quote:Op zondag 29 september 2013 09:43 schreef Enfermera het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Kwis!! omg!![]()
Ik wist het
zo leuk!!
Echt, écht heel tof meisquote:
Ik heb gister de vloer gedweild, dat telt tegenwoordig al als iets extra geks.quote:Op zondag 29 september 2013 01:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
oh jakkes! Heb je iets extra geks gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikina en TAP trouwens ook zo'n beetje tegelijk met mij.quote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef Chanty het volgende:
Kursor en poppejans zijn trouwens zwanger dus die kunnen uit de OP
Ik lees zo vaak dat meiden nog onzeker blijven tot ze een goeie echo hebben gehad.quote:Op zondag 29 september 2013 15:46 schreef Kursor het volgende:
[..]
Als jullie het niet heel erg vinden, dan wil ik eigenlijk pas na een goede echo donderdag uit de lijst...heb nog niet echt vertrouwen.
Met alle respect (en misschien ben ik nu een zeikwijf...) Van kursor snap ik het heel goed dat ze nog ff wil blijven gezien haar voorgeschiedenis en dat vind ik meer dan prima.quote:Op zondag 29 september 2013 17:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik lees zo vaak dat meiden nog onzeker blijven tot ze een goeie echo hebben gehad.
Is het niet een goed idee op het topic "wachten op het tweede streepje en de eerste knipper" te noemen?
Ik ben het compleet met Chanty eens. Ik vond het ook altijd erg confronterend als mensen hier actief over hun zwangerschap bleven posten wegens nog niet over durven.quote:Op zondag 29 september 2013 17:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met alle respect (en misschien ben ik nu een zeikwijf...) Van kursor snap ik het heel goed dat ze nog ff wil blijven gezien haar voorgeschiedenis en dat vind ik meer dan prima.
Maar als alle zwangeren hier nog blijven hangen tot ze een hartje hebben dan gaat de essentie van het topic verloren plus dat het aardig confronterend is voor diegenen die nog niet zwanger zijn... en zeker voor diegenen die al langer bezig zijn zoals ik![]()
Ik lees bewust vrijwel niet mee in het zwangerschapstopic (enkel soms om iemand als kursor nog even te volgen). En dan zou ik hier weer geconfronteerd worden met allemaal meiden die stressen over hun eerste echo en continue praten over hun zwangerschapskwaaltjes
Ik snap jou echt helemaal hoor dus je mag van mij echt nog lekker blijven staan. Zag idd ook dat je er in Z&G nog niet instaat. Ik duim iig heel hard voor je dat alles goed is volgende weekquote:Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ik ben het compleet met Chanty eens. Ik vond het ook altijd erg confronterend als mensen hier actief over hun zwangerschap bleven posten wegens nog niet over durven.
Voor mij is de vraag alleen of ik hier nog heel even in het onderste lijstje mag blijven staan (en als daar geen begrip voor is en ik er toch uit moet begrijp ik dat zelfs). Onzekerheden en dergelijke post ik soms wel in Z&G. Daar hoort het thuis en daar heeft iedereen die eerste spannende tijd doorgemaakt of zit er nog middenin. Alleen hoe iemand het beleeft zal wel verschillen; ik heb helaas al een flink pakketje bagage dat het biet echt makkelijk maakt. Ik durf alleen daar nog niet in de OP...net een stap te ver nog. Stom, ik weet het.
Eens.quote:Op zondag 29 september 2013 17:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met alle respect (en misschien ben ik nu een zeikwijf...) Van kursor snap ik het heel goed dat ze nog ff wil blijven gezien haar voorgeschiedenis en dat vind ik meer dan prima.
Maar als alle zwangeren hier nog blijven hangen tot ze een hartje hebben dan gaat de essentie van het topic verloren plus dat het aardig confronterend is voor diegenen die nog niet zwanger zijn... en zeker voor diegenen die al langer bezig zijn zoals ik![]()
Ik lees bewust vrijwel niet mee in het zwangerschapstopic (enkel soms om iemand als kursor nog even te volgen). En dan zou ik hier weer geconfronteerd worden met allemaal meiden die stressen over hun eerste echo en continue praten over hun zwangerschapskwaaltjes
ok gelukkigquote:Op zondag 29 september 2013 17:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
En chanty, ik vind je geen zeikwijf hoorik vind het juist goed dat je dit aangeeft!
ik ben de afgelopen maanden al een paa keer beetgenomen door mijn lichaam. Ik negeer alles maar.quote:Op zondag 29 september 2013 09:47 schreef Fee-nix het volgende:
Kwisted!!Gefeliciteerd!! Jij vruchtbaar mens
.
Dottey klinkt als een vermoeiend weekend. Nu maandag wel ff streepjes plassen he
. Heb je al een vermoeden of het deze maand gelukt is?
DAD wat naar zeg, hoe kan dat?
GM dat hoeft op zich niks te betekenen natuurlijk. Dat is weer dat lastige met menstruatiekwaaltjes versus zwangerschapskwaaltjes. Ze zijn gewoon echt hetzelfde.
Ongeduldig, nee helemaal niet raar toch. Lijkt me juist heerlijk als je er zo relaxed onder kan zijn.
quote:Op zondag 29 september 2013 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb gister de vloer gedweild, dat telt tegenwoordig al als iets extra geks..
wat vervelend dat er dan niet evht ontkomen aan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al eens eerder zwanger geweest? (Daar ben ik nog niet zo in thuis..)Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
welkomquote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik wil me toch aanmelden hier. Wij gaan vanaf november proberen bij een kliniek, want wij zijn twee vrouwen. Erg spannend allemaal! Ondertussen vind ik het al leuk om mee te lezen en wil dan ook iedereen die (net) zwanger is, feliciteren.
Bedankt voor het welkom, ook van Dottey. Ik ga inderdaad zwanger worden. Mijn vriendin heeft een paar erfelijke ziektes in de familie én cystes op haar eierstokken, dus geen goede combi. Voor zover we weten heb ik (en mijn familie) nergens last van, dus is dat veiliger. We vinden het heel erg spannend, vooral omdat het nu ineens zo snel gaat. Ik hoef natuurlijk in november nog niet zwanger te worden, maar je weet het nooit!quote:Op zondag 29 september 2013 19:56 schreef Fee-nix het volgende:
Oeps, vergeet ik helemaal MevrouwCactus te verwelkomen! Bij deze dus, welkom. Dat het maar een voorspoedig traject voor jullie mag worden! Spannend hoor. En ik neem aan dat jij dan degene bent die zwanger gaat proberen te raken? Of is het je vriendin/vrouw? En gewoon uit nieuwsgierigheid (als het een te brutale vraag is, hoef je niet te antwoorden
): hoe hebben jullie gekozen wie het kindje mag gaan dragen?
En DAD dat is wel flink balen zeg... Maar vandaag ging het dus wat beter gelukkig. Hoop dat er vanaf nu weer een stijgende lijn in zit!
Dat is wel op zijn minst verdacht te noemen toch.. ik duim voor je!quote:Op zondag 29 september 2013 18:58 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, wie had het nou over sterk reukvermogen? Ik werd hier net voor gek verklaard dat ik bijna over mijn nek ging van de stinkkaas die ik al rook toen het plastic eraf ging in de keuken...niemand rook iets. Nu moet ik zeggen dat ik kaas heel vies vind en altijd gevoelig ben voor dat luchtje maar vanuit de keuken vond ik best opvallend.
En ik was gisteren ook de enige die de geroosterde aubergine vuur de Baba Ganoush sterk vond ruiken, ook later nog aan mijn handen...so much voor me niet gek laten maken. Nog 7 dagen tot NOD ongeveer...
Ik ben wel al eens zwanger geweest, maar heb nog geen kindje. Rugpijn heb ik echter al zolang ik me kan herinneren; echt een familiekwaaltje.quote:Op zondag 29 september 2013 19:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat vervelend dat er dan niet evht ontkomen aan is.
Ben je al eens eerder zwanger geweest? (Daar ben ik nog niet zo in thuis..)
Spannend johquote:Op zondag 29 september 2013 18:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
chanty ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor! En ik vind ook dat jij zo ontzettend aan de beurt bent!![]()
hier wil ik niet hopen enz maar toch zit het in mn hoofd... ik voel me anders, word gestalkt door mn kat, heb soort v kramp, pijnlijke steken in mn liezen, lage rugpijn en gegroeide tetten!
zaterdag is mijn NOD
mn NOD is zaterdag.. dus ik denk pas einde vd week??!!quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Spannend joh. Toen het bij mij raak was, 'wist' ik het ook van te voren, beide keren redelijk vroeg al.
Wanneer kan je testen?
he kut!quote:Op zondag 29 september 2013 20:45 schreef Chanty het volgende:
Welkom mevr. Cactus en wat spannend
Hier met afvegen al wat bloed dus ga er vanuit dat het weer mislukt is. Week te vroeg maar dat was de laatste keren ook dus maak me geen illusies. Echte feest met pijn zal zaterdag of zondag pas starten
We konden inderdaad uiterlijke kenmerken opgeven. We lijken behoorlijk op elkaar, we zijn even lang en hebben dezelfde kleur haar en ogen, dus dat was handig. Verder mochten we opleidingsniveau opgeven en nog een ander zelf te kiezen kenmerk. Toen heeft de kliniek voor ons een donor gevonden, wij hadden daar geen keuze in. Dat kon wel, maar ik ken mezelf en dan zou ik altijd blijven denken: wat nou als ik die ander had gekozen? Dus ik liet lekker voor me kiezen, dat is voor mij veiliger.quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef Fee-nix het volgende:
MevrouwCactus snap dat je het spannend vindt, dat is het ook! En logisch, de veiligere keuze. En qua donor... kiezen jullie dan iemand die qua uiterlijke kenmerken op je vriendin lijkt? Sorry, ik ben helemaaaaal niet nieuwsgierig.
LMN over 3 weken?! Dat is toch een grapje he. Doe gewoon nu ff voor de grap! Hehehe.
Chanty.
ahhh wat rot! Merkte je tijdens die zwangerschap ook wat aan je rug en benen / heupen?quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben wel al eens zwanger geweest, maar heb nog geen kindje. Rugpijn heb ik echter al zolang ik me kan herinneren; echt een familiekwaaltje.
Welkom, mevrouwcactus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt veelbelovend bij LMN en GM!
Hier nu 3 dagen voor NOD en ik ga waarschijnlijk tóch voor NOD testen, want: morgen jarig! Dat is dan 12 dagen na mijn positieve ovulatietest. In het meest gunstige geval ben ik voor het eerst in mijn leven zwanger op mijn verjaardag jeej, in het minder gunstige geval is de test negatief, en weet ik het nog niet zeker. Maar dan wacht ik braaf tot ruim na mijn NOD, als het dan nog nodig is.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Welkom MevrouwCactus! En spannend zeg, november is het al bíjnaIn Z&G is ook een user met dezelfde 'constructie' als jullie, zij heeft het eerste kindje gekregen, en nu is haar vrouw/vriendin zwanger!
Wat klote, Chanty
nou geef jij t goede voorbeeld maar deze keer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt veelbelovend bij LMN en GM!
Hier nu 3 dagen voor NOD en ik ga waarschijnlijk tóch voor NOD testen, want: morgen jarig! Dat is dan 12 dagen na mijn positieve ovulatietest. In het meest gunstige geval ben ik voor het eerst in mijn leven zwanger op mijn verjaardag jeej, in het minder gunstige geval is de test negatief, en weet ik het nog niet zeker. Maar dan wacht ik braaf tot ruim na mijn NOD, als het dan nog nodig is.
S. 2014
J. 2016
Ik geef graag het goede voorbeeld, maar:quote:Op zondag 29 september 2013 22:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou geef jij t goede voorbeeld maar deze keer!
Vermoedens doe ik niet meer aan: ik heb mezelf al bijna elke ronde zwanger gedacht/gevoeld. Het helpt niet mee dat de keer dat ik zwanger was, ik steeds riep "ik moet zo ongesteld worden, ik heb buikpijn/rugpijn/whatever.quote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Fee-nix het volgende:
MrsPeel spannend. Heb je al een vermoeden? Zou wel leuk zijn, op je verjaardag zwanger. (Als t bij mij deze ronde lukt, dan mag ik 6 dagen voor m'n eigen verjaardag testen. En dat is op de verjaardag van mijn jongste zusje. Zou t zo leuk vinden!)
Nee. Mijn man ziet het nog steeds niet, maar als ik goed kijk op de plek waar de streep zou moeten komen, zie ik een lijn. Deze is niet in kleur, maar lijkt transparant. Ik kan het niet goed uitleggen. Als ik een foto zou moeten maken, denk ik niet je het kunt zien.quote:Op zondag 29 september 2013 23:13 schreef Kwisted het volgende:
Mevr peel een indroogstreep?? Oftewel de streep verscheen 'te laat'??
Laatste testquote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef Kimpossible het volgende:
Even een fotootje in negatief zettenen sochtends plassen!
Doordat het de eerste periode na het spiraaltje is, heb ik geen idee wanneer dag 29 isquote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Fee-nix het volgende:
Ah op die manier LMN. En had je voor het spiraaltje wel een regelmatige cyclus? Als je bijv een cyclus van 28 dagen had, zou ik er toch gewoon een testje aan wagen op dag 29 denk ik, maar dat ben ik.
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Messina op 30-09-2013 01:42:23 ]Je raekt an de dinge geweun.
Ik zie gewoon een 2e streep hoor!quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dipstick. Een minuut, maar nu een uur later wel duidelijker. Mijn man ziet het nu. Maar dat is te laat denk ik?
Hier de foto's, maar je kunt er niets mee. De streep heeft geen kleur, en hij is niet net zo breed als de controlestreep. Morgen of overmorgen opnieuw testen als het dan nog nodig is. Bij vlagen buik- en rugpijn.![]()
[ afbeelding ]
Detail geknipt uit bovenstaande foto:
[ afbeelding ]
Dit! Mrs Peel, bij mij was zo'n test altijd voorbode van dikkere strepen hoor! Maar sowieso gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op maandag 30 september 2013 06:11 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een 2e streep hoor!
3 dagen voor NOD kun je ook geen dikke streep verwachten. Zo zag mijn test er precies uit bij mijn vorige zwangerschap, 3 dagen voor NOD. En dit is geen indrooglijn, want die zitten nooit precies op de goede plek, die zitten dan eerder tegen de rand van 'MAX' aan en zijn nooit zo kaarsrecht.
En als jij helemaal geen HCG in je lijf had, dan zou dat dunne streepje wat je nu hebt er nooit komen te staan.
Ik durf te wedden dat als je vandaag of morgen test, je een duidelijkere 2e streep zult zien![]()
En gefeliciteerd met je verjaardag!! Mooi kado heb je
quote:Op maandag 30 september 2013 06:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dit! Mrs Peel, bij mij was zo'n test altijd voorbode van dikkere strepen hoor! Maar sowieso gefeliciteerd met je verjaardag!
Kwisted, jij ook nog gefeliciteerd zie ik
/toevallige passant
Goed gevoel zegt álles. Take it from mequote:Op maandag 30 september 2013 06:53 schreef Kwisted het volgende:
[..]![]()
En dankjewel!
Ik had vanmorgen nog een test gedaan, en die was nog donkerder. Dat geeft me een goed gevoel, dat mijn hcg hoger wordt. Ik heb sowieso een goed gevoel dit keer, dit is vast een plakker
We hebben geen kennis gemaakt met de donor. Het is een onbekende donor. We krijgen zijn gegevens ook niet. Dat kan ons eventuele kind over 17 jaar wel opzoeken en dan kan ze hem vinden, als het wil.quote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef Chanty het volgende:
Heb je ook kennis gemaakt met die donor?
Mijn tantes hebben ook een dochter van nu 5 van een donor. Hele leuke meid. Lekker bij de hand ook: loopt op het terras in een gereformeerde gemeente gewoon naar mensen toe en zegt: ik heb twee mama's
Op zich wel fijn dat ik niet twee weken hoef te hopen. ga morgen maar starten met temperaturen.
bij mij zijn het mijn borsten zelf.quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dottey, een sportbh aan! dat heeft mij ook het hele weekend geholpen. niet dat ik me daardoor niet gek laat maken... tien dagen voor mijn nod!
maar dit wel raar. mijn borsten zijn normaal ongevoelig door een operatie, maar nu. mijn god zeg, af en toe voelt het alsof mijn tepels in brand staan!
Kwas nog helemaal vergeten te zeggen hallo mevrouw cactus, wat spannend al die dingen!
en gefeliciteerd met je verjaardag peel!
Veelbelovend thoughquote:Op maandag 30 september 2013 12:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
bij mij zijn het mijn borsten zelf.
Ik heb zelfs het idee dat ze zwaarder zijn... en ik heb al een F cup van mijzelfdaar heb ik heul geen trek in!
Mja zal wel PMS extra zijn ofzo.. nog nooit gehad.
Eisprong op CD 31.quote:Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Chanty:Hoe lang heeft je cyclus dan geduurd als het doorzet?
Ik heb niet echt een idee wat het slagingspercentage is. We gaan inderdaad gebruik maken van IVF. Ik zeg altijd dat het 50% kans is iedere keer, namelijk wel of niet. Maar volgens mij ligt het rond de 25% als ik me niet vergis. Volgens deze berekening: http://www.ivfpredict.com is het 42%. Weet je, daar maak ik me niet zo druk om. Het komt wanneer het komt en als het er na een paar pogingen nog niet is, dan ga ik me wel druk makenquote:Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Mevr.Cactus: welkom en veel succes! Weet je toevallig wat het slagingspercentage is met IVF (neem aan dat jullie die gaan gebruiken, correct me if I'm wrong)? Ben benieuwd!
quote:Op maandag 30 september 2013 14:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja de hond van M had dat destijds ook toen ik zwanger was en de hele zwangerschap zo gehouden
ik had al het idee dat ik gevolgd werdquote:Op maandag 30 september 2013 17:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Goed heurlurkend hier voor O.a. jou
ja maar 3 dagen voor NOD was het 3 dagen voor je nod?en dan geen geconcentreerde ochtendurine, tuurlijk is die negatief..quote:Op maandag 30 september 2013 18:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Bij thuiskomst door mijn mannen verrast met een bos bloemen, heel lief van ze!
En ook bedankt voor het meedenken over het non-existing streepje. Kruidvat test net negatief. Inmiddels ook buik- en rugpijn, dus het zal niet raak zijn.
2 dagen voor NOD met inderdaad niet echt geconcentreerde urine. Maar waar ik vandaag overdag echt hoopvol gestemd was, ben ik nu uit het veld geslagen. Ik heb het liefst dat mijn menstruatienudoorbreekt zodat we verder kunnen. Toch bedankt voor je opbeurende woordenquote:Op maandag 30 september 2013 20:06 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ja maar 3 dagen voor NOD was het 3 dagen voor je nod?en dan geen geconcentreerde ochtendurine, tuurlijk is die negatief..
Niet om je valse hoop te geven hoor. Maar ik zou toch maar morgen of overmorgen in de ochtend testen..
Lief van je mannen
Nou niet om je op te naaien, of valse hoop te geven hoor. Maar ik zie gewoon echt een 2e streepje op je foto! En ik herken de 'vaagheid' van mijn eigen 10000 testen die ik heb gedaanquote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
2 dagen voor NOD met inderdaad niet echt geconcentreerde urine. Maar waar ik vandaag overdag echt hoopvol gestemd was, ben ik nu uit het veld geslagen. Ik heb het liefst dat mijn menstruatienudoorbreekt zodat we verder kunnen. Toch bedankt voor je opbeurende woorden
Balen zeg! Het kan altijd nog natuurlijk, gewoon nog een goeie test doen, maar ik snap wel dat je er nu niet op durft te hopen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
2 dagen voor NOD met inderdaad niet echt geconcentreerde urine. Maar waar ik vandaag overdag echt hoopvol gestemd was, ben ik nu uit het veld geslagen. Ik heb het liefst dat mijn menstruatienudoorbreekt zodat we verder kunnen. Toch bedankt voor je opbeurende woorden
Preciesquote:Op maandag 30 september 2013 20:24 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Nou niet om je op te naaien, of valse hoop te geven hoor. Maar ik zie gewoon echt een 2e streepje op je foto! En ik herken de 'vaagheid' van mijn eigen 10000 testen die ik heb gedaan. Vanavond niet teveel drinken en goed plassen voordat je gaat slapen. En dan morgenvroeg met supergeconcentreerde urine een kv test doen. Als je dan geen streepje hebt, dan was het vals alarm..
Negatief helaas. Ik had het ook verwacht eigenlijk. Ik kan niet verklaren wat dat rare lijntje was, maar het betekende duidelijk niet dat ik zwanger was. Bedankt voor het meeleven! En op naar de volgende rondequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 06:45 schreef Kwisted het volgende:
ik wacht in spanning af op nieuws van MP!
Heb je al getest, of ga je nog even wachten?quote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Dottey het volgende:
Vanochtend op mijn stokje geplast, maar ik zag net dat het pas morgen mijn nod is... dus dat ik in elke hoek geen streepje kon onderscheiden of wel tien streepjes kon verzinnen helpt ook niet echt.
Iemand tips om pijnlijke borsten te verlichten?
ja, ik had getest... waar ik niets van kon maken. Maar die was voor mijn NOD.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:51 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Heb je al getest, of ga je nog even wachten?
Dat dus. Als er aanwijzingen zijn dat het mis is zou ik gewoon gaan. Wel handig om alvast drie maanden te temperaturen want dat wordt waarschijnlijk je eerste opdracht anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:34 schreef MyDirtySecret het volgende:
Dottey, meestal word 1 jaar zelf proberen aangehouden alvorens de ha actie onderneemt.
Maar als je bijv. problemen hebt met je cyclus hebt en/of vruchtbaarheidsproblemen in je familie, kan het ook zijn dat de ha je eerder door wil sturen.
Mijn mening is dat je altijd even naar de ha kan gaan als je ongerust bent. Beter een keer teveel dan te weinig zeg ik altijd.
Het figuurlijke bankje waar je op zit te wachten na je eisprong totdat je weet of je zwanger bentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
jammer Peel en MDS!
Ik vroeg me af, wat is het wachtbankje?
He bah! Wat balen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Negatief helaas. Ik had het ook verwacht eigenlijk. Ik kan niet verklaren wat dat rare lijntje was, maar het betekende duidelijk niet dat ik zwanger was. Bedankt voor het meeleven! En op naar de volgende ronde
Ik zou toch gewoon een afspraak maken bij de huisarts. Je zorgen daar alvast neerleggen kan helemaal geen kwaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:27 schreef Dottey het volgende:
Ah bedankt dames. Ik had al gisteren besloten (samen met manlief) om nog 4maanden af te wachten en dan aan de bel gaan trekken bij de ha om te gaan onderzoeken of een van ons misschien niet zo vruchtbaar is en of we iets kunnen doen.
Ik begin langzaam te twijfelen aan mijzelf..
heb jij die klachten niet elke maand? Of is het dit keer compleet anders?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wist je vriend wel dat t eggday was? Dat maakt voor mijn man vaak net t verschil...
Hier wachten we rustig af.. Nou ja rustig?...
Probeer mezelf niet gek te maken maar dat is lastig als je allerlei klachten hebt die op n zwangerschap kunnen wijzen.
Maar wil niet eerder dan vrijdag testen als ik dan nog geen bloed zie.
Ook ik weet t niet zeker, geen ovulatietesten of temperaturen nog. Vandaar de om de dag techniek, die gister dus gefaald heeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wist je vriend wel dat t eggday was? Dat maakt voor mijn man vaak net t verschil...
Hier wachten we rustig af.. Nou ja rustig?...
Probeer mezelf niet gek te maken maar dat is lastig als je allerlei klachten hebt die op n zwangerschap kunnen wijzen.
Maar wil niet eerder dan vrijdag testen als ik dan nog geen bloed zie.
Een zaadcel leeft gemiddeld 72 uur.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:45 schreef blob87 het volgende:
[..]
Ook ik weet t niet zeker, geen ovulatietesten of temperaturen nog. Vandaar de om de dag techniek, die gister dus gefaald heeft![]()
Ja wachten is prut. Vroegah voor de babymaakfase was elke maand ongesteld veel, nu wilde ik dat t meer was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Een zaadcel leeft gemiddeld 72 uur.Ik dacht 48 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest heel hard lachen om je spoiler, want dat klopt helemaal. Jij ook succes!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Een zaadcel leeft gemiddeld 72 uur.Dit is dus precies wat ik laatst al eens probeerde te zeggen. Ik vind het af en toe zelfs een beetje irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?Still a little bit of your face I haven't kissed.
mijn tetten zijn nog steeds gevoelig... dat mijn vent er gisteren per ongeluk zijn elleboog in vast porde schoot ook opquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:58 schreef Fee-nix het volgende:
Zo, ben ik ook weer even. Eerst reageren:
Dottey hoe is t nu met je tetten?Klonk wel veelbelovend, maar nog geen tweede streepje dus
. Slim om nu even te wachten met testen. Hoop wel dat je wachten over een weekje beloond wordt! En wat naar dat je begint te twijfelen of er misschien 'iets' mis is... Temperaturen kun je in ieder geval al gaan doen idd, ik hoor altijd dat dat de eerste opdracht is die je van de dokter krijgt (of deed jij al aan temperaturen?) Ik hoop gewoon dat je deze of anders de volgende ronde mooie streepjes hebt!
GM ben benieuwd of de plakkende honden iets te betekenen hebben.
Mrs.Peel toch geen streepjes. Stom zeg!
MDS ook weer ongesteld, jammer!
Skittles, de wachttijd zit er bijna op, dat is mooi!! Weet niet of je nog hoop hebt voor deze ronde, maar anders hoop ik mee.
Blob om-de-dag-sex-faal.... Maarja, het kan zo zijn dat je eisprong eerder of later is dan je zelf dacht natuurlijk. En als ie vandaag is, zoals je zelf dacht, dan heb je vandaag dus ook nog een kans!
Messina, veel succes in het volgende topic... wat naar dat je daar heen 'moet'. En je hebt gelijk hoor, al dat gestress en symptomen zien waar ze niet zijn, is nergens goed voor.Maarja, die spanning van de week voor NOD doet soms rare dingen met een vrouw.
LMN ook ongesteld geworden. Nu weet je waar je aan toe bent en kun je voor het 'echie' beginnen! Woehoe!
Zelf nog niks te melden. Vruchtbare dagen komen weer langzaam in zicht (dit weekend en maandag op m'n vruchtbaarst schat ik zo in). Zal proberen mezelf erg rustig te houden deze maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen hond of kat trouwens. Mijn schoonouders wel, maar die hangt sowieso aan me als ik er ben.![]()
Iedereen eendie het nodig heeft.
16 maanden,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de lieve woorden, fijn dat ik jullie heb kunnen laten glimlachen
Jammer dat de hond niet helderziend is, though...Je raekt an de dinge geweun.
Mijn leerlingen waren vandaag strontvervelend, misschien ben ik wel zwanger!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik laatst al eens probeerde te zeggen. Ik vind het af en toe zelfs een beetje irritant..
Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?
Mijn leerlingen waren schatjes vandaag, misschien ben ik wel zwanger!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn leerlingen waren vandaag strontvervelend, misschien ben ik wel zwanger!![]()
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik probeer er ook niet te veel in mee te gaan voor mezelf. Maar dat van dat ruiken vroeg ik me echt af. Vind de eerste ronde gewoon heel erg spannendzou denk ik heel erg schrikken als het raak was...
De spanning zit er in dat k er vanuit ga dat er niks zal gebeuren maar dat het voor het eerst is dat het überhaupt zou kunnen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn leerlingen waren schatjes vandaag, misschien ben ik wel zwanger!
Ik vind deze eerste ronde helemaal nog niet zo spannend. De kans dat het direct raak is lijkt me zo klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Als je hier op visite zou komen, zou mijn hond ook niet van jouw zijde af te slaan zijn..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:33 schreef Messina het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal zwanger.
Mijn hond is nog gewoon zijn not-caring self.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
ebay... dan moet je met een bepaald iets werken toch.. om te betalen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kocht er op eBay 50 voor 12 euro inclusief. Da's voor 5-6 maanden, normaliter.
http://www.123ovulatietes(...)_id=10000002&lang=nlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ebay... dan moet je met een bepaald iets werken toch.. om te betalen?
Ik kan alleen betalingen doen via mijn pinpas (ideal dus)
Zijn er meer tips voor ovulatietesten? Dan noteer ik die eens om te gaan zoeken als mijn periode start.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je hier op visite zou komen, zou mijn hond ook niet van jouw zijde af te slaan zijn..
dat is namelijk zijn aard![]()
soms rete irritant.. maar hij kroel erg erg erg graag
Wat voor hond(je) heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:23 schreef Messina het volgende:
[..]
http://www.123ovulatietes(...)_id=10000002&lang=nl
Nee, ik heb geen aandelen. Weet wel dat het betrouwbaar is (ervaring).
[..]
Wat voor hond(je) heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een hondje die denkt dat hij een chiwawhaahtekkel is
ik zal eens gaan kijken bij die testen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Sensitestquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ebay... dan moet je met een bepaald iets werken toch.. om te betalen?
Ik kan alleen betalingen doen via mijn pinpas (ideal dus)
Zijn er meer tips voor ovulatietesten? Dan noteer ik die eens om te gaan zoeken als mijn periode start.
Bedankt, dat zei mijn moeder ook al. Maar ik ga eerst nog even 2 maandjes met ovutesten proberen. Dan heb ik die iig ook alvast liggen. Dus ik pak de paypal vanmiddag weer even uit de kastquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:03 schreef Burdie het volgende:
@Risu volgens mij is dat een indicatie om het "eerst een jaar zelf proberen" te mogen overslaan, als je je er zorgen om zou maken, zou ik even naar de huisarts gaan.
Even inbreken: het lijkt me sterk dat dat ook voor kleindochters geldt. Des dochters hebben tijdens hun ontwikkeling in de baarmoeder onder invloed van die medicatie gestaan. Lijkt me dat zij daardoor afwijkingen hebben. Tis volgens mij niks erfelijks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Burdie het volgende:
Pvoess, geldt dat ook voor des-kleindochters, dat je weet?
Ik was vanmorgen bij de tweeling, die hebben heel veel krampen en krijsen alles bij elkaar, en toen was ik ook blij dat ik weer weg ging... Terwijl ik denk dat je daar bij je eigen kinderen heel anders mee omgaat...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wie was het ook alweer die logeetjes kreeg en daarbij soms de gedachte had of ze het wel zou kunnen?
wij krijgen dit weekend ook twee kids te logeren, echte lieverds hoor. ik zie ze lang niet vaak genoeg! maar ik merk wel dat als ze hier langer zijn dat ik een gevoel krijg van er genoeg van hebben. mijn man heeft dan een veel langere adem met ze.
dan voel ik me best wel een dikke trut.![]()
maar met een eigen kind zal dat gevoel toch veel minder zijn?
niet helemaal weg natuurlijk anders zou het spreekwoord "achter het behang plakken" niet bedacht zijn
Ik ben dat geweest. Dit weekend komen ze alweer..... en ik kijk er ook niet tegen op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wie was het ook alweer die logeetjes kreeg en daarbij soms de gedachte had of ze het wel zou kunnen?
wij krijgen dit weekend ook twee kids te logeren, echte lieverds hoor. ik zie ze lang niet vaak genoeg! maar ik merk wel dat als ze hier langer zijn dat ik een gevoel krijg van er genoeg van hebben. mijn man heeft dan een veel langere adem met ze.
dan voel ik me best wel een dikke trut.![]()
maar met een eigen kind zal dat gevoel toch veel minder zijn?
niet helemaal weg natuurlijk anders zou het spreekwoord "achter het behang plakken" niet bedacht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben er vertrouwen in dat het bij ons wel goed gaat komen hoor als we zelf aan een kindje mogen krijgen. Dat gaat schijnbaar "vanzelf"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dottey op 03-10-2013 15:42:40 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Mijn wachtbank is een comfortabele stoel met zachte leuning.. waar ik mijn wachttijd geduldig probeer weg te haken.. ik denk namelijk dat ik ook al zit ik al een klein poosje ik nog lang moet wachten en dan wil ik wel lekker zittenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wat voel ik me nu weer heerlijk normaal
zere kont van dat wachtbankje, dat welik zat me gisteren te bedenken dat dat wel zo'n rechte, harde, je kan met geen mogelijkheid lekker zittende kerkbank moet zijn
Ik heb n loveseat, kan man er bijzitten, en daar zit ik ook al hakend te wachtenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn wachtbank is een comfortabele stoel met zachte leuning.. waar ik mijn wachttijd geduldig probeer weg te haken.. ik denk namelijk dat ik ook al zit ik al een klein poosje ik nog lang moet wachten en dan wil ik wel lekker zitten
Ik ben 3 weken geleden gestopt met roken en moest iets hebben om mn handen bezig te houden, dus toen ging ik maar n sjaal hakenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
misschien moet ik dan maar leren haken, en dan een comfortabel kussentje voor mezelf haken. ik weet het, ik sta nog helemaal in het begin maar ik haat wachten!! nou ja, van het weekend heb ik het in ieder geval druk zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kursor, wat fijn, een knipper!![]()
Qua wachten, dan wacht ik op mijn bank gewoon.![]()
Succes!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:49 schreef Skittles het volgende:
Provera in de tas. 10 dagen slikken en dan doorgaan met de Clomid als er een menstruatie op gang komt.
Hopelijk werkt hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:49 schreef Skittles het volgende:
Provera in de tas. 10 dagen slikken en dan doorgaan met de Clomid als er een menstruatie op gang komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:58 schreef Chanty het volgende:
De bloeding die ik maandag en dinsdag had, is gek genoeg weer helemaal weg. Er begon dus toch een klein stemmetje ergens in mijn achterhoofd te piepen "zou het misschien toch...?" Omdat ik morgen bokstraining heb en omdat ik meeeer dan genoeg testen heb liggen, heb ik er net maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid.
En nog een...
En nog een andere...Van harte! Wat gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De bloeding die ik maandag en dinsdag had, is gek genoeg weer helemaal weg. Er begon dus toch een klein stemmetje ergens in mijn achterhoofd te piepen "zou het misschien toch...?" Omdat ik morgen bokstraining heb en omdat ik meeeer dan genoeg testen heb liggen, heb ik er net maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid.
En nog een...
En nog een andere...Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Feli!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stuiterwoeiblij!
Kwak
En nog een...
En nog een andere...prachtige streepjes! Wat heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
2 voor vijf euro. Blauw wit doosje. Kunnen drie dagen voor je nod gebruikt wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
even een vraagje he, die Kruidvat testjes waar het hier steeds over gaat, welke zijn dat en vanaf wanneer kun je ze gebruiken? Ik zag alleen tests die je vanaf dag dat je moet menstrueren kan gebruiken...
En nog een...
En nog een andere...Wauw dat zijn nog eens mooie streepjes!! Van harte gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Be happy with the little things in life
ik wacht gewoon nog wel twee dagenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:22 schreef Skoap het volgende:
@kwak: http://www.kruidvat.nl/do(...)80000000115&token=-1
Deze is het.. Zie de afbeelding bijna onderaan de pagina.
Zover ik weet is die ook voor vanaf dat je ongesteld moet worden.
Maar ze zijn behoorlijk gevoelig, dus daarom kan je er prima eerder mee testen. Maar bij negatief weet je nog niks
SPOILER: symptoomgeneuzelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door kwakz0r op 04-10-2013 21:30:32 ]Kwak
Omg dat klinkt mafquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:18 schreef Kwisted het volgende:
Aaaaaaaaaah CHANTY!!! Waaaauw! Zo zo zo gegund! <3<3<3<3<3
je wordt mama!!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
chanty!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
oh lieverd ik heb helemaal kippenvel, het is je zo gegund, eindelijk mag je naar het volgende topic!! wat geweldig!!
hier ga ik er vanuit dat ik ongesteld word, ik weet niet wat ik voel op t moment...
hier moet ik dan weer om huilen!! Wat lief!!! Wat fijn.. lekker op de roze wolk ontladen!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omg dat klinkt maf
Ik vraag me nu wel af hoe ver ik ben want als zondag mijn nod is dan zijn het wel al echt dikke strepen. Misschien was de eisprong dat toch een week eerder?
Ach whatever![]()
Had de drie testen in een doosje gedaan en snel ingepakt en als cadeau aan mijn man gegeven, zomaar kleinigheidje...O+
En hij maar schudden en proberen te raden. En vervolgens doosje open maken en heel verrast vragen: ben je zwanger? !en toen moest ik heel hard huilen
![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:31 schreef Chanty het volgende:
[..]geen bloed...
@fiederben je zwanger stiekem?
![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:33 schreef Chanty het volgende:
Ik moet huilen om het update topic
En ik wil jullie allemaal meenemen!!!!
ach meis, ik volg jou gewoon binnen nu en 9 mnd zodat we samen in z&g zitten!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:31 schreef Chanty het volgende:
[..]geen bloed...
@fiederben je zwanger stiekem?
![]()
En nog een...
En nog een andere...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze strepen horen niet onder een spoiler eigenlijk, dat moet je nog even aanpassen![]()
Én jouw prachtige streepjes geven déze burger weer moed, bedankt![]()
Haha dat was om de spanning op te bouwenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze strepen horen niet onder een spoiler eigenlijk, dat moet je nog even aanpassen![]()
Én jouw prachtige streepjes geven déze burger weer moed, bedankt
Volgende topic ben ik weg hierquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:51 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ow, en Chanty? Nu mag je hier natuurlijk niet meer posten, je moet naar Z&G
Jaaa, weg jijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgende topic ben ik weg hieren hopelijk blijf ik deze keer ook weg... hooguit natuurlijk om jullie allemaal uit te zwaaien hier
+1quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jaaa, weg jij. Ik ben zo blij voor je
Ik ben al wegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef Fee-nix het volgende:
![]()
![]()
WAAAAAAAH CHANTY!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een supermooie donkere strepen! Ben zo blij voor je! Je was echt zooooo erg aan de beurt. Yesssssss!
En nu vort weg hier! En weg blijven!![]()
![]()
of toch die tweeling en daardoor veel hcgquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omg dat klinkt maf
Ik vraag me nu wel af hoe ver ik ben want als zondag mijn nod is dan zijn het wel al echt dikke strepen. Misschien was de eisprong dat toch een week eerder?
Ach whatever![]()
Had de drie testen in een doosje gedaan en snel ingepakt en als cadeau aan mijn man gegeven, zomaar kleinigheidje...O+
En hij maar schudden en proberen te raden. En vervolgens doosje open maken en heel verrast vragen: ben je zwanger? !en toen moest ik heel hard huilen
![]()
Haha hou op... wedden dat dat het eerste is dat mijn schoonmoeder gaat zeggen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:52 schreef Kwisted het volgende:
[..]
of toch die tweeling en daardoor veel hcg
Take me, take me!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:33 schreef Chanty het volgende:
Ik moet huilen om het update topic
En ik wil jullie allemaal meenemen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |