Whaha ja vind je? Ach ja.. Komt vast goed tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:01 schreef Fee-nix het volgende:
Blob, wachten duurt ook zooooo lang.
GM veel plezier met klussen dan.
Skittles, nee dat schiet echt niet op inderdaad. Leuk dat het voor je vriend nu ook meer begint te leven. Ik lees hier wel vaker dat er mannen zijn die het leuk vinden om in babywinkels enzo rond te kijken... heb ik nou totaal geen ervaring mee
. M'n man interesseert dat echt geen biet.
Kwisted, wat jammer... Ik hoop voor je dat hij er heel binnenkort weer positief tegenover staat. Het lijkt me niet leuk om nu weer te moeten wachten, terwijl je er al zo dichtbij was.![]()
Enf een week duurt nog helemaal lang. Heb je ondertussen nog meer 'tekenen' bespeurd? Behalve zere boobs dus?
En jay er is weer een dag van wachten voorbij. Was ook wel een vrij drukke/volle dag dus niet veel tijd gehad om er over na te denken. En ik begin mezelf toch weer steeds meer te overtuigen dat het toch niks is... Hoevaak heb ik al wel niet gehad dat ik dacht 'ik ben vast zwanger' en dat t dan toch niet zo was.
Terecht! Dat ga ik ook hebben als ik een mooie cyclus krijg hoor!quote:Op woensdag 18 september 2013 10:07 schreef Chanty het volgende:
Zo stom maar ik vind het zo mooi als mijn nod daar staatben ik toch een beetje trots op mijn lijf
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
iek ik sta er in!!!!! dank je!
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:
als iemand volgende week een man ziet met wallen onder de ogen en ziel onder de arm dan is het waarschijnlijk de man van DM, Ggirl,DND of de mijne
De mijne zei gisteren.. Nou vooruit dan maar, klim er maar op ik slaap dan wel al gewoon in hoor...quote:Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:
als iemand volgende week een man ziet met wallen onder de ogen en ziel onder de arm dan is het waarschijnlijk de man van DM, Ggirl of de mijne
Whehehe ga me ff op ideeen brengen zegquote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh en als de test negatief is mag je jezelf best troosten met een zelfgemaakte monchoutaart.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn man is ook een mooie trouwens:
ik zei vanavond dat als ik vrijdag of zaterdag een positieve test heb, ik dat wil vieren met een (zelfgemaakte) MonChou taart. Even later zei hij: nou ik hoop dat je snel een positieve test hebt, ik heb zin in die taart!Niet omdat ik dan zwanger ben... neeeee meneer heeft zin in taart
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wat de predictor website er van zegt. daar maak ik uit op dat het wel een beetje meevalt, mits de productie van de man goed is natuurlijk.quote:Vrijen met beleid
Wanneer je de zwangerschapskans wilt verhogen en eventueel al een langere periode zwanger probeert te raken, is het handig om te vrijen met beleid.
De eerste week van de menstruatiecyclus (als je menstrueert) vrij je weinig. De kans om zwanger te worden is zeer klein en daarnaast blijft zo het sperma krachtig.
De tweede week van de menstruatiecyclus vrij je om de dag. Dit houd je vol totdat je zeker weet dat de eisprong achter de rug is. Bij een regelmatige menstruatiecyclus betekent dit dat je ongeveer 10 dagen om de dag zult vrijen. Zo ligt er altijd een voorraadje vers sperma klaar, mocht de eisprong wat vroeger of later uitvallen. Daarnaast loop je niet het risico een maand mis te lopen doordat je te laat in je menstruatiecyclus begint met vrijen.
Je kunt de kans op zwangerschap nog meer verhogen door de frequentie op te voeren vlak voor de eisprong en dan elke dag te vrijen. Na de eisprong is vrijen minder effectief. De eicel blijft na de eisprong immers maar tot 12 uur in leven en omdat je niet precies weet wanneer de eisprong plaatsvindt, is het vaak al te laat. Wanneer je voor de eisprong vrijt, heb je meer zekerheid dat het lukt om zwanger te worden dan wanneer je na de eisprong vrijt.
`quote:Op donderdag 19 september 2013 10:49 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Dit is wat de predictor website er van zegt. daar maak ik uit op dat het wel een beetje meevalt, mits de productie van de man goed is natuurlijk.
Ja dankjewel! Ik ben ook erg opgelucht daarover! Epilepsie is toch wel vervelend voor een kind hoor, lastig met rijbewijs halen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
LuDann wat goed dat het niet erfelijk is! zo kun je lekker onbezorgd zwanger worden. zonder al die medische poespas!
hij weet gewoon niet wat hij wil. Hij wil graag n 2e, maar met momenten maakt de stress van zijn werk dat hij twijfelt.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:14 schreef LuDann het volgende:
Oh alweer een nieuw topic! FF alles bijlezen hoor!.
Spannend KwistedKon je de tijd maar doorspoelen nu hé?
Edit: ik heb het teruggelezen in het vorige topic, was dat een onverwachte verandering van mening van je man? Ik ga duimen in ieder geval.
Verder: een hoop mensen die PCOS hebben of gehad hebben zeg!
/egopost:
Ik ben een paar maanden geleden bij een klinisch geneticus geweest om te zien of mijn epilepsie genetisch overdraagbaar is. Telefoontje gehad: het is niet erfelijk.Ik heb wel het Syndroom van Ehlers Danlos (een bindweefsel aandoening) maar het is een beetje onduidelijk welk type dus daarvan is de erfelijkheid onbekend. Het kan wel oplopen tot een kans van 50 %
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, 20 min. later zag hij er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door LuDann op 19-09-2013 15:10:48 ]
Yeej, mijn eerste ovulatietest en hij is niet compleet negatief.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:17 schreef Chanty het volgende:
Negatief en zou niet teveel denken in: er is iets te zien dus er komt iets aan. Ben er inmiddels achter dat dat per test, merk en lichaam erg kan verschillen. Gewoon morgen weer kijken.
Volgens Chanty is ie toch juist wel negatief?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef LuDann het volgende:
[..]
Yeej, mijn eerste ovulatietest en hij is niet compleet negatief.
Lees nog eensquote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef LuDann het volgende:
[..]
Yeej, mijn eerste ovulatietest en hij is niet compleet negatief.
DM: goed plan.. Ik ga morgen een taart bakken als troost. Ongesteld. Gelukkig heb je altijd weer even om moed te verzamelen voor een volgende ronde. Ik duim voor alle dames op de wachtbank!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Hier is het eerder andersom.
is dol op koken en bakken, ik niet.
Oh en als de test negatief is mag je jezelf best troosten met een zelfgemaakte monchoutaart.![]()
Snap ik heel goed, vind soms de reacties of opmerkingen van mensen ook gewoon een beetje onhandig. Ondanks dat ze het vast heel goed bedoelen. Kunnen dan even van die awkward momentjes zijn. Zouden ze dat zelf achteraf dan ook doorhebben?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:19 schreef Dottey het volgende:
Vandaag een vriendinnetje die vertelde dat ze zwanger is van de tweede..
Hoe gaat het bij jou? Kunnen we al bolletjes vergelijken?
Euh nee..
Maar jullie zijn toch al een tijd aan het proberen?
Euh ja...
Ik vind het lastig oprecht blij te reageren in mijn directe omgeving als iemans anders een tweede streepje heeft geplast.ook al ben ik echt wel blij voor ze.
Dus er dient geklust te worden! Waar is teunisbloemolie eigenlijk voor? Iets van verkorten van je cyclus?quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:11 schreef Chanty het volgende:
Ik snap er geen klap meer van. Streepje werd de afgelopen week netjes lichter tot bijna verdwenen zelfs gisteren. En net was ie ineens knalpositiefDusss.... dat komt weer overeen met mijn eerdere cyclus, eisprong op dag 30. Tot zover de werking van de teunisbloemolie
En de nod mag dus naar 5 oktober.
Jup, en het leek even dat dat ook gebeurde... maar nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:48 schreef Rana83 het volgende:
[..]
Dus er dient geklust te worden! Waar is teunisbloemolie eigenlijk voor? Iets van verkorten van je cyclus?
Ja dat had ik toen ik zwanger was maar dat was op dag 10 en nu is dag 5 lijkt me veel te vroeg. Plus dat het dan wel heel erg plotseling is van bijna niks naar positief in een dag. Vorige keer was ie gewoon toch niet positief (kijk ludan dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:43 schreef Fee-nix het volgende:
He Chanty wat irritant... En vreemd. Het is toch ook weleens zo dat ovu testen positief uitslaan bij een zwangerschap? Zou dat eventueel een mogelijkheid zijn?
Hier vanmorgen getest. Negatief. Het is vandaag dag 26 in m'n cyclus en bij m'n beide jongens testte ik op die dag positief. Dus heb weinig tot geen hoop meer. Denk dat ik morgen ongesteld word. Hoewel er nog een klein stemmetje in m'n hoofd zegt: 'jamaar je zit nog maar op 11 DPO, misschien had je deze maand gewoon een late eisprong'. *zucht
Ja, had je commentaar verkeerd gelezen. Nja, dan maar elke dag proberen te testen. Dank je wel voor je uitgebreide uitleg, ik snap het nu een stuk beter!quote:
Ik ben nu vooral zonder iets mijn cyclus in kaart aan het brengen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zijn jullie nu echt aan het proberen trouwens? Ik dacht pas over een poosje, maar je bent wel vrij fanatiek verder..
Hier niets te melden, in ieder geval. Ongesteld. Denk dat we pas na mijn volgende menstruatie echt serieus bezig gaan. Mocht het in een keer raak zijn dan levert dat wel behoorlijke problemen met m'n werk op waar ik zelf niet per de de dupe van word, maar waar ik anderen dat ook niet van wil laten zijn.
Hé vervelend Chanty! Knuffel! Ik leer wel uit de praktijk op deze manier over ovulatietesten inderdaad.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dat had ik toen ik zwanger was maar dat was op dag 10 en nu is dag 5 lijkt me veel te vroeg. Plus dat het dan wel heel erg plotseling is van bijna niks naar positief in een dag. Vorige keer was ie gewoon toch niet positief (kijk ludan dat bedoel ik nou)
Ah ok, ja dat lijkt me dan ook wel heel vroeg... Maar t blijft apart!quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dat had ik toen ik zwanger was maar dat was op dag 10 en nu is dag 5 lijkt me veel te vroeg. Plus dat het dan wel heel erg plotseling is van bijna niks naar positief in een dag. Vorige keer was ie gewoon toch niet positief (kijk ludan dat bedoel ik nou)
Nee had ik nog niet gezegd. Ik weet niet. Dinsdag is mijn NOD. Ik twijfel of ik wel wil testen of gewoon wil wachten tot dinsdag (en waar wil staat moet je lezen; kanquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
Chanty, wat apart weer!
GM, top dat je gestopt bent met roken!
Enf, spannend hoor! Wanneer ga je testen? of heb ik dat gemist?
Ik heb vandaag ook voor het eerst een ovulatietest gedaan. Eens even zien wat er uit gaat komen. Voor E. waren mijn ovutesten altijd licht positief dankzij de PCOS. Nu had ik een spierwitte test. Nu hopen dat 'ie binnenkort wel positief wordt
*Ziet het voor zich*quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
foei gm87 fokken tijdens het "fokken"!
Dat weet ik niet precies maar ik zit op m'n werk dus dat wordt sowieso wat lastigquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:11 schreef LuDann het volgende:
GM: goed zo, zet hem op!
Enferma: Je weet maar nooit, zou je dat omschrijven als een lucide droom dan? En heb je dat anders nooit? Over je NOD trouwens, als je niet 'kan' testen omdat je vroeg ongesteld wordt heeft dat als voordeel dat je cyclus dan weer korter wordt toch? Elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen. Maar de duimen draaien hier natuurlijk.
Tante_Soesa: Spannend, ik heb gisteren ook mijn allereerste gedaan. Raar om te zeggen, maar fijn van het omo wit! Moet je eigenlijk niet rond 12 uur testen?
--
Ik kom net bij de Dekamarkt vandaan, daar delen ze gratis Bonbébé wit met rode sabbeldoekjes/knuffeltjes uit. Prima gratis babycadeau voor als er weer iemand in mijn omgeving zwanger wordt, misschien een goede tip voor anderen? (en Espera kan ze natuurlijk zelf al gebruiken over 8 maanden.)
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies maar ik zit op m'n werk dus dat wordt sowieso wat lastig
Oh hehe, ja dat is wat moeilijk dan ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies maar ik zit op m'n werk dus dat wordt sowieso wat lastig
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
foei gm87 fokken tijdens het "fokken"!
Haha ja idd...quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef Fee-nix het volgende:
GMvoor een week gestopt zijn!
Enf spannend blijft het... Ik heb deze maand ook zulke levensechte dromen gehad, echt bizar. Dat ik wakker werd en het echt even duurde voor ik me realiseerde dat het niet echt gebeurd was.
Soesa jay voor de witte ovutest. Nu positief worden inderdaad!
Espera, na zoveel testen lijkt het me duidelijk dat jij toch echt degene bent bij wie het wel in 1 keer is gelukthihi. (Maar ik snap dat je het nog amper kan geloven, hoor)
Hier maar weer even een pakket zwangerschapstesten besteld. Ik ga er doorheen als een malle. Maar nu neem ik me voor dat dit echt mijn laatste pakket is, hoor. Ik moet het hier nu maar gewoon mee doen. Sowieso wil ik niet meer testen voor dag 26 van m'n cyclus. Misschien moet ik zelfs maar gewoon 14 DPO aanhouden... maar dan vrees ik dat de testen wel voor me verstopt moeten worden
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OmgHoe moet ik dat zien? Een pakket?
En waar bestel je dat? Prijs (ja, serieuze vraag)?
Vraag je man te helpen met verstoppen
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja idd...Whehe die droom van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OmgHoe moet ik dat zien? Een pakket?
[ afbeelding ]
En waar bestel je dat? Prijs (ja, serieuze vraag)?
Vraag je man te helpen met verstoppen. Ik heb laatst gedroomd dat ik m'n tattoo eigenhandig had aangepast. Ik had er een vogeltje bij getekend. En het was zooooo lelijk geworden. Toen ik wakker werd was ik echt zo opgelucht
.
Ja een pakket![]()
. Deze. Ik weet dat het niet het allergoedkoopst is, want ik heb hier al een paar keer die strips van e-bay voorbij zien komen, maar ik vind t fijn om van de plastic tests er ook bij te hebben. Om te bewaren als ie positief is
.
Ja man vragen om te verstoppen ga ik serieus overwegen, hehehe.
En dan maar hopen dat je hem niet goed genoeg kent om makkelijk te kunnen raden waar hij ze verstopt heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Whaha ja precies XDquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:15 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Maak er zoiets als eieren zoeken met Pasen van! Alleen testen als je de test kunt vinden.
Omgquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Whehe die droom van je. Ik heb laatst gedroomd dat ik m'n tattoo eigenhandig had aangepast. Ik had er een vogeltje bij getekend. En het was zooooo lelijk geworden. Toen ik wakker werd was ik echt zo opgelucht
.
Ja een pakket![]()
. Deze. Ik weet dat het niet het allergoedkoopst is, want ik heb hier al een paar keer die strips van e-bay voorbij zien komen, maar ik vind t fijn om van de plastic tests er ook bij te hebben. Om te bewaren als ie positief is
.
Nee, klopt hoor, 16 testen voor 11,50. Toch best een goede deal? Niet zo erg dusquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:38 schreef Enfermera het volgende:
Heu, zijn dat nou 16 testen voor 11,50?of staat het er gewoon raar?
Ja, maar dat wil ik nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:49 schreef Burdie het volgende:
EBay heeft ze nog goedkoper, even zoeken naar verkoper klackstar.
Dipsticks kan je ook prima 'voor later' bewaren.
Dan doe je toch een 'echte' als je dipstick positief is? In dat geval wil je toch wel meer dan een test doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:50 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik niet. Ik wil een 'echte' bewaren, hahaha.
ja klopt, daarom heb ik nu ook een pakket met stripjes en 'echte' tests besteldquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan doe je toch een 'echte' als je dipstick positief is? In dat geval wil je toch wel meer dan een test doen.
Lekker doen dan!quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:57 schreef Fee-nix het volgende:
Hm, ik heb alleen ervaring met het bewaren van de tests van Sensitest (met zo'n hartje) en die zijn nog steeds heel mooi (4 jaar later). Maar ik geloof je direct Pvoesss.
Ik vind het alleen ook wel een frissere gedachte dat er een dopje kan op het gedeeltje waar je overheen gepiest hebt.
[..]
ja klopt, daarom heb ik nu ook een pakket met stripjes en 'echte' tests besteld.
LuDann, ja weet ik ook en ik ben te lui om naar de Action te fietsen. En ik zie mezelf daar al staan met 5 van die verpakkingen
.
Dames, ik weet het: het kan goedkoper, ik ben raar en jullie hebben helemaal gelijk. Maar ik heb ze lekker toch besteld.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef Skittles het volgende:
Ach Fee, ik stond daar met drie verpakkingen. De jongen achter de kassa en de mensen in de rij probeerden allemaal heel onopvallend naar m'n buik te kijken. Daarna hun blik naar m'n vriend en weer terug naar de buik.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef Skittles het volgende:
Ach Fee, ik stond daar met drie verpakkingen. De jongen achter de kassa en de mensen in de rij probeerden allemaal heel onopvallend naar m'n buik te kijken. Daarna hun blik naar m'n vriend en weer terug naar de buik.
Ja doe dit ook allemaal voor julliequote:Op vrijdag 20 september 2013 09:04 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hé vervelend Chanty! Knuffel! Ik leer wel uit de praktijk op deze manier over ovulatietesten inderdaad.
Ik test altijd met ochtendurine. Gaat prima. Vorige ronde s middags gedaan en toen heb ik geen positieve test gehadquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:24 schreef LuDann het volgende:
[..]
[..]
Oh hehe, ja dat is wat moeilijk dan ja.Maar de hormonen die gemeten worden, worden in de nacht afgebroken dus je moet iig niet met je ochtendurine testen heb ik begrepen.
Heb ik de vorige keren ook gedaan ja. Ochtendurine en soms 2x. Mijn ovulatie is - denk ik - pas over een paar dagen dus dit was meer even een testje om te testenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik test altijd met ochtendurine. Gaat prima. Vorige ronde s middags gedaan en toen heb ik geen positieve test gehadIk doe het wel soms twee keer per dag als het streepje echt donkerder wordt.
Nice!quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:48 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee, klopt hoor, 16 testen voor 11,50. Toch best een goede deal? Niet zo erg dus![]()
Ohja.. Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:49 schreef Burdie het volgende:
EBay heeft ze nog goedkoper, even zoeken naar verkoper klackstar.
Dipsticks kan je ook prima 'voor later' bewaren.
Wat lief van je.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja doe dit ook allemaal voor jullie
Wat leuk!quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:20 schreef Enfermera het volgende:
Nja, heb nog 2 van de kruidvat liggen, en als je daar een druppel nagellak op gooit dan blijven ze prima bewaard tot in het oneindige(die van dochterlief liggen nog in het nachtkastje van mn man
)
Haha ja hequote:
Dank je wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja he
Ik was niet gestopt hoor maar moest ff mn stoofpotje opzetten!![]()
![]()
Ik wil je chart nog wel ff bekijken? Maar zolang je je hele cyclus niet ziet weet je 't ook nog niet zeker denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet waarom hij de temperatuur als niet betrouwbaar inschat, want redelijk op dezelfde tijd gemeten en direct na wakker worden. Ook moodswings gehad op dag 7, 8 en 9.
@Espera: ziekmelden is een optie, of anders iets proberen in de trend van 'mijn man wil toch wel eens wijn proberen'? Mensen gaan soms ook na een jaar of 7 opeens wél van olijven houden, en dat moet hij dan maar voor je over hebben.
[ Bericht 4% gewijzigd door LuDann op 20-09-2013 15:59:28 ]
Oké, dank je voor je input.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:49 schreef Enfermera het volgende:
Ja snap ik.. Maar sowieso moet je het ook een hele maand bijhouden om te zien wanneer ie stijgt. Hij lijkt idd wel heel hoog... Het kan hoor.. Maar ik zou even de maand afwachten!
Ik ben nu juist een tikkeltje ongeduldig omdat ik deze periode dus vorige x helemaal niet heb meegemaaktquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:02 schreef Enfermera het volgende:
Ja, lastig is dat he.. Ik vond dat de vorige keer ook, en toen duurde het maar 4 maanden voor ik zwanger wasmaar het duurde voor mn gevoel idd een eeuwigheid... Heb nu mn strategie anders en dit is ook de laatste keer dat ik op het wachtbankje zit zeg maar, we houden het bij 2 kinderen als dat allemaal lukt.. dus ik 'geniet' er ook een soort van dat ik nu moet wachten
als je al een kind hebt voelt het allemaal heel anders!
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben nu juist een tikkeltje ongeduldig omdat ik deze periode dus vorige x helemaal niet heb meegemaakt.
LuDann, ik kan er niks over zeggen, sorry!
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hihi... spannend! Waar zat jij ook alweer in je cyclus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou zou ik geen idee hebben wat je 'gemiddelde' dan zou moeten zijn. Weet je zeker dat je rond dezelfde tijd hebt getempt? Je hebt geloof ik maar zo'n 30 minuten speling he.
Enf grappig: ik heb dat ook wel, dat ik nu meer aan t genieten ben van het hele proces van zwanger worden (al zou je dat deze maand misschien niet zeggen). Zeker meer dan de eerste keer, toen was ik alleen maar ongeduldig
.
Hmmz ja dan snap ik het ook niet zo goed, waarom hij de temperaturen onbetrouwbaar vindt... Maar ik ben ook maar een newbie op FF, dit is m'n allereerste chart.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef LuDann het volgende:
@Fee-Nix: dat is het rare, op dag 7 en 8 heb ik op exact hetzelfde tijdstip gemeten (07:50), toch geeft hij dag 8 wel als betrouwbaar weer en dag 7 niet? De andere dagen zitten er wel iets grotere verschillen in tijd in, maar niet enorm. Ik heb de temp van dag 5 eruit gehaald omdat ik toen gemeten had toen ik al uit bed was geweest.
Dank je voor jouw chart (en input, superfijn!), die is een heel stuk regelmatiger qua coverline inderdaad zeg! Fijn om te kunnen vergelijken (weet dat dat op FF zelf ook kan, maar dat is toch minder leuk.)
Maar het is dus niet zo dat als mijn temperatuur nog twee dagen lang blijft stijgen, ik mijn ei op dag 9/10 heb gehad?
Wat een gemierenneuk eigenlijk hé.![]()
Is ook mijn eerste chart, vind de jouwe mooier...quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hmmz ja dan snap ik het ook niet zo goed, waarom hij de temperaturen onbetrouwbaar vindt... Maar ik ben ook maar een newbie op FF, dit is m'n allereerste chart.
Ja misschien kun je dat wel zeggen (ei op dag 9/10) als de temp nu blijft stijgen. Maar ik weet het dus niet.... Aan mij heb je uiteindelijk ook niet veel.
Denk dat ik dat maar ga doen inderdaad. Kun je zo'n thermometer bij de apotheek halen ofzo?quote:
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen eisprong in ontdekken. Het kan met zo weinig metingen echt nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dank je wel.Ja, snap ik, maar FF geeft het pas over twee dagen ofzo weer als het zo is en de tekenen lijken zo duidelijk (als ik alles goed interpreteer). Ik ben gewoon te ongeduldig.
Maar hier komt 'ie ff, wat denken jullie ervan?
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet waarom hij de temperatuur als niet betrouwbaar inschat, want redelijk op dezelfde tijd gemeten en direct na wakker worden. Ook moodswings gehad op dag 7, 8 en 9.
@Espera: ziekmelden is een optie, of anders iets proberen in de trend van 'mijn man wil toch wel eens wijn proberen'? Mensen gaan soms ook na een jaar of 7 opeens wél van olijven houden, en dat moet hij dan maar voor je over hebben.
Ja, het lijkt me op zich wel logisch dat dat invloed heeft. Ik heb chronische slaapissues dus daar kan ik niet echt wat aan veranderen helaas.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:42 schreef Fee-nix het volgende:
Volgens mij kan dat wel invloed hebben hoor, LuDann, wat voor nacht je hebt gehad.
Betere thermometer heb ik ook al binnen voor de volgende maand. Hier besteld.
Dank je voor je input. Ik zal gewoon wat meer geduld moeten hebben dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen eisprong in ontdekken. Het kan met zo weinig metingen echt nog alle kanten op.
Oke, dat klinkt heel logisch. Maar die hoge temperatuur op dag 8 was juist na een nacht heerlijk geslapen te hebben en de volle 8 uur.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:21 schreef Rana83 het volgende:
LuDann: weinig slaap heeft zeker invloed, bij mij verhoogt mijn temp dan ook, ook kan een uur later meten al een vertekend beeld geven.
Fee: heb jij die thermometer van sensitest ook besteld? Ik ook! Heb er vanmorgen voor het eerst mee gemeten. Twee cijfers achter de kommaben benieuwd naar mijn curve.
Ik gebruik geen fertility friend, het zag er zo ingewikkeld uit op de site met invoeren. Of valt dat mee? De afgelopen twee maanden heb ik het handmatig in een grafiekje ingetekend, hopeloos achterhaaldMaar jullie charts zien er wel interessant uit!! Misschien ga ik dat toch ook proberen deze maand!
Ik vind het echt supertof dat we hier nu samen posten.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het echt supertof dat we hier nu samen posten..
Dank jequote:Op zaterdag 21 september 2013 12:09 schreef klavertje-4 het volgende:
Ah ik kwam even lurken voor de positieve test van Fee, maar die is er nog nietstom! Ik duim nog even voor je, hoewel ik snap dat je weinig hoop hebt
En Kwak, ik zou zeggen dat een borreltje nog prima kan op die termijn. Maar goed ik ben dan ook van het niets ontzeggen tot positieve test.
De eerste 4/5 weken is er sowieso nog geen uitwisseling van bloed tussen jou en de foetus dus kan het geen kwaad. Heel veel vrouwen weten helemaal nog niet dat ze zwanger zijn ook in die weken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:42 schreef kwakz0r het volgende:
Thanks, ik ben ook niet van het aanhouden van een zwangerschapsdieet terwijl ik heul niet zwanger ben, maar alcohol is net een twijfelpunt. Ik maak t gewoon niet te bont.
Welke dosering foliumzuur nemen jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets recenter heb ik niet, want ik ben gestopt met temperaturen. Ik geloof het nou wel.
kwakz0r welkom in de groep. Het gaat tegenwoordig wel een stuk sneller met dit topic heb ik gezien.
Foliumzuur neem ik gewoon 1 tabletje per dag (als ik het niet vergeet) van die goekope van de kruidvat.
GM ik wou nog even zeggen dat ik het heel knap vind dat je bent gestopt met roken. Niet alleen voor een zwangerschap, maar ook voor jezelf heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik ben echt zó niet zwanger. Ik ga niet eens een test wagen. Ik ben echt zo aan het schoonmaken geweest net![]()
Dus ja. Nieuwe ronden nieuwe kansen!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foliumzuur.. Ik slik nogsteeds zw.schap/bv vitamines ook al geef ik sinds kort geen bv meer![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:21 schreef Risu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook de aller goedkoopste folumzuur van kruidvat.
O ja, en besloten om alleen in t weekend alcohol te drinken tot positieve test. Anders draaf ik op z'n blobs nogal door. T moet wel leuk blijven.
VoOr zover ik weet is het zelfs helemaal niks, dusquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:36 schreef Enfermera het volgende:
Kwakz0r ja ik zou het persoonlijk niet doen, maar omdat het nog zo pril is.. Mja.
Ik heb gewoon een potje foliumzuur van de kruidvat, 1 per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de goedkope foliumzuur bij de AH vandaan. Ik heb even het potje erbij gepakt Kwak, hier zit 200% ADH in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duim voor Chanty's super viriele ei en sorry als ik wat vergeten ben.
[ Bericht 4% gewijzigd door LuDann op 21-09-2013 17:13:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heb ik af en toe last van misselijkheid. Zoals vanmiddag bij de lunch en net even. Denk alleen dat het eerder met stress te maken heeft, want de pds komt af en toe ook om het hoekje kijken.
GM, juni kindjes zijn idd leuk![]()
Maar mocht het ons niet lukken, die van juli zijn dat gelukkig ook![]()
Die zijn geweldig leuk jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef Risu het volgende:
Maar mocht het ons niet lukken, die van juli zijn dat gelukkig ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer Fee![]()
Ik zou de apotheek of kruidvat eens binnen lopen, dan bespaar je jezelf die 2.50 verzendkosten...quote:Op zondag 22 september 2013 11:05 schreef Enfermera het volgende:
Hier geen rare namen voor eventuele volgende kids![]()
Feenix jammer..Ja precies, nieuwe ronde nieuwe kansen he
Rana ahwSchattig is dat he!
Ik wil toch een goeie thermometer aanschaffen btw, met 2 decimalen achter de komma. Ga toch maar eens tempen, kijken of het veranderd is sinds mn zwangerschap. Ik had er 1 gevonden op internet voor 5,00 (met 2,50 verzendkosten), hebben jullie 'm ergens anders nog goedkoper gezien toevallig?
Hier ook nog geen bloed maar ik verwacht het wel. Heb eigenlijk ook geen zin om een test te verbruiken daarvoor
ik duim voor jequote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef Fee-nix het volgende:
Vandaag niet ongesteld geworden. Zal dan morgen wel komen. Ik las dat als je een temp daling hebt, dat je dan diezelfde dag of de dag erna meestal ongesteld wordt.
Toch vind ik t nog best een beetje spannend morgen. Had namelijk vandaag weer af en aan menstruatie-achtige krampen. Nu zijn ze alweer een hele tijd weg. Ben ook nog steeds hondsmoe.
Nouja, we zullen zien. De temp is vast betrouwbaarder dan al mijn ingebeelde kwaaltjes.
Trusten!
Heb je al een zwangerschapstest gedaan?quote:Op maandag 23 september 2013 07:20 schreef Chanty het volgende:
Grrr ik heb nu voor de vierde dag achtereen weer een positieve ovutestGebruik deze ronde wel voor het eerst nieuwe testen van ebay, zouden die extra gevoelig zijn of zo?
Nee, heb er een mee, doe ik zodra ik moet plassen. Maar eigenlijk kan ik niet zwanger zijn. Heb vanaf CD 14 ovutesten gedaan en die waren negatief tot CD 23 en 24 (positief). Daarna waren ze weer negatief tot CD 29 (nu zit ik op CD 32 en sindsdien positief).quote:Op maandag 23 september 2013 08:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
Jammer maar je weet iig dat je op je temp kunt vertrouwen. Ik ga volgende ronde ook maar eens temperaturen want dit vind ik echt zwaar irritant. Heel betrouwbaar vind ik die ovutesten niet en volgens mij zit mijn lichaam me enorm te fucken.quote:Op maandag 23 september 2013 08:16 schreef Fee-nix het volgende:
Raar Chanty, misschien inderdaad toch even een zwangerschapstest doen om het uit te sluiten.
Hier gelukkig duidelijkheid nu. Moet volgende keer gewoon op m'n temperatuur vertrouwen. Ongesteld dus.
Mag m'n nieuwe NOD op 21 oktober?
Ja dan kan ik hopelijk in ieder geval achteraf zien of de eisprong geweest is ipv dat ik het pas weet als ik ongesteld wordquote:Op maandag 23 september 2013 08:22 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty goed idee idd om te gaan tempen. Lijkt mij ook betrouwbaarder dan ovutesten.
En voor mezelf vind ik de duidelijkheid van het nu ongesteld zijn idd fijn. Volgende keer wacht ik gewoon echt af wat m'n temperatuur doet tot en met dag 28. (Vorige twee cycli waren 26 dagen, deze weer 28).
Ja (zal vanavond een foto maken van alle testen). Die van eergister springt er wel bovenuit omdat de controlestreep donkerder was dan de teststreep, maar als je alle vier testen los van elkaar bekijkt zou je niet anders kunnen concluderen dan dat ze hartstikke positief zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 08:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik zou ook even een zwangerschapstest doen Chanty! Nog steeds zo knalpositief, die ovutesten?
Edit: oh, spuit elf dankzij de afleidende dreumes hier
Ik ben nog braaf aan het tempen en ik doe ook iedere dag een ovutestje. Die nog steeds spierwit zijn! Hopelijk vandaag/morgen een positieve![]()
Haha, nou beter lijkt me.quote:Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hihi ben gisteren en vandaag mijn vitaminen niet vergeten vanwege het gesprek erover!
Ja, erg hé!quote:Op maandag 23 september 2013 09:38 schreef Enfermera het volgende:
Ahw LD! How cute! Whaha wij emotionele hormonsters ook he
Ik weet het niet meer, ik vind dat temperaturen heel verwarrend inmiddels! Volgens mij 'hoort' je temperatuur (opeens?) te dalen en is je temperatuur lager ná je eisprong. Mijn temperatuurlijn is volgens mij precies het omgekeerde van hoe het hoort. Kun je hem even posten misschien?quote:Op maandag 23 september 2013 10:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoe zat t ook alweer precies met temperaturen? Na je eisprong gaat
je temp omhoog toch? Gaat je temp voor je eisprong ook naar beneden? Mijn temp staatje gaat nog steeds heel stapsgewijs naar beneden.
Thnx! Eigenlijk mag hij dan ook nog onderaan t lijstjequote:Op maandag 23 september 2013 09:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fee-nix ik heb je datum even aangepast
quote:Op maandag 23 september 2013 09:41 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, erg hé!Ik heb trouwens wel enorme moodswings de laatste paar dagen, moet huilen om tv-programma's
Ja, na je eisprong maakt je temp ook een sprongquote:Op maandag 23 september 2013 10:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoe zat t ook alweer precies met temperaturen? Na je eisprong gaat
je temp omhoog toch? Gaat je temp voor je eisprong ook naar beneden? Mijn temp staatje gaat nog steeds heel stapsgewijs naar beneden.
Kijkshop? Sensitest levert meestal binnen 1 a 2 dagenquote:Op maandag 23 september 2013 12:32 schreef Enfermera het volgende:
Hijs fijn. Bij de apotheek, Dio én Kruidvat geweest, en allemaal hebben ze geen thermometer met 2 decimalen achter de komma. Natuurlijk.Eens kijken of ie op tijd binnen is als ik 'm online bestel..
Als je warm aanvoelt is t toch logisch dat je het koud hebt, omdat het verschil tussen jou en de omgevingstemperatuur groter is dan je gewend bent?quote:Op maandag 23 september 2013 13:55 schreef Enfermera het volgende:
Als ik ongesteld moet worden heb ik het altijd ijskoud, maar ik voel juist heel warm aan volgens mn man. Heel apart. Maar dat zal denk ik mn dip wel zijn in mn temperatuur
Dat zou leuk zijn!quote:Op maandag 23 september 2013 10:29 schreef Fee-nix het volgende:
Zou trouwens wel grappig zijn als het deze maand lukt: ik mag testen op de verjaardag van m'n jongste zusje en ik zou dan uitgerekend zijn op de verjaardag van m'n andere zusje.
Ja, dat kan, tenzij je het ook koud hebt als je binnentemperatuur laag is... dan heb je het altijd koud, ofzoquote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dan zou je het omdat je eisprong komt toch warm moeten hebben omdat je temperatuur dipt. en als je ongesteld word koud omdat je temperatuur omhoog gaat? of zeg ik nou iets heel geks?
Eh... zo goed ben ik niet in natuurkunde/biologiequote:Op maandag 23 september 2013 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als je warm aanvoelt is t toch logisch dat je het koud hebt, omdat het verschil tussen jou en de omgevingstemperatuur groter is dan je gewend bent?
Als ik koorts heb heb ik t ook vaak ijskoud, maar zelf gloei ik dan...
Al een test gedaan?quote:Op maandag 23 september 2013 18:33 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben echt doodmoe al de hele week, bevordert de passie ook niet echt zeg maar...
Makes sense.quote:Op maandag 23 september 2013 19:28 schreef Theeleuter het volgende:
*ontlurkt*
De reden dat je het koud hebt bij koorts is omdat je lichaam de temperatuur hoger wil hebben, maar je nog niet zo warm bent. Je bent dus te koud volgens je lichaam. Als je het warm hebt bij koorts komt dat omdat je lichaam weer wil afkoelen, maar je dus te warm bent tov van de temperatuur die je lichaam wil zijn en dus ga je zweten.
Kan me voorstellen dat dit principe in meer gevallen opgaat.
dat lijkt me sterk, ik moet pas rond 6 oktober ongesteld worden, dat is nog bijna 2 wekenquote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef LuDann het volgende:
[..]
Al een test gedaan?Nee, maar dat is wel vervelend. Kan me voorstellen dat het dan als een soort 'werk' gaat voelen ofzo.
Als je dan al een week moe bent is dat inderdaad wel vergezocht. Mja, ik ben zo iemand die test 'just because I can' zeg maar.quote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk, ik moet pas rond 6 oktober ongesteld worden, dat is nog bijna 2 weken
nou ja, als ik me vergist heb kan het zijn dat ik eigenlijk aankomend weekend al moet... ik was niet echt bezig met bijhouden tot een week of twee geleden eerlijk gezegd... t was een beetje onverwacht allemaal (zie rammelaarstopic)quote:Op maandag 23 september 2013 20:30 schreef LuDann het volgende:
[..]
Als je dan al een week moe bent is dat inderdaad wel vergezocht. Mja, ik ben zo iemand die test 'just because I can' zeg maar.
Nou wat houdt je tegen dan? Gewoon een test er tegenaan knallen en over een week nog 1.quote:Op maandag 23 september 2013 20:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, als ik me vergist heb kan het zijn dat ik eigenlijk aankomend weekend al moet... ik was niet echt bezig met bijhouden tot een week of twee geleden eerlijk gezegd... t was een beetje onverwacht allemaal (zie rammelaarstopic)
Ik meende dat bijvoorbeeld haartjes rechtop gaan staan zodat de lucht wat isoleert en warmte vasthoudt.quote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef LuDann het volgende:
En was het ook niet zo dat als je te koud bent je lichaam vanzelf gaat rillen zodat je door die activiteit weer warmer wordt? Niet dat dat hier veel mee te maken heeft.
Ik heb laatste deel het gelezen, super leuk toch!quote:Op maandag 23 september 2013 20:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, als ik me vergist heb kan het zijn dat ik eigenlijk aankomend weekend al moet... ik was niet echt bezig met bijhouden tot een week of twee geleden eerlijk gezegd... t was een beetje onverwacht allemaal (zie rammelaarstopic)
Ja, dat staat me ook nog wel bij van mijn opleiding tot dierenartsassistente, hahaha.quote:Op maandag 23 september 2013 20:38 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Ik meende dat bijvoorbeeld haartjes rechtop gaan staan zodat de lucht wat isoleert en warmte vasthoudt.
En door rillen wek je warmte op. Iets met spieren en beweging. Valt vast te googelen
Oh, dat is zo rot als dat gebeurd, ik had het ook laatst. En maar control Z drukken, maar niks meer terug te halen.quote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef Skittles het volgende:
Spierbewegingen komt warmte bij vrij.
Ik had een heel verhaal getypt over een interne thermostaat en hoe dit allemaal ervoor zorgt dat je warm aanvoelt, maar het koud hebt. En toen klikte ik dit topic weg for no reason en had Theeleuter al een veel beter te begrijpen verhaal getypt.(En nu toch maar weer verder aan m'n scriptie
)
Waarom? Serieuze vraag.quote:Op maandag 23 september 2013 21:02 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb laatste deel het gelezen, super leuk toch!Als je niets bijgehouden of getimed hebt, is er nog een kans dat het raak is. Ik test zelfs als ik weet dat het onmogelijk is dat ik zwanger zou zijn.
Ik put nog steeds uit mijn VWO biologie kennisquote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef Skittles het volgende:
Spierbewegingen komt warmte bij vrij.
Ik had een heel verhaal getypt over een interne thermostaat en hoe dit allemaal ervoor zorgt dat je warm aanvoelt, maar het koud hebt. En toen klikte ik dit topic weg for no reason en had Theeleuter al een veel beter te begrijpen verhaal getypt.(En nu toch maar weer verder aan m'n scriptie
)
quote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Ik put nog steeds uit mijn VWO biologie kennis![]()
Succes met scripties en vergeet ondertussen geen babies te maken
quote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef LuDann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby's makenMorgen is vriendlief vrij, dus geen excuses van vroeg op en heel moe.
Ben je eigenlijk al wel met de nuvaring gestopt?quote:Op maandag 23 september 2013 16:35 schreef LuDann het volgende:
Fijne uitleg en linkje naar hoe dat temperaturen nu werkt. Het is mij iets duidelijk nu. Ik heb nu een 'Rocky Mountain' chart, hij gaat alle kanten op. Valt echt niks uit op te maken.
Ja dat wel gelukkigquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:45 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty wat goed dat het raadsel is opgelost! Heb je je ei deze maand denk je goed benut ondanks alle twijfel over het moment?
Toevallig was het bij ons ook raak in de ronde waarin we dat dedenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
je kan beter om de dag batsen, dat werkt veel effectiever dan je focussen op die ene dag
(althans, bij mij was dat de eerste ronde meteen bingo met die methode en ik heb er veel andere succesverhalen over gehoord) Je eisprong kan zomaar een paar dagen afwijken van de statistieken.
Nou ja, ik zou dus niet in de ochtend testen als je mega gevoelige testen hebtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dat wilde ik idd ook net zeggen Stormqueen. Beter om de dag rondom je eisprong dan alleen mikken op de dag waarop je denkt een eisprong te hebben. maar afgaande op je FB berichtje denk ik dat dat wel goed zit
![]()
Goed dat je dat even hebt gecheckt Chanty, ik ga ook maar weer in de ochtend testen dan! Al mijn middagtestjes zijn tot nu toe spierwit.
Nice!quote:
Welkomquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Morgen wordt mijn Mirena-spiraaltje verwijderd, en dan kunnen we eindelijk gaan proberen ook zwanger te worden.
Maar er zijn nog ontzettend veel zaken die erbij komen waar ik me nog niet in hebt verdiept, dus ik ga me vooral veel inlezen
Te druk om te testen? Je moet toch gewoon af en toe plassen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef Dottey het volgende:
Ik had mij voorgenomen mijzelf niet gek te maken richting einde laatste week voormijn nod, maar het is weer zover.
We hebben wel geklust rond de mogelijke eisprongtijd, maar ik dacht eigenlijk dat ik wat later mijn eisprong kreeg.. en toen was mijn man te aangeschoten en te vermoeid en ik zwaar stuk van een festival helpen opbouwen![]()
Nu sinds gisteren een gek gevoel in mijn onderbuiken, zin om te strijken en jankerig.... maar het kan natuurlijk ook te verklaren zijn met een blaasontsteking, achterlopen met het huishouden en oververmoeid.... zucht![]()
Van het weekend te druk om ook maar tijd te maken om te testen, dus ik denk dat ik dat maandag ga doen als de rust weder is gekeerd.
Oehh, spannend!quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Enf goed voornemen, veel streepjes in oktober!![]()
Mijn NOD, ALS mijn cyclus 29 dagen is (ben net met ronde 1 bezig), zou zijn op 16 oktober. 2 Oktober is DE dag... Mijn man heeft het al in zijn agenda gezet
![]()
Ware het niet dat ik, mocht het gelijk lukken, dan ergens in juni uitgerekend ben ofzo en dan komt mijn verlof niet zo goed uit omdat mijn directe collega dan 6 weken op vakantie is... Maja, zo is er altijd wel iets
... Gewoon klussen dus
Idd jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
je kan beter om de dag batsen, dat werkt veel effectiever dan je focussen op die ene dag
(althans, bij mij was dat de eerste ronde meteen bingo met die methode en ik heb er veel andere succesverhalen over gehoord) Je eisprong kan zomaar een paar dagen afwijken van de statistieken.
Welkom!quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Morgen wordt mijn Mirena-spiraaltje verwijderd, en dan kunnen we eindelijk gaan proberen ook zwanger te worden.
Maar er zijn nog ontzettend veel zaken die erbij komen waar ik me nog niet in hebt verdiept, dus ik ga me vooral veel inlezen
Oeh...quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef Dottey het volgende:
Ik had mij voorgenomen mijzelf niet gek te maken richting einde laatste week voormijn nod, maar het is weer zover.
We hebben wel geklust rond de mogelijke eisprongtijd, maar ik dacht eigenlijk dat ik wat later mijn eisprong kreeg.. en toen was mijn man te aangeschoten en te vermoeid en ik zwaar stuk van een festival helpen opbouwen![]()
Nu sinds gisteren een gek gevoel in mijn onderbuiken, zin om te strijken en jankerig.... maar het kan natuurlijk ook te verklaren zijn met een blaasontsteking, achterlopen met het huishouden en oververmoeid.... zucht![]()
Van het weekend te druk om ook maar tijd te maken om te testen, dus ik denk dat ik dat maandag ga doen als de rust weder is gekeerd.
gezellig dat je erbij komt posten!quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Nou dat ik voor m'n kind een bijzondere dag wil, is niet eens mijn reden eigenlijk... Het is meer dat we de schoonfamilie al zo vaak zien in die maandquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Fee-nix: wat een gereken! ik snap dat je die drukte wilt vermijden. zo hebben wij in de maand mei 6 verjaardagen! en je wilt voor je kind natuurlijk een bijzondere dag en niet nog een verplicht nummer met alleen maar verjaardagsmoeie mensen. maar wat nou als je in de maand september bent uitgerekend en je bevalt met 37 weken in augustus?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Te druk om te testen? Je moet toch gewoon af en toe plassen?
Ja,quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Te druk om te testen? Je moet toch gewoon af en toe plassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag denk ik dat ik niet meer kan functioneren of denkenDus ik denk dat zondag aaf of maandagochtend de eerste keer is dat ik rustig kan plassen
![]()
Bovendien is het dan ook een van de eerste dagen die ik dan off zou kunnen testen...anders zou het denk ik toch te vroeg testen zijn..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
JA! Gelukkig welquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:00 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, Dottey, dan ben je in ieder geval lekker afgeleid![]()
.
geniaal! helemaal mee eens hoor, al is het bij ons helaas niet een kant. fraaie portretten aan beide kanten van de familie. we komen er dus niet onderuit... gelukkig wonen ze allemaal lekker ver weg!quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:49 schreef Fee-nix het volgende:
Het is meer dat we de schoonfamilie al zo vaak zien in die maand . Dit jaar was ik er echt he-le-maal klaar mee na die vier verjaardagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:05 schreef Enfermera het volgende:
LMN: Hier een regelmatige cyclus maar ga toch even tempen om te kijken of er nog veranderingn is wanneer mn eisprong is. Voor mn dochter was het altijd gewoon netjes op de helft..
Dottey lekker druk weekend! Ahw, je zusjeWhaha een tweeling!!
Wat spannend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Bij ons nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
geniaal! helemaal mee eens hoor, al is het bij ons helaas niet een kant. fraaie portretten aan beide kanten van de familie. we komen er dus niet onderuit... gelukkig wonen ze allemaal lekker ver weg!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
[..]
Ja,LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag denk ik dat ik niet meer kan functioneren of denkenDus ik denk dat zondag aaf of maandagochtend de eerste keer is dat ik rustig kan plassen
![]()
Bovendien is het dan ook een van de eerste dagen die ik dan off zou kunnen testen...anders zou het denk ik toch te vroeg testen zijn..Kijken bij het plassen
Nou, laat je ze meteen zien hoe een test werkt
En goed contact met je schoonmoeder... nou die van mij komt dit weekend (ze wonen in Spanje gelukkig) dus ik ben alvast bezig met enige mentale voorbereidingBetwijfel dat ik er gelukkig van word
Maar een keer per jaar is te doen whehehe. In ieder geval tijd voor luidruchtige seks
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
stoute chanty!quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef Chanty het volgende:
In ieder geval tijd voor luidruchtige seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
misschien zijn jouw hapjes niet zo lekker?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:50 schreef Enfermera het volgende:
vindt een all-inclusive vakantie naar Turkije belangrijker
Ja, dat zal het vast zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
misschien zijn jouw hapjes niet zo lekker?
Zij willen opa en oma worden, dat gaat niet magisch vanzelfquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
stoute chanty!
ik zou het niet durven waar mijn schoonmoeder binnen een straal van een kilometer is. kan goed met haar opschieten hoor, maar is ben zelf zo'n onzekere doos dat ik me er niet bij op mijn gemak voel.
ze zegt zelf dat ze een hekel heeft aan het woord schoonmoeder vanwege de negatieve lading die die titel heeft gekregen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef Dottey het volgende:
ik heb er twee!![]()
ik noem de originele schoonmams of gewoon bij haar naam. (ik heb niet zoveel meer sinds ze met der nieuwe vent is, met haar maar kan door 1 deur. Haar nieuwe man noem ik enkel bij zijn voornaam. Eigenlijk omdat iedereen dat doet en denkt dat hij niet zo lang blijft plakken)
De aanplakschoonmoeder noem ik schone mams (dit omdat ik mijn schoonvader altijd schone paps noem en hij mij schone dochterhem vind ik een schatje. Mijn schone mams.. dat hangt af van haar bui en/of ze al enige tijd op is.. want die bijt in de ochtend of met PMS je kop eraf
)
maar ik heb geen klagen
Schone mamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat lief. Ik had graag beter contact gehad, maar dat zit er niet in; botsende karakters. Mijn schoonpa is wel lief. Nou ja, mijn schoonmoeder is ook wel aardig hoor en ze bedoelt alles heel goed. Maar ze is gewoon erg aanwezig
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
hahaha wat een taal!!!! heerlijk!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:04 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop gewoon dat als we een keer hard genoeg batsen, dat ze nooit meer willen blijven slapen
je mag ook bij ons komen batsen als je het heel hard doetquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hahaha wat een taal!!!! heerlijk!
hangt er even vanaf of mijn eisprong laat is, mijn appje zegt donderdag. maar als ik het niet voel word er in het weekend ook gepoogd... en dan zijn we bij mijn oudersdus maar heel stilletjes dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |