lees af en toe mee. We hebben wel de keuze gemaakt te gaan voor een tweede (aaah). Maar "pas" begin volgend jaar.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik moest mij komen melden van Enfermera
Sinds afgelopen vrijdag gestopt.. dus ik mag voorlopig op het wachtbankje. Eerst maar eens ontdekken wat mijn cyclus doet etc.
Veel bekenden hier! Maar ook onbekenden. Lees morgen het hele topiceven rustig op mijn gemak door om te lezen hoe de zaken er bij jullie voor staan.
Ter informatie: heb eendochtertje van 10,5 maanden. Bij haar was het. in de tweede ronde raak. Maar dankzij jullieervaringsdeskundigen weet ik dat dat geen garanties geeft voor de toekomst.
En Chanty inderdaad een tweeling voor jou bij 39 weken.. gun het je zo. Ende rest natuurlijk ook!
Precies dit!quote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef Skittles het volgende:
Roken en alcohol doe ik niet aan. Alcohol vind ik eigenlijk maar een smerige smaak hebben, snapte nooit zo goed waarom anderen dit zo geweldig vinden.![]()
Ik herken je verhaal wel maar alleen gerelateerd aan seizoenswisselingen...quote:Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Precies dit!
Welkom Twinkle!
Skoap, begin volgend jaar is ook al gauw.
Hier durf ik nergens op te hopen, maar ik ben ineens zoooo moe. En dat terwijl ik de afgelopen weken (maanden?) juist zoveel energie had (heb ik hier ook over geschreven). Had totaal geen last meer van laat naar bed gaan, voelde me gewoon lekker fit. En nu...pffff. Loop de hele dag te gapen. Ik vind t een beetje vreemd. Maar t is GEEN symptoom! Ik steek m'n kop in het zand! Zo! (O en ik heb ook allerlei steekjes gevoeld vandaag en gisteren, dag 5 en 6 na de eisprong dus![]()
).
Jongens, het gaat me echt niet goed af deze maand, om er niet aan te denken. Praat het even uit m'n hoofd, willen jullie.
Dank je wel!quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Gm87 wat goed meid, je kan het! Dat vervelende gevoel word elke dag een stukje beter. Misschien een leuk idee om het geld dat je er voor kwijt was op te sparen, heeft mij heel erg geholpen. Ik heb er mijn rijbewijs mee kunnen halen!
Skittles. Filet. .. die ga ik ook missen!
Fee-nix het is vast een herfst gevoel!
Gogogo GMquote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Blob, ik heb altijd gezegd dat ik zou stoppen met roken als ik zwanger zou zijn, maar bedacht mij vorige week dat dit best bullshit is en dus ben ik vrijdag gestopt met roken, en nu voel ik mij echt vreselijk! Duizelig, misselijk, opvliegend en gestresst, maaaar beter nu ik nog niet zwanger ben dan straks samen af moeten kicken..
Drinken doe ik sowieso niet.
Ik heb t op dit moment best heel zwaar, maar ik weet waar ik het voor doe..
Ssssshhhhtttttquote:Op maandag 16 september 2013 05:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Feenix dat was bij mij dus wel een symptoom dussuh...
Zet hem op!!quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Blob, ik heb altijd gezegd dat ik zou stoppen met roken als ik zwanger zou zijn, maar bedacht mij vorige week dat dit best bullshit is en dus ben ik vrijdag gestopt met roken, en nu voel ik mij echt vreselijk! Duizelig, misselijk, opvliegend en gestresst, maaaar beter nu ik nog niet zwanger ben dan straks samen af moeten kicken..
Drinken doe ik sowieso niet.
Ik heb t op dit moment best heel zwaar, maar ik weet waar ik het voor doe..
Ja ik ben er deze maand dus ook mee begonnenquote:Op zondag 15 september 2013 11:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar ik slikte het als baat-het-niet-tactiek, en misschien dat een van de dames hier er ook wat aan heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |