Ik ben nu juist een tikkeltje ongeduldig omdat ik deze periode dus vorige x helemaal niet heb meegemaaktquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:02 schreef Enfermera het volgende:
Ja, lastig is dat he.. Ik vond dat de vorige keer ook, en toen duurde het maar 4 maanden voor ik zwanger wasmaar het duurde voor mn gevoel idd een eeuwigheid... Heb nu mn strategie anders en dit is ook de laatste keer dat ik op het wachtbankje zit zeg maar, we houden het bij 2 kinderen als dat allemaal lukt.. dus ik 'geniet' er ook een soort van dat ik nu moet wachten
als je al een kind hebt voelt het allemaal heel anders!
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben nu juist een tikkeltje ongeduldig omdat ik deze periode dus vorige x helemaal niet heb meegemaakt.
LuDann, ik kan er niks over zeggen, sorry!
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hihi... spannend! Waar zat jij ook alweer in je cyclus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou zou ik geen idee hebben wat je 'gemiddelde' dan zou moeten zijn. Weet je zeker dat je rond dezelfde tijd hebt getempt? Je hebt geloof ik maar zo'n 30 minuten speling he.
Enf grappig: ik heb dat ook wel, dat ik nu meer aan t genieten ben van het hele proces van zwanger worden (al zou je dat deze maand misschien niet zeggen). Zeker meer dan de eerste keer, toen was ik alleen maar ongeduldig
.
Hmmz ja dan snap ik het ook niet zo goed, waarom hij de temperaturen onbetrouwbaar vindt... Maar ik ben ook maar een newbie op FF, dit is m'n allereerste chart.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef LuDann het volgende:
@Fee-Nix: dat is het rare, op dag 7 en 8 heb ik op exact hetzelfde tijdstip gemeten (07:50), toch geeft hij dag 8 wel als betrouwbaar weer en dag 7 niet? De andere dagen zitten er wel iets grotere verschillen in tijd in, maar niet enorm. Ik heb de temp van dag 5 eruit gehaald omdat ik toen gemeten had toen ik al uit bed was geweest.
Dank je voor jouw chart (en input, superfijn!), die is een heel stuk regelmatiger qua coverline inderdaad zeg! Fijn om te kunnen vergelijken (weet dat dat op FF zelf ook kan, maar dat is toch minder leuk.)
Maar het is dus niet zo dat als mijn temperatuur nog twee dagen lang blijft stijgen, ik mijn ei op dag 9/10 heb gehad?
Wat een gemierenneuk eigenlijk hé.![]()
Is ook mijn eerste chart, vind de jouwe mooier...quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hmmz ja dan snap ik het ook niet zo goed, waarom hij de temperaturen onbetrouwbaar vindt... Maar ik ben ook maar een newbie op FF, dit is m'n allereerste chart.
Ja misschien kun je dat wel zeggen (ei op dag 9/10) als de temp nu blijft stijgen. Maar ik weet het dus niet.... Aan mij heb je uiteindelijk ook niet veel.
Denk dat ik dat maar ga doen inderdaad. Kun je zo'n thermometer bij de apotheek halen ofzo?quote:
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen eisprong in ontdekken. Het kan met zo weinig metingen echt nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dank je wel.Ja, snap ik, maar FF geeft het pas over twee dagen ofzo weer als het zo is en de tekenen lijken zo duidelijk (als ik alles goed interpreteer). Ik ben gewoon te ongeduldig.
Maar hier komt 'ie ff, wat denken jullie ervan?
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet waarom hij de temperatuur als niet betrouwbaar inschat, want redelijk op dezelfde tijd gemeten en direct na wakker worden. Ook moodswings gehad op dag 7, 8 en 9.
@Espera: ziekmelden is een optie, of anders iets proberen in de trend van 'mijn man wil toch wel eens wijn proberen'? Mensen gaan soms ook na een jaar of 7 opeens wél van olijven houden, en dat moet hij dan maar voor je over hebben.
Ja, het lijkt me op zich wel logisch dat dat invloed heeft. Ik heb chronische slaapissues dus daar kan ik niet echt wat aan veranderen helaas.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:42 schreef Fee-nix het volgende:
Volgens mij kan dat wel invloed hebben hoor, LuDann, wat voor nacht je hebt gehad.
Betere thermometer heb ik ook al binnen voor de volgende maand. Hier besteld.
Dank je voor je input. Ik zal gewoon wat meer geduld moeten hebben dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen eisprong in ontdekken. Het kan met zo weinig metingen echt nog alle kanten op.
Oke, dat klinkt heel logisch. Maar die hoge temperatuur op dag 8 was juist na een nacht heerlijk geslapen te hebben en de volle 8 uur.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:21 schreef Rana83 het volgende:
LuDann: weinig slaap heeft zeker invloed, bij mij verhoogt mijn temp dan ook, ook kan een uur later meten al een vertekend beeld geven.
Fee: heb jij die thermometer van sensitest ook besteld? Ik ook! Heb er vanmorgen voor het eerst mee gemeten. Twee cijfers achter de kommaben benieuwd naar mijn curve.
Ik gebruik geen fertility friend, het zag er zo ingewikkeld uit op de site met invoeren. Of valt dat mee? De afgelopen twee maanden heb ik het handmatig in een grafiekje ingetekend, hopeloos achterhaaldMaar jullie charts zien er wel interessant uit!! Misschien ga ik dat toch ook proberen deze maand!
Ik vind het echt supertof dat we hier nu samen posten.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het echt supertof dat we hier nu samen posten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |