ontkennen dat ik soms nakend voor de spiegel sta, mezelf een stuk noem en daarna een hinterige knipoog naar mijzelf geefquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zegt het ook elke avond tegen jezelf in de spiegel volgens mij
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je aids in je vinger en probeerde je 'geachte' te typen? je mag ook gewoon 'beste' tegen mij zeggen hoor. of anders 'lieve' als je in mijn vriendenboekje schrijft
Cijfertjes verwisselen om je echte gewicht te verhullen is zo not donequote:
Lijkt mij ook niet idd. Kan aan je posts hier aflezen dat je een beetje verslaafd bent aan zelfverheerlijking. Zolang je maar zelf een positief beeld van je hebtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik soms nakend voor de spiegel sta, mezelf een stuk noem en daarna een hinterige knipoog naar mijzelf geef
Nee honey, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Jij kaatste hem. That's all.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
Veer, jij mag wel kritiek tonen en als ik het bij jouw gebrek aan gewicht doe ben ik zgn hater.
Tis goed met je.
Lieve SG, domme zeeuw: nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je aids in je vinger en probeerde je 'geachte' te typen? je mag ook gewoon 'beste' tegen mij zeggen hoor. of anders 'lieve' als je in mijn vriendenboekje schrijft
Mensen die via internet psychologie trachten te beoefenenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet idd. Kan aan je posts hier aflezen dat je een beetje verslaafd bent aan zelfverheerlijking. Zolang je maar zelf een positief beeld van je hebt
Ben jij lekker dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die via internet psychologie trachten te beoefenen
Maar goed, het is schijnbaar verboden om toe te geven dat je lekker bent ofzo.
oke, link naar je vriendenboekje. Ik zal een poeziealbum waardig stukje schrijven voor jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
fok is niet mijn vriendenboekje. hier prefereer ik toch 'beste'
Mijn schele vriendinnetje zegt van welquote:
Psychologie trachten te beoefenen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die via internet psychologie trachten te beoefenen
Maar goed, het is schijnbaar verboden om toe te geven dat je lekker bent ofzo.
Hey podhooftquote:
Ik zou niet durven man, met jouw 35 kilo trek je dat niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee honey, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Jij kaatste hem. That's all.
Observatie is een compleet onbekend begrip binnen de psychologie ja. Zeker wanneer men er daarna nog een conclusie aan probeert te verbindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psychologie trachten te beoefenen?wat? omdat ik uit jouw posts bepaalde dingen opmaak? gewoon observeren hoor. Heb niks met psychologie.
Als het terecht is, is het al een beetje sad dat je hier blaat dat je lekker bent. Onterecht is het sad x 1000039just sayin'
Ik ben bang dat ik ook nog een keer scheel word.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn schele vriendinnetje zegt van wel
Stevige bovenbenen welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zegt nu dus dat observeren compleet afhankelijk is van psychologie en dat het begrip daarbuiten niet voor komt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Observatie is een compleet onbekend begrip binnen de psychologie ja. Zeker wanneer men er daarna nog een conclusie aan probeert te verbinden
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou niet durven man, met jouw 35 kilo trek je dat niet.
Aldus Goliathquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou niet durven man, met jouw 35 kilo trek je dat niet.
Beter croppen ze iets meer jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Stevige bovenbenen wel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik kan waarschijnlijk meer gewicht tillen dan jij, mop.
Wil je nu aangeven dat je nu geen pseudo-psychologie op mij probeert toe te passen met je observatietjes van wat trollerige posts en daaraan nogal boude conclusies te verbinden? Ga weg joh, grappenmakertquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zegt nu dus dat observeren compleet afhankelijk is van psychologie en dat het begrip daarbuiten niet voor komt?
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2013 13:28 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Engels en Nederlands in één zin is wel een beetje sad
Idd ja,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je nu aangeven dat je nu geen pseudo-psychologie op mij probeert toe te passen met je observatietjes van wat trollerige posts en daaraan nogal boude conclusies te verbinden? Ga weg joh, grappenmakert
fobo!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, link naar je vriendenboekje. Ik zal een poeziealbum waardig stukje schrijven voor je
Goede comeback, fantastische gifquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:30 schreef hardcoregek het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 oktober 2013 13:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer?
Comeback? Kan ik hieruit opmaken dat je post serieus bedoeld was?quote:
Omdat jij een godin bentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo?
Moeilijk he, quoten? Oh nee omdat je mijn reactie blijkbaar hilarisch vondWas wel benieuwd waarom
Moeilijk he, quoten? Oh nee omdat je mijn reactie blijkbaar hilarisch vondquote:
Hehe quote ging niet helemaal oke, maare ja als dame stoer gaan doen over hoeveel je wel niet kan tillen, moest ik wel even om lachenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:35 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Moeilijk he, quoten? Oh nee omdat je mijn reactie blijkbaar hilarisch vondWas wel benieuwd waarom
Stoer gaan doen ook echtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:35 schreef hardcoregek het volgende:
Hehe quote ging niet helemaal oke, maare ja als dame stoer gaan doen over hoeveel je wel niet kan tillen, moest ik wel even om lachen
Kanker, je bent nu echt een karikatuur van jezelf aan het makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[b]Idd ja,waarom zou ik? bewijst maar weer dat je je veel belangrijker voelt dan je daadwerkelijk bent [/b]
jij maakt conclusies over mijn beweegredenen, uit het niets. Apart. Maar voel je vrij
Haha ja ik deed per ongelukls nederlands en engels in een zin terwijl ik jou daar commentaar op gaaf hahahahquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Comeback? Kan ik hieruit opmaken dat je post serieus bedoeld was?
neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ik zal er over denken.
slecht fobo overigens..
Eén van de zeldzame matige dingen aan sg jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ik zal er over denken.
slecht fobo overigens..
hoe durf je!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Eén van de zeldzame matige dingen aan sg ja
Te weinig fotomateriaal, kan me geen fysieke verbeelding maken van m'n droomvrouw. Dus gewoon een slecht fotoboek. Sorry schatquote:
Waarom precies?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Kanker, je bent nu echt een karikatuur van jezelf aan het maken
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Te weinig fotomateriaal, kan me geen fysieke verbeelding maken van m'n droomvrouw. Dus gewoon een slecht fotoboek. Sorry schat
:S :S :Squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom precies?en waarom 'kanker' gebruiken? zwaktebod?
:s
Heb wel linkje ergens nog van foto van haar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Te weinig fotomateriaal, kan me geen fysieke verbeelding maken van m'n droomvrouw. Dus gewoon een slecht fotoboek. Sorry schat
Kankerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:
Is geen ziekte om mee te spotten iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorig jaar veulen moeten laten inslapen door hoefkatrol.
Ik vind kanker een prachtige en kleurrijke toevoeging aan de Nederlandse taal met een krachtige klank en dito betekenis. Vandaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen naakt dan want ik zit op kantoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb wel linkje ergens nog van foto van haar.
Of karbunkelquote:
Nee. Sterf.quote:
Overal en nergens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echter geen idee waar krio vandaan komt
Er zijn bijna geen foto's van sg niet naaktquote:
Ik snap het nog steeds niet... heb het terug gelezen, en ik denk dat je hypocriet bedoeld en niet karikatuur van mijzelf, maar dan nog... ik noem mij nergens lekker o.i.d.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind kanker een prachtige en kleurrijke toevoeging aan de Nederlandse taal met een krachtige klank en dito betekenis. Vandaar.
Je maakt een karikatuur van jezelf omdat je zelf doet wat je mispreekt. En dat is lachwekkend.
Hey mijn fan, waar was je? weinig random benamingen gehad deze en afgelopen week van je (hihiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Pas op Dven... 2nootjes favo topic is het klb feedback topic... Hij naait je sneller dan een konijn..
Hahahaquote:
quote:
AJquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doodverwensing mag niet.
Ik hoorde dat ambi hier was? Waar?
Van wie hoorde je dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doodverwensing mag niet.
Nee Ambi is hier niet doeiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doodverwensing mag niet.
Spannend hoorquote:
True.quote:
ies koeltoer enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spannend hoorgeheime bronnen op FOK! wiejo
[..]
True.
Hoop geschreeuw, zwaar onzekerquote:
Laat ik vooropstellen dat mijn zelfverheerlijking een nogal discutabel punt is wat gemakkelijk onder de noemer sarcasme kan vallen. Ik kan het beeld dat anderen van mij hebben wel enigszins voorstellen. Beetje vooringenomenheid, wat misplaatste kennis door een aantal users die mij door wat foto's als zodanig zijn gaan bestempelen en ikzelf die uiteindelijk maar met dat beeld mee is gaan spelen. Maar mocht je een keer duidelijkheid willen : Uiteindelijk heb ik niet bepaald een sterke mening over mijn eigen voorkomen, wat dat betreft ben ik gewoon een gemiddelde verschijning waar verder niet heel veel bijzonders aan is. Niet kleurrijk maar ook niet saai, niet aantrekkelijk maar ook niet lelijk. Gewoon een heel gemiddeld mens danwel FOK!kertje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen foto's van sg niet naakt
[..]
Ik snap het nog steeds niet... heb het terug gelezen, en ik denk dat je hypocriet bedoeld en niet karikatuur van mijzelf, maar dan nog... ik noem mij nergens lekker o.i.d.
Stel ook nergens dat ik mijzelf verheerlijk.. dat doe jij wel. Dus alsnog graag een goeie uitleg willen.
ahahahahhahahquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:01 schreef Dven het volgende:
Kut, ik kan niet uit haar atmosfeer ontsnappen
Ninja was not so ninjaquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat mijn zelfverheerlijking een nogal discutabel punt is wat gemakkelijk onder de noemer sarcasme kan vallen. Ik kan het beeld dat anderen van mij hebben wel enigszins voorstellen. Beetje vooringenomenheid, wat misplaatste kennis door een aantal users die mij door wat foto's als zodanig zijn gaan bestempelen en ikzelf die uiteindelijk maar met dat beeld mee is gaan spelen. Maar mocht je een keer duidelijkheid willen : Uiteindelijk heb ik niet bepaald een sterke mening over mijn eigen voorkomen, wat dat betreft ben ik gewoon een gemiddelde verschijning waar verder niet heel veel bijzonders aan is. Niet kleurrijk maar ook niet saai, niet aantrekkelijk maar ook niet lelijk. Gewoon een heel gemiddeld mens danwel FOK!kertje.
Het is in ieder geval dom om met zo weinig voorkennis zo'n sterk beeld van iemand aan te nemen en deze dan ook nog eens alsware de volledige waarheid uit te spreken.
karikatuur is overigens inderdaad een foutieve woordkeuze geweest. Laat ik ook dat helder formuleren : "Gij die vrij van zonde zijt.."
Verder heb ik helemaal geen zin in lange woordenwisselingen op FOK!, ik wil gewoon op m'n gemak een beetje trollen en ouwehoeren. Dus laat me met rust!
Samenvatting :quote:
SG's zwaartekracht bedoel jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:01 schreef Dven het volgende:
Kut, ik kan niet aan haar zwaartekracht ontsnappen
Zo'n nicht is het ongetwijfeldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Pas op Dven... 2nootjes favo topic is het klb feedback topic... Hij naait je sneller dan een konijn..
Gun ik jequote:
Ik zou wel diep in haar zwaartekracht willen verdwijnen. Mezelf helemaal op laten slokkenquote:
ik verdenk 2NutZ er ook altijd van gay te zijn. Gewoon zo'n algehele gay uitstraling enzo. Is ie dat ook?quote:
Is niet zo moeilijk geweest als je in NL woont woont XD XDquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou wel diep in haar zwaartekracht willen verdwijnen. Mezelf helemaal op laten slokken
Whehehehe ja pas maar op, frikandel ligt nog steeds wakker van dat ik zijn topic een sc topic vond en of dat niet hun vaste sc topic kon worden. Echt zo hard, die jongen kan er niet mee omgaan.quote:
Wat heb je tegen gay's dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik verdenk 2NutZ er ook altijd van gay te zijn. Gewoon zo'n algehele gay uitstraling enzo. Is ie dat ook?
Moeten gewoon opflikkeren jatochquote:
Leef en laten leven vind ik zelf.quote:
Shaggy-mentaliteitquote:
Beter Shaggy dan Velmaquote:
Daarom, niet zo negatief daaroverquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niets. Helemaal niets. Gays zijn ook mensen.
Ik ben niet negatief over gays. Ik zeg alleen dat jij zo op me over komt en dat ik me afvraag of ik gelijk heb,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter Shaggy dan Velma
[..]
Daarom, niet zo negatief daarover
Waarom vraag je mij dat niet dan? Dven kent mij niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief over gays. Ik zeg alleen dat jij zo op me over komt en dat ik me afvraag of ik gelijk heb,
God behoede mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij dat niet dan? Dven kent mij niet.
Jij komt ook over op mij als een dikke aids sloerie.. maar volgens jou zit ik fout.
Wat jij van mij wilt denken moet je gewoon zelf maar wetenals jij denkt gay dan maar gay toch.
haha wejo lol zou sws niet pikkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij komt ook over op mij als een dikke aids sloerie
haha sg en pikken in 1 zin ;Dquote:
Wowquote:
Beetje alla die fastfood-reclames. Zooooooooo! Die is goed met pikkenquote:
ben ik ook joh. dus dan zit ik ook goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij dat niet dan? Dven kent mij niet.
Jij komt ook over op mij als een dikke aids sloerie.. maar volgens jou zit ik fout.
Wat jij van mij wilt denken moet je gewoon zelf maar wetenals jij denkt gay dan maar gay toch.
Is ze wel denk ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje alla die fastfood-reclames. Zooooooooo! Die is goed met pikken
Volgens deze theorie zit je correct, jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben ik ook joh. dus dan zit ik ook goed
Lumburg, dat is toch die provincie die zowel door de Nederlanders alsook door de Belgen niet gewenst is en als zo'n beetje de achterlijkste regio van beide landen wordt beschouwd? Toegegeven, dan ben je behoorlijk kut, Limburgerquote:
inderdaad ja. limburg hoort niet bij nederland. net als friesland.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Lumburg, dat is toch die provincie die zowel door de Nederlanders alsook door de Belgen niet gewenst is en als zo'n beetje de achterlijkste regio van beide landen wordt beschouwd? Toegegeven, dan ben je behoorlijk kut, Limburger
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkpvver.
Gianni ik zou dit echt niet pikken.
was dat maar waarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
inderdaad ja. limburg hoort niet bij nederland. net als friesland.
Ditquote:
PVV'ers zijn toch juist goed bevolkt in de onderlaag die Limburg heet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkpvver.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Lumburg, dat is toch die provincie die zowel door de Nederlanders alsook door de Belgen niet gewenst is en als zo'n beetje de achterlijkste regio van beide landen wordt beschouwd? Toegegeven, dan ben je behoorlijk kut, Limburger
zullen de christelijke ouders blij mee zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Ibn Ghaldoun failliet verklaard
Ze worden ondergebracht bij Christelijke schoolwow.
Andersom was dit nooit gebeurd denk ik.
Ben benieuwd wanneer die burgeroorlog van start gaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen de christelijke ouders blij mee zijn
Wat vind jij van Britt Robertsonquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkpvver.
min:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind jij van Britt Robertson![]()
[ afbeelding ]
Olson twins? oh die zou ik ook doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:46 schreef fyah het volgende:
[..]
min:
Ze lijkt op die tweeling,
plus:
maar dan minder debiel.
tuurlijk maar je moet wel gewoon stoer doen op internet. daarom zou ik ze niet doenquote:
Ohja gelijk heb je. Ik zelf doe nu ook te makkelijk idd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:47 schreef fyah het volgende:
[..]
tuurlijk maar je moet wel gewoon stoer doen op internet. daarom zou ik ze niet doen
jammer van de vermoedelijke sosvocht uit de schaamlippe ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohja gelijk heb je. Ik zelf doe nu ook te makkelijk idd.
7,3/10ipv 8,9/10.
?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:49 schreef fyah het volgende:
[..]
jammer van de vermoedelijke sosvocht uit de schaamlippe ja.
ik beeld me altijd in dat die wijven gewoon de hele dag pak bellenquote:
welke pak? 2pac?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef fyah het volgende:
[..]
ik beeld me altijd in dat die wijven gewoon de hele dag pak bellenwat doen ze anders?
Ken ik niet.quote:
Vriend, je praat in je eigen wereldje denk je dat mensen je zo kunnen begrijpen?quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vriend, je praat in je eigen wereldje denk je dat mensen je zo kunnen begrijpen?
#YOLO #SWEKquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vriend, je praat in je eigen wereldje denk je dat mensen je zo kunnen begrijpen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen, gezien haar ex (fokker) een voeten fetish had en graag met zijn voeten haar harige mossel in kroop
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was andersom gelukkig. Maar moest lachen, mind image
Sommige mensen zijn echt serieusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahaha![]()
wtf man
Sowieso deze shit, en dan ook nog blijkbaar allemaal online gooienmensen zijn echt dom.
Goed onderwerp denk ikquote:
een secretatis niet nee. een secretaris wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er hoort helemaal geen secretatis in de rechtbank meid
Serieus dom ja.quote:
SG + foto's + maagdjes + sg haar reputatie = winquote:
in de rechtbank heet dat een griffierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
oh nog even deze malloot kwoten:
[..]
een secretatis niet nee. een secretaris wel.
wat neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
oh nog even deze malloot kwoten:
[..]
een secretatis niet nee. een secretaris wel.
Hihi in mijn rechtbank was het anders een Secretaris die griffierswerk uitvoert.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de rechtbank heet dat een griffier
Waar stop jij graag je voeten in?quote:
ik ben nog nooit voor de rechtbank hoeven te verschijnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hihi in mijn rechtbank was het anders een Secretaris die griffierswerk uitvoert.
Dit soort figurenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef Life2.0 het volgende:
sg noemt mij een malloot
mijzelf aanraken bij de gedachte
ik ook nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit voor de rechtbank hoeven te verschijnen
Van die c-merk uggs dat ze letterlijk naast hun eigen voeten gaan lopenquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hihi in mijn rechtbank was het anders een Secretaris die griffierswerk uitvoert.
Het is 'naast de schoenen lopen' dacht ik..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die c-merk uggs dat ze letterlijk naast hun eigen voeten gaan lopen
ik heb 1x in mijn leven UGG's gekocht en dat waren 100% echte hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die c-merk uggs dat ze letterlijk naast hun eigen voeten gaan lopen
goed gegokt danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb 1x in mijn leven UGG's gekocht en dat waren 100% echte hoor
oud en wijs enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kunnen we van jou niet zeggen nee
Weet je wat ik graag in jou zou stoppen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Sorry, ben met te veel dingen op één moment bezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is 'naast de schoenen lopen' dacht ik..
Kamperchecklist?quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ben met te veel dingen op één moment bezig.
Boeit mij toch niet, heb er geen last meer van.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahaha![]()
wtf man
Sowieso deze shit, en dan ook nog blijkbaar allemaal online gooienmensen zijn echt dom.
Waarom hebben jij en sg eigenlijk haat aan elkaar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boeit mij toch niet, heb er geen last meer van.
Oh dat het je boeit of niet is terzijde. Snap niet dat mensen dit soort dingen delen met een hele online community, maar goed zal wel ouderwets zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n rosepetals standaard-PI?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kunnen we van jou niet zeggen nee
Aandachtshoereren is een zero sum gamequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en sg eigenlijk haat aan elkaar?
omdat men mijn ':)' pi zat werdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n rosepetals standaard-PI?
Wat bedoelde je precies met dat het andersom was?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Storend ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n rosepetals standaard-PI?
Is gewoon een pact idd. Lekker om de beurt aandacht ontvangen van 1000 en 1 foknerdjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aandachtshoereren is een zero sum game
Just PI when you need toquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat men mijn ':)' pi zat werd
die is schijnbaar wel gehaat bij sommige mensen jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Op zich is het wel vermakelijk als er wat gaande is op fok. Maar elk verhaal heeft een einde. En het einde mag naderen van mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gewoon een pact idd. Lekker om de beurt aandacht ontvangen van 1000 en 1 foknerdje
Geen idee, ze doet altijd racistisch. Dus doe ik ook maar bitchyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en sg eigenlijk haat aan elkaar?
Vind deze altijd zo, zo overdreven liefdevol.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zeker weten, ook lekker hun gang gaan.... ze zijn deels het probleem, maar vooral al die figuurtjes die het voeden. Verder helemaal eensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Op zich is het wel vermakelijk als er wat gaande is op fok. Maar elk verhaal heeft een einde. En het einde mag naderen van mij.
Liefde van haar is sowieso niets waard. Duurt nooit langquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind deze altijd zo, zo overdreven liefdevol.Wat iemands liefde dan ook minder waardevol maakt.
oh maar die van mij is absoluut niet liefdevolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind deze altijd zo, zo overdreven liefdevol.Wat iemands liefde dan ook minder waardevol maakt.
schatje toch....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Liefde van haar is sowieso niets waard. Duurt nooit lang
Nee, zij is geen echte racist. Maar je moet haar sowieso niet serieus nemen. Pause.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee, ze doet altijd racistisch. Dus doe ik ook maar bitchy
Hihi sg nemenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, zij is geen echte racist. Maar je moet haar sowieso niet serieus nemen. Pause.
plsquote:
halvequote:
Gaat het jou wat aan dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:41 schreef Fascination het volgende:
Anal-toy, zou je mn vraag kunnen beantwoorden?
Ja.quote:
Ja sorry ik moet me gevoelens voor je nog een beetje een plekje kunnen geven, wat lastig is in deze online wereld vol kapersquote:
Gast, gedraag jequote:
zijn voet haar kontquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat bedoelde je precies met dat het andersom was?
De cinemaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:46 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Zeker niet wanneer ik naar de cinema ga.
aj doet nog wel eens lievquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
Poll: Team?
• -supergirl-
• Angel-Joy
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je bent wel een beetje een papegaai momenteelquote:
Altijd al geweest. Dat maakt mij wie ik benquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een papegaai momenteel
Gedraag je!quote:
Haar voet, zijn aars.quote:
Eens. Snap gelijk weer waarom ik dat soort films nooit kijkquote:
Keihard moeten lachen om stukken die niet om te lachen waren. Gvd manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Snap gelijk weer waarom ik dat soort films nooit kijk
altijd team AJ natuurlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
Poll: Team?
• -supergirl-
• Angel-Joy
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Beter gewoon bij porno blijven jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:55 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Keihard moeten lachen om stukken die niet om te lachen waren. Gvd man
Laatst op Chaturbate, elk meisje dat ik aanklikte stopte met spelen of trok een kledingstuk aan. Wtf.quote:
Denk omdat ze hem een kutlimburger noemde.quote:
AJ is tofquote:
dat doet 75% van fok, dat deert limburgers niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk omdat ze hem een kutlimburger noemde.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:12 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Laatst op Chaturbate, elk meisje dat ik aanklikte stopte met spelen of trok een kledingstuk aan. Wtf.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
AJ is tof
altijd lachen met deze kleine rel asian
[..]
dat doet 75% van fok de wereld, dat deert limburgers niet behoorlijk, al zeggen ze van niet
mijn moeder zaagt altijd om tokensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond je moeder achter je
Minder oostblokkers?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:23 schreef -supergirl- het volgende:
@Dvennie
ik ging net naar aMac ipv T-Mobile....daar zijn de jongens heul niet leuk
Ierenquote:
Dit zijn toch pumps right? Ik zie het verschil tussen hakken en pumps niet zo snelquote:
Ja hij heeft me een hele rare draad meegegeven die niet van Apple is want die gaat minder snel kapot. waar ziet hij me voor aan? iemand die alles kapot maakt ofzo? maarja hij ligt nu te laden ik moet nog pics van mn combi magnetron makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
IerenHeb je wel lader zodat we vanavond effe kunnen appen?
waarom zijn mannelijke gingers altijd de lul en vrouwelijke gingers vaak extreem geile redheadsquote:
vrouwelijke gingers zijn ook niks. (ja er zijn uitzonderingen)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zijn mannelijke gingers altijd de lul en vrouwelijke gingers vaak extreem geile redheads
bullshitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vrouwelijke gingers zijn ook niks. (ja er zijn uitzonderingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |