SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duim voor Chanty's super viriele ei en sorry als ik wat vergeten ben.
[ Bericht 4% gewijzigd door LuDann op 21-09-2013 17:13:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heb ik af en toe last van misselijkheid. Zoals vanmiddag bij de lunch en net even. Denk alleen dat het eerder met stress te maken heeft, want de pds komt af en toe ook om het hoekje kijken.
GM, juni kindjes zijn idd leuk![]()
Maar mocht het ons niet lukken, die van juli zijn dat gelukkig ook![]()
Die zijn geweldig leuk jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef Risu het volgende:
Maar mocht het ons niet lukken, die van juli zijn dat gelukkig ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer Fee![]()
Ik zou de apotheek of kruidvat eens binnen lopen, dan bespaar je jezelf die 2.50 verzendkosten...quote:Op zondag 22 september 2013 11:05 schreef Enfermera het volgende:
Hier geen rare namen voor eventuele volgende kids![]()
Feenix jammer..Ja precies, nieuwe ronde nieuwe kansen he
Rana ahwSchattig is dat he!
Ik wil toch een goeie thermometer aanschaffen btw, met 2 decimalen achter de komma. Ga toch maar eens tempen, kijken of het veranderd is sinds mn zwangerschap. Ik had er 1 gevonden op internet voor 5,00 (met 2,50 verzendkosten), hebben jullie 'm ergens anders nog goedkoper gezien toevallig?
Hier ook nog geen bloed maar ik verwacht het wel. Heb eigenlijk ook geen zin om een test te verbruiken daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |