abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 september 2013 @ 10:47:00 #201
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131190265
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 09:57 schreef Dot. het volgende:

[..]

Teunisbloem was bij mij idd ook de truc om mijn cyclus korter te maken :Y Ik had alleen wel ergens gelezen dat het alleen niet zo goed is na je eisprong, dus toen heb ik tarwekiemolie genomen op gegeven moment. Scheen goed te zijn voor de innesteling en dat heb ik maar 1 cyclus hoeven gebruiken ;)
Ik stop er na mijn eisprong gewoon mee. Al twijfel ik nu of ik vandaag mijn eisprong heb (hopelijk krijg ik weer pijn net als de vorige keer :')). Gistermiddag was de ovutest weer blanco, nu weer een licht streepje. Correctie: het streepje had iets langer nodig dan vijf minuten, maar hij lijkt nu nog even donker weer als gister, misschien een tikkeltje donkerder... aaarg!

Gisterochtend leek ie bijna even donker als de controlestreep... Maar vind dat ie wel heel snel weer licht is dan. Aan de andere kant... vorige keer had ik blijkbaar ook een heel korte piek en had ik zelfs geen bijna positieve test. Maar toen had ik tenminste pijn.

Wat denken jullie? Bovenste foto is van vandaag, onderste foto: 1e test van gisterochtend, 2e van vandaag.

Tarwekiemolie kan ik hierna anders eens proberen, maar dat jij er maar een ronde voor nodig had zegt natuurlijk niks. Statistisch gezien puur toeval, er zijn hier zoveel mensen die van allerlei zaken maar 1 keer nodig hadden. En toch zit ik hier al twee jaar :+

[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty op 15-09-2013 11:24:43 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 15 september 2013 @ 10:50:13 #202
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131190327
DAD (hihi) welkom! :D :*

IMA oke even op een laag pitje dus? :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 15 september 2013 @ 11:25:09 #203
52229 Chanty
pi_131190932
DAD welkom :) en sucseks
pi_131190962
quote:
11s.gif Op zondag 15 september 2013 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik schuifel maar eens voorzichtig naar binnen.
jaaaa daar ben je dan!!! O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131191053
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tarwekiemolie kan ik hierna anders eens proberen, maar dat jij er maar een ronde voor nodig had zegt natuurlijk niks. Statistisch gezien puur toeval, er zijn hier zoveel mensen die van allerlei zaken maar 1 keer nodig hadden. En toch zit ik hier al twee jaar :+
Nee, dat is waar, maar ik slikte het als baat-het-niet-tactiek, en misschien dat een van de dames hier er ook wat aan heeft :)
pi_131192196
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef Chanty het volgende:
Wat denken jullie?
De onderste is donkerder, maar ik heb geen ervaring met ovulatietesten..
pi_131192238
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 10:50 schreef Enfermera het volgende:
DAD (hihi) welkom! :D :*

IMA oke even op een laag pitje dus? :*
Ja, er is voorlopig toch weinig over te melden. Nu d5, eisprong misschien ergens rond d20? en dan nog weer wachten. Maak mezelf toch maar extra nerveus als ik hier dagelijks lees.
  zondag 15 september 2013 @ 12:29:44 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131192516
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 12:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja, er is voorlopig toch weinig over te melden. Nu d5, eisprong misschien ergens rond d20? en dan nog weer wachten. Maak mezelf toch maar extra nerveus als ik hier dagelijks lees.
Is ook zo. Succes iig! :*
  zondag 15 september 2013 @ 12:40:23 #209
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131192828
DAD welkom!

Chanty het streepjes van vandaag is donkerder :Y .
  zondag 15 september 2013 @ 12:45:05 #210
52229 Chanty
pi_131192968
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 12:40 schreef Fee-nix het volgende:
DAD welkom!

Chanty het streepjes van vandaag is donkerder :Y .
Ja maar is ie ook positief? :{
pi_131193723
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 12:45 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik zou zeggen van wel.
pi_131194829
Chanty
Ik denk ook dat ie positief is :Y

Welkom DAD
  zondag 15 september 2013 @ 13:46:36 #213
52229 Chanty
pi_131195009
Nou als jullie het ook denken dan ga ik er maar vanuit dat mijn ei morgen springt. Dus 30e mijn NOD :) Gisteravond al wat klaar gelegd O-) Morgen ook nog maar even wat erbij stoppen en dan moet het wel genoeg zijn :+
  zondag 15 september 2013 @ 13:52:42 #214
250838 Fee-nix
pi_131195220
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 12:45 schreef Chanty het volgende:

[..]

O was dat de vraag, haha. Sorry, had ik niet goed gelezen. Maar de rest denkt dat ie positief is, dus dan sluit ik me daar bij aan ;). (Heb geen ervaring verder met die stripjes). Succes met klussen!
pi_131196611
Hey DAD, eindelijk ook hier binnen geschuifeld? ! Gezellig!
  zondag 15 september 2013 @ 14:33:37 #216
52229 Chanty
pi_131196752
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:52 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

O was dat de vraag, haha. Sorry, had ik niet goed gelezen. Maar de rest denkt dat ie positief is, dus dan sluit ik me daar bij aan ;). (Heb geen ervaring verder met die stripjes). Succes met klussen!
Het waren een beetje twee vragen in een :+ Is die donkerder dan gisteren en is ie positief? :P Ik hoop vooral heel erg dat hij morgen tenminste weer lichter is, dan weet ik dat het goed zit. Als ie morgen weer zo uitslaat dan word ik gek :')
pi_131197507
Bedankt voor het warme welkom. O+. Raar zeg, om hier ineens legitiem te mogen posten. :+. Het zal nog wel even duren voor ik ook echt iets te melden heb, maar toch!

Chanty, hoe werken die tests? Welke streep (links of rechts) is de controlestreep en welke de teststreep? De teststreep moet donkerder zijn dan de controlestreep, toch?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 15 september 2013 @ 15:52:36 #218
52229 Chanty
pi_131199413
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor het warme welkom. O+. Raar zeg, om hier ineens legitiem te mogen posten. :+. Het zal nog wel even duren voor ik ook echt iets te melden heb, maar toch!

Chanty, hoe werken die tests? Welke streep (links of rechts) is de controlestreep en welke de teststreep? De teststreep moet donkerder zijn dan de controlestreep, toch?
Ovutest meet je lh-piek. Links is teststreep en rechts controle. Teststreep moet even donker of donkerder zijn dan controlestreep dan is ie positief en volgt je eisprong doorgaans 24-48 uur later. Maar kan ook soms dat er een positieve test is zonder eisprong.
pi_131203244
Hoe denken jullie over stoppen met alcohol drinken en roken?
Nu al of pas bij t 2de streepje?

Ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat zodra ik kinderen zou willen, dat ik gelijk overal mee zou stoppen. Zo goed mogelijk doen zeg maar.
Merk dat m'n omgeving dit echt veel te overdreven vind. Vandaar dus m'n vraag naar hoe jullie dit doen :)
pi_131203815
Ik ben pas gestopt met alcohol drinken toen ik zwanger was.. De eerste 6? Weken is er geen bloedband tussen moeder en kind en 9 maanden geen alcohol vond ik lang zat... (En daarna nog steeds weinig, want ik gaf borstvoeding..)

Roken zou ik wel eerder mee stoppen maar ook mede door de stress die stoppen met roken met zich mee kan brengen...

(Heb zelf nooit gerookt...)
pi_131203994
Alcohol en roken heeft ook invloed op de vruchtbaarheid :) ik zou stoppen :)
pi_131204094
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 18:07 schreef Pvoesss het volgende:
Alcohol en roken heeft ook invloed op de vruchtbaarheid :) ik zou stoppen :)
begreep ook dat het uit zou maken voor de vruchtbaarheid als de man (veel) drinkt...
pi_131204259
En de innesteling wordt bemoeilijkt als je drinkt. Maar het gaat natuurlijk vaak goed, het is maar hoe snel je hoe graag wilt. Je kunt ook nog even extra genieten natuurlijk O+
pi_131204316
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 18:10 schreef Skoap het volgende:
begreep ook dat het uit zou maken voor de vruchtbaarheid als de man (veel) drinkt...
Dat was voor Pax ook een rede om minder te gaan drinken. :Y
pi_131205356
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 15:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ovutest meet je lh-piek. Links is teststreep en rechts controle. Teststreep moet even donker of donkerder zijn dan controlestreep dan is ie positief en volgt je eisprong doorgaans 24-48 uur later. Maar kan ook soms dat er een positieve test is zonder eisprong.
Mij lijkt de controlestreep nog wel wat donkerder dan de teststreep, tbh... Maar de test van vandaag is wel duidelijk donkerder dan die van gisteren. Er komt dus hoe dan ook iets aan, lijkt mij!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_131205765
Blob, ik ben uit voorzorg alvast overal mee gestopt. Roken al bijna een jaar, leek me makkelijker om vroeger mee te beginnen. Anders zou ik te veel spannende dingen tegelijk hebben waarbij jet stoppen nog moeilijker zou gaan.

Alcohol ben ik mee gestopt toen ik met de ac stopte, mijn gedachte was ... ik wil moeder worden en dan is het voor mij toch afgelopen met drinken, dus kan ik alvast oefenen ;)
  zondag 15 september 2013 @ 19:25:24 #227
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131207015
Ik heb nooit gerookt en ik drink eigenlijk alleen als ik weer ongesteld ben :+ Dus toen ik op vakantie was. Ik heb een chronische darmziekte en kan soms dingen niet goed hebben, dus voor buitenstaanders kan ik het mooi daarop gooien als ik iets niet wil eten/drinken :D
pi_131209423
Ik moest mij komen melden van Enfermera :+

Sinds afgelopen vrijdag gestopt.. dus ik mag voorlopig op het wachtbankje. Eerst maar eens ontdekken wat mijn cyclus doet etc.

Veel bekenden hier! Maar ook onbekenden. Lees morgen het hele topiceven rustig op mijn gemak door om te lezen hoe de zaken er bij jullie voor staan.

Ter informatie: heb eendochtertje van 10,5 maanden. Bij haar was het. in de tweede ronde raak. Maar dankzij jullieervaringsdeskundigen weet ik dat dat geen garanties geeft voor de toekomst.

En Chanty inderdaad een tweeling voor jou bij 39 weken :*.. gun het je zo. Ende rest natuurlijk ook!
pi_131209582
Skoap jij ook hier? :o
pi_131209772
Blob, ik rook niet. Drinken wel, maar eigenlijk heel sporadisch. Ik zou in ieder geval nu al stoppen met roken, niet alleen omdat het beter is voor je vruchtbaarheid maar ook omdat fijner is om nu al gestopt te zijn en dat niet meer tijdens de zwangerschap hoeft.
pi_131209970
Chanty, hij zou best wel eens positief kunnen zijn! Als ie morgen nog donkerder is, dan was dit de voorbode (en kun je een dagje extra voor het winnende schot vrijen), maar als ie morgen weer lichter is, dan is dit de piek! Mijn pieken zagen er ook ongeveer zo uit, misschien net een heel klein beetje donkerder.
pi_131210227
Blob, ik heb altijd gezegd dat ik zou stoppen met roken als ik zwanger zou zijn, maar bedacht mij vorige week dat dit best bullshit is en dus ben ik vrijdag gestopt met roken, en nu voel ik mij echt vreselijk! Duizelig, misselijk, opvliegend en gestresst, maaaar beter nu ik nog niet zwanger ben dan straks samen af moeten kicken..
Drinken doe ik sowieso niet.

Ik heb t op dit moment best heel zwaar, maar ik weet waar ik het voor doe..
S. 2014
J. 2016
pi_131210475
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Skoap jij ook hier? :o
lees af en toe mee. We hebben wel de keuze gemaakt te gaan voor een tweede (aaah). Maar "pas" begin volgend jaar.
  zondag 15 september 2013 @ 20:42:22 #234
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131211017
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik moest mij komen melden van Enfermera :+

Sinds afgelopen vrijdag gestopt.. dus ik mag voorlopig op het wachtbankje. Eerst maar eens ontdekken wat mijn cyclus doet etc.

Veel bekenden hier! Maar ook onbekenden. Lees morgen het hele topiceven rustig op mijn gemak door om te lezen hoe de zaken er bij jullie voor staan.

Ter informatie: heb eendochtertje van 10,5 maanden. Bij haar was het. in de tweede ronde raak. Maar dankzij jullieervaringsdeskundigen weet ik dat dat geen garanties geeft voor de toekomst.

En Chanty inderdaad een tweeling voor jou bij 39 weken :*.. gun het je zo. Ende rest natuurlijk ook!
:D Jeej! Ben benieuwd meis! :*
pi_131213333
Roken en alcohol doe ik niet aan. Alcohol vind ik eigenlijk maar een smerige smaak hebben, snapte nooit zo goed waarom anderen dit zo geweldig vinden. :P
Anderen vinden het maar vreemd dat ik het niet lekker vind. Krijg geregeld nog een groot glas wijn bij m'n schoonouders. En nog steeds verbaasde gezichten als ik het niet aanraak en naar de keuken loop voor een glas water.

De filet americain daarentegen zal ik zeker gaan missen! Maar daar hoef nog niet mee gestopt te worden :9

En natuurlijk welkom nieuwe dames! :*
  zondag 15 september 2013 @ 21:37:58 #236
250838 Fee-nix
pi_131215017
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef Skittles het volgende:
Roken en alcohol doe ik niet aan. Alcohol vind ik eigenlijk maar een smerige smaak hebben, snapte nooit zo goed waarom anderen dit zo geweldig vinden. :P

Precies dit! :)

Welkom Twinkle!

Skoap, begin volgend jaar is ook al gauw ;).

Hier durf ik nergens op te hopen, maar ik ben ineens zoooo moe. En dat terwijl ik de afgelopen weken (maanden?) juist zoveel energie had (heb ik hier ook over geschreven). Had totaal geen last meer van laat naar bed gaan, voelde me gewoon lekker fit. En nu...pffff. Loop de hele dag te gapen. Ik vind t een beetje vreemd. Maar t is GEEN symptoom! Ik steek m'n kop in het zand! Zo! (O en ik heb ook allerlei steekjes gevoeld vandaag en gisteren, dag 5 en 6 na de eisprong dus :X :') ).

Jongens, het gaat me echt niet goed af deze maand, om er niet aan te denken. Praat het even uit m'n hoofd, willen jullie ;).
  zondag 15 september 2013 @ 21:43:08 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131215428
:o Feenix! Maar idd, het is gewoon niet zo he :+ ik ben hier ook nog in de ontkenning hoor!
pi_131215602
Gm87 wat goed meid, je kan het! Dat vervelende gevoel word elke dag een stukje beter. Misschien een leuk idee om het geld dat je er voor kwijt was op te sparen, heeft mij heel erg geholpen. Ik heb er mijn rijbewijs mee kunnen halen!

Skittles. Filet. .. die ga ik ook missen!

Fee-nix het is vast een herfst gevoel! ;)
pi_131215745
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Precies dit! :)

Welkom Twinkle!

Skoap, begin volgend jaar is ook al gauw ;).

Hier durf ik nergens op te hopen, maar ik ben ineens zoooo moe. En dat terwijl ik de afgelopen weken (maanden?) juist zoveel energie had (heb ik hier ook over geschreven). Had totaal geen last meer van laat naar bed gaan, voelde me gewoon lekker fit. En nu...pffff. Loop de hele dag te gapen. Ik vind t een beetje vreemd. Maar t is GEEN symptoom! Ik steek m'n kop in het zand! Zo! (O en ik heb ook allerlei steekjes gevoeld vandaag en gisteren, dag 5 en 6 na de eisprong dus :X :') ).

Jongens, het gaat me echt niet goed af deze maand, om er niet aan te denken. Praat het even uit m'n hoofd, willen jullie ;).
Ik herken je verhaal wel maar alleen gerelateerd aan seizoenswisselingen...
S. 2014
J. 2016
  zondag 15 september 2013 @ 21:53:26 #240
250838 Fee-nix
pi_131216236
Ok, herfst gevoel it is :D. Trusten!
pi_131220858
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Gm87 wat goed meid, je kan het! Dat vervelende gevoel word elke dag een stukje beter. Misschien een leuk idee om het geld dat je er voor kwijt was op te sparen, heeft mij heel erg geholpen. Ik heb er mijn rijbewijs mee kunnen halen!

Skittles. Filet. .. die ga ik ook missen!

Fee-nix het is vast een herfst gevoel! ;)
Dank je wel! :*
S. 2014
J. 2016
  zondag 15 september 2013 @ 23:20:52 #242
52229 Chanty
pi_131222534
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Blob, ik heb altijd gezegd dat ik zou stoppen met roken als ik zwanger zou zijn, maar bedacht mij vorige week dat dit best bullshit is en dus ben ik vrijdag gestopt met roken, en nu voel ik mij echt vreselijk! Duizelig, misselijk, opvliegend en gestresst, maaaar beter nu ik nog niet zwanger ben dan straks samen af moeten kicken..

Gogogo GM *O*

Ik rook niet, ik drink vrijwel nooit, dus dat is makkelijk. Maar als ik toch een keer een feestje heb drink ik gewoon, daar stop ik pas mee als ik een positieve test heb. Hetzelfde geldt voor dingen als filet american ed. Je kan wel nu al overal mee stoppen, maar voor hetzelfde geldt duurt het nog jaren en dan ontzeg je jezelf jaren lang allerlei lekkere dingen ;) Ok, roken zou ik wel direct mee stoppen, maar dat raad ik sowieso iedereen aan :+ En ik zou me ook niet meer elk weekend laten vollopen met drank, maar een keertje wat drankjes moet prima kunnen :)
pi_131224320
Ik drink niet meer in mijn vruchtbare periodes en onzekere periodes.... eigenlijk neem ik alleen nog maar een glas wijn als ik ongesteld ben. Ik wil het mijzelf niet kwalijk nemen dat ik een zwangerschap tegenwerk door te drinken. Roken raad ik iedereen af :)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131227046
Feenix dat was bij mij dus wel een symptoom dussuh... :D
pi_131227269
Nooit gerookt dus lekker makkelijk :+
Heb in de afgelopen 2jaar maar 1x gedronken dus ja..

Welkom twinkle! *O*

Fee
Blijft spannend! Ik duim iig :)
  maandag 16 september 2013 @ 08:00:26 #246
250838 Fee-nix
pi_131227483
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 05:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Feenix dat was bij mij dus wel een symptoom dussuh... :D
Ssssshhhhttttt }:| :P .
pi_131227499
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Zet hem op!! ^O^
En bedenk (behalve de positieve gedachte die je al hebt: dat je weet waar je het voor doet) vooral dat je dit nooit meer mee wilt maken. Als je er weer een opsteekt moet je er nóg eens doorheen! :*
  maandag 16 september 2013 @ 08:04:02 #248
250838 Fee-nix
pi_131227502
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 11:30 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nee, dat is waar, maar ik slikte het als baat-het-niet-tactiek, en misschien dat een van de dames hier er ook wat aan heeft :)
Ja ik ben er deze maand dus ook mee begonnen :). Vraagje: tot wanneer bleef jij die tarwekiemolie slikken? Tot de positieve test? Of nog langer?
  maandag 16 september 2013 @ 08:05:59 #249
250838 Fee-nix
pi_131227519
Oja en nog even een :* voor GM. Zelf ben ik gelukkig nooit begonnen, maar t lijkt me bepaald geen pretje om te moeten stoppen... Veel succes en sterkte! Je kan het!
pi_131228125
Een :* voor GM, stoppen met roken is heel moeilijk! Zelf nooit gerookt, maar mijn moeder is al zoooovaak gestopt (en weer begonnen). Ze heeft sinds kort zo'n damper en nu lijkt het wel te lukken. Krijgt ze wel nicotine binnen maar geen teer. Hopelijk kan ze ooit nog helemaal stoppen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')