Ik heb ook PCOS, gediagnosticeerd op basis van uitblijven menstruatie (1 á 2 keer per jaar menstruatie), kralenkrans op de echo en hormonen bij bloedprikken voldeden aan het pakketje.quote:Op maandag 16 september 2013 09:41 schreef LuDann het volgende:
[..]
Edit: Zijn hier trouwens meer dames met PCOS? Ik ben ermee gediagnosticeerd (op basis van verhoogd testosterongehalte, uitblijven menstruatie meerdere maanden aaneengesloten en acné), maar toen ik ondanks Nuvaring zwanger raakte kwam de gyn tot de conclusie dat ik het niet meer had. Ik heb alleen nog nooit gelezen dat het zomaar over kan gaan, dus ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken...
Die had ik al gezien jaquote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef Fee-nix het volgende:
Oja en Tante_Soesa: dit is een thermometer speciaal om je ovulatie mee vast te stellen. Twee cijfers achter de komma en als het goed is nauwkeuriger. Voor m'n volgende cyclus (als dat dan nog nodig is) wil ik die kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja, dat had ik zelf geconcludeerdquote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Rana83 het volgende:
Ik weet dat het niet helpt... Maar die dip klinkt wel gunstig na je eisprong!! Probeer het echt een beetje los te laten, zoek afleiding.. Anders gaan die vier dagen echt kruipend voorbij. En we hadden hier al eerder geconcludeerd: van denken worden we niet zwanger! Al snap ik wel heel goed hoe het voelt hoor!
Hehehe, veel plezier!quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
we gaan in ieder geval met veel enthousiasme de komende maand tegemoet![]()
O Zoë zou ik jouw kaartje eens mogen zien?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:09 schreef Zoë23 het volgende:
Spannend Fee!
heb gespiekt bij mijn oude tempkaart (heb maar 1x getempt daarna was het niet meer nodig)
na dag5 na ovu een daling en daarna stijging (en dan lichtjes iets omhoog en omlaag) vanaf dag 24 bleef de temp 'hoog'
vind het heeeel erg spannend voor je!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk Kwisted, maar wel jammer! Je hebt er even aan kunnen ruiken, zeg maar, en nu moet je wéér wachten. Hij wil überhaupt nog wel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef Kwisted het volgende:
voor alle wachtende dames! Het wachtbankje is stom. Ik duim voor streepjes
![]()
Na een goed gesprek metbesloten om toch nog even te wachten. Beetje gevoel vs verstand kwestie. Wel de keuze van mijn man, maar ik wil dat hij het ook 100% zeker weet. Ik vind het wel heel lastig dat ik nu nog moet wachten. Maar tegelijkertijd probeer ik nu te genieten van alles wat ik nu kan. Dus veel sushi, wijn, feestjes etc. En veel genieten van F.leur!
Ik had vandaag op mijn ovulatietest een heel licht streepje, en normaal is het echt omo-wit, dus dan morgen of overmorgen een knalstreep waarschijnlijk, als het net zo gaat als de vorige ronde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
...
Hoe zit het met de streepjes dames?
Ja dat wel gelukkig! Over een poosje. Hopelijk niet al te langquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:01 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Begrijpelijk Kwisted, maar wel jammer! Je hebt er even aan kunnen ruiken, zeg maar, en nu moet je wéér wachten. Hij wil überhaupt nog wel?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |