abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131488695
*ontlurkt*
De reden dat je het koud hebt bij koorts is omdat je lichaam de temperatuur hoger wil hebben, maar je nog niet zo warm bent. Je bent dus te koud volgens je lichaam. Als je het warm hebt bij koorts komt dat omdat je lichaam weer wil afkoelen, maar je dus te warm bent tov van de temperatuur die je lichaam wil zijn en dus ga je zweten.

Kan me voorstellen dat dit principe in meer gevallen opgaat.
  maandag 23 september 2013 @ 19:42:59 #242
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131489284
Ah, dat verklaart! Thanks theeleuter ^O^
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131489865
No problemo, succes met tempen, dat het maar snel resultaat mag hebben :)
  maandag 23 september 2013 @ 20:23:05 #244
409579 LuDann
All the way
pi_131491054
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:33 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben echt doodmoe al de hele week, bevordert de passie ook niet echt zeg maar...
Al een test gedaan? :+ Nee, maar dat is wel vervelend. Kan me voorstellen dat het dan als een soort 'werk' gaat voelen ofzo.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef Theeleuter het volgende:
*ontlurkt*
De reden dat je het koud hebt bij koorts is omdat je lichaam de temperatuur hoger wil hebben, maar je nog niet zo warm bent. Je bent dus te koud volgens je lichaam. Als je het warm hebt bij koorts komt dat omdat je lichaam weer wil afkoelen, maar je dus te warm bent tov van de temperatuur die je lichaam wil zijn en dus ga je zweten.

Kan me voorstellen dat dit principe in meer gevallen opgaat.
Makes sense. :Y

En was het ook niet zo dat als je te koud bent je lichaam vanzelf gaat rillen zodat je door die activiteit weer warmer wordt? Niet dat dat hier veel mee te maken heeft. :P

Ik merk zelf helemaal niks van temperatuurverschillen trouwens. Heb het ook gewoon altijd koud.
pi_131491272
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef LuDann het volgende:

[..]

Al een test gedaan? :+ Nee, maar dat is wel vervelend. Kan me voorstellen dat het dan als een soort 'werk' gaat voelen ofzo.

dat lijkt me sterk, ik moet pas rond 6 oktober ongesteld worden, dat is nog bijna 2 weken
Kwak
  maandag 23 september 2013 @ 20:30:39 #246
409579 LuDann
All the way
pi_131491381
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat lijkt me sterk, ik moet pas rond 6 oktober ongesteld worden, dat is nog bijna 2 weken
Als je dan al een week moe bent is dat inderdaad wel vergezocht. Mja, ik ben zo iemand die test 'just because I can' zeg maar.
pi_131491467
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:30 schreef LuDann het volgende:

[..]

Als je dan al een week moe bent is dat inderdaad wel vergezocht. Mja, ik ben zo iemand die test 'just because I can' zeg maar.
nou ja, als ik me vergist heb kan het zijn dat ik eigenlijk aankomend weekend al moet... ik was niet echt bezig met bijhouden tot een week of twee geleden eerlijk gezegd... t was een beetje onverwacht allemaal (zie rammelaarstopic)
Kwak
  maandag 23 september 2013 @ 20:33:55 #248
409579 LuDann
All the way
pi_131491529
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou ja, als ik me vergist heb kan het zijn dat ik eigenlijk aankomend weekend al moet... ik was niet echt bezig met bijhouden tot een week of twee geleden eerlijk gezegd... t was een beetje onverwacht allemaal (zie rammelaarstopic)
Nou wat houdt je tegen dan? Gewoon een test er tegenaan knallen en over een week nog 1. :Y

Edit: dat topic heb ik nog nooit gelezen, ga ik even proberen door te spitten. :)
pi_131491717
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef LuDann het volgende:

En was het ook niet zo dat als je te koud bent je lichaam vanzelf gaat rillen zodat je door die activiteit weer warmer wordt? Niet dat dat hier veel mee te maken heeft. :P

Ik meende dat bijvoorbeeld haartjes rechtop gaan staan zodat de lucht wat isoleert en warmte vasthoudt.
En door rillen wek je warmte op. Iets met spieren en beweging. Valt vast te googelen :D
  maandag 23 september 2013 @ 21:02:31 #250
409579 LuDann
All the way
pi_131492729
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb laatste deel het gelezen, super leuk toch! :D Als je niets bijgehouden of getimed hebt, is er nog een kans dat het raak is. Ik test zelfs als ik weet dat het onmogelijk is dat ik zwanger zou zijn. :P
  maandag 23 september 2013 @ 21:03:08 #251
409579 LuDann
All the way
pi_131492747
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:38 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Ik meende dat bijvoorbeeld haartjes rechtop gaan staan zodat de lucht wat isoleert en warmte vasthoudt.
En door rillen wek je warmte op. Iets met spieren en beweging. Valt vast te googelen :D
Ja, dat staat me ook nog wel bij van mijn opleiding tot dierenartsassistente, hahaha. :D
pi_131493895
Spierbewegingen komt warmte bij vrij.

Ik had een heel verhaal getypt over een interne thermostaat en hoe dit allemaal ervoor zorgt dat je warm aanvoelt, maar het koud hebt. En toen klikte ik dit topic weg for no reason en had Theeleuter al een veel beter te begrijpen verhaal getypt. :P (En nu toch maar weer verder aan m'n scriptie :( )
  maandag 23 september 2013 @ 21:33:20 #253
409579 LuDann
All the way
pi_131494257
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef Skittles het volgende:

Ik had een heel verhaal getypt over een interne thermostaat en hoe dit allemaal ervoor zorgt dat je warm aanvoelt, maar het koud hebt. En toen klikte ik dit topic weg for no reason en had Theeleuter al een veel beter te begrijpen verhaal getypt. :P (En nu toch maar weer verder aan m'n scriptie :( )
Oh, dat is zo rot als dat gebeurd, ik had het ook laatst. En maar control Z drukken, maar niks meer terug te halen. :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131494678
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:02 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik heb laatste deel het gelezen, super leuk toch! :D Als je niets bijgehouden of getimed hebt, is er nog een kans dat het raak is. Ik test zelfs als ik weet dat het onmogelijk is dat ik zwanger zou zijn. :P
Waarom? Serieuze vraag. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_131494698
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef Skittles het volgende:

Ik put nog steeds uit mijn VWO biologie kennis O-)

Succes met scripties en vergeet ondertussen geen babies te maken :+
  maandag 23 september 2013 @ 21:52:28 #256
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131495238
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Ik put nog steeds uit mijn VWO biologie kennis O-)

Succes met scripties en vergeet ondertussen geen babies te maken :+
:D
Kom ik aan met mn mavo, met volgens mij maar 2 jaar biologie :') Ondertussen wel HBO verpleegkundige maar alla :+
pi_131496974
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef LuDann het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Baby's maken *O* Morgen is vriendlief vrij, dus geen excuses van vroeg op en heel moe.
pi_131503221
Klussen is goed voor de ontspanning dames, succes met jullie scriptie!
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:41:42 #259
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131503648
Nou het raadsel van de positieve ovutest is opgelost en het lijkt me ook nuttig voor jullie. Ik had altijd begrepen dat het LH hormoon 's nachts wordt afgebroken en overdag wordt aangemaakt en dat daarom geadviseerd wordt om in de middag te testen. Het blijkt echter (google weet alles O+) dat dit precies omgekeerd is.

http://www.sensitest.nl/v(...)oen-met-ochtendurine

Ik had gisteravond namelijk ook getest en die test was vrijwel blanco. En vanochtend was hij natuurlijk weer knalpositief :') Wel apart, heb hier eerder nooit problemen mee gehad dus kennelijk zijn de testen die ik nu heb mega gevoelig en kan ik met deze dus beter wel in de middag testen. Als ik het me goed herinner heb ik afgelopen zaterdag ook 's middags getest en was ook die test toen positief. Dus ik ga er van uit dat mijn eisprong de 22ste was, dus nod op 6 oktober.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:56:31 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131503850
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:35 schreef LuDann het volgende:
Fijne uitleg en linkje naar hoe dat temperaturen nu werkt. Het is mij iets duidelijk nu. Ik heb nu een 'Rocky Mountain' chart, hij gaat alle kanten op. Valt echt niks uit op te maken.
Ben je eigenlijk al wel met de nuvaring gestopt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 24-09-2013 09:12:07 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:45:16 #261
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131504688
Chanty wat goed dat het raadsel is opgelost! Heb je je ei deze maand denk je goed benut ondanks alle twijfel over het moment?
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:28:15 #262
52229 Chanty
pi_131505691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:45 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty wat goed dat het raadsel is opgelost! Heb je je ei deze maand denk je goed benut ondanks alle twijfel over het moment?
Ja dat wel gelukkig :D
pi_131505747
Enf goed voornemen, veel streepjes in oktober! *O*

Mijn NOD, ALS mijn cyclus 29 dagen is (ben net met ronde 1 bezig), zou zijn op 16 oktober. 2 Oktober is DE dag :+ ... Mijn man heeft het al in zijn agenda gezet :+

Ware het niet dat ik, mocht het gelijk lukken, dan ergens in juni uitgerekend ben ofzo en dan komt mijn verlof niet zo goed uit omdat mijn directe collega dan 6 weken op vakantie is :+ ... Maja, zo is er altijd wel iets :+ ... Gewoon klussen dus :+
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:39:36 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_131506037
je kan beter om de dag batsen, dat werkt veel effectiever dan je focussen op die ene dag ;)
(althans, bij mij was dat de eerste ronde meteen bingo met die methode en ik heb er veel andere succesverhalen over gehoord ;) ) Je eisprong kan zomaar een paar dagen afwijken van de statistieken.
disclaimer
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:41:24 #265
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131506089
Dat wilde ik idd ook net zeggen Stormqueen :D. Beter om de dag rondom je eisprong dan alleen mikken op de dag waarop je denkt een eisprong te hebben. maar afgaande op je FB berichtje denk ik dat dat wel goed zit :+

Goed dat je dat even hebt gecheckt Chanty, ik ga ook maar weer in de ochtend testen dan! Al mijn middagtestjes zijn tot nu toe spierwit.
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:41:27 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131506091
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
je kan beter om de dag batsen, dat werkt veel effectiever dan je focussen op die ene dag ;)
(althans, bij mij was dat de eerste ronde meteen bingo met die methode en ik heb er veel andere succesverhalen over gehoord ;) ) Je eisprong kan zomaar een paar dagen afwijken van de statistieken.
Toevallig was het bij ons ook raak in de ronde waarin we dat deden ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:05:13 #267
52229 Chanty
pi_131506747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dat wilde ik idd ook net zeggen Stormqueen :D. Beter om de dag rondom je eisprong dan alleen mikken op de dag waarop je denkt een eisprong te hebben. maar afgaande op je FB berichtje denk ik dat dat wel goed zit :+

Goed dat je dat even hebt gecheckt Chanty, ik ga ook maar weer in de ochtend testen dan! Al mijn middagtestjes zijn tot nu toe spierwit.
Nou ja, ik zou dus niet in de ochtend testen als je mega gevoelige testen hebt :P

En om de dag batsen is leuk als je ongeveer weet wanneer de eisprong is, maar ik moet er niet aan denken dat ik dit drie weken lang moet doen :N Dan wordt het een verplichting. Zelf durf ik er nog niet op te vertrouwen dat mijn eisprong altijd rond cd 31 is, daarvoor heb ik nog te kort een eigen eisprong plus dat ik nog allerlei middeltjes gebruik om te kijken of die de cyclus verkorten. We klussen wel bewust regelmatig als de eisprong eraan komt.
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:04:47 #268
250838 Fee-nix
pi_131508409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:28 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja dat wel gelukkig :D
Nice! ^O^

Om de dag doen wij ook in de vruchtbare periode, maar aangezien ik ronde 4 in ga, werkt t niet altijd ;).

Twinkle, inderdaad zo is er altijd wel wat ;). Ik laat me ook niet door veel dingen weerhouden... Alleen hebben we besloten dat we toch actief gaan proberen te vermijden dat de UD in augustus ligt. Jammer vind ik het wel, dat we dan eventjes op moeten letten dat ik juist niet zwanger word, maarja. We hebben nu al 4 verjaardagen achter elkaar (ok eentje is eind juli). Van schoonmoeder, schoonzus en beide kids van schoonzus. Dus ook geen verre familie waar je niks mee te maken hebt. En daar willen we niet nog eens een verjaardag van ons tussen hoeven proppen straks.
pi_131508877
Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Morgen wordt mijn Mirena-spiraaltje verwijderd, en dan kunnen we eindelijk gaan proberen ook zwanger te worden.
Maar er zijn nog ontzettend veel zaken die erbij komen waar ik me nog niet in hebt verdiept, dus ik ga me vooral veel inlezen :)
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_131508907
Ik had mij voorgenomen mijzelf niet gek te maken richting einde laatste week voormijn nod, maar het is weer zover.

We hebben wel geklust rond de mogelijke eisprongtijd, maar ik dacht eigenlijk dat ik wat later mijn eisprong kreeg.. en toen was mijn man te aangeschoten en te vermoeid en ik zwaar stuk van een festival helpen opbouwen :)
Nu sinds gisteren een gek gevoel in mijn onderbuiken, zin om te strijken en jankerig.... maar het kan natuurlijk ook te verklaren zijn met een blaasontsteking, achterlopen met het huishouden en oververmoeid.... zucht :)
Van het weekend te druk om ook maar tijd te maken om te testen, dus ik denk dat ik dat maandag ga doen als de rust weder is gekeerd.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131508932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Morgen wordt mijn Mirena-spiraaltje verwijderd, en dan kunnen we eindelijk gaan proberen ook zwanger te worden.
Maar er zijn nog ontzettend veel zaken die erbij komen waar ik me nog niet in hebt verdiept, dus ik ga me vooral veel inlezen :)
Welkom :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:41:28 #272
52229 Chanty
pi_131509464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef Dottey het volgende:
Ik had mij voorgenomen mijzelf niet gek te maken richting einde laatste week voormijn nod, maar het is weer zover.

We hebben wel geklust rond de mogelijke eisprongtijd, maar ik dacht eigenlijk dat ik wat later mijn eisprong kreeg.. en toen was mijn man te aangeschoten en te vermoeid en ik zwaar stuk van een festival helpen opbouwen :)
Nu sinds gisteren een gek gevoel in mijn onderbuiken, zin om te strijken en jankerig.... maar het kan natuurlijk ook te verklaren zijn met een blaasontsteking, achterlopen met het huishouden en oververmoeid.... zucht :)
Van het weekend te druk om ook maar tijd te maken om te testen, dus ik denk dat ik dat maandag ga doen als de rust weder is gekeerd.
Te druk om te testen? Je moet toch gewoon af en toe plassen? :P
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:45:29 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131509545
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Enf goed voornemen, veel streepjes in oktober! *O*

Mijn NOD, ALS mijn cyclus 29 dagen is (ben net met ronde 1 bezig), zou zijn op 16 oktober. 2 Oktober is DE dag :+ ... Mijn man heeft het al in zijn agenda gezet :+

Ware het niet dat ik, mocht het gelijk lukken, dan ergens in juni uitgerekend ben ofzo en dan komt mijn verlof niet zo goed uit omdat mijn directe collega dan 6 weken op vakantie is :+ ... Maja, zo is er altijd wel iets :+ ... Gewoon klussen dus :+
Oehh, spannend! :9 Whaha ja zo blijf je bezig :')

quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Idd ja :D Heb ik ook gedaan deze maand maar toch helaas niet. Tenminste. Ik ben nog niet ongesteld maar zit er tegenaan te hikken. Mega irritant }:|

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Welkom! :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef Dottey het volgende:

Oeh... :D Spannend hoor!!
pi_131510664
quote:
gezellig dat je erbij komt posten!
pi_131510988
Dottey: ik ga voor je duimen!

Stormqueen: batsen? hihi ik dacht dat iedereen altijd heel omzichtig ging klussen. wij hebben gewoon seks. minder kans op splinters ;)

Twinkle: wat spannend. ik ga niet aan je denken want dat zou wel heel creepy zijn maar heel veel plezier gewenst en succes natuurlijk

Fee-nix: wat een gereken! ik snap dat je die drukte wilt vermijden. zo hebben wij in de maand mei 6 verjaardagen! en je wilt voor je kind natuurlijk een bijzondere dag en niet nog een verplicht nummer met alleen maar verjaardagsmoeie mensen. maar wat nou als je in de maand september bent uitgerekend en je bevalt met 37 weken in augustus?

hier zijn we in de vruchtbare dagen, ik lees dat de meeste dan om de dag... ehm gaan ;) voel me echt een maniak als ik dat lees, iedere dag hier. en niet vanwege het moeten, natuurlijk speelt het wel mee maar vooral van mijn kant is het voor plezier :@
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:49:40 #276
250838 Fee-nix
pi_131511513
Welkom Little_Miss_Naughty!

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Fee-nix: wat een gereken! ik snap dat je die drukte wilt vermijden. zo hebben wij in de maand mei 6 verjaardagen! en je wilt voor je kind natuurlijk een bijzondere dag en niet nog een verplicht nummer met alleen maar verjaardagsmoeie mensen. maar wat nou als je in de maand september bent uitgerekend en je bevalt met 37 weken in augustus?

Nou dat ik voor m'n kind een bijzondere dag wil, is niet eens mijn reden eigenlijk... Het is meer dat we de schoonfamilie al zo vaak zien in die maand :@ . Dit jaar was ik er echt he-le-maal klaar mee na die vier verjaardagen.
En dat ik met 37 weken zal bevallen is vrijwel uitgesloten :P. Mijn vorige twee jongens kwamen allebei niet uit zichzelf. Eerste keer tot 42 weken doorgelopen en toen ingeleid met uiteindelijk ks, tweede keer tot 41 wk 5 dagen en toen een 'geplande' ks. Omdat ik nu dus twee keer een ks heb gehad, zal de derde een geplande ks worden. Ergens in wk 39 doen ze dat volgens mij. Maar eerder... nee die kans lijkt mij nihil ;).

En fijn toch, als jullie allebei zo vaak zin hebben :D.
pi_131511574
Dank jullie wel :D
Ik zie dat er een hoop gerekend wordt door iedereen, hebben jullie dan ook een heel regelmatige cyclus, of is het echt met temperaturen etc. berekenen wanneer de eisprong is?
Ik ben nu een jaar of 4 niet meer ongesteld geweest, maar daarvoor was er zonder pil echt geen pijl op te trekken.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_131511774
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Chanty het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja,
SPOILER
Zondag denk ik dat ik niet meer kan functioneren of denken :') Dus ik denk dat zondag aaf of maandagochtend de eerste keer is dat ik rustig kan plassen :+

Bovendien is het dan ook een van de eerste dagen die ik dan off zou kunnen testen...anders zou het denk ik toch te vroeg testen zijn..
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:00:33 #279
250838 Fee-nix
pi_131511884
Nou, Dottey, dan ben je in ieder geval lekker afgeleid ;) :D.
pi_131511887
Ik heb bij mijn neefje en nichtje gedroomd dat ze eraan kwamen (net na de verwekking), wat ook zo bleek te zijn.. zo werd ik bestempeld tot betrouwbare zwangerschapstest van de familie :')

Belt mijn jongste zusje net!

DOT!!!! Ik droomde vanochtend dat je zwanger was!!! :o
Maar houd je vast.. niet van 1 maar van 2!!

Ze wilde graag ook de titel vernemen van zwangerschapstester, dus mogelijk dat zij mij zaterdag op de wc zet met een stickje :')
pi_131511918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:00 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, Dottey, dan ben je in ieder geval lekker afgeleid ;) :D.
JA! Gelukkig wel O+
pi_131511995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:49 schreef Fee-nix het volgende:
Het is meer dat we de schoonfamilie al zo vaak zien in die maand . Dit jaar was ik er echt he-le-maal klaar mee na die vier verjaardagen.
geniaal! helemaal mee eens hoor, al is het bij ons helaas niet een kant. fraaie portretten aan beide kanten van de familie. we komen er dus niet onderuit... gelukkig wonen ze allemaal lekker ver weg!
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:05:21 #283
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131512081
LMN: Hier een regelmatige cyclus maar ga toch even tempen om te kijken of er nog veranderingn is wanneer mn eisprong is. Voor mn dochter was het altijd gewoon netjes op de helft..

Dottey lekker druk weekend! Ahw, je zusje O+ Whaha een tweeling!!

SPOILER
pi_131512166
Enfermera wat spannend!
pi_131512284
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:05 schreef Enfermera het volgende:
LMN: Hier een regelmatige cyclus maar ga toch even tempen om te kijken of er nog veranderingn is wanneer mn eisprong is. Voor mn dochter was het altijd gewoon netjes op de helft..

Dottey lekker druk weekend! Ahw, je zusje O+ Whaha een tweeling!!

SPOILER
Wat spannend!!! :o
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:16:38 #286
250838 Fee-nix
pi_131512487
Enf waaah wat spannend! :o :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

geniaal! helemaal mee eens hoor, al is het bij ons helaas niet een kant. fraaie portretten aan beide kanten van de familie. we komen er dus niet onderuit... gelukkig wonen ze allemaal lekker ver weg!
Bij ons niet :'( :P .
pi_131512869
hihi ik lees net dit op telegraaf.nl http://www.telegraaf.nl/v(...)d_je_gelukkig__.html
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:43:44 #288
52229 Chanty
pi_131515541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:56 schreef Dottey het volgende:

[..]

[..]

Ja,
SPOILER
Zondag denk ik dat ik niet meer kan functioneren of denken :') Dus ik denk dat zondag aaf of maandagochtend de eerste keer is dat ik rustig kan plassen :+

Bovendien is het dan ook een van de eerste dagen die ik dan off zou kunnen testen...anders zou het denk ik toch te vroeg testen zijn..
Lol :D Kijken bij het plassen _O- Nou, laat je ze meteen zien hoe een test werkt :+

En goed contact met je schoonmoeder... nou die van mij komt dit weekend (ze wonen in Spanje gelukkig) dus ik ben alvast bezig met enige mentale voorbereiding :+ Betwijfel dat ik er gelukkig van word :') Maar een keer per jaar is te doen whehehe. In ieder geval tijd voor luidruchtige seks ~O>
pi_131515724
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef Chanty het volgende:
In ieder geval tijd voor luidruchtige seks
stoute chanty!
ik zou het niet durven waar mijn schoonmoeder binnen een straal van een kilometer is. kan goed met haar opschieten hoor, maar is ben zelf zo'n onzekere doos dat ik me er niet bij op mijn gemak voel.
ze zegt zelf dat ze een hekel heeft aan het woord schoonmoeder vanwege de negatieve lading die die titel heeft gekregen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:50:14 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131515789
Goed contact met je schoonmoeder? Goeie grap :') Ze komt niet eens op de 1e verjaardag van onze dochter, vindt een all-inclusive vakantie naar Turkije belangrijker :s) :')
pi_131515960
ik heb er twee! }:|

ik noem de originele schoonmams of gewoon bij haar naam. (ik heb niet zoveel meer sinds ze met der nieuwe vent is, met haar maar kan door 1 deur. Haar nieuwe man noem ik enkel bij zijn voornaam. Eigenlijk omdat iedereen dat doet en denkt dat hij niet zo lang blijft plakken :') )

De aanplakschoonmoeder noem ik schone mams (dit omdat ik mijn schoonvader altijd schone paps noem en hij mij schone dochter O+ hem vind ik een schatje. Mijn schone mams.. dat hangt af van haar bui en/of ze al enige tijd op is.. want die bijt in de ochtend of met PMS je kop eraf :X )

maar ik heb geen klagen :P :D

SPOILER
pi_131516045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:50 schreef Enfermera het volgende:
vindt een all-inclusive vakantie naar Turkije belangrijker
misschien zijn jouw hapjes niet zo lekker? :P

maar goed, die datum wist ze ook al een jaar dus dat had wel even anders gepland kunnen worden toch?
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:59:01 #293
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131516076
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

misschien zijn jouw hapjes niet zo lekker? :P
Ja, dat zal het vast zijn :')
pi_131516112
vorige post ge-edit k had op invoeren gedrukt ipv preview :@
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:02:36 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131516200
Haha geeft niet :+
Ja, klopt. Maarja, toen kon ze niet op vakantie, want toen was ik uitgerekend. :') Dus ja. Blijkbaar liggen haar prioriteiten ergens anders. Ik ben er nu wel overheen hoor, maar het is absurd, ook de manier waarop het ging.
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:04:57 #296
52229 Chanty
pi_131516301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

stoute chanty!
ik zou het niet durven waar mijn schoonmoeder binnen een straal van een kilometer is. kan goed met haar opschieten hoor, maar is ben zelf zo'n onzekere doos dat ik me er niet bij op mijn gemak voel.
ze zegt zelf dat ze een hekel heeft aan het woord schoonmoeder vanwege de negatieve lading die die titel heeft gekregen.
Zij willen opa en oma worden, dat gaat niet magisch vanzelf >:) En ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat mijn eisprong al een week geleden was :P Ik hoop gewoon dat als we een keer hard genoeg batsen, dat ze nooit meer willen blijven slapen :+
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:06:13 #297
52229 Chanty
pi_131516351
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef Dottey het volgende:
ik heb er twee! }:|

ik noem de originele schoonmams of gewoon bij haar naam. (ik heb niet zoveel meer sinds ze met der nieuwe vent is, met haar maar kan door 1 deur. Haar nieuwe man noem ik enkel bij zijn voornaam. Eigenlijk omdat iedereen dat doet en denkt dat hij niet zo lang blijft plakken :') )

De aanplakschoonmoeder noem ik schone mams (dit omdat ik mijn schoonvader altijd schone paps noem en hij mij schone dochter O+ hem vind ik een schatje. Mijn schone mams.. dat hangt af van haar bui en/of ze al enige tijd op is.. want die bijt in de ochtend of met PMS je kop eraf :X )

maar ik heb geen klagen :P :D

SPOILER
Schone mams :D O+ Wat lief. Ik had graag beter contact gehad, maar dat zit er niet in; botsende karakters. Mijn schoonpa is wel lief. Nou ja, mijn schoonmoeder is ook wel aardig hoor en ze bedoelt alles heel goed. Maar ze is gewoon erg aanwezig :')
pi_131516402
Mijn ouders hadden dat met de trouwdatums van mij zus 5 jaar geleden.. 13 sept.
en vorig jaar met die van de onze.. 28ste.

Mijn paps en mams vroegen of ik niet een andere dag kon trouwen :') en waren al helemaal niet te spreken over dat mijn zus vorig jaar voor onze trouwdag nog uitgerekend was.. kon hij pas in okt op vakantie :')

Ik heb gezegd dat ik ze dan liever niet meer zie als ze zulke belangrijke gebeurtenissen over willen slaan... Ondertussen zijn ze wel zover dat ze niet meer in sept op vakantie durven :D :P
pi_131516422
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:04 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop gewoon dat als we een keer hard genoeg batsen, dat ze nooit meer willen blijven slapen
hahaha wat een taal!!!! heerlijk!

hangt er even vanaf of mijn eisprong laat is, mijn appje zegt donderdag. maar als ik het niet voel word er in het weekend ook gepoogd... en dan zijn we bij mijn ouders :@ dus maar heel stilletjes dan
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:09:49 #300
52229 Chanty
pi_131516487
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

hahaha wat een taal!!!! heerlijk!

hangt er even vanaf of mijn eisprong laat is, mijn appje zegt donderdag. maar als ik het niet voel word er in het weekend ook gepoogd... en dan zijn we bij mijn ouders :@ dus maar heel stilletjes dan
je mag ook bij ons komen batsen als je het heel hard doet :+ Dan weet ik zeker dat ze nooooit meer komen :D _O- :')
pi_131516594
en dicht ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')