Serieus dom ja.quote:
SG + foto's + maagdjes + sg haar reputatie = winquote:
in de rechtbank heet dat een griffierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
oh nog even deze malloot kwoten:
[..]
een secretatis niet nee. een secretaris wel.
wat neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
oh nog even deze malloot kwoten:
[..]
een secretatis niet nee. een secretaris wel.
Hihi in mijn rechtbank was het anders een Secretaris die griffierswerk uitvoert.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de rechtbank heet dat een griffier
Waar stop jij graag je voeten in?quote:
ik ben nog nooit voor de rechtbank hoeven te verschijnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hihi in mijn rechtbank was het anders een Secretaris die griffierswerk uitvoert.
Dit soort figurenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef Life2.0 het volgende:
sg noemt mij een malloot
mijzelf aanraken bij de gedachte
ik ook nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit voor de rechtbank hoeven te verschijnen
Van die c-merk uggs dat ze letterlijk naast hun eigen voeten gaan lopenquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hihi in mijn rechtbank was het anders een Secretaris die griffierswerk uitvoert.
Het is 'naast de schoenen lopen' dacht ik..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die c-merk uggs dat ze letterlijk naast hun eigen voeten gaan lopen
ik heb 1x in mijn leven UGG's gekocht en dat waren 100% echte hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die c-merk uggs dat ze letterlijk naast hun eigen voeten gaan lopen
goed gegokt danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb 1x in mijn leven UGG's gekocht en dat waren 100% echte hoor
oud en wijs enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kunnen we van jou niet zeggen nee
Weet je wat ik graag in jou zou stoppen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Sorry, ben met te veel dingen op één moment bezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is 'naast de schoenen lopen' dacht ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |