Dank jequote:Op zaterdag 21 september 2013 12:09 schreef klavertje-4 het volgende:
Ah ik kwam even lurken voor de positieve test van Fee, maar die is er nog nietstom! Ik duim nog even voor je, hoewel ik snap dat je weinig hoop hebt
En Kwak, ik zou zeggen dat een borreltje nog prima kan op die termijn. Maar goed ik ben dan ook van het niets ontzeggen tot positieve test.
De eerste 4/5 weken is er sowieso nog geen uitwisseling van bloed tussen jou en de foetus dus kan het geen kwaad. Heel veel vrouwen weten helemaal nog niet dat ze zwanger zijn ook in die weken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:42 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks, ik ben ook niet van het aanhouden van een zwangerschapsdieet terwijl ik heul niet zwanger ben, maar alcohol is net een twijfelpunt. Ik maak t gewoon niet te bont.
Welke dosering foliumzuur nemen jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets recenter heb ik niet, want ik ben gestopt met temperaturen. Ik geloof het nou wel.
kwakz0r welkom in de groep. Het gaat tegenwoordig wel een stuk sneller met dit topic heb ik gezien.
Foliumzuur neem ik gewoon 1 tabletje per dag (als ik het niet vergeet) van die goekope van de kruidvat.
GM ik wou nog even zeggen dat ik het heel knap vind dat je bent gestopt met roken. Niet alleen voor een zwangerschap, maar ook voor jezelf heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik ben echt zó niet zwanger. Ik ga niet eens een test wagen. Ik ben echt zo aan het schoonmaken geweest net![]()
Dus ja. Nieuwe ronden nieuwe kansen!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foliumzuur.. Ik slik nogsteeds zw.schap/bv vitamines ook al geef ik sinds kort geen bv meer![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:21 schreef Risu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook de aller goedkoopste folumzuur van kruidvat.
O ja, en besloten om alleen in t weekend alcohol te drinken tot positieve test. Anders draaf ik op z'n blobs nogal door. T moet wel leuk blijven.
VoOr zover ik weet is het zelfs helemaal niks, dusquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:36 schreef Enfermera het volgende:
Kwakz0r ja ik zou het persoonlijk niet doen, maar omdat het nog zo pril is.. Mja.
Ik heb gewoon een potje foliumzuur van de kruidvat, 1 per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de goedkope foliumzuur bij de AH vandaan. Ik heb even het potje erbij gepakt Kwak, hier zit 200% ADH in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duim voor Chanty's super viriele ei en sorry als ik wat vergeten ben.
[ Bericht 4% gewijzigd door LuDann op 21-09-2013 17:13:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heb ik af en toe last van misselijkheid. Zoals vanmiddag bij de lunch en net even. Denk alleen dat het eerder met stress te maken heeft, want de pds komt af en toe ook om het hoekje kijken.
GM, juni kindjes zijn idd leuk![]()
Maar mocht het ons niet lukken, die van juli zijn dat gelukkig ook![]()
Die zijn geweldig leuk jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef Risu het volgende:
Maar mocht het ons niet lukken, die van juli zijn dat gelukkig ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer Fee![]()
Ik zou de apotheek of kruidvat eens binnen lopen, dan bespaar je jezelf die 2.50 verzendkosten...quote:Op zondag 22 september 2013 11:05 schreef Enfermera het volgende:
Hier geen rare namen voor eventuele volgende kids![]()
Feenix jammer..Ja precies, nieuwe ronde nieuwe kansen he
Rana ahwSchattig is dat he!
Ik wil toch een goeie thermometer aanschaffen btw, met 2 decimalen achter de komma. Ga toch maar eens tempen, kijken of het veranderd is sinds mn zwangerschap. Ik had er 1 gevonden op internet voor 5,00 (met 2,50 verzendkosten), hebben jullie 'm ergens anders nog goedkoper gezien toevallig?
Hier ook nog geen bloed maar ik verwacht het wel. Heb eigenlijk ook geen zin om een test te verbruiken daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |