abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 september 2013 @ 09:06:20 #251
409579 LuDann
All the way
pi_131228290
@ Chanty: Ik ben wel benieuwd nu, heb helemaal geen ervaring met ovulatietesten, is je test van vandaag nog donkerder? Ik zou van die foto's ook zeggen dat die onderste donkerder dan de bovenste is in ieder geval.

GM: Succes! Ik ben ongeveer 2,5 jaar geleden gestopt met roken, heb gemerkt dat cold-turkey voor mij het beste werkte. Ik heb nog wel eens behoefte aan een sigaret, maar dat is echt met een minuut weer over! Dus inderdaad wat de anderen al zeiden: het is nu even zwaar, maar het resultaat is het waard! Ik duim voor je. :)
pi_131228342
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:04 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja ik ben er deze maand dus ook mee begonnen :). Vraagje: tot wanneer bleef jij die tarwekiemolie slikken? Tot de positieve test? Of nog langer?
Uh, volgens mij tot de test ja... Maar helemaal zeker weet ik het niet meer :)
  maandag 16 september 2013 @ 09:28:38 #253
409579 LuDann
All the way
pi_131228642
Ik zat net op een link te kijken die ik van iemand heb gekregen en toen zag ik iets wat ZwangerWordenGlijmiddel heet. :D Heeft iemand daar ervaring mee? Het lijkt me nogal onromantisch. :+

Zegt de vrouw wiens man drie keer per dag seks wil hebben :@
  maandag 16 september 2013 @ 09:33:01 #254
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131228725
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:06 schreef LuDann het volgende:
@ Chanty: Ik ben wel benieuwd nu, heb helemaal geen ervaring met ovulatietesten, is je test van vandaag nog donkerder? Ik zou van die foto's ook zeggen dat die onderste donkerder dan de bovenste is in ieder geval.

GM: Succes! Ik ben ongeveer 2,5 jaar geleden gestopt met roken, heb gemerkt dat cold-turkey voor mij het beste werkte. Ik heb nog wel eens behoefte aan een sigaret, maar dat is echt met een minuut weer over! Dus inderdaad wat de anderen al zeiden: het is nu even zwaar, maar het resultaat is het waard! Ik duim voor je. :)
Het streepje was vandaag wel ietsjes lichter dan de controlestreep leek het. Maar het verschil met gister lijkt verwaarloosbaar. Maar vergeleek natuurlijk een verse test met een ingedroogde... Maar zien of hij morgen nog lichter is. Had gehoopt op meer duidelijkheid. Maar als ik over twee weken ongesteld word weet ik het zeker :P sowieso heb ik nu andere testen dus dat is ook weer zoeken Hoe die reageren
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 16 september 2013 @ 09:41:59 #255
409579 LuDann
All the way
pi_131228901
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 09:33 schreef Chanty het volgende:

[..]

Het streepje was vandaag wel ietsjes lichter dan de controlestreep leek het. Maar het verschil met gister lijkt verwaarloosbaar. Maar vergeleek natuurlijk een verse test met een ingedroogde... Maar zien of hij morgen nog lichter is. Had gehoopt op meer duidelijkheid. Maar als ik over twee weken ongesteld word weet ik het zeker :P sowieso heb ik nu andere testen dus dat is ook weer zoeken Hoe die reageren
Ah oké. Is dat niet lastig, elke dag testen?Of is het inmiddels (helaas) routine geworden? En moet dat elke dag op dezelfde tijd? Sorry voor alle vragen, ik ben gewoon nieuwsgierig. Maar ik ga heel hard voor die tweeling duimen! ^O^

Ik las eerder dat iemand iets over zwangerschaptesten bij de Action had gelezen, ik heb ook een pakje gehaald (ze zijn toch houdbaar tot 2015 :+ ). In de gebruiksaanwijzing staat dat je er 3 dagen voor je NOD mee kunt testen en ze zijn maar 1.49 per 2 stuks. Het zijn precies dezelfde als de Midstream testen die je op 123zwangerschapstest.nl kunt kopen als ik op het plaatje afga. Misschien nog handig voor iemand? Het scheelt in verzendkosten in ieder geval.

Edit: Zijn hier trouwens meer dames met PCOS? Ik ben ermee gediagnosticeerd (op basis van verhoogd testosterongehalte, uitblijven menstruatie meerdere maanden aaneengesloten en acné), maar toen ik ondanks Nuvaring zwanger raakte kwam de gyn tot de conclusie dat ik het niet meer had. Ik heb alleen nog nooit gelezen dat het zomaar over kan gaan, dus ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken...

[ Bericht 10% gewijzigd door LuDann op 16-09-2013 09:51:26 ]
  maandag 16 september 2013 @ 10:04:47 #256
52229 Chanty
pi_131229279
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:41 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ah oké. Is dat niet lastig, elke dag testen?Of is het inmiddels (helaas) routine geworden? En moet dat elke dag op dezelfde tijd? Sorry voor alle vragen, ik ben gewoon nieuwsgierig. Maar ik ga heel hard voor die tweeling duimen! ^O^
Nee plassen moet ik toch, dus of ik nou in een beker zeik of in de pot... :P Tuurlijk zou ik het liever zonder doen maar zolang ik niet zeker weet rond welke tijd mijn eisprong is... ik wil hem niet missen; het duurt al lang genoeg dus dat voelt echt als tijdverspilling. En om nou al die tijd om de dag seks te moeten hebben zien we ook niet zitten. Het moet leuk blijven :) En het is wel beter om het rond dezelfde tijd te doen, dan verklein je het risico dat je hem mist. Maar vorige ronde heb ik hem alsnog met de test niet kunnen detecteren ondanks dat ik het rond dezelfde tijd deed :')

quote:
Edit: Zijn hier trouwens meer dames met PCOS? Ik ben ermee gediagnosticeerd (op basis van verhoogd testosterongehalte, uitblijven menstruatie meerdere maanden aaneengesloten en acné), maar toen ik ondanks Nuvaring zwanger raakte kwam de gyn tot de conclusie dat ik het niet meer had. Ik heb alleen nog nooit gelezen dat het zomaar over kan gaan, dus ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken...
Ik heb de diagnose PCOS-like gehad. Ik voldeed eigenlijk aan geen enkel PCOS kenmerk (geen overgewicht, acne, meer testosteron, overbeharing), enkel dat mijn menstruatie uitbleef en dat ik een kralenkrans had op de echo. Dat is dus ook wonderbaarlijk genoeg vanzelf verdwenen (al twijfel ik in mijn geval wel ernstig aan de kundigheid van het ziekenhuis).

Maar afhankelijk van de oorzaak van je PCOS kan het volgens mij ook gewoon weer overgaan. Het is volgens mij een verstoring in je hormoonbalans, dus als die zich weer herstelt... Je lichaam verandert natuurlijk continu. Mensen met overgewicht wordt vaak ook aangeraden om af te vallen en dan pakt het lichaam de boel vaak zelf weer op.
pi_131229363
Bedankt dames :*
Mn man en ik zijn samen gestopt dus het is soms heeeeeel gezellig in huis :P
Maar idd ik weet waar ik het voor doe en zo beroerd wil ik mij niet vrijwillig nog een 2e keer voelen... Dus we zetten door.

Ovu testen heb ik geen ervaring mee, maar ik voel mn eisprong altijd wel dus dat is ook niet echt nodig :)
S. 2014
J. 2016
  maandag 16 september 2013 @ 10:15:51 #258
409579 LuDann
All the way
pi_131229495
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee plassen moet ik toch, dus of ik nou in een beker zeik of in de pot... :P Tuurlijk zou ik het liever zonder doen maar zolang ik niet zeker weet rond welke tijd mijn eisprong is... ik wil hem niet missen; het duurt al lang genoeg dus dat voelt echt als tijdverspilling. En om nou al die tijd om de dag seks te moeten hebben zien we ook niet zitten. Het moet leuk blijven :) En het is wel beter om het rond dezelfde tijd te doen, dan verklein je het risico dat je hem mist. Maar vorige ronde heb ik hem alsnog met de test niet kunnen detecteren ondanks dat ik het rond dezelfde tijd deed :')
Dat klinkt mij heel logisch in de oren. :) Ik zie het ook niet zitten om jarenlang 3 keer per dag seks te hebben, dus daar kan ik me wat bij voorstellen. :P Denk je dat je misschien geen eisprong hebt gehad dan de vorige ronde?

quote:
Ik heb de diagnose PCOS-like gehad. Ik voldeed eigenlijk aan geen enkel PCOS kenmerk (geen overgewicht, acne, meer testosteron, overbeharing), enkel dat mijn menstruatie uitbleef en dat ik een kralenkrans had op de echo. Dat is dus ook wonderbaarlijk genoeg vanzelf verdwenen (al twijfel ik in mijn geval wel ernstig aan de kundigheid van het ziekenhuis).

Maar afhankelijk van de oorzaak van je PCOS kan het volgens mij ook gewoon weer overgaan. Het is volgens mij een verstoring in je hormoonbalans, dus als die zich weer herstelt... Je lichaam verandert natuurlijk continu. Mensen met overgewicht wordt vaak ook aangeraden om af te vallen en dan pakt het lichaam de boel vaak zelf weer op.
Oh ja, die kralenkrans op de echo had ik ook twee keer, maar die was bij een latere echo weer verdwenen inderdaad. Ik heb trouwens nooit overgewicht gehad. Zou het ook met leeftijd te maken hebben? Wat deden ze in het ziekenhuis waar je geweest bent dan? Ik ben nogal voorstander van 'je bent zelf je eigen expert', ik denk denk dat jij het vaak beter kan weten dan een dokter omdat het jouw lichaam is en de arts je maar een kwartier ziet. Jij zult je vast ook wel erg hebben ingelezen in het hele PCOS gebeuren?

[ Bericht 1% gewijzigd door LuDann op 16-09-2013 10:23:01 ]
  maandag 16 september 2013 @ 10:18:18 #259
409579 LuDann
All the way
pi_131229557
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bedankt dames :*
Mn man en ik zijn samen gestopt dus het is soms heeeeeel gezellig in huis :P
Maar idd ik weet waar ik het voor doe en zo beroerd wil ik mij niet vrijwillig nog een 2e keer voelen... Dus we zetten door.

Ovu testen heb ik geen ervaring mee, maar ik voel mn eisprong altijd wel dus dat is ook niet echt nodig :)
Ik ben gestopt door mijn man. :') Ik werd het zat elke keer te moeten douchen voor ik het bed in 'mocht' na mijn laatste peuk. :P Sterkte voor beiden! Ik weet zeker dat jullie het kunnen, een grotere motivatie bestaat niet, toch? Voel je je echt zo rot meid? Vind ik heel vervelend voor je!

Wat fijn dat je je eisprong voelt, dat is een sensatie die ik nog nooit heb meegemaakt.
  maandag 16 september 2013 @ 10:21:32 #260
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131229630
Volgens mijn arts heb ik nu ook geen PCOS meer LuDann, maar dit zou kunnen komen door mijn zwangerschap. Hormoonbalans is nu heel anders! Ik ben verder ook geen typische PCOSklant maar 2 jaar terug had ik wel de beruchte stralenkrans. Nu dus niet meer :).

Hier lijkt het bloeden over *O*. Mijn temperatuur staatje is wel wat raar... Elke dag is mijn temp precies 0,1 graad lager :') :?, ben benieuwd waar dit stopt :P
  maandag 16 september 2013 @ 10:26:05 #261
409579 LuDann
All the way
pi_131229732
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Volgens mijn arts heb ik nu ook geen PCOS meer LuDann, maar dit zou kunnen komen door mijn zwangerschap. Hormoonbalans is nu heel anders! Ik ben verder ook geen typische PCOSklant maar 2 jaar terug had ik wel de beruchte stralenkrans. Nu dus niet meer :).

Hier lijkt het bloeden over *O*. Mijn temperatuur staatje is wel wat raar... Elke dag is mijn temp precies 0,1 graad lager :') :?, ben benieuwd waar dit stopt :P
Fijn om nog een zelfde verhaal te lezen, dat stelt me toch een beetje gerust. :Y Altijd dat gevoel in je achterhoofd van 'wat als het nooit meer lukt' is moeilijk mee om te gaan in donkere dagen. Had je alleen de stralenkrans?

*O* Voor een nieuwe ronde! Ik hoop niet dat hij stopt bij 0 ofzo. :P Hoe laag zit je nu dan?
  maandag 16 september 2013 @ 10:28:03 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131229781
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:26 schreef LuDann het volgende:

[..]

Fijn om nog een zelfde verhaal te lezen, dat stelt me toch een beetje gerust. :Y Altijd dat gevoel in je achterhoofd van 'wat als het nooit meer lukt' is moeilijk mee om te gaan in donkere dagen. Had je alleen de stralenkrans?

*O* Voor een nieuwe ronde! Ik hoop niet dat hij stopt bij 0 ofzo. :P Hoe laag zit je nu dan?
Ja, en de onregelmatigheid maar die werd steeds minder (het werd dus regelmatiger). Toen ben ik een heel ander traject in gegaan en bleek ik ineens zwanger. We gaan nu merken of ik een cyclus heb!

Ik zat vanochtend op 36,8.
  maandag 16 september 2013 @ 10:31:53 #263
409579 LuDann
All the way
pi_131229882
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 10:28 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ja, en de onregelmatigheid maar die werd steeds minder (het werd dus regelmatiger). Toen ben ik een heel ander traject in gegaan en bleek ik ineens zwanger. We gaan nu merken of ik een cyclus heb!

Ik zat vanochtend op 36,8.
Rare sensatie hé, dat opeens zwanger! Bij mij mocht het helaas niet zo zijn, maar heb nog nooit zo'n emotionele rollercoaster meegemaakt. Ik ben vrij rustig qua karakter, maar had toen in een woedeaanval (om niks) mijn bril in 2-en gebroken. Achteraf toen we eenmaal wisten dat ik toen al drie weken zwanger was, was dat natuurlijk de verklaring, maar begon even aan mijn eigen verstand te twijfelen. :P

36,8 valt nog mee toch? Ik zat gister een beetje op FertilityFriend te kijken en daar hadden sommigen een temperatuur van 35.nogwat voor hun ovulatie. :o Wist niet eens dat dat kon! Maar inderdaad, het moet niet doorgaan tot het eng wordt. :P
  maandag 16 september 2013 @ 10:33:49 #264
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131229924
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:31 schreef LuDann het volgende:

[..]

Rare sensatie hé, dat opeens zwanger! Bij mij mocht het helaas niet zo zijn, maar heb nog nooit zo'n emotionele rollercoaster meegemaakt.

36,8 valt nog mee toch? Ik zat gister een beetje op FertilityFriend te kijken en daar hadden sommigen een temperatuur van 35.nogwat voor hun ovulatie. :o Wist niet eens dat dat kon!
Zeker, en bij mij was het helemaal een verrassing maar mijn hele verhaal staat denk ik in het vorige topic? Wat verdrietig dat het bij jou toen mis is gegaan ;(.

36,8 valt ook reuze mee hoor, vind ik normaal! Maar ik begon vrijdag met 37,1 en nu elke dag 0,1 lager... Ik ga twijfelen aan mijn thermometer.
  maandag 16 september 2013 @ 10:38:14 #265
409579 LuDann
All the way
pi_131230027
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 10:33 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Zeker, en bij mij was het helemaal een verrassing maar mijn hele verhaal staat denk ik in het vorige topic? Wat verdrietig dat het bij jou toen mis is gegaan ;(.

36,8 valt ook reuze mee hoor, vind ik normaal! Maar ik begon vrijdag met 37,1 en nu elke dag 0,1 lager... Ik ga twijfelen aan mijn thermometer.
Ik zal het even teruglezen, ik heb last van geheugenstoornissen waardoor ik niet alles even goed kan bijhouden. :) Tja, het heeft toen gewoon niet zo mogen zijn denk ik dan maar. Voor alles is een reden. Behalve dan het voor altijd kinderloos blijven dan hé! ;)

Ik las ergens dat er speciale basale lichaamstemperatuur thermometers te koop zijn, is dat niet iets dan als je twijfelt aan je thermometer?
  maandag 16 september 2013 @ 11:14:59 #266
52229 Chanty
pi_131231031
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:15 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dat klinkt mij heel logisch in de oren. :) Ik zie het ook niet zitten om jarenlang 3 keer per dag seks te hebben, dus daar kan ik me wat bij voorstellen. :P Denk je dat je misschien geen eisprong hebt gehad dan de vorige ronde?

[..]

Oh ja, die kralenkrans op de echo had ik ook twee keer, maar die was bij een latere echo weer verdwenen inderdaad. Ik heb trouwens nooit overgewicht gehad. Zou het ook met leeftijd te maken hebben? Wat deden ze in het ziekenhuis waar je geweest bent dan? Ik ben nogal voorstander van 'je bent zelf je eigen expert', ik denk denk dat jij het vaak beter kan weten dan een dokter omdat het jouw lichaam is en de arts je maar een kwartier ziet. Jij zult je vast ook wel erg hebben ingelezen in het hele PCOS gebeuren?
Jawel heb wel een eisprong gehad want had enorm pijn in mijn eierstok (voor het eerst overigens) en werd twee weken daarna ongesteld. Hadden ook wel geklust omdat het streepje donkderder werd en ik de eisprong verwachtte in een paar dagen. Maar die kwam dus eerder en de ovutest is nooit echt donker geweest.

Geen idee of het met leeftijd te maken heeft, persoonlijk vraag ik me af hoe goed die anticonceptiepil is voor je lijf als je die lange tijd slikt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 september 2013 @ 11:55:23 #267
409579 LuDann
All the way
pi_131232230
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:14 schreef Chanty het volgende:

[..]

Jawel heb wel een eisprong gehad want had enorm pijn in mijn eierstok (voor het eerst overigens) en werd twee weken daarna ongesteld. Hadden ook wel geklust omdat het streepje donkderder werd en ik de eisprong verwachtte in een paar dagen. Maar die kwam dus eerder en de ovutest is nooit echt donker geweest.

Geen idee of het met leeftijd te maken heeft, persoonlijk vraag ik me af hoe goed die anticonceptiepil is voor je lijf als je die lange tijd slikt...
Ah oké, die ovulatietesten is een soort van extra naast het temperaturen dan? En dat over die anticonceptiepil vraag ik me inmiddels over alle vormen van hormonale anticonceptie af...

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat een verhaal, ik ben er helemaal stil van... Wat een onkunde zeg! Wel super dat jullie 'gewoon' zwanger zijn geworden. *O*
  maandag 16 september 2013 @ 12:14:07 #268
52229 Chanty
pi_131232852
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:55 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ah oké, die ovulatietesten is een soort van extra naast het temperaturen dan? En dat over die anticonceptiepil vraag ik me inmiddels over alle vormen van hormonale anticonceptie af...

[..]

Jeetje wat een verhaal, ik ben er helemaal stil van... Wat een onkunde zeg! Wel super dat jullie 'gewoon' zwanger zijn geworden. *O*
Ik temperatuur niet. Heb ik wel gedaan voordat ik naar de huisarts ging drie maanden lang. Daaruit bleek ook meteen dat het niet klopte, zeker toen ik vervolgens nog ovutesten ging doen want die waren altijd positief. Alleen denk ik dat een kickstart dmv een hormonenkuur genoeg was geweest om mijn lichaam te resetten. Door alle behandelingen in eerste instantie werd mijn natuurlijke cyclus volgens mij alleen maar tegengewerkt waardoor ook niks meer werkte.

En ja was super fijn dat het gewoon werkt, alleen is het ook direct mis gegaan. Maar sindsdien wel een eigen eisprong.
  maandag 16 september 2013 @ 12:46:02 #269
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131233888
Sorry... ik wals er ff doorheen hoor:
oepsie!!! Heb net per ongeluk een zwangerschapsmultivitamine teveel geslikt. Dus vandaag van alle vitaminen een dubbele dosis :{ . Denken jullie dat dit kwaad kan?
  maandag 16 september 2013 @ 12:47:27 #270
52229 Chanty
pi_131233933
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:46 schreef Fee-nix het volgende:
Sorry... ik wals er ff doorheen hoor:
oepsie!!! Heb net per ongeluk een zwangerschapsmultivitamine teveel geslikt. Dus vandaag van alle vitaminen een dubbele dosis :{ . Denken jullie dat dit kwaad kan?
Nee zolang het niet structureel is. Niet zo stressen :P

Er zijn sowieso maar een paar vitamines waar je niet teveel van moet innemen, volgens mij iig vitamine A en die zit geloof ik niet eens in zwangerschapsvitamines.
  maandag 16 september 2013 @ 12:52:03 #271
250838 Fee-nix
pi_131234073
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee zolang het niet structureel is. Niet zo stressen :P

Er zijn sowieso maar een paar vitamines waar je niet teveel van moet innemen, volgens mij iig vitamine A en die zit geloof ik niet eens in zwangerschapsvitamines.
:@ :') thnx... Dat wilde ik ff horen. In een flits van een seconde bedacht ik me dat ik misschien moest proberen hem uit te kotsen, maar dat wilde ik niet :') .

En ik had laatst al eens op jouw verhaal gereageerd, maar toch nog even: jemig wat stom van dat summiere onderzoek in het eerste zkh! Volgens mij begint je cyclus er wel al mooier uit te zien! Jay!
  maandag 16 september 2013 @ 12:52:36 #272
409579 LuDann
All the way
pi_131234092
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik temperatuur niet. Heb ik wel gedaan voordat ik naar de huisarts ging drie maanden lang. Daaruit bleek ook meteen dat het niet klopte, zeker toen ik vervolgens nog ovutesten ging doen want die waren altijd positief. Alleen denk ik dat een kickstart dmv een hormonenkuur genoeg was geweest om mijn lichaam te resetten. Door alle behandelingen in eerste instantie werd mijn natuurlijke cyclus volgens mij alleen maar tegengewerkt waardoor ook niks meer werkte.

En ja was super fijn dat het gewoon werkt, alleen is het ook direct mis gegaan. Maar sindsdien wel een eigen eisprong.
We lijken in een hoop dingen overeen te komen wat betreft dit onderwerp. ;) Het enige verschil is dat jij een kickstart met hormonen nodig had en het bij mij om de een of andere reden door de Nuvaring werd gestimuleerd ofzo :?

Dank je nog voor je advies via PM :)
  maandag 16 september 2013 @ 12:55:35 #273
250838 Fee-nix
pi_131234200
Oja en Tante_Soesa: dit is een thermometer speciaal om je ovulatie mee vast te stellen. Twee cijfers achter de komma en als het goed is nauwkeuriger. Voor m'n volgende cyclus (als dat dan nog nodig is) wil ik die kopen.
  maandag 16 september 2013 @ 12:55:47 #274
52229 Chanty
pi_131234215
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef LuDann het volgende:

[..]

We lijken in een hoop dingen overeen te komen wat betreft dit onderwerp. ;) Het enige verschil is dat jij een kickstart met hormonen nodig had en het bij mij om de een of andere reden door de Nuvaring werd gestimuleerd ofzo :?

Dank je nog voor je advies via PM :)
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

:@ :') thnx... Dat wilde ik ff horen. In een flits van een seconde bedacht ik me dat ik misschien moest proberen hem uit te kotsen, maar dat wilde ik niet :') .

En ik had laatst al eens op jouw verhaal gereageerd, maar toch nog even: jemig wat stom van dat summiere onderzoek in het eerste zkh! Volgens mij begint je cyclus er wel al mooier uit te zien! Jay!
Soms zijn jullie echt een stelletje hysterische kippetjes :D was/ben ik ook soms Grouphug :* :*
  maandag 16 september 2013 @ 13:01:53 #275
409579 LuDann
All the way
pi_131234424
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef Chanty het volgende:

[..]

[..]

Soms zijn jullie echt een stelletje hysterische kippetjes :D was/ben ik ook soms Grouphug :* :*
Grouphug! :D :*
  maandag 16 september 2013 @ 13:04:02 #276
409579 LuDann
All the way
pi_131234499
Nu ga ik even slapen (gewoon maar 2 uur geslapen vannacht), ik wil nog op wat mensen reageren maar dat komt morgen waarschijnlijk. Succes en sterkte aan iedereen die het nodig heeft!
pi_131236465
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:41 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik heb ook PCOS, gediagnosticeerd op basis van uitblijven menstruatie (1 á 2 keer per jaar menstruatie), kralenkrans op de echo en hormonen bij bloedprikken voldeden aan het pakketje.
Na een jaar proberen en in totaal 1 menstruatie verder krijg ik over maximaal drie weken een echo en dan beginnen met Clomid om die eitjes even goed hun best te laten doen.
  maandag 16 september 2013 @ 16:43:40 #278
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131242912
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef Fee-nix het volgende:
Oja en Tante_Soesa: dit is een thermometer speciaal om je ovulatie mee vast te stellen. Twee cijfers achter de komma en als het goed is nauwkeuriger. Voor m'n volgende cyclus (als dat dan nog nodig is) wil ik die kopen.
Die had ik al gezien ja :Y, thanks. Ik kijk het nog even aan hoor, dit was pas tempdag 4 :).
  maandag 16 september 2013 @ 17:24:06 #279
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131244359
Hihi Feenix :D
Oh en van die zwangerschapsvitaminen: het is sowieso niet bewezen of vitaminesupplementen helpen. En voordat het toxisch is moet je wel 2 doosjes wegwerken gok ik..

LD whaha wat is dat nou weer... XD XD

Soesa koel je af.. hihi :D Miss aanloop voor je eisprong? :P

Jeetje Chanty wat een verhaal.. -O- Hopeloos van die gyns! Snap helemaal dat je 't dan ff zelf wil proberen..

Oh en qua hormonen, het zal vast niet goed zijn. Maar ik was 26 toen ik stopte na bijna 10 jaar hormonen en was binnen 4 maanden zwanger.. dus het hóeft geen probleem te zijn.

Even hoor.
SPOILER
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131245761
Hier ook PCOS, ook met de mededeling dat ik nooit zelfstandig zwanger zou worden maar met wat hulp van Clomid de tweede ronde raak. Na m'n zwangerschap en bv lijkt mijn lijf de reset knop gebruikt te hebben en heb ik nu best keurige cycli.

Enf, spannund!!!

Chanty, een dikke knuf voor jou!

Nou weer ff een stuk ego-post...
Dag 18 en sinds een een half uur flinke pijn aan m'n linker eierstok. Afgelopen weekend geen sex gehad en volgens mij, als we vanavond nog es flink los gaan, zullen we wel te laat zijn.
Het is trouwens de eerste keer dat ik die pijn ook echt associeer met een eisprong.
pi_131250865
Fee-nix: is het niet zo dat je een teveel aan vitamines uitplast? Of is dat alleen maar met vitamine c? Kan me in ieder geval niet voorstellen dat het erg schadelijk is. Ik vergeet ook wel eens of ik mijn foliumzuur al geslikt heb en dan slik ik ook wel eens een keer extra denk ik. Ik voel me niet zwanger, ben ook zo niet gefocust op symptomen dat ik ook werkelijk niets registreer. Grappig.. Vorige maand voelde ik elk steekje en dingetje. Maar NOD nog maar even afwachten, ga niet testen. Heb wel het gevoel nu dat ik al wat krampen krijg op het moment dat ik dit schrijf :P
  maandag 16 september 2013 @ 21:59:19 #282
250838 Fee-nix
pi_131258710
Haha Chanty die grouphug :D :*

Enf en Rana, ja uitplassen, dat klinkt wel aannemelijk :). Ik was gewoon niet echt logisch aan t nadenken geloof ik...

Arrghhh mezelf voorhouden dat ik niet zwanger ben lukt me amper dit keer. Ik vind t echt irritant. Nog 4 hele dagen te gaan. Nog steeds zo moe. Emo. En m'n temp grafiekje laat een dip zien op dag 5 na de eisprong en daarna weer een stijging. Zit mezelf echt een beetje gek te maken. Pfff. Afwachten maar weer...
pi_131259991
Ik weet dat het niet helpt... Maar die dip klinkt wel gunstig na je eisprong!! Probeer het echt een beetje los te laten, zoek afleiding.. Anders gaan die vier dagen echt kruipend voorbij. En we hadden hier al eerder geconcludeerd: van denken worden we niet zwanger! Al snap ik wel heel goed hoe het voelt hoor!
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:20:21 #284
250838 Fee-nix
pi_131270084
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Rana83 het volgende:
Ik weet dat het niet helpt... Maar die dip klinkt wel gunstig na je eisprong!! Probeer het echt een beetje los te laten, zoek afleiding.. Anders gaan die vier dagen echt kruipend voorbij. En we hadden hier al eerder geconcludeerd: van denken worden we niet zwanger! Al snap ik wel heel goed hoe het voelt hoor!
Ja, dat had ik zelf geconcludeerd :P haha.

En ik doe m'n best ;). Vandaag lukt het wel weer aardig, moet ik zeggen. Ach en voor ik het weet is het weekend, toch? :P. En dan zal je zien: word ik gewoon ongesteld en heb ik weer allerlei 'symptomen' gezien die er niet zijn. Nee, ik kan beter weer die tactiek van de afgelopen twee maanden aanhouden en alles negeren.
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:27:36 #285
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131270205
Toch wel een beetje spannend Fee! Maar, idd, je lichaam kan je zo voor de gek houden...

Hier is het bloeden gestopt, nu eens zien wat mijn lichaam gaat doen :).
pi_131271043
Spannend Fee!
heb gespiekt bij mijn oude tempkaart (heb maar 1x getempt daarna was het niet meer nodig)
na dag5 na ovu een daling en daarna stijging (en dan lichtjes iets omhoog en omlaag) vanaf dag 24 bleef de temp 'hoog'

vind het heeeel erg spannend voor je!! :D
pi_131271908
spannend Fee en Enf!, maar even struisvogelen?

Skittles, laten ze je dan een jaar aanmodderen? word je daar niet heel ongeduldig van?

bij mij is het bloeden ook gestopt. ben er nog steeds blij mee hoor maar ook blij dat het gestopt is. mijn man en ik waren er niet aan gewend dat we opeens een paar dagen niet kunnen...

we gaan in ieder geval met veel enthousiasme de komende maand tegemoet ;) :P
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:41:36 #288
250838 Fee-nix
pi_131273366
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:

we gaan in ieder geval met veel enthousiasme de komende maand tegemoet ;) :P
Hehehe, veel plezier! ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:09 schreef Zoë23 het volgende:
Spannend Fee!
heb gespiekt bij mijn oude tempkaart (heb maar 1x getempt daarna was het niet meer nodig)
na dag5 na ovu een daling en daarna stijging (en dan lichtjes iets omhoog en omlaag) vanaf dag 24 bleef de temp 'hoog'

vind het heeeel erg spannend voor je!! :D
O Zoë zou ik jouw kaartje eens mogen zien? O-) Mijnes ziet er nu zo uit:

SPOILER
pi_131289157
Thanks voor jullie reactie allemaal! Ben 1 januari gestopt met roken. Deed de laatste tijd af-en-toe-mag-het-sigaretje, maar die laat ik vanaf nu ook maar.
Vet goed bezig GM! Houd moed, je kunt het!
Alcohol ben ik best wel fan van :P Heb besloten dat dat alleen de 1e dagen mag als ik ongesteld ben.

Probeer mezelf vanaf nu in toom te houden qua zogenaamde symptomen. My god, de afgelopen 2 weken wachten op m'n NOD ging trager dan toen ik kleuter was en wachtte op m'n verjaardag :+
Geef mezelf tot januari om zonder ovulatietesten en/of temperaturen zwanger te worden. Fingers crossed.
pi_131289431
Holy moly mother of nature! Waarom wist ik niet dat het libido ook veranderd als je stopt met roken...
Met t mijne was al niks mis, maar die van O+ trekt ook snel bij!
En laat ik nu net in mn vruchtbare dagen zitten :Y)

Inmiddels 4 dagen gestopt en ik leef nog, heb t af en toe heel zwaar maar ik hou vol!

Hoe zit het met de streepjes dames? O-)
S. 2014
J. 2016
pi_131290711
Knap GM, goed bezig!! Het is voor het goede doel. Hopelijk wordt je binnenkort beloond voor jullie meervoudige inspanningen! :-)
pi_131291200
Haha veel klusplezier GM! :D En nog succes met het volhouden. Bespaart in ieder geval klauwen met geld.

Fee m'n duimen draaien voor je. Wel spannend hoor. Die vier dagen schieten ook niet op :P

DagenNachtdromer: Jep dat is de richtlijn. Ik ben nog jong, dus er is ook niet echt haast bij (voor de dokter tenminste). Was wel een jaar vol geklus voor niets wat soms wel op m'n zenuwen heeft gewerkt en elke keer een deprimerende omo-witte test deed het ook niet goed voor ons humeur. Nu er schot begint in te komen, begint het ook te leven bij m'n vriend. Zo lief hoe hij nu al nadenkt over wat hij leuke namen vindt en tijdens het winkelen even wil neuzen in de prenatal. O+
pi_131292484
Wat goed GM. Ik ben zelf gestopt met roken toen ik ook met de pil stopte. Begin mei dus. En doordat ik dus een goede reden had (vond ik zelf) ging het mij eigenlijk heel makkelijk af!
pi_131292603
:* voor alle wachtende dames! Het wachtbankje is stom. Ik duim voor streepjes :Y

Na een goed gesprek met (8> besloten om toch nog even te wachten. Beetje gevoel vs verstand kwestie. Wel de keuze van mijn man, maar ik wil dat hij het ook 100% zeker weet. Ik vind het wel heel lastig dat ik nu nog moet wachten. Maar tegelijkertijd probeer ik nu te genieten van alles wat ik nu kan. Dus veel sushi, wijn, feestjes etc. En veel genieten van F.leur! :)
pi_131292841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef Kwisted het volgende:
:* voor alle wachtende dames! Het wachtbankje is stom. Ik duim voor streepjes :Y

Na een goed gesprek met (8> besloten om toch nog even te wachten. Beetje gevoel vs verstand kwestie. Wel de keuze van mijn man, maar ik wil dat hij het ook 100% zeker weet. Ik vind het wel heel lastig dat ik nu nog moet wachten. Maar tegelijkertijd probeer ik nu te genieten van alles wat ik nu kan. Dus veel sushi, wijn, feestjes etc. En veel genieten van F.leur! :)
Begrijpelijk Kwisted, maar wel jammer! Je hebt er even aan kunnen ruiken, zeg maar, en nu moet je wéér wachten. Hij wil überhaupt nog wel?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
...

Hoe zit het met de streepjes dames? O-)
Ik had vandaag op mijn ovulatietest een heel licht streepje, en normaal is het echt omo-wit, dus dan morgen of overmorgen een knalstreep waarschijnlijk, als het net zo gaat als de vorige ronde.
pi_131293023
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:01 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Begrijpelijk Kwisted, maar wel jammer! Je hebt er even aan kunnen ruiken, zeg maar, en nu moet je wéér wachten. Hij wil überhaupt nog wel?

[..]

Ja dat wel gelukkig! Over een poosje. Hopelijk niet al te lang :P
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:06:06 #297
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131293129
Gewoonmezelf: ik zit nog lekker met mn kop in het zand hoor, kan pas over een week testen!

Kwisted he joh wat jammer... :* Hij is er nog niet aan toe? Geniet idd maar lekker van de wijn nog en van kleine F. :* Hoop je snel weer terug te zien hier! ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:01:02 #298
250838 Fee-nix
pi_131296868
Blob, wachten duurt ook zooooo lang.

GM veel plezier met klussen dan :D.

Skittles, nee dat schiet echt niet op inderdaad :P. Leuk dat het voor je vriend nu ook meer begint te leven. Ik lees hier wel vaker dat er mannen zijn die het leuk vinden om in babywinkels enzo rond te kijken... heb ik nou totaal geen ervaring mee :D. M'n man interesseert dat echt geen biet.

Kwisted, wat jammer... Ik hoop voor je dat hij er heel binnenkort weer positief tegenover staat. Het lijkt me niet leuk om nu weer te moeten wachten, terwijl je er al zo dichtbij was. :*

Enf een week duurt nog helemaal lang :P. Heb je ondertussen nog meer 'tekenen' bespeurd? Behalve zere boobs dus?

En jay er is weer een dag van wachten voorbij :P. Was ook wel een vrij drukke/volle dag dus niet veel tijd gehad om er over na te denken. En ik begin mezelf toch weer steeds meer te overtuigen dat het toch niks is... Hoevaak heb ik al wel niet gehad dat ik dacht 'ik ben vast zwanger' en dat t dan toch niet zo was.
pi_131297582
Jammer Kwisted.
GM, succes met klussen!
Enfermera, ik duim!

Ik ben blij, menstruatie is alweer over en ik heb gewoon geen buikpijn gehad en de vorige keer een beetje. Zo kan ik er wel mee leven. *O*

We kwamen zondag na het weekendje bij mijn ouders om hondjes op te halen, had mijn mama een hele mooie plant gekocht met pot die perfect in onze inrichting past. En kregen we een fles champagne van mijn oom en tante. Dat allemaal maakte me weer helemaal vrolijk. *O*
pi_131301331
Hier niet getempt, maar ergens in de afgelopen dagen of vandaag zou mijn ei op haar reis moeten zijn gegaan. We hebben vaak alles ingestuurd voor onze babybestelling..... dus hopelijk is het nu eens raak! Ronde zeven was dit ondertussen al...
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')