Nee, klopt hoor, 16 testen voor 11,50. Toch best een goede deal? Niet zo erg dusquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:38 schreef Enfermera het volgende:
Heu, zijn dat nou 16 testen voor 11,50?of staat het er gewoon raar?
Ja, maar dat wil ik nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:49 schreef Burdie het volgende:
EBay heeft ze nog goedkoper, even zoeken naar verkoper klackstar.
Dipsticks kan je ook prima 'voor later' bewaren.
Dan doe je toch een 'echte' als je dipstick positief is? In dat geval wil je toch wel meer dan een test doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:50 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik niet. Ik wil een 'echte' bewaren, hahaha.
ja klopt, daarom heb ik nu ook een pakket met stripjes en 'echte' tests besteldquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan doe je toch een 'echte' als je dipstick positief is? In dat geval wil je toch wel meer dan een test doen.
Lekker doen dan!quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:57 schreef Fee-nix het volgende:
Hm, ik heb alleen ervaring met het bewaren van de tests van Sensitest (met zo'n hartje) en die zijn nog steeds heel mooi (4 jaar later). Maar ik geloof je direct Pvoesss.
Ik vind het alleen ook wel een frissere gedachte dat er een dopje kan op het gedeeltje waar je overheen gepiest hebt.
[..]
ja klopt, daarom heb ik nu ook een pakket met stripjes en 'echte' tests besteld.
LuDann, ja weet ik ook en ik ben te lui om naar de Action te fietsen. En ik zie mezelf daar al staan met 5 van die verpakkingen
.
Dames, ik weet het: het kan goedkoper, ik ben raar en jullie hebben helemaal gelijk. Maar ik heb ze lekker toch besteld.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef Skittles het volgende:
Ach Fee, ik stond daar met drie verpakkingen. De jongen achter de kassa en de mensen in de rij probeerden allemaal heel onopvallend naar m'n buik te kijken. Daarna hun blik naar m'n vriend en weer terug naar de buik.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef Skittles het volgende:
Ach Fee, ik stond daar met drie verpakkingen. De jongen achter de kassa en de mensen in de rij probeerden allemaal heel onopvallend naar m'n buik te kijken. Daarna hun blik naar m'n vriend en weer terug naar de buik.
Ja doe dit ook allemaal voor julliequote:Op vrijdag 20 september 2013 09:04 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hé vervelend Chanty! Knuffel! Ik leer wel uit de praktijk op deze manier over ovulatietesten inderdaad.
Ik test altijd met ochtendurine. Gaat prima. Vorige ronde s middags gedaan en toen heb ik geen positieve test gehadquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:24 schreef LuDann het volgende:
[..]
[..]
Oh hehe, ja dat is wat moeilijk dan ja.Maar de hormonen die gemeten worden, worden in de nacht afgebroken dus je moet iig niet met je ochtendurine testen heb ik begrepen.
Heb ik de vorige keren ook gedaan ja. Ochtendurine en soms 2x. Mijn ovulatie is - denk ik - pas over een paar dagen dus dit was meer even een testje om te testenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik test altijd met ochtendurine. Gaat prima. Vorige ronde s middags gedaan en toen heb ik geen positieve test gehadIk doe het wel soms twee keer per dag als het streepje echt donkerder wordt.
Nice!quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:48 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee, klopt hoor, 16 testen voor 11,50. Toch best een goede deal? Niet zo erg dus![]()
Ohja.. Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:49 schreef Burdie het volgende:
EBay heeft ze nog goedkoper, even zoeken naar verkoper klackstar.
Dipsticks kan je ook prima 'voor later' bewaren.
Wat lief van je.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja doe dit ook allemaal voor jullie
Wat leuk!quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:20 schreef Enfermera het volgende:
Nja, heb nog 2 van de kruidvat liggen, en als je daar een druppel nagellak op gooit dan blijven ze prima bewaard tot in het oneindige(die van dochterlief liggen nog in het nachtkastje van mn man
)
Haha ja hequote:
Dank je wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja he
Ik was niet gestopt hoor maar moest ff mn stoofpotje opzetten!![]()
![]()
Ik wil je chart nog wel ff bekijken? Maar zolang je je hele cyclus niet ziet weet je 't ook nog niet zeker denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet waarom hij de temperatuur als niet betrouwbaar inschat, want redelijk op dezelfde tijd gemeten en direct na wakker worden. Ook moodswings gehad op dag 7, 8 en 9.
@Espera: ziekmelden is een optie, of anders iets proberen in de trend van 'mijn man wil toch wel eens wijn proberen'? Mensen gaan soms ook na een jaar of 7 opeens wél van olijven houden, en dat moet hij dan maar voor je over hebben.
[ Bericht 4% gewijzigd door LuDann op 20-09-2013 15:59:28 ]
Oké, dank je voor je input.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:49 schreef Enfermera het volgende:
Ja snap ik.. Maar sowieso moet je het ook een hele maand bijhouden om te zien wanneer ie stijgt. Hij lijkt idd wel heel hoog... Het kan hoor.. Maar ik zou even de maand afwachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |