abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 september 2013 @ 07:51:52 #76
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131372633
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:48 schreef Rana83 het volgende:

[..]

Dus er dient geklust te worden! Waar is teunisbloemolie eigenlijk voor? Iets van verkorten van je cyclus?
Jup, en het leek even dat dat ook gebeurde... maar nu dus niet meer.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:43:33 #77
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131373110
He Chanty wat irritant... En vreemd. Het is toch ook weleens zo dat ovu testen positief uitslaan bij een zwangerschap? Zou dat eventueel een mogelijkheid zijn?

Hier vanmorgen getest. Negatief. Het is vandaag dag 26 in m'n cyclus en bij m'n beide jongens testte ik op die dag positief. Dus heb weinig tot geen hoop meer. Denk dat ik morgen ongesteld word. Hoewel er nog een klein stemmetje in m'n hoofd zegt: 'jamaar je zit nog maar op 11 DPO, misschien had je deze maand gewoon een late eisprong'. *zucht
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:53:15 #78
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131373281
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:43 schreef Fee-nix het volgende:
He Chanty wat irritant... En vreemd. Het is toch ook weleens zo dat ovu testen positief uitslaan bij een zwangerschap? Zou dat eventueel een mogelijkheid zijn?

Hier vanmorgen getest. Negatief. Het is vandaag dag 26 in m'n cyclus en bij m'n beide jongens testte ik op die dag positief. Dus heb weinig tot geen hoop meer. Denk dat ik morgen ongesteld word. Hoewel er nog een klein stemmetje in m'n hoofd zegt: 'jamaar je zit nog maar op 11 DPO, misschien had je deze maand gewoon een late eisprong'. *zucht
Ja dat had ik toen ik zwanger was maar dat was op dag 10 en nu is dag 5 lijkt me veel te vroeg. Plus dat het dan wel heel erg plotseling is van bijna niks naar positief in een dag. Vorige keer was ie gewoon toch niet positief (kijk ludan dat bedoel ik nou :P)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131373426
Espera, wat doe je nu! :o Die is gewoon positief hoor! Gefeliciteerd! We willen meer foto's van je streepjes zien! *O* *O* *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:17 schreef Chanty het volgende:
Ja, had je commentaar verkeerd gelezen. Nja, dan maar elke dag proberen te testen. Dank je wel voor je uitgebreide uitleg, ik snap het nu een stuk beter! ^O^
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zijn jullie nu echt aan het proberen trouwens? Ik dacht pas over een poosje, maar je bent wel vrij fanatiek verder. :P.

Hier niets te melden, in ieder geval. Ongesteld. Denk dat we pas na mijn volgende menstruatie echt serieus bezig gaan. Mocht het in een keer raak zijn dan levert dat wel behoorlijke problemen met m'n werk op waar ik zelf niet per de de dupe van word, maar waar ik anderen dat ook niet van wil laten zijn.
Ik ben nu vooral zonder iets mijn cyclus in kaart aan het brengen. (8> is deze maand redelijk vaak het land uit, dus ideale omstandigheden daarvoor. Ik denk dat ik zo fanatiek ben omdat het allemaal nieuw is, ik ruim een jaar geen cyclus heb gehad (Mirena) en heel graag wil weten of mijn lichaam nog werkt hoe het hoort te werken.

Misschien is dat een voordeel, dat als het langer duurt je er in de eerste maanden lekker ontspannen mee om kunt gaan? Tenzij het wel in 1 keer raak is. :+

--

Bedankt iedereen voor de steunende opmerkingen m.b.t. de uitslag van de klinisch geneticus, stel ik erg op prijs. :Y
pi_131373448
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:53 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja dat had ik toen ik zwanger was maar dat was op dag 10 en nu is dag 5 lijkt me veel te vroeg. Plus dat het dan wel heel erg plotseling is van bijna niks naar positief in een dag. Vorige keer was ie gewoon toch niet positief (kijk ludan dat bedoel ik nou :P)
Hé vervelend Chanty! Knuffel! Ik leer wel uit de praktijk op deze manier over ovulatietesten inderdaad. :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:25:14 #81
250838 Fee-nix
pi_131373799
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:53 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ah ok, ja dat lijkt me dan ook wel heel vroeg... Maar t blijft apart!
pi_131374043
Goedemorgen lieve dames!

We zijn hier druk aan het klussen, morgen de eisprong dus nog een mooi leger klaarleggen!

en even offtopic: Inmiddels al n week gestopt met roken *O*
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:50:23 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131374223
Dottey.. wat vervelend zeg. :* ja, je gunt het anderen wel maar jezelf ook he...

Chanty wat doe jij nou :o :? Idd, klussen maar! :D

Gewoonmezelf wat goed dat je gestopt bent!! Supergaaf! *O*

Hier vind ik het toch wel spannend worden... heb vannacht onwijs raar en helder gedroomd, weet bijna alles nog volgens mij. Mn tieten doen niet per se meer zeer maar.. het lijkt wel alsof ik me anders voel? Of is dat alleen maar omdat ik het wil? :? -O- Ik snap het niet meer. *steekt kop weer in het zand* :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:53:17 #84
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131374286
Chanty, wat apart weer!

GM, top dat je gestopt bent met roken!

Enf, spannend hoor! Wanneer ga je testen? of heb ik dat gemist?

Ik heb vandaag ook voor het eerst een ovulatietest gedaan. Eens even zien wat er uit gaat komen. Voor E. waren mijn ovutesten altijd licht positief dankzij de PCOS. Nu had ik een spierwitte test *O*. Nu hopen dat 'ie binnenkort wel positief wordt :+
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:58:41 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131374419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
Chanty, wat apart weer!

GM, top dat je gestopt bent met roken!

Enf, spannend hoor! Wanneer ga je testen? of heb ik dat gemist?

Ik heb vandaag ook voor het eerst een ovulatietest gedaan. Eens even zien wat er uit gaat komen. Voor E. waren mijn ovutesten altijd licht positief dankzij de PCOS. Nu had ik een spierwitte test *O*. Nu hopen dat 'ie binnenkort wel positief wordt :+
Nee had ik nog niet gezegd. Ik weet niet. Dinsdag is mijn NOD. Ik twijfel of ik wel wil testen of gewoon wil wachten tot dinsdag (en waar wil staat moet je lezen; kan :+)
pi_131374650
foei gm87 fokken tijdens het "fokken"!
pi_131374667
GM: goed zo, zet hem op!

Enferma: Je weet maar nooit, zou je dat omschrijven als een lucide droom dan? En heb je dat anders nooit? Over je NOD trouwens, als je niet 'kan' testen omdat je vroeg ongesteld wordt heeft dat als voordeel dat je cyclus dan weer korter wordt toch? Elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen. Maar de duimen draaien hier natuurlijk. :Y

Tante_Soesa: Spannend, ik heb gisteren ook mijn allereerste gedaan. Raar om te zeggen, maar fijn van het omo wit! Moet je eigenlijk niet rond 12 uur testen?

--

Ik kom net bij de Dekamarkt vandaan, daar delen ze gratis Bonbébé wit met rode sabbeldoekjes/knuffeltjes uit. Prima gratis babycadeau voor als er weer iemand in mijn omgeving zwanger wordt, misschien een goede tip voor anderen? (en Espera kan ze natuurlijk zelf al gebruiken over 8 maanden. *O* )
pi_131374699
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
*Ziet het voor zich*

_O-
pi_131374755
Chanty, balen van die wispelturige cyclus zeg! Zo weet je nooit waar je aan toe bent!

Hier vanmorgen een ClearBlue test gedaan. Ik dacht dat ik één had met wekenindicator, maar dat bleek niet zo te zijn. Desalniettemin gaf hij wel 'zwanger' aan (net als de twee andere testen die ik daarna gedaan heb, haha)! *O*

Ik wil de komende dagen toch nog met enige regelmaat blijven testen. Ik vind het te ongelofelijk dat juist ík degene ben die direct na het stoppen met de pil (na deze bijna 13 jaar gebruikt te hebben) zwanger word. In mijn hoofd kan dat gewoon niet, haha! Ik durf dan ook nog niet een topic verder te gaan, dus ik blijf nog even hier plakken, denk ik!
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:19:49 #90
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131374794
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:11 schreef LuDann het volgende:
GM: goed zo, zet hem op!

Enferma: Je weet maar nooit, zou je dat omschrijven als een lucide droom dan? En heb je dat anders nooit? Over je NOD trouwens, als je niet 'kan' testen omdat je vroeg ongesteld wordt heeft dat als voordeel dat je cyclus dan weer korter wordt toch? Elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen. Maar de duimen draaien hier natuurlijk. :Y

Tante_Soesa: Spannend, ik heb gisteren ook mijn allereerste gedaan. Raar om te zeggen, maar fijn van het omo wit! Moet je eigenlijk niet rond 12 uur testen?

--

Ik kom net bij de Dekamarkt vandaan, daar delen ze gratis Bonbébé wit met rode sabbeldoekjes/knuffeltjes uit. Prima gratis babycadeau voor als er weer iemand in mijn omgeving zwanger wordt, misschien een goede tip voor anderen? (en Espera kan ze natuurlijk zelf al gebruiken over 8 maanden. *O* )
Dat weet ik niet precies maar ik zit op m'n werk dus dat wordt sowieso wat lastig ;)
pi_131374876
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:19 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat weet ik niet precies maar ik zit op m'n werk dus dat wordt sowieso wat lastig ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:19 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Oh hehe, ja dat is wat moeilijk dan ja. :P Maar de hormonen die gemeten worden, worden in de nacht afgebroken dus je moet iig niet met je ochtendurine testen heb ik begrepen.
pi_131374881
Volgens mij kun je het beste aan het eind van ochtend en/of het begin van de avond testen. Zo lang het maar elke dag op (ongeveer) hetzelfde tijdstip is.
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:32:15 #93
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131375063
LuDann; nee niet lucide maar gewoon anders dan anders. Ik kon 't veel beter onthouden. Maar ik weet ook niet meer of ik nou veel droomde voordat ik ongeseteld moest worden :') Dus ja. Ja we zien wel...
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:48:11 #94
250838 Fee-nix
pi_131375497
GM *O* voor een week gestopt zijn!

Enf spannend blijft het... Ik heb deze maand ook zulke levensechte dromen gehad, echt bizar. Dat ik wakker werd en het echt even duurde voor ik me realiseerde dat het niet echt gebeurd was.

Soesa jay voor de witte ovutest :D. Nu positief worden inderdaad!

Espera, na zoveel testen lijkt het me duidelijk dat jij toch echt degene bent bij wie het wel in 1 keer is gelukt :P hihi. (Maar ik snap dat je het nog amper kan geloven, hoor)

Hier maar weer even een pakket zwangerschapstesten besteld. Ik ga er doorheen als een malle :') . Maar nu neem ik me voor dat dit echt mijn laatste pakket is, hoor. Ik moet het hier nu maar gewoon mee doen. Sowieso wil ik niet meer testen voor dag 26 van m'n cyclus. Misschien moet ik zelfs maar gewoon 14 DPO aanhouden... maar dan vrees ik dat de testen wel voor me verstopt moeten worden :') .
pi_131375805
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
_O- _O- pauze!! :P
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:06:41 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131376015
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef Fee-nix het volgende:
GM *O* voor een week gestopt zijn!

Enf spannend blijft het... Ik heb deze maand ook zulke levensechte dromen gehad, echt bizar. Dat ik wakker werd en het echt even duurde voor ik me realiseerde dat het niet echt gebeurd was.

Soesa jay voor de witte ovutest :D. Nu positief worden inderdaad!

Espera, na zoveel testen lijkt het me duidelijk dat jij toch echt degene bent bij wie het wel in 1 keer is gelukt :P hihi. (Maar ik snap dat je het nog amper kan geloven, hoor)

Hier maar weer even een pakket zwangerschapstesten besteld. Ik ga er doorheen als een malle :') . Maar nu neem ik me voor dat dit echt mijn laatste pakket is, hoor. Ik moet het hier nu maar gewoon mee doen. Sowieso wil ik niet meer testen voor dag 26 van m'n cyclus. Misschien moet ik zelfs maar gewoon 14 DPO aanhouden... maar dan vrees ik dat de testen wel voor me verstopt moeten worden :') .
Haha ja idd... :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
Omg _O- Hoe moet ik dat zien? Een pakket?

:D
En waar bestel je dat? Prijs (ja, serieuze vraag :+)? :P
Vraag je man te helpen met verstoppen :+
pi_131376281
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:06 schreef Enfermera het volgende:

_O-

Maak er zoiets als eieren zoeken met Pasen van! Alleen testen als je de test kunt vinden. :+
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:19:49 #98
250838 Fee-nix
pi_131376429
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:06 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha ja idd... :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
Omg _O- Hoe moet ik dat zien? Een pakket?
[ afbeelding ]
:D
En waar bestel je dat? Prijs (ja, serieuze vraag :+)? :P
Vraag je man te helpen met verstoppen :+
Whehe die droom van je :D. Ik heb laatst gedroomd dat ik m'n tattoo eigenhandig had aangepast. Ik had er een vogeltje bij getekend. En het was zooooo lelijk geworden. Toen ik wakker werd was ik echt zo opgelucht :D.

Ja een pakket :D :@ . Deze. Ik weet dat het niet het allergoedkoopst is, want ik heb hier al een paar keer die strips van e-bay voorbij zien komen, maar ik vind t fijn om van de plastic tests er ook bij te hebben. Om te bewaren als ie positief is :).

Ja man vragen om te verstoppen ga ik serieus overwegen, hehehe :') .
pi_131376565
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat je hem niet goed genoeg kent om makkelijk te kunnen raden waar hij ze verstopt heeft. :P

Ik heb trouwens regelmatig van die rare dromen die ik dan nog helemaal weet in de ochtend. Ze lijken volkomen logisch als ik ze droom, maar als ik dan wakker wordt en het aan mijn vriend vertel dan blijkt het echt een superrare combinatie van dingen waar ik mee bezig ben geweest de vorige dag te zijn. :')
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:38:55 #100
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131376938
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:15 schreef LuDann het volgende:

[..]

_O-

Maak er zoiets als eieren zoeken met Pasen van! Alleen testen als je de test kunt vinden. :+
Whaha ja precies XD _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Whehe die droom van je :D. Ik heb laatst gedroomd dat ik m'n tattoo eigenhandig had aangepast. Ik had er een vogeltje bij getekend. En het was zooooo lelijk geworden. Toen ik wakker werd was ik echt zo opgelucht :D.

Ja een pakket :D :@ . Deze. Ik weet dat het niet het allergoedkoopst is, want ik heb hier al een paar keer die strips van e-bay voorbij zien komen, maar ik vind t fijn om van de plastic tests er ook bij te hebben. Om te bewaren als ie positief is :).

Omg :') Gelukkig idd ja :o :+

Ah oke.. Heu, zijn dat nou 16 testen voor 11,50? :+ of staat het er gewoon raar? :D
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')