donequote:
Dan mag je ook langskomen want dan komen ze weerquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:32 schreef Fee-nix het volgende:
Muahahaha gelachen om t einde van het vorige topic.
Dat artikel DND.
En iedereen die een eisprong heeft dit weekend --> keihard gaan batsen bij Chanty thuis. Jammer dat ik m'n ei pas over twee weken verwacht
.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan mag je ook langskomen want dan komen ze weervlak voordat ze weer terug gaan naar Spanje
Al blijven ze dan niet slapen.
Als dat de magische formule is voor ons om allemaal zwanger te raken dan zou dat wel übercool zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:59 schreef Skittles het volgende:
WOHTS meet bij Chanty. Om vervolgens met z'n allen streepjes te plassen!
ja schopje --> KPDquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn jullie hier nu een orgie aan het organiseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef Enfermera het volgende:
Thanks you guys, this is really helping
Spannend!! Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Nee, nooit meer aan de pil geweest na mn dochter dus helemaal mn eigen cyclus al een tijd.. behoorlijk regelmatig ook. Ik dacht vandaag ongesteld te worden. Heb een soort krampen-achtig iets. Maar ik snap mn lijf echt even niet meer nu.Als ie negatief is weet ik iig waar ik aan toe ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook wel wat veel gedronken, was bijna waterMorgenochtend doe ik er nog 1.
Wtf.![]()
L0t: ja duh ging gelijk piesen toen hij de auto parkeerde whaha
Hij zei wel net; moet je het nou gelijk op internet zetten?!?I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Enfermera het volgende:
gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook wel wat veel gedronken, was bijna waterMorgenochtend doe ik er nog 1.
Wtf.![]()
Hij zei wel net; moet je het nou gelijk op internet zetten?!?![]()
Handig voor in de kraamweek hahaquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zit je met je thermometerGefeliciteerd!
Maar weten je vriendinnen ook dat deze test echt OMO wit blijft als er niets is? Het is misschien even turen, maar ik zie toch echt een streepje :-) Dus dat zegt genoeg!!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef Enfermera het volgende:
Thanks meiden!! Jezes. Te bizar. Mn vriendinnen zijn wat minder enthousiast en zien de streep niet![]()
Maar ik weet dat bij deze je echt geen streep ziet als ie er niet is..
Ik ben nog even flabbergasted hoor... Pff!
Ik zag m gelijk! Morgen weer een test dan is de streep vast duidelijkerquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef Enfermera het volgende:
Thanks meiden!! Jezes. Te bizar. Mn vriendinnen zijn wat minder enthousiast en zien de streep niet![]()
Maar ik weet dat bij deze je echt geen streep ziet als ie er niet is..
Ik ben nog even flabbergasted hoor... Pff!
Denk 't nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef Rana83 het volgende:
[..]
Maar weten je vriendinnen ook dat deze test echt OMO wit blijft als er niets is? Het is misschien even turen, maar ik zie toch echt een streepje :-) Dus dat zegt genoeg!!!!
quote:
quote:
Whaha echt he. Ja bizar tochquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Fee-nix het volgende:
Enf ze zijn blind als ze die tweede streep niet zien![]()
. Waaaaaaaaah wat gaaf!! En snel!!
Super joh. Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Zie het nu pasquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zit je met je thermometerGefeliciteerd!
Ik temperatuur al vier dagen met die thermometer van Sensitest en het bevalt prima! Is wel een aanrader!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie het nu pas
Ja, ik wilde nog zeggen; wil iemand een thermometer met 2 decimalen achter de komma? Whaha.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie het nu pas
Ja, ik wilde nog zeggen; wil iemand een thermometer met 2 decimalen achter de komma? Whaha.
Whaha jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Rana83 het volgende:
[..]
Ik temperatuur al vier dagen met die thermometer van Sensitest en het bevalt prima! Is wel een aanrader!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Enfermera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook wel wat veel gedronken, was bijna waterMorgenochtend doe ik er nog 1.
Wtf.![]()
Hij zei wel net; moet je het nou gelijk op internet zetten?!?jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kwak
Als je m nog niet in je poeperd hebt gehad wil ik hem wel! Srsly.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie het nu pas
wij moeten ook!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:24 schreef Mineola het volgende:
Enf!!!!!! Wat tof!!! Gefeliciteerd! Met dit tempo komt je voorraad Mixa wel op zeg
OMG, dat is gewoon de derde van mijn lichting die twee strepen heeft. Ik zou er bijna van gaan rammelen. Bijna hoor.
Eh, ik wacht echt nog even hoor! Maar ik ben wel al zover dat een tweede niet meer compleet fictief en een vijfjarenplan isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwakzor: Nee alleen in mn bakkes!
Mineola: whaha dat zeker he xD lol
Ja bijna?
En toen had ik natuurlijk gelijk een weeig gevoel en moest ik wat eten en nu lig ik wakker. Snot helpt ook niet
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:18 schreef Gulara het volgende:
Oh Enf wat tof!![]()
Nog zo'n leukerd!
Ik word altijd helemaal week als 'een van ons' zwanger is.Zo leuk!
Ik wil een 2015 baby!![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 06:40 schreef Enfermera het volgende:
Moest er net even uit, mn man moest naar zn werk en ik was toch wakker:
heeel duidelijk! gewoon n vette streep!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bijna?
En toen had ik natuurlijk gelijk een weeig gevoel en moest ik wat eten en nu lig ik wakker. Snot helpt ook niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 06:40 schreef Enfermera het volgende:
Moest er net even uit, mn man moest naar zn werk en ik was toch wakker:
Super duidelijk Enf! Waaaahh, ik vind het zo leuk voor jullie! M wordt grote zus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bijna?
En toen had ik natuurlijk gelijk een weeig gevoel en moest ik wat eten en nu lig ik wakker. Snot helpt ook niet
en ik heb ook wel een beetje dat 'nu moet ik ook omdat je van onze lichting bent' gevoel![]()
![]()
Het is aan de ene kant gewoonte (ik test al een hele tijd regelmatig omdat ik het, toen mijn PCOS nog volledig actief was) en aan de andere kant ben ik al een keer onverwachts zwanger geworden. De lol zal er wel af gaan na een paar maanden, maar ik heb nu een hoop goedkope testen liggen.quote:
Ja, ik schrijf het net als FF dan ook toe aan mijn onregelmatige slaap en waaktijden. Ik kan elke dag op hetzelfde tijdstip meten, maar dan kan ik al uren wakker hebben gelegen. Ik kan er ook voor kiezen te tempen zodra ik wakker wordt, en ik doe dit laatste dan maar. Ik kijk wel of er iets zinnings uitkomt uiteindelijk is deze ronde in of meer voor spek en bonen en om uit te zoeken hoe mijn cyclus werkt (man is vrij vaak weg naar buitenland voor werk).quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al wel met de nuvaring gestopt?
quote:Op woensdag 25 september 2013 07:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Super duidelijk Enf! Waaaahh, ik vind het zo leuk voor jullie! M wordt grote zus!
en ik heb ook wel een beetje dat 'nu moet ik ook omdat je van onze lichting bent' gevoel![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 25 september 2013 07:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Super duidelijk Enf! Waaaahh, ik vind het zo leuk voor jullie! M wordt grote zus!
![]()
Asy!quote:Op woensdag 25 september 2013 08:43 schreef Asyniur het volgende:
Waaah Enf! Van harte gefeliciteerd!
Spannend!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Asy!Jij leest ook overal mee he
Thanks!!
Zoë: hihi ja hevind het zo leuk!! Ja ik denk het ook.
Mijn moeder zal vooral druk zijn met M. en misschien dat mn vader het dan eerder ziet ofzo XD hehe.
Ohja das ook niet zo handig.. Vind je het niet erg om te wachten meis?
Dan is het geen methode die zal werken.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:55 schreef LuDann het volgende:
Ja, ik schrijf het net als FF dan ook toe aan mijn onregelmatige slaap en waaktijden. Ik kan elke dag op hetzelfde tijdstip meten, maar dan kan ik al uren wakker hebben gelegen. Ik kan er ook voor kiezen te tempen zodra ik wakker wordt, en ik doe dit laatste dan maar. Ik kijk wel of er iets zinnings uitkomt uiteindelijk is deze ronde in of meer voor spek en bonen en om uit te zoeken hoe mijn cyclus werkt (man is vrij vaak weg naar buitenland voor werk).
van harte met de verlovingquote:Op woensdag 25 september 2013 09:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
+1
Leuke manier om het te vertellen enf! Zo had ik het ook in mijn gedachten (mijn ouders zouden het vast pas na een half uur zien ofzo)
Wij gaan 'wachten' tot maart omdat we in Juli gaan trouwen. Hoogzwanger of net bevallen trouwen lijkt me niet zo'n goed idee
Klopt, ga ik ook doenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:16 schreef Dottey het volgende:
maar ENF dat is een duidelijk streepje hoor! Ik had hier de tip gelezen een druppel doorzichtige nagellak erop doen als je hem wilt bewaren.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:06 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje dottey!
Enf
Toen ik je posts de afgelopen tijd las dacht ik al dat je vast zwanger was maar ik vind het lastig om zoiets te zeggen omdat ik het afgelopen maand ook van mezelf dachthelemaal na wat leek op een innestelingsbloeding. Is toch een grote teleurstelling als het mis gaat/je ongesteld wordt.
Ben erg blij dat je symptomen uiteindelijk toch klopten!
Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik had twee dagen lang pijn in mijn rechter eileider, maar een eisprong hoor je toch maar kort te voelen?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
is iedereen al een beetje bekomen van de streepjes verrassing van enf? ik zat steeds op mobiel dus ik wil er toch nog even eenvoor je tegenaan gooien (want ik vind ze zo schattig)
Hoe is het met de dames die bijna over datumzijn?
ik heb hier al de hele ochtend een kramperige gevoelige onderbuik, zou dat een eisprong kunnen zijn?
een vriendin van me heeft d'r weeen zelfs 3 uur lang voor darmkramp aangezien toen ze 39 weken zwanger wasquote:Op woensdag 25 september 2013 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik voel (volgens mij) ook nooit mn eisprong. Ik heb al last van mn darmen en die gooien regelmatig ook roet in het eten. Dacht ik ongesteld te worden, waren het waarschijnlijk mn darmen
oei jeetje! dat wens ik je toe meid, als je zo je eerste centimeters kan halen. ik wil daar nog maar even niet aan denken. ik ben heel kleinzerig, dus ik verwacht niet dat ik verrast zal worden met een o jee ik had helemaal niet door dat het was begonnenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
een vriendin van me heeft d'r weeen zelfs 3 uur lang voor darmkramp aangezien toen ze 39 weken zwanger was Zoiets zie ik mezelf ook nog wel doen als het er ooit van komt
ja, dat lijkt me wel lastig als je net van de AC af bent, dat moet zich vaak nog even settelen. Het is niet voor iedereen hetzelfde gelukkig maar toen ik 5 6 jaar geleden stopte met de pil duurde het een kleine anderhalf jaar voordat er peil op te trekken vielquote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
SQ ik neem het ook als indicatie hoor, al de hele week als een stel tieners zeg maar![]()
maar ben wel heel nieuwsgierig omdat de tijd wel wat overeen komt.
maar aan de andere kant weet ik nog niet eens of mijn cyclus een normale is, nou ja we zien wel.
+1quote:Op woensdag 25 september 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ja tuurlijk ga ik weer op jacht, moet alleen nog even een goede onherkenbare kloon aanmaken als het weer zo ver is![]()
Ik heb besloten dat ik voor een septemberkind ga
Ik las de vorige 2 topics even door omdat ik de dag zocht dat ik ongesteld werd en toen kwam ik jou posts tegen. O.a. Je droom, cravings, zere tieten en dat je volgens je man warm aanvoelt (toen ik zwanger was, was ik ook erg warm. Daarna weer koude handen en voeten)quote:Op woensdag 25 september 2013 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]Echt waar?
Hoezo dacht je dat dan, wat zei ik?
Haha ja.. Maar het is zoo anders dan mn eerste zwangerschap! Toen voelde ik me zo anders! Nu hadi k ook wel in mn hoofd dat het vast niet in 1x raak kon zijn, dat helpt natuurlijk ook niet, maar ik had zoveel symptomen van mn menstruatie die op gang kwam.. Echt heel raar.
Ohja idd... Whahaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik las de vorige 2 topics even door omdat ik de dag zocht dat ik ongesteld werd en toen kwam ik jou posts tegen. O.a. Je droom, cravings, zere tieten en dat je volgens je man warm aanvoelt (toen ik zwanger was, was ik ook erg warm. Daarna weer koude handen en voeten)
Lijkt me idd ook raar & toch is het gewoon zo!
Zeg wij moeten nog jaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:18 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
De eerste 2(?) cm vond ik aanvoelen als menstru kramp. De rest was 'wat'pijnlijker.
Wat pijnlijker?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:18 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesa
Hoop dat het vanzelf op gang komt
SQ
De eerste 2(?) cm vond ik aanvoelen als menstru kramp. De rest was 'wat'pijnlijker.
Hoop voor meer streepjes de komende tijd![]()
Ik duim voor jullie dames
hahaha, nee joh, met dank aan het update topicquote:Op woensdag 25 september 2013 09:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Asy!Jij leest ook overal mee he
Thanks!!
Zoë: hihi ja hevind het zo leuk!! Ja ik denk het ook.
Mijn moeder zal vooral druk zijn met M. en misschien dat mn vader het dan eerder ziet ofzo XD hehe.
Ohja das ook niet zo handig.. Vind je het niet erg om te wachten meis?
Ohjaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
hahaha, nee joh, met dank aan het update topic
Prima hoor!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ik gooi het op mn hormonen, goed?
En toch weer zwanger enfquote:Op woensdag 25 september 2013 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat pijnlijker?![]()
Ik zal even niks zeggen voor degenen die nog geen kinderen hebben
Ja of een draagmoederquote:Op woensdag 25 september 2013 18:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ja toe effe! Straks wil ik niet meer! Neem ik wel een hondje!
ja graag! SSSSSSSSSSSSSSSSSSht!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat pijnlijker?![]()
Ik zal even niks zeggen voor degenen die nog geen kinderen hebben
Ik geloof je, mijn moeder roept ook altijd dat zo nog tien kinderen zou willen barenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat Spirit zegt én het hoeft echt niet de hel op aarde te zijn. Ik vond bevallen echt meevallenniemand gelooft mij als ik dat zeg maar het is toch echt echt echt zo
De kans lijkt me vrij klein inderdaad, maar toch hoop ik wel op twee streepjes voor jou!quote:Op donderdag 26 september 2013 07:34 schreef Kwisted het volgende:
Zaterdag is mijn NOD en ik heb mijnbeloofd dat ik dan pas ga testen. ('je gaat niet nog een keer zoveel geld uitgeven aan testen, je wacht maar gewoon zodat je het in een keer zeker weet'
)
Maar ik geloof dat ik vanalles voel! Mijn darmen rommelen en mijn baarmoeder doet vanalles. En ik ben mezelf natuurlijk helemaal gek aan het maken. Maar goed dat ik geen testen in huis heb en eigenlijk ook geen tijd heb om ze te halen![]()
Maar eigenlijk kan het ook niet echt. Want we hebben 5 dagen voor ei en 2 dagen na ei geviezelevozeld, dus dan kan het eigenlijk toch niet??
Gelukkig heeftwel gezegd dat hij er sowieso hartstikke blij mee zou zijn, ondanks zijn voorheen geuitte twijfels ivm zijn onzekere werk.
Ik haat wachten
C'est moiquote:Op donderdag 26 september 2013 09:33 schreef LuDann het volgende:
Ik weet me trouwens te herinneren dat er iemand, net als ik, op CD 17 zit, net als ik. Ben alleen vergeten wie dat is.
Vind het toch leuk dat we tegelijk begonnen zijn aan onze eerste cyclus.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
C'est moi. Maar voor mij is dit de eerste 'cyclus' zonder pil en het lijkt nog nergens op
Hier is het niet spannend hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef DagenNachtdromer het volgende:
is er ook iemand die bekend is met veel ovulatiepijn. meerdere dagen zeg maar. ik dacht dat dat maar een paar uurtjes was, maar het gaat nog steeds door. met een chagrijnigheid, mijn man mag blij zijn dat hij nu niet thuis is
ik dacht dat nu juist tijd voor vrolijk en veel zin was, niet van zo veel pijn dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in heb.
sorry voor de klaagpost, wil graag weten of anderen dit ook hebben. verder alles okee hoor
soesa en ludann jullie zitten net een paar daagjes voor mij. wat spannend!
Kunnen best tóch je darmen zijn. Hormoontjes en zoquote:Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef DagenNachtdromer het volgende:
is er ook iemand die bekend is met veel ovulatiepijn. meerdere dagen zeg maar. ik dacht dat dat maar een paar uurtjes was, maar het gaat nog steeds door. met een chagrijnigheid, mijn man mag blij zijn dat hij nu niet thuis is
ik dacht dat nu juist tijd voor vrolijk en veel zin was, niet van zo veel pijn dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in heb.
sorry voor de klaagpost, wil graag weten of anderen dit ook hebben. verder alles okee hoor
Streepjesregen!quote:Op donderdag 26 september 2013 16:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ja dus ik wil streepjes zien om vrolijk te worden, dus kom maar op dames!!!!!
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Gelukkig en wat lief van je man.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dan kan het toch nog kloppen, gelukkig maar. Ben in ieder geval niet gemeen geweest tegen mijn man, heerlijk tegen zijn schouder aan mogen snotteren. Stomme hormonen!
Is het geen optie om FertelityFriend bij te gaan houden? Daarin kun je verschillende zaken in je lichaam volgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef blob87 het volgende:
Omdat ik niet zeker weet wanneer m'n eisprong is (net van de pil af, dus houd ik rekening met 4 dagen speling), hebben vriend en ik soort van afgesproken dat we om de dag sexen. Maar ja, soms is daar echt weinig tijd voor of we moeten t echt plannen (bv. morgen tussen werk en volgende afspraak door hebben we 1,5 uur de tijd waarin we ook nog moeten koken en eten).
Hoe doen jullie dat? Dan gewoon zaterdagochtend? Ben ik te spastisch over exact om de dag?
Hier geen duidelijk aanwijsbare ovulatiepijn, "gewoon" +- 1,5 wk gerommel.
wij rekenen nog niet echt, dus gewoon als we zin en tijd hebben. deze maand* was dat toevallig 4 dagen voor, 2 dagen voor en dag van eisprongquote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef blob87 het volgende:
Omdat ik niet zeker weet wanneer m'n eisprong is (net van de pil af, dus houd ik rekening met 4 dagen speling), hebben vriend en ik soort van afgesproken dat we om de dag sexen. Maar ja, soms is daar echt weinig tijd voor of we moeten t echt plannen (bv. morgen tussen werk en volgende afspraak door hebben we 1,5 uur de tijd waarin we ook nog moeten koken en eten).
Hoe doen jullie dat? Dan gewoon zaterdagochtend? Ben ik te spastisch over exact om de dag?
Hier geen duidelijk aanwijsbare ovulatiepijn, "gewoon" +- 1,5 wk gerommel.
Die reactie zou ik ook krijgenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:10 schreef blob87 het volgende:
Tja, ik wil pas vanaf februari ofzo gaan temperaturen. Anders ben ik er echt alleen maar mee bezig. Niet dat dit helpt maar jaZie t (nog) niet zitten om elke dag in bed naast m'n vriend te temperaturen. Dan heeft tie bewijs dat ik definitief doorgeslagen ben
Geniaal sq!quote:Op donderdag 26 september 2013 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Das toch geen gedonder. Het is een thermometer, geen rubberen vuist
Ook dat hoeft nietquote:Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Geniaal sq!
Dat is waar maar dat zou voor mij een hele grote drempel over moeten. Ik probeer ook heel erg te struisvogelen dat er na een eventuele bevalling ook iets ingestoken gaat worden om te controleren voor scheuren enzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag is mijn NOD!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
De mijne is ook zo... (kleine greep)quote:Op donderdag 26 september 2013 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn NOD is volgende week pas, maar mn man vraagt onderhand iedere dag of ik al wat voel..![]()
Vannacht erg bizar gedroomd dus ik vertel dat vanmorgen: " misschien omdat je zwanger bent"
Ik ben zelf gelukkig nog wel zen op dat gebied...
oh!!! ik hoop het ook zo voor je!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:44 schreef Kwisted het volgende:
Aah ik denk allemaal dat ik vanalles voel en ik heb mezelf al 100x zwanger gedacht. De 30e is mijn NOD.
Ik hoop t zo!
Haha herkenbaar! Al ruik ik nu belachelijk veel omdat ik niet meer rook!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
De mijne is ook zo... (kleine greep)
*Wat eten we vandaag? ik: pasta! Daar heb ik trek in! hij: vast omdat je zwanger bent!![]()
*Ik ben echt hondsmoe! hij: ja!? misschien dat het zover is?
* Gadverdamme je voeten stinken! hij: vieze luchtjes ruiken is toch iets van de zwangerschap?
En dat zo al sinds ik mijn spiraalhad laten verwijderen![]()
Alsof ik mijzelf niet gek genoeg kan maken doet hij er lekker schepjes bovenop
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Mijn vriend vroeg gister voorzichtig voordat we naar bed gingen of ik nu ook zo iemand zou worden die na de seks met de kont in de lucht gaat liggen
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Mijn vriend vroeg gister voorzichtig voordat we naar bed gingen of ik nu ook zo iemand zou worden die na de seks met de kont in de lucht gaat liggen
Dat is makkelijk roepenquote:Op vrijdag 27 september 2013 07:54 schreef Chanty het volgende:
alleen is de impact minder groot dan wanneer het in een later stadium gebeurt.
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat de lichamelijke impact in de regel minder groot is. Je hoeft niet compleet te ontzwangeren dus zeer waarschijnlijk is de cyclus vrij snel weer op orde. Hoe je het emotioneel oppakt is voor iedereen anders. Was zelf eindelijk zwanger na 1,5 jaar proberen en ziekenhuis en dan is het ook pijnlijk dat het mis gaat, ook al is het in zo'n vroeg stadium.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is makkelijk roependat is natuurlijk voor iedereen verschillend hoeveel impact het maakt.
Ik snap je.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat de lichamelijke impact in de regel minder groot is. Je hoeft niet compleet te ontzwangeren dus zeer waarschijnlijk is de cyclus vrij snel weer op orde. Hoe je het emotioneel oppakt is voor iedereen anders. Was zelf eindelijk zwanger na 1,5 jaar proberen en ziekenhuis en dan is het ook pijnlijk dat het mis gaat, ook al is het in zo'n vroeg stadium.
En zelfs los van de fysieke impact. Ik geloof meteen dat de emotionele impact per persoon heel verschillend kan zijn, maar ik geloof óók dat het voor iedereen emotioneel zwaarder wordt naarmate je langer zwanger bent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat de lichamelijke impact in de regel minder groot is. Je hoeft niet compleet te ontzwangeren dus zeer waarschijnlijk is de cyclus vrij snel weer op orde. Hoe je het emotioneel oppakt is voor iedereen anders. Was zelf eindelijk zwanger na 1,5 jaar proberen en ziekenhuis en dan is het ook pijnlijk dat het mis gaat, ook al is het in zo'n vroeg stadium.
Overheen gelezen, sorry.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef DagenNachtdromer het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik hoop voor iedereen een kudde zebra's!
Ik zat te denken, een cyclus van 28 is toch heel normaal en niet een korte?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:43 schreef LuDann het volgende:
Ik hoop wel dat ik een hele korte cyclus blijk te hebben. 28 tot 30 dagen ofzo, lijkt me perfect.
Ja, je hebt gelijk. Denk dat ik teveel over langere cyclussen heb gelezen en er ook teveel heb gehad toen ik nog PCOS had.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik zat te denken, een cyclus van 28 is toch heel normaal en niet een korte?
ik hoop ook op eentje van 28 dagen.
wanneer mag en kan jij testen voor je streepje?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend Risu!
Ik heb mn kop in het zand gestoken... Ik heb allerlei vage klachten..
Misselijk ( oke, ik heb ook n geirriteerd maagvlies)
Zere tetten met jeuk!
Zere benen
Gevoelig tandvlees
Saharadroogte
Een zwaan kleef aan kat..
En vd week had ik n erg nare lichaamsgeur maar nu is dat weer weg..
*kop in grond*
oeh, spannend!quote:Op zaterdag 28 september 2013 06:22 schreef Kwisted het volgende:
Hier 2 dagen voor NOD. Zere borsten en een warm gevoel in mn buik. Ik heb er een goed gevoel over! Eind van de middag een test halen voor morgen of overmorgen!
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 06:22 schreef Kwisted het volgende:
Hier 2 dagen voor NOD. Zere borsten en een warm gevoel in mn buik. Ik heb er een goed gevoel over! Eind van de middag een test halen voor morgen of overmorgen!
het spiraaltje zelf kan ook een hoop dingen.veranderenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ai, lastig met die vage klachten steeds.
Ik drink regelmatig chocomel, maar gister proefde die opeens verschrikkelijk.. en vanavond geeft mijn vriend opeens aan dat ik heel anders dan anders ruik na een toiletbezoek (nee geen slechte hygiëne, hij ruikt gewoon goed).
Ik vind het nog steeds onmogelijk om nu al te gaan denken dat ik zwanger kan zijn en symptomen kan hebben nadat het spiraaltje er net uit is gegaan, dus ik negeer het voorlopig. Even afwachten tot de ongesteldheid op gang komt (of niet..)
Sort of +1quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag mijn NOD op 17 oktober?
Ik neem mezelf heilig voor om pas te gaan testen als ik ooit overtijd ben. Niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar ik kan echt niets met dat zoeken naar vage klachten en dan denken dat je wel zwanger zal zijn omdat je linkerteen zeer doet..
Ja, ik chargeer en ja, you may use this against me..
+1. Not pregnant until proven otherwisequote:Op zaterdag 28 september 2013 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik neem mezelf heilig voor om pas te gaan testen als ik ooit overtijd ben. Niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar ik kan echt niets met dat zoeken naar vage klachten en dan denken dat je wel zwanger zal zijn omdat je linkerteen zeer doet..
we wachten afquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat was mijn gedachte ook gelijk inderdaad, ik reken er ook niet op dat het nu meteen raak is, maar toch blijft er zo'n heel klein stemmetje in mijn hoofd rondspoken ongewildquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
het spiraaltje zelf kan ook een hoop dingen.veranderen...
verder wacht ik op strepen dames
Ik herken het wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:14 schreef Fee-nix het volgende:
O en ff iets wat ik wel heel irritant vind (en vraag me af of het herkenbaar is): telkens als ik ongesteld ben, ga ik twijfelen of ik nou echt wel een derde kindje aan kan. Ik ben dan natuurlijk ook chagrijnig/prikkelbaar en sneller vermoeid. Dus ik denk dat het aan m'n hormonen op dat moment ligt en dat het gewoon niet de ideale tijd is om er over na te gaan denken. En elke keer als ik dan niet meer ongesteld ben, dan lijkt het alsof de lucht weer opklaart en dan kijk ik juist weer erg uit naar die derde baby. (Zoals nu dus
). Daarbij merk ik ook wel dat het ook nog wat samenhangt met hoe lief of vervelend mijn kids zijn geweest op een dag
.
Maar hebben jullie ook nog weleens twijfels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hormonen??![]()
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 28 september 2013 06:22 schreef Kwisted het volgende:
he, jammer!quote:
ik heb nog geen kids en ik heb dat stemmetje soms al. Mijn neefje en nichtjes komen geregeld (nu alle drie de al kunnen logeren. Volle bak. Dus hondsmoequote:Op zaterdag 28 september 2013 10:14 schreef Fee-nix het volgende:
O en ff iets wat ik wel heel irritant vind (en vraag me af of het herkenbaar is): telkens als ik ongesteld ben, ga ik twijfelen of ik nou echt wel een derde kindje aan kan. Ik ben dan natuurlijk ook chagrijnig/prikkelbaar en sneller vermoeid. Dus ik denk dat het aan m'n hormonen op dat moment ligt en dat het gewoon niet de ideale tijd is om er over na te gaan denken. En elke keer als ik dan niet meer ongesteld ben, dan lijkt het alsof de lucht weer opklaart en dan kijk ik juist weer erg uit naar die derde baby. (Zoals nu dus
). Daarbij merk ik ook wel dat het ook nog wat samenhangt met hoe lief of vervelend mijn kids zijn geweest op een dag
.
Maar hebben jullie ook nog weleens twijfels?
Jeetje, dat klinkt heftig! Hoe komt dat zo dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net huilend van de pijn in m'n SI-gewricht naar bed getild door m'n vriend. Op dit soort momenten maak ik me wel echt zorgen over hoe ik een zwangerschap ga beleven.
Misschien komen we er nooit achter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ja, die wil ik ook weten! Vallen zere tepels onder zere tetten?!
Echte ongi kramp?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
een week voor NOD ongi kramp en rugpijn... stupid!
hihi ja dat was ik met die zusquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef Fee-nix het volgende:
Ah Zoë en Dottey toch fijn te lezen dat er wat herkenning is. Ik denk maar gewoon: het blijft toch een onzekere tijd. Het besluit dat er ruimte is voor nog een kindje is al spannend. Maar wat daarna komt is minstens zo spannend: wanneer zul je zwanger worden, zal de zwangerschap goed verlopen, wat voor aanslag zal het (dit keer) op je lichaam zijn, zal alles goed zijn met de baby etc.etc. Maargoed, in het leven heb je geen zekerheden
. Dus probeer ik altijd maar gewoon een beetje m'n gevoel te volgen. Maar bij zoiets wat zo'n enorme impact gaat hebben, merk ik dus wel dat ik af en toe nog flink de zenuwen krijg
.
En Zoë ik hoop van harte dat het met je bekkenpijn mee zal vallen tijdens en na de komende zwangerschap.
Dottey, ik vind je dapper hoor, drie kids tegelijk laten logeren. Kan me voorstellen dat je daarna moe bent! Dan zal 1 baby nog wel meevallen
. (Was jij nou degene van wie de zus laatst voorspelde dat je zwanger was van een tweeling? Ach, als je drie kids aan kunt, dan lukt twee ook
).
Kwisted spannend!!! Zou toch wel heel mooi zijn als het zo snel weer raak is. Heb je de zelfbeheersing om tot maandag te wachten? Wow!
oh jakkes! Heb je iets extra geks gedaan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net huilend van de pijn in m'n SI-gewricht naar bed getild door m'n vriend. Op dit soort momenten maak ik me wel echt zorgen over hoe ik een zwangerschap ga beleven.
hmm... stom idd! Hoop dat het niets is.. en gewoon alleen onverklaarbaar stom is!quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
een week voor NOD ongi kramp en rugpijn... stupid!
quote:Op zondag 29 september 2013 07:42 schreef Kwisted het volgende:
[ afbeelding ]
1 dag voor NODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |