Dank jequote:Op zaterdag 21 september 2013 12:09 schreef klavertje-4 het volgende:
Ah ik kwam even lurken voor de positieve test van Fee, maar die is er nog nietstom! Ik duim nog even voor je, hoewel ik snap dat je weinig hoop hebt
En Kwak, ik zou zeggen dat een borreltje nog prima kan op die termijn. Maar goed ik ben dan ook van het niets ontzeggen tot positieve test.
De eerste 4/5 weken is er sowieso nog geen uitwisseling van bloed tussen jou en de foetus dus kan het geen kwaad. Heel veel vrouwen weten helemaal nog niet dat ze zwanger zijn ook in die weken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:42 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks, ik ben ook niet van het aanhouden van een zwangerschapsdieet terwijl ik heul niet zwanger ben, maar alcohol is net een twijfelpunt. Ik maak t gewoon niet te bont.
Welke dosering foliumzuur nemen jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets recenter heb ik niet, want ik ben gestopt met temperaturen. Ik geloof het nou wel.
kwakz0r welkom in de groep. Het gaat tegenwoordig wel een stuk sneller met dit topic heb ik gezien.
Foliumzuur neem ik gewoon 1 tabletje per dag (als ik het niet vergeet) van die goekope van de kruidvat.
GM ik wou nog even zeggen dat ik het heel knap vind dat je bent gestopt met roken. Niet alleen voor een zwangerschap, maar ook voor jezelf heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik ben echt zó niet zwanger. Ik ga niet eens een test wagen. Ik ben echt zo aan het schoonmaken geweest net![]()
Dus ja. Nieuwe ronden nieuwe kansen!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foliumzuur.. Ik slik nogsteeds zw.schap/bv vitamines ook al geef ik sinds kort geen bv meer![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:21 schreef Risu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook de aller goedkoopste folumzuur van kruidvat.
O ja, en besloten om alleen in t weekend alcohol te drinken tot positieve test. Anders draaf ik op z'n blobs nogal door. T moet wel leuk blijven.
VoOr zover ik weet is het zelfs helemaal niks, dusquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:36 schreef Enfermera het volgende:
Kwakz0r ja ik zou het persoonlijk niet doen, maar omdat het nog zo pril is.. Mja.
Ik heb gewoon een potje foliumzuur van de kruidvat, 1 per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de goedkope foliumzuur bij de AH vandaan. Ik heb even het potje erbij gepakt Kwak, hier zit 200% ADH in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duim voor Chanty's super viriele ei en sorry als ik wat vergeten ben.
[ Bericht 4% gewijzigd door LuDann op 21-09-2013 17:13:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heb ik af en toe last van misselijkheid. Zoals vanmiddag bij de lunch en net even. Denk alleen dat het eerder met stress te maken heeft, want de pds komt af en toe ook om het hoekje kijken.
GM, juni kindjes zijn idd leuk![]()
Maar mocht het ons niet lukken, die van juli zijn dat gelukkig ook![]()
Die zijn geweldig leuk jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef Risu het volgende:
Maar mocht het ons niet lukken, die van juli zijn dat gelukkig ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer Fee![]()
Ik zou de apotheek of kruidvat eens binnen lopen, dan bespaar je jezelf die 2.50 verzendkosten...quote:Op zondag 22 september 2013 11:05 schreef Enfermera het volgende:
Hier geen rare namen voor eventuele volgende kids![]()
Feenix jammer..Ja precies, nieuwe ronde nieuwe kansen he
Rana ahwSchattig is dat he!
Ik wil toch een goeie thermometer aanschaffen btw, met 2 decimalen achter de komma. Ga toch maar eens tempen, kijken of het veranderd is sinds mn zwangerschap. Ik had er 1 gevonden op internet voor 5,00 (met 2,50 verzendkosten), hebben jullie 'm ergens anders nog goedkoper gezien toevallig?
Hier ook nog geen bloed maar ik verwacht het wel. Heb eigenlijk ook geen zin om een test te verbruiken daarvoor
ik duim voor jequote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef Fee-nix het volgende:
Vandaag niet ongesteld geworden. Zal dan morgen wel komen. Ik las dat als je een temp daling hebt, dat je dan diezelfde dag of de dag erna meestal ongesteld wordt.
Toch vind ik t nog best een beetje spannend morgen. Had namelijk vandaag weer af en aan menstruatie-achtige krampen. Nu zijn ze alweer een hele tijd weg. Ben ook nog steeds hondsmoe.
Nouja, we zullen zien. De temp is vast betrouwbaarder dan al mijn ingebeelde kwaaltjes.
Trusten!
Heb je al een zwangerschapstest gedaan?quote:Op maandag 23 september 2013 07:20 schreef Chanty het volgende:
Grrr ik heb nu voor de vierde dag achtereen weer een positieve ovutestGebruik deze ronde wel voor het eerst nieuwe testen van ebay, zouden die extra gevoelig zijn of zo?
Nee, heb er een mee, doe ik zodra ik moet plassen. Maar eigenlijk kan ik niet zwanger zijn. Heb vanaf CD 14 ovutesten gedaan en die waren negatief tot CD 23 en 24 (positief). Daarna waren ze weer negatief tot CD 29 (nu zit ik op CD 32 en sindsdien positief).quote:Op maandag 23 september 2013 08:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
Jammer maar je weet iig dat je op je temp kunt vertrouwen. Ik ga volgende ronde ook maar eens temperaturen want dit vind ik echt zwaar irritant. Heel betrouwbaar vind ik die ovutesten niet en volgens mij zit mijn lichaam me enorm te fucken.quote:Op maandag 23 september 2013 08:16 schreef Fee-nix het volgende:
Raar Chanty, misschien inderdaad toch even een zwangerschapstest doen om het uit te sluiten.
Hier gelukkig duidelijkheid nu. Moet volgende keer gewoon op m'n temperatuur vertrouwen. Ongesteld dus.
Mag m'n nieuwe NOD op 21 oktober?
Ja dan kan ik hopelijk in ieder geval achteraf zien of de eisprong geweest is ipv dat ik het pas weet als ik ongesteld wordquote:Op maandag 23 september 2013 08:22 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty goed idee idd om te gaan tempen. Lijkt mij ook betrouwbaarder dan ovutesten.
En voor mezelf vind ik de duidelijkheid van het nu ongesteld zijn idd fijn. Volgende keer wacht ik gewoon echt af wat m'n temperatuur doet tot en met dag 28. (Vorige twee cycli waren 26 dagen, deze weer 28).
Ja (zal vanavond een foto maken van alle testen). Die van eergister springt er wel bovenuit omdat de controlestreep donkerder was dan de teststreep, maar als je alle vier testen los van elkaar bekijkt zou je niet anders kunnen concluderen dan dat ze hartstikke positief zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 08:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik zou ook even een zwangerschapstest doen Chanty! Nog steeds zo knalpositief, die ovutesten?
Edit: oh, spuit elf dankzij de afleidende dreumes hier
Ik ben nog braaf aan het tempen en ik doe ook iedere dag een ovutestje. Die nog steeds spierwit zijn! Hopelijk vandaag/morgen een positieve![]()
Haha, nou beter lijkt me.quote:Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hihi ben gisteren en vandaag mijn vitaminen niet vergeten vanwege het gesprek erover!
Ja, erg hé!quote:Op maandag 23 september 2013 09:38 schreef Enfermera het volgende:
Ahw LD! How cute! Whaha wij emotionele hormonsters ook he
Ik weet het niet meer, ik vind dat temperaturen heel verwarrend inmiddels! Volgens mij 'hoort' je temperatuur (opeens?) te dalen en is je temperatuur lager ná je eisprong. Mijn temperatuurlijn is volgens mij precies het omgekeerde van hoe het hoort. Kun je hem even posten misschien?quote:Op maandag 23 september 2013 10:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoe zat t ook alweer precies met temperaturen? Na je eisprong gaat
je temp omhoog toch? Gaat je temp voor je eisprong ook naar beneden? Mijn temp staatje gaat nog steeds heel stapsgewijs naar beneden.
Thnx! Eigenlijk mag hij dan ook nog onderaan t lijstjequote:Op maandag 23 september 2013 09:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fee-nix ik heb je datum even aangepast
quote:Op maandag 23 september 2013 09:41 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, erg hé!Ik heb trouwens wel enorme moodswings de laatste paar dagen, moet huilen om tv-programma's
Ja, na je eisprong maakt je temp ook een sprongquote:Op maandag 23 september 2013 10:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoe zat t ook alweer precies met temperaturen? Na je eisprong gaat
je temp omhoog toch? Gaat je temp voor je eisprong ook naar beneden? Mijn temp staatje gaat nog steeds heel stapsgewijs naar beneden.
Kijkshop? Sensitest levert meestal binnen 1 a 2 dagenquote:Op maandag 23 september 2013 12:32 schreef Enfermera het volgende:
Hijs fijn. Bij de apotheek, Dio én Kruidvat geweest, en allemaal hebben ze geen thermometer met 2 decimalen achter de komma. Natuurlijk.Eens kijken of ie op tijd binnen is als ik 'm online bestel..
Als je warm aanvoelt is t toch logisch dat je het koud hebt, omdat het verschil tussen jou en de omgevingstemperatuur groter is dan je gewend bent?quote:Op maandag 23 september 2013 13:55 schreef Enfermera het volgende:
Als ik ongesteld moet worden heb ik het altijd ijskoud, maar ik voel juist heel warm aan volgens mn man. Heel apart. Maar dat zal denk ik mn dip wel zijn in mn temperatuur
Dat zou leuk zijn!quote:Op maandag 23 september 2013 10:29 schreef Fee-nix het volgende:
Zou trouwens wel grappig zijn als het deze maand lukt: ik mag testen op de verjaardag van m'n jongste zusje en ik zou dan uitgerekend zijn op de verjaardag van m'n andere zusje.
Ja, dat kan, tenzij je het ook koud hebt als je binnentemperatuur laag is... dan heb je het altijd koud, ofzoquote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dan zou je het omdat je eisprong komt toch warm moeten hebben omdat je temperatuur dipt. en als je ongesteld word koud omdat je temperatuur omhoog gaat? of zeg ik nou iets heel geks?
Eh... zo goed ben ik niet in natuurkunde/biologiequote:Op maandag 23 september 2013 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als je warm aanvoelt is t toch logisch dat je het koud hebt, omdat het verschil tussen jou en de omgevingstemperatuur groter is dan je gewend bent?
Als ik koorts heb heb ik t ook vaak ijskoud, maar zelf gloei ik dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |