Serieus dom ja.quote:
SG + foto's + maagdjes + sg haar reputatie = winquote:
in de rechtbank heet dat een griffierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
oh nog even deze malloot kwoten:
[..]
een secretatis niet nee. een secretaris wel.
wat neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
oh nog even deze malloot kwoten:
[..]
een secretatis niet nee. een secretaris wel.
Hihi in mijn rechtbank was het anders een Secretaris die griffierswerk uitvoert.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de rechtbank heet dat een griffier
Waar stop jij graag je voeten in?quote:
ik ben nog nooit voor de rechtbank hoeven te verschijnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hihi in mijn rechtbank was het anders een Secretaris die griffierswerk uitvoert.
Dit soort figurenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef Life2.0 het volgende:
sg noemt mij een malloot
mijzelf aanraken bij de gedachte
ik ook nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit voor de rechtbank hoeven te verschijnen
Van die c-merk uggs dat ze letterlijk naast hun eigen voeten gaan lopenquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hihi in mijn rechtbank was het anders een Secretaris die griffierswerk uitvoert.
Het is 'naast de schoenen lopen' dacht ik..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die c-merk uggs dat ze letterlijk naast hun eigen voeten gaan lopen
ik heb 1x in mijn leven UGG's gekocht en dat waren 100% echte hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die c-merk uggs dat ze letterlijk naast hun eigen voeten gaan lopen
goed gegokt danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb 1x in mijn leven UGG's gekocht en dat waren 100% echte hoor
oud en wijs enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kunnen we van jou niet zeggen nee
Weet je wat ik graag in jou zou stoppen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Sorry, ben met te veel dingen op één moment bezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is 'naast de schoenen lopen' dacht ik..
Kamperchecklist?quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ben met te veel dingen op één moment bezig.
Boeit mij toch niet, heb er geen last meer van.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahaha![]()
wtf man
Sowieso deze shit, en dan ook nog blijkbaar allemaal online gooienmensen zijn echt dom.
Waarom hebben jij en sg eigenlijk haat aan elkaar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boeit mij toch niet, heb er geen last meer van.
Oh dat het je boeit of niet is terzijde. Snap niet dat mensen dit soort dingen delen met een hele online community, maar goed zal wel ouderwets zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n rosepetals standaard-PI?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kunnen we van jou niet zeggen nee
Aandachtshoereren is een zero sum gamequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en sg eigenlijk haat aan elkaar?
omdat men mijn ':)' pi zat werdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n rosepetals standaard-PI?
Wat bedoelde je precies met dat het andersom was?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Storend ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n rosepetals standaard-PI?
Is gewoon een pact idd. Lekker om de beurt aandacht ontvangen van 1000 en 1 foknerdjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aandachtshoereren is een zero sum game
Just PI when you need toquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat men mijn ':)' pi zat werd
die is schijnbaar wel gehaat bij sommige mensen jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Op zich is het wel vermakelijk als er wat gaande is op fok. Maar elk verhaal heeft een einde. En het einde mag naderen van mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gewoon een pact idd. Lekker om de beurt aandacht ontvangen van 1000 en 1 foknerdje
Geen idee, ze doet altijd racistisch. Dus doe ik ook maar bitchyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom hebben jij en sg eigenlijk haat aan elkaar?
Vind deze altijd zo, zo overdreven liefdevol.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zeker weten, ook lekker hun gang gaan.... ze zijn deels het probleem, maar vooral al die figuurtjes die het voeden. Verder helemaal eensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Op zich is het wel vermakelijk als er wat gaande is op fok. Maar elk verhaal heeft een einde. En het einde mag naderen van mij.
Liefde van haar is sowieso niets waard. Duurt nooit langquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind deze altijd zo, zo overdreven liefdevol.Wat iemands liefde dan ook minder waardevol maakt.
oh maar die van mij is absoluut niet liefdevolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind deze altijd zo, zo overdreven liefdevol.Wat iemands liefde dan ook minder waardevol maakt.
schatje toch....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Liefde van haar is sowieso niets waard. Duurt nooit lang
Nee, zij is geen echte racist. Maar je moet haar sowieso niet serieus nemen. Pause.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee, ze doet altijd racistisch. Dus doe ik ook maar bitchy
Hihi sg nemenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, zij is geen echte racist. Maar je moet haar sowieso niet serieus nemen. Pause.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |