Ik stop er na mijn eisprong gewoon mee. Al twijfel ik nu of ik vandaag mijn eisprong heb (hopelijk krijg ik weer pijn net als de vorige keerquote:Op zondag 15 september 2013 09:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Teunisbloem was bij mij idd ook de truc om mijn cyclus korter te makenIk had alleen wel ergens gelezen dat het alleen niet zo goed is na je eisprong, dus toen heb ik tarwekiemolie genomen op gegeven moment. Scheen goed te zijn voor de innesteling en dat heb ik maar 1 cyclus hoeven gebruiken
jaaaa daar ben je dan!!!quote:Op zondag 15 september 2013 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik schuifel maar eens voorzichtig naar binnen.
Nee, dat is waar, maar ik slikte het als baat-het-niet-tactiek, en misschien dat een van de dames hier er ook wat aan heeftquote:Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tarwekiemolie kan ik hierna anders eens proberen, maar dat jij er maar een ronde voor nodig had zegt natuurlijk niks. Statistisch gezien puur toeval, er zijn hier zoveel mensen die van allerlei zaken maar 1 keer nodig hadden. En toch zit ik hier al twee jaar
Ja, er is voorlopig toch weinig over te melden. Nu d5, eisprong misschien ergens rond d20? en dan nog weer wachten. Maak mezelf toch maar extra nerveus als ik hier dagelijks lees.quote:Op zondag 15 september 2013 10:50 schreef Enfermera het volgende:
DAD (hihi) welkom!![]()
![]()
IMA oke even op een laag pitje dus?
Is ook zo. Succes iig!quote:Op zondag 15 september 2013 12:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, er is voorlopig toch weinig over te melden. Nu d5, eisprong misschien ergens rond d20? en dan nog weer wachten. Maak mezelf toch maar extra nerveus als ik hier dagelijks lees.
Ja maar is ie ook positief?quote:Op zondag 15 september 2013 12:40 schreef Fee-nix het volgende:
DAD welkom!
Chanty het streepjes van vandaag is donkerder.
O was dat de vraag, haha. Sorry, had ik niet goed gelezen. Maar de rest denkt dat ie positief is, dus dan sluit ik me daar bij aanquote:
Het waren een beetje twee vragen in eenquote:Op zondag 15 september 2013 13:52 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
O was dat de vraag, haha. Sorry, had ik niet goed gelezen. Maar de rest denkt dat ie positief is, dus dan sluit ik me daar bij aan. (Heb geen ervaring verder met die stripjes). Succes met klussen!
Ovutest meet je lh-piek. Links is teststreep en rechts controle. Teststreep moet even donker of donkerder zijn dan controlestreep dan is ie positief en volgt je eisprong doorgaans 24-48 uur later. Maar kan ook soms dat er een positieve test is zonder eisprong.quote:Op zondag 15 september 2013 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor het warme welkom.. Raar zeg, om hier ineens legitiem te mogen posten.
. Het zal nog wel even duren voor ik ook echt iets te melden heb, maar toch!
Chanty, hoe werken die tests? Welke streep (links of rechts) is de controlestreep en welke de teststreep? De teststreep moet donkerder zijn dan de controlestreep, toch?
begreep ook dat het uit zou maken voor de vruchtbaarheid als de man (veel) drinkt...quote:Op zondag 15 september 2013 18:07 schreef Pvoesss het volgende:
Alcohol en roken heeft ook invloed op de vruchtbaarheidik zou stoppen
Dat was voor Pax ook een rede om minder te gaan drinken.quote:Op zondag 15 september 2013 18:10 schreef Skoap het volgende:
begreep ook dat het uit zou maken voor de vruchtbaarheid als de man (veel) drinkt...
Mij lijkt de controlestreep nog wel wat donkerder dan de teststreep, tbh... Maar de test van vandaag is wel duidelijk donkerder dan die van gisteren. Er komt dus hoe dan ook iets aan, lijkt mij!quote:Op zondag 15 september 2013 15:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ovutest meet je lh-piek. Links is teststreep en rechts controle. Teststreep moet even donker of donkerder zijn dan controlestreep dan is ie positief en volgt je eisprong doorgaans 24-48 uur later. Maar kan ook soms dat er een positieve test is zonder eisprong.
lees af en toe mee. We hebben wel de keuze gemaakt te gaan voor een tweede (aaah). Maar "pas" begin volgend jaar.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik moest mij komen melden van Enfermera
Sinds afgelopen vrijdag gestopt.. dus ik mag voorlopig op het wachtbankje. Eerst maar eens ontdekken wat mijn cyclus doet etc.
Veel bekenden hier! Maar ook onbekenden. Lees morgen het hele topiceven rustig op mijn gemak door om te lezen hoe de zaken er bij jullie voor staan.
Ter informatie: heb eendochtertje van 10,5 maanden. Bij haar was het. in de tweede ronde raak. Maar dankzij jullieervaringsdeskundigen weet ik dat dat geen garanties geeft voor de toekomst.
En Chanty inderdaad een tweeling voor jou bij 39 weken.. gun het je zo. Ende rest natuurlijk ook!
Precies dit!quote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef Skittles het volgende:
Roken en alcohol doe ik niet aan. Alcohol vind ik eigenlijk maar een smerige smaak hebben, snapte nooit zo goed waarom anderen dit zo geweldig vinden.![]()
Ik herken je verhaal wel maar alleen gerelateerd aan seizoenswisselingen...quote:Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Precies dit!
Welkom Twinkle!
Skoap, begin volgend jaar is ook al gauw.
Hier durf ik nergens op te hopen, maar ik ben ineens zoooo moe. En dat terwijl ik de afgelopen weken (maanden?) juist zoveel energie had (heb ik hier ook over geschreven). Had totaal geen last meer van laat naar bed gaan, voelde me gewoon lekker fit. En nu...pffff. Loop de hele dag te gapen. Ik vind t een beetje vreemd. Maar t is GEEN symptoom! Ik steek m'n kop in het zand! Zo! (O en ik heb ook allerlei steekjes gevoeld vandaag en gisteren, dag 5 en 6 na de eisprong dus![]()
).
Jongens, het gaat me echt niet goed af deze maand, om er niet aan te denken. Praat het even uit m'n hoofd, willen jullie.
Dank je wel!quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Gm87 wat goed meid, je kan het! Dat vervelende gevoel word elke dag een stukje beter. Misschien een leuk idee om het geld dat je er voor kwijt was op te sparen, heeft mij heel erg geholpen. Ik heb er mijn rijbewijs mee kunnen halen!
Skittles. Filet. .. die ga ik ook missen!
Fee-nix het is vast een herfst gevoel!
Gogogo GMquote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Blob, ik heb altijd gezegd dat ik zou stoppen met roken als ik zwanger zou zijn, maar bedacht mij vorige week dat dit best bullshit is en dus ben ik vrijdag gestopt met roken, en nu voel ik mij echt vreselijk! Duizelig, misselijk, opvliegend en gestresst, maaaar beter nu ik nog niet zwanger ben dan straks samen af moeten kicken..
Drinken doe ik sowieso niet.
Ik heb t op dit moment best heel zwaar, maar ik weet waar ik het voor doe..
Ssssshhhhtttttquote:Op maandag 16 september 2013 05:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Feenix dat was bij mij dus wel een symptoom dussuh...
Zet hem op!!quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Blob, ik heb altijd gezegd dat ik zou stoppen met roken als ik zwanger zou zijn, maar bedacht mij vorige week dat dit best bullshit is en dus ben ik vrijdag gestopt met roken, en nu voel ik mij echt vreselijk! Duizelig, misselijk, opvliegend en gestresst, maaaar beter nu ik nog niet zwanger ben dan straks samen af moeten kicken..
Drinken doe ik sowieso niet.
Ik heb t op dit moment best heel zwaar, maar ik weet waar ik het voor doe..
Ja ik ben er deze maand dus ook mee begonnenquote:Op zondag 15 september 2013 11:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar ik slikte het als baat-het-niet-tactiek, en misschien dat een van de dames hier er ook wat aan heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |