Eh, ik wacht echt nog even hoor! Maar ik ben wel al zover dat een tweede niet meer compleet fictief en een vijfjarenplan isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwakzor: Nee alleen in mn bakkes!
Mineola: whaha dat zeker he xD lol
Ja bijna?
En toen had ik natuurlijk gelijk een weeig gevoel en moest ik wat eten en nu lig ik wakker. Snot helpt ook niet
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:18 schreef Gulara het volgende:
Oh Enf wat tof!![]()
Nog zo'n leukerd!
Ik word altijd helemaal week als 'een van ons' zwanger is.Zo leuk!
Ik wil een 2015 baby!![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 06:40 schreef Enfermera het volgende:
Moest er net even uit, mn man moest naar zn werk en ik was toch wakker:
heeel duidelijk! gewoon n vette streep!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bijna?
En toen had ik natuurlijk gelijk een weeig gevoel en moest ik wat eten en nu lig ik wakker. Snot helpt ook niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 06:40 schreef Enfermera het volgende:
Moest er net even uit, mn man moest naar zn werk en ik was toch wakker:
Super duidelijk Enf! Waaaahh, ik vind het zo leuk voor jullie! M wordt grote zus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bijna?
En toen had ik natuurlijk gelijk een weeig gevoel en moest ik wat eten en nu lig ik wakker. Snot helpt ook niet
en ik heb ook wel een beetje dat 'nu moet ik ook omdat je van onze lichting bent' gevoel![]()
![]()
Het is aan de ene kant gewoonte (ik test al een hele tijd regelmatig omdat ik het, toen mijn PCOS nog volledig actief was) en aan de andere kant ben ik al een keer onverwachts zwanger geworden. De lol zal er wel af gaan na een paar maanden, maar ik heb nu een hoop goedkope testen liggen.quote:
Ja, ik schrijf het net als FF dan ook toe aan mijn onregelmatige slaap en waaktijden. Ik kan elke dag op hetzelfde tijdstip meten, maar dan kan ik al uren wakker hebben gelegen. Ik kan er ook voor kiezen te tempen zodra ik wakker wordt, en ik doe dit laatste dan maar. Ik kijk wel of er iets zinnings uitkomt uiteindelijk is deze ronde in of meer voor spek en bonen en om uit te zoeken hoe mijn cyclus werkt (man is vrij vaak weg naar buitenland voor werk).quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al wel met de nuvaring gestopt?
quote:Op woensdag 25 september 2013 07:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Super duidelijk Enf! Waaaahh, ik vind het zo leuk voor jullie! M wordt grote zus!
en ik heb ook wel een beetje dat 'nu moet ik ook omdat je van onze lichting bent' gevoel![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 25 september 2013 07:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Super duidelijk Enf! Waaaahh, ik vind het zo leuk voor jullie! M wordt grote zus!
![]()
Asy!quote:Op woensdag 25 september 2013 08:43 schreef Asyniur het volgende:
Waaah Enf! Van harte gefeliciteerd!
Spannend!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Asy!Jij leest ook overal mee he
Thanks!!
Zoë: hihi ja hevind het zo leuk!! Ja ik denk het ook.
Mijn moeder zal vooral druk zijn met M. en misschien dat mn vader het dan eerder ziet ofzo XD hehe.
Ohja das ook niet zo handig.. Vind je het niet erg om te wachten meis?
Dan is het geen methode die zal werken.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:55 schreef LuDann het volgende:
Ja, ik schrijf het net als FF dan ook toe aan mijn onregelmatige slaap en waaktijden. Ik kan elke dag op hetzelfde tijdstip meten, maar dan kan ik al uren wakker hebben gelegen. Ik kan er ook voor kiezen te tempen zodra ik wakker wordt, en ik doe dit laatste dan maar. Ik kijk wel of er iets zinnings uitkomt uiteindelijk is deze ronde in of meer voor spek en bonen en om uit te zoeken hoe mijn cyclus werkt (man is vrij vaak weg naar buitenland voor werk).
van harte met de verlovingquote:Op woensdag 25 september 2013 09:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
+1
Leuke manier om het te vertellen enf! Zo had ik het ook in mijn gedachten (mijn ouders zouden het vast pas na een half uur zien ofzo)
Wij gaan 'wachten' tot maart omdat we in Juli gaan trouwen. Hoogzwanger of net bevallen trouwen lijkt me niet zo'n goed idee
Klopt, ga ik ook doenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:16 schreef Dottey het volgende:
maar ENF dat is een duidelijk streepje hoor! Ik had hier de tip gelezen een druppel doorzichtige nagellak erop doen als je hem wilt bewaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |