Eh, ik wacht echt nog even hoor! Maar ik ben wel al zover dat een tweede niet meer compleet fictief en een vijfjarenplan isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwakzor: Nee alleen in mn bakkes!
Mineola: whaha dat zeker he xD lol
Ja bijna?
En toen had ik natuurlijk gelijk een weeig gevoel en moest ik wat eten en nu lig ik wakker. Snot helpt ook niet
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:18 schreef Gulara het volgende:
Oh Enf wat tof!![]()
Nog zo'n leukerd!
Ik word altijd helemaal week als 'een van ons' zwanger is.Zo leuk!
Ik wil een 2015 baby!![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 06:40 schreef Enfermera het volgende:
Moest er net even uit, mn man moest naar zn werk en ik was toch wakker:
heeel duidelijk! gewoon n vette streep!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bijna?
En toen had ik natuurlijk gelijk een weeig gevoel en moest ik wat eten en nu lig ik wakker. Snot helpt ook niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 06:40 schreef Enfermera het volgende:
Moest er net even uit, mn man moest naar zn werk en ik was toch wakker:
Super duidelijk Enf! Waaaahh, ik vind het zo leuk voor jullie! M wordt grote zus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bijna?
En toen had ik natuurlijk gelijk een weeig gevoel en moest ik wat eten en nu lig ik wakker. Snot helpt ook niet
en ik heb ook wel een beetje dat 'nu moet ik ook omdat je van onze lichting bent' gevoel![]()
![]()
Het is aan de ene kant gewoonte (ik test al een hele tijd regelmatig omdat ik het, toen mijn PCOS nog volledig actief was) en aan de andere kant ben ik al een keer onverwachts zwanger geworden. De lol zal er wel af gaan na een paar maanden, maar ik heb nu een hoop goedkope testen liggen.quote:
Ja, ik schrijf het net als FF dan ook toe aan mijn onregelmatige slaap en waaktijden. Ik kan elke dag op hetzelfde tijdstip meten, maar dan kan ik al uren wakker hebben gelegen. Ik kan er ook voor kiezen te tempen zodra ik wakker wordt, en ik doe dit laatste dan maar. Ik kijk wel of er iets zinnings uitkomt uiteindelijk is deze ronde in of meer voor spek en bonen en om uit te zoeken hoe mijn cyclus werkt (man is vrij vaak weg naar buitenland voor werk).quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al wel met de nuvaring gestopt?
quote:Op woensdag 25 september 2013 07:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Super duidelijk Enf! Waaaahh, ik vind het zo leuk voor jullie! M wordt grote zus!
en ik heb ook wel een beetje dat 'nu moet ik ook omdat je van onze lichting bent' gevoel![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 25 september 2013 07:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Super duidelijk Enf! Waaaahh, ik vind het zo leuk voor jullie! M wordt grote zus!
![]()
Asy!quote:Op woensdag 25 september 2013 08:43 schreef Asyniur het volgende:
Waaah Enf! Van harte gefeliciteerd!
Spannend!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Asy!Jij leest ook overal mee he
Thanks!!
Zoë: hihi ja hevind het zo leuk!! Ja ik denk het ook.
Mijn moeder zal vooral druk zijn met M. en misschien dat mn vader het dan eerder ziet ofzo XD hehe.
Ohja das ook niet zo handig.. Vind je het niet erg om te wachten meis?
Dan is het geen methode die zal werken.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:55 schreef LuDann het volgende:
Ja, ik schrijf het net als FF dan ook toe aan mijn onregelmatige slaap en waaktijden. Ik kan elke dag op hetzelfde tijdstip meten, maar dan kan ik al uren wakker hebben gelegen. Ik kan er ook voor kiezen te tempen zodra ik wakker wordt, en ik doe dit laatste dan maar. Ik kijk wel of er iets zinnings uitkomt uiteindelijk is deze ronde in of meer voor spek en bonen en om uit te zoeken hoe mijn cyclus werkt (man is vrij vaak weg naar buitenland voor werk).
van harte met de verlovingquote:Op woensdag 25 september 2013 09:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
+1
Leuke manier om het te vertellen enf! Zo had ik het ook in mijn gedachten (mijn ouders zouden het vast pas na een half uur zien ofzo)
Wij gaan 'wachten' tot maart omdat we in Juli gaan trouwen. Hoogzwanger of net bevallen trouwen lijkt me niet zo'n goed idee
Klopt, ga ik ook doenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:16 schreef Dottey het volgende:
maar ENF dat is een duidelijk streepje hoor! Ik had hier de tip gelezen een druppel doorzichtige nagellak erop doen als je hem wilt bewaren.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:06 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje dottey!
Enf
Toen ik je posts de afgelopen tijd las dacht ik al dat je vast zwanger was maar ik vind het lastig om zoiets te zeggen omdat ik het afgelopen maand ook van mezelf dachthelemaal na wat leek op een innestelingsbloeding. Is toch een grote teleurstelling als het mis gaat/je ongesteld wordt.
Ben erg blij dat je symptomen uiteindelijk toch klopten!
Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik had twee dagen lang pijn in mijn rechter eileider, maar een eisprong hoor je toch maar kort te voelen?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
is iedereen al een beetje bekomen van de streepjes verrassing van enf? ik zat steeds op mobiel dus ik wil er toch nog even eenvoor je tegenaan gooien (want ik vind ze zo schattig)
Hoe is het met de dames die bijna over datumzijn?
ik heb hier al de hele ochtend een kramperige gevoelige onderbuik, zou dat een eisprong kunnen zijn?
een vriendin van me heeft d'r weeen zelfs 3 uur lang voor darmkramp aangezien toen ze 39 weken zwanger wasquote:Op woensdag 25 september 2013 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik voel (volgens mij) ook nooit mn eisprong. Ik heb al last van mn darmen en die gooien regelmatig ook roet in het eten. Dacht ik ongesteld te worden, waren het waarschijnlijk mn darmen
oei jeetje! dat wens ik je toe meid, als je zo je eerste centimeters kan halen. ik wil daar nog maar even niet aan denken. ik ben heel kleinzerig, dus ik verwacht niet dat ik verrast zal worden met een o jee ik had helemaal niet door dat het was begonnenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
een vriendin van me heeft d'r weeen zelfs 3 uur lang voor darmkramp aangezien toen ze 39 weken zwanger was Zoiets zie ik mezelf ook nog wel doen als het er ooit van komt
ja, dat lijkt me wel lastig als je net van de AC af bent, dat moet zich vaak nog even settelen. Het is niet voor iedereen hetzelfde gelukkig maar toen ik 5 6 jaar geleden stopte met de pil duurde het een kleine anderhalf jaar voordat er peil op te trekken vielquote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
SQ ik neem het ook als indicatie hoor, al de hele week als een stel tieners zeg maar![]()
maar ben wel heel nieuwsgierig omdat de tijd wel wat overeen komt.
maar aan de andere kant weet ik nog niet eens of mijn cyclus een normale is, nou ja we zien wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |