quote:Op woensdag 25 september 2013 11:06 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje dottey!
Enf
Toen ik je posts de afgelopen tijd las dacht ik al dat je vast zwanger was maar ik vind het lastig om zoiets te zeggen omdat ik het afgelopen maand ook van mezelf dachthelemaal na wat leek op een innestelingsbloeding. Is toch een grote teleurstelling als het mis gaat/je ongesteld wordt.
Ben erg blij dat je symptomen uiteindelijk toch klopten!
Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik had twee dagen lang pijn in mijn rechter eileider, maar een eisprong hoor je toch maar kort te voelen?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
is iedereen al een beetje bekomen van de streepjes verrassing van enf? ik zat steeds op mobiel dus ik wil er toch nog even eenvoor je tegenaan gooien (want ik vind ze zo schattig)
Hoe is het met de dames die bijna over datumzijn?
ik heb hier al de hele ochtend een kramperige gevoelige onderbuik, zou dat een eisprong kunnen zijn?
een vriendin van me heeft d'r weeen zelfs 3 uur lang voor darmkramp aangezien toen ze 39 weken zwanger wasquote:Op woensdag 25 september 2013 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik voel (volgens mij) ook nooit mn eisprong. Ik heb al last van mn darmen en die gooien regelmatig ook roet in het eten. Dacht ik ongesteld te worden, waren het waarschijnlijk mn darmen
oei jeetje! dat wens ik je toe meid, als je zo je eerste centimeters kan halen. ik wil daar nog maar even niet aan denken. ik ben heel kleinzerig, dus ik verwacht niet dat ik verrast zal worden met een o jee ik had helemaal niet door dat het was begonnenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
een vriendin van me heeft d'r weeen zelfs 3 uur lang voor darmkramp aangezien toen ze 39 weken zwanger was Zoiets zie ik mezelf ook nog wel doen als het er ooit van komt
ja, dat lijkt me wel lastig als je net van de AC af bent, dat moet zich vaak nog even settelen. Het is niet voor iedereen hetzelfde gelukkig maar toen ik 5 6 jaar geleden stopte met de pil duurde het een kleine anderhalf jaar voordat er peil op te trekken vielquote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
SQ ik neem het ook als indicatie hoor, al de hele week als een stel tieners zeg maar![]()
maar ben wel heel nieuwsgierig omdat de tijd wel wat overeen komt.
maar aan de andere kant weet ik nog niet eens of mijn cyclus een normale is, nou ja we zien wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |