quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje raar ja. Gewoon 41 kilo schoon aan de haak.
Ik kan niet ontkennen dat ik soms nakend voor de spiegel sta, mezelf een stuk noem en daarna een hinterige knipoog naar mijzelf geefquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zegt het ook elke avond tegen jezelf in de spiegel volgens mij
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je aids in je vinger en probeerde je 'geachte' te typen? je mag ook gewoon 'beste' tegen mij zeggen hoor. of anders 'lieve' als je in mijn vriendenboekje schrijft
Cijfertjes verwisselen om je echte gewicht te verhullen is zo not donequote:
Lijkt mij ook niet idd. Kan aan je posts hier aflezen dat je een beetje verslaafd bent aan zelfverheerlijking. Zolang je maar zelf een positief beeld van je hebtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik soms nakend voor de spiegel sta, mezelf een stuk noem en daarna een hinterige knipoog naar mijzelf geef
Nee honey, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Jij kaatste hem. That's all.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
Veer, jij mag wel kritiek tonen en als ik het bij jouw gebrek aan gewicht doe ben ik zgn hater.
Tis goed met je.
Lieve SG, domme zeeuw: nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je aids in je vinger en probeerde je 'geachte' te typen? je mag ook gewoon 'beste' tegen mij zeggen hoor. of anders 'lieve' als je in mijn vriendenboekje schrijft
Mensen die via internet psychologie trachten te beoefenenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet idd. Kan aan je posts hier aflezen dat je een beetje verslaafd bent aan zelfverheerlijking. Zolang je maar zelf een positief beeld van je hebt
Ben jij lekker dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die via internet psychologie trachten te beoefenen
Maar goed, het is schijnbaar verboden om toe te geven dat je lekker bent ofzo.
oke, link naar je vriendenboekje. Ik zal een poeziealbum waardig stukje schrijven voor jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
fok is niet mijn vriendenboekje. hier prefereer ik toch 'beste'
Mijn schele vriendinnetje zegt van welquote:
Psychologie trachten te beoefenen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die via internet psychologie trachten te beoefenen
Maar goed, het is schijnbaar verboden om toe te geven dat je lekker bent ofzo.
Hey podhooftquote:
Ik zou niet durven man, met jouw 35 kilo trek je dat niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee honey, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Jij kaatste hem. That's all.
Observatie is een compleet onbekend begrip binnen de psychologie ja. Zeker wanneer men er daarna nog een conclusie aan probeert te verbindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psychologie trachten te beoefenen?wat? omdat ik uit jouw posts bepaalde dingen opmaak? gewoon observeren hoor. Heb niks met psychologie.
Als het terecht is, is het al een beetje sad dat je hier blaat dat je lekker bent. Onterecht is het sad x 1000039just sayin'
Ik ben bang dat ik ook nog een keer scheel word.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn schele vriendinnetje zegt van wel
Stevige bovenbenen welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, een vrouwBo Maerten.
[ afbeelding ]
Wat ik van de man er naast vind kun je wel raden.
Jij zegt nu dus dat observeren compleet afhankelijk is van psychologie en dat het begrip daarbuiten niet voor komt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Observatie is een compleet onbekend begrip binnen de psychologie ja. Zeker wanneer men er daarna nog een conclusie aan probeert te verbinden
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou niet durven man, met jouw 35 kilo trek je dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |