Ja, dat staat me ook nog wel bij van mijn opleiding tot dierenartsassistente, hahaha.quote:Op maandag 23 september 2013 20:38 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Ik meende dat bijvoorbeeld haartjes rechtop gaan staan zodat de lucht wat isoleert en warmte vasthoudt.
En door rillen wek je warmte op. Iets met spieren en beweging. Valt vast te googelen
Oh, dat is zo rot als dat gebeurd, ik had het ook laatst. En maar control Z drukken, maar niks meer terug te halen.quote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef Skittles het volgende:
Spierbewegingen komt warmte bij vrij.
Ik had een heel verhaal getypt over een interne thermostaat en hoe dit allemaal ervoor zorgt dat je warm aanvoelt, maar het koud hebt. En toen klikte ik dit topic weg for no reason en had Theeleuter al een veel beter te begrijpen verhaal getypt.(En nu toch maar weer verder aan m'n scriptie
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Serieuze vraag.quote:Op maandag 23 september 2013 21:02 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb laatste deel het gelezen, super leuk toch!Als je niets bijgehouden of getimed hebt, is er nog een kans dat het raak is. Ik test zelfs als ik weet dat het onmogelijk is dat ik zwanger zou zijn.
Ik put nog steeds uit mijn VWO biologie kennisquote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef Skittles het volgende:
Spierbewegingen komt warmte bij vrij.
Ik had een heel verhaal getypt over een interne thermostaat en hoe dit allemaal ervoor zorgt dat je warm aanvoelt, maar het koud hebt. En toen klikte ik dit topic weg for no reason en had Theeleuter al een veel beter te begrijpen verhaal getypt.(En nu toch maar weer verder aan m'n scriptie
)
quote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Ik put nog steeds uit mijn VWO biologie kennis![]()
Succes met scripties en vergeet ondertussen geen babies te maken
quote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef LuDann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby's makenMorgen is vriendlief vrij, dus geen excuses van vroeg op en heel moe.
Ben je eigenlijk al wel met de nuvaring gestopt?quote:Op maandag 23 september 2013 16:35 schreef LuDann het volgende:
Fijne uitleg en linkje naar hoe dat temperaturen nu werkt. Het is mij iets duidelijk nu. Ik heb nu een 'Rocky Mountain' chart, hij gaat alle kanten op. Valt echt niks uit op te maken.
Ja dat wel gelukkigquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:45 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty wat goed dat het raadsel is opgelost! Heb je je ei deze maand denk je goed benut ondanks alle twijfel over het moment?
Toevallig was het bij ons ook raak in de ronde waarin we dat dedenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
je kan beter om de dag batsen, dat werkt veel effectiever dan je focussen op die ene dag
(althans, bij mij was dat de eerste ronde meteen bingo met die methode en ik heb er veel andere succesverhalen over gehoord) Je eisprong kan zomaar een paar dagen afwijken van de statistieken.
Nou ja, ik zou dus niet in de ochtend testen als je mega gevoelige testen hebtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dat wilde ik idd ook net zeggen Stormqueen. Beter om de dag rondom je eisprong dan alleen mikken op de dag waarop je denkt een eisprong te hebben. maar afgaande op je FB berichtje denk ik dat dat wel goed zit
![]()
Goed dat je dat even hebt gecheckt Chanty, ik ga ook maar weer in de ochtend testen dan! Al mijn middagtestjes zijn tot nu toe spierwit.
Nice!quote:
Welkomquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Morgen wordt mijn Mirena-spiraaltje verwijderd, en dan kunnen we eindelijk gaan proberen ook zwanger te worden.
Maar er zijn nog ontzettend veel zaken die erbij komen waar ik me nog niet in hebt verdiept, dus ik ga me vooral veel inlezen
Te druk om te testen? Je moet toch gewoon af en toe plassen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef Dottey het volgende:
Ik had mij voorgenomen mijzelf niet gek te maken richting einde laatste week voormijn nod, maar het is weer zover.
We hebben wel geklust rond de mogelijke eisprongtijd, maar ik dacht eigenlijk dat ik wat later mijn eisprong kreeg.. en toen was mijn man te aangeschoten en te vermoeid en ik zwaar stuk van een festival helpen opbouwen![]()
Nu sinds gisteren een gek gevoel in mijn onderbuiken, zin om te strijken en jankerig.... maar het kan natuurlijk ook te verklaren zijn met een blaasontsteking, achterlopen met het huishouden en oververmoeid.... zucht![]()
Van het weekend te druk om ook maar tijd te maken om te testen, dus ik denk dat ik dat maandag ga doen als de rust weder is gekeerd.
Oehh, spannend!quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Enf goed voornemen, veel streepjes in oktober!![]()
Mijn NOD, ALS mijn cyclus 29 dagen is (ben net met ronde 1 bezig), zou zijn op 16 oktober. 2 Oktober is DE dag... Mijn man heeft het al in zijn agenda gezet
![]()
Ware het niet dat ik, mocht het gelijk lukken, dan ergens in juni uitgerekend ben ofzo en dan komt mijn verlof niet zo goed uit omdat mijn directe collega dan 6 weken op vakantie is... Maja, zo is er altijd wel iets
... Gewoon klussen dus
Idd jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
je kan beter om de dag batsen, dat werkt veel effectiever dan je focussen op die ene dag
(althans, bij mij was dat de eerste ronde meteen bingo met die methode en ik heb er veel andere succesverhalen over gehoord) Je eisprong kan zomaar een paar dagen afwijken van de statistieken.
Welkom!quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Morgen wordt mijn Mirena-spiraaltje verwijderd, en dan kunnen we eindelijk gaan proberen ook zwanger te worden.
Maar er zijn nog ontzettend veel zaken die erbij komen waar ik me nog niet in hebt verdiept, dus ik ga me vooral veel inlezen
Oeh...quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef Dottey het volgende:
Ik had mij voorgenomen mijzelf niet gek te maken richting einde laatste week voormijn nod, maar het is weer zover.
We hebben wel geklust rond de mogelijke eisprongtijd, maar ik dacht eigenlijk dat ik wat later mijn eisprong kreeg.. en toen was mijn man te aangeschoten en te vermoeid en ik zwaar stuk van een festival helpen opbouwen![]()
Nu sinds gisteren een gek gevoel in mijn onderbuiken, zin om te strijken en jankerig.... maar het kan natuurlijk ook te verklaren zijn met een blaasontsteking, achterlopen met het huishouden en oververmoeid.... zucht![]()
Van het weekend te druk om ook maar tijd te maken om te testen, dus ik denk dat ik dat maandag ga doen als de rust weder is gekeerd.
gezellig dat je erbij komt posten!quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |