Jup, en het leek even dat dat ook gebeurde... maar nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:48 schreef Rana83 het volgende:
[..]
Dus er dient geklust te worden! Waar is teunisbloemolie eigenlijk voor? Iets van verkorten van je cyclus?
Ja dat had ik toen ik zwanger was maar dat was op dag 10 en nu is dag 5 lijkt me veel te vroeg. Plus dat het dan wel heel erg plotseling is van bijna niks naar positief in een dag. Vorige keer was ie gewoon toch niet positief (kijk ludan dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:43 schreef Fee-nix het volgende:
He Chanty wat irritant... En vreemd. Het is toch ook weleens zo dat ovu testen positief uitslaan bij een zwangerschap? Zou dat eventueel een mogelijkheid zijn?
Hier vanmorgen getest. Negatief. Het is vandaag dag 26 in m'n cyclus en bij m'n beide jongens testte ik op die dag positief. Dus heb weinig tot geen hoop meer. Denk dat ik morgen ongesteld word. Hoewel er nog een klein stemmetje in m'n hoofd zegt: 'jamaar je zit nog maar op 11 DPO, misschien had je deze maand gewoon een late eisprong'. *zucht
Ja, had je commentaar verkeerd gelezen. Nja, dan maar elke dag proberen te testen. Dank je wel voor je uitgebreide uitleg, ik snap het nu een stuk beter!quote:
Ik ben nu vooral zonder iets mijn cyclus in kaart aan het brengen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zijn jullie nu echt aan het proberen trouwens? Ik dacht pas over een poosje, maar je bent wel vrij fanatiek verder..
Hier niets te melden, in ieder geval. Ongesteld. Denk dat we pas na mijn volgende menstruatie echt serieus bezig gaan. Mocht het in een keer raak zijn dan levert dat wel behoorlijke problemen met m'n werk op waar ik zelf niet per de de dupe van word, maar waar ik anderen dat ook niet van wil laten zijn.
Hé vervelend Chanty! Knuffel! Ik leer wel uit de praktijk op deze manier over ovulatietesten inderdaad.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dat had ik toen ik zwanger was maar dat was op dag 10 en nu is dag 5 lijkt me veel te vroeg. Plus dat het dan wel heel erg plotseling is van bijna niks naar positief in een dag. Vorige keer was ie gewoon toch niet positief (kijk ludan dat bedoel ik nou)
Ah ok, ja dat lijkt me dan ook wel heel vroeg... Maar t blijft apart!quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dat had ik toen ik zwanger was maar dat was op dag 10 en nu is dag 5 lijkt me veel te vroeg. Plus dat het dan wel heel erg plotseling is van bijna niks naar positief in een dag. Vorige keer was ie gewoon toch niet positief (kijk ludan dat bedoel ik nou)
Nee had ik nog niet gezegd. Ik weet niet. Dinsdag is mijn NOD. Ik twijfel of ik wel wil testen of gewoon wil wachten tot dinsdag (en waar wil staat moet je lezen; kanquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
Chanty, wat apart weer!
GM, top dat je gestopt bent met roken!
Enf, spannend hoor! Wanneer ga je testen? of heb ik dat gemist?
Ik heb vandaag ook voor het eerst een ovulatietest gedaan. Eens even zien wat er uit gaat komen. Voor E. waren mijn ovutesten altijd licht positief dankzij de PCOS. Nu had ik een spierwitte test. Nu hopen dat 'ie binnenkort wel positief wordt
*Ziet het voor zich*quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
foei gm87 fokken tijdens het "fokken"!
Dat weet ik niet precies maar ik zit op m'n werk dus dat wordt sowieso wat lastigquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:11 schreef LuDann het volgende:
GM: goed zo, zet hem op!
Enferma: Je weet maar nooit, zou je dat omschrijven als een lucide droom dan? En heb je dat anders nooit? Over je NOD trouwens, als je niet 'kan' testen omdat je vroeg ongesteld wordt heeft dat als voordeel dat je cyclus dan weer korter wordt toch? Elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen. Maar de duimen draaien hier natuurlijk.
Tante_Soesa: Spannend, ik heb gisteren ook mijn allereerste gedaan. Raar om te zeggen, maar fijn van het omo wit! Moet je eigenlijk niet rond 12 uur testen?
--
Ik kom net bij de Dekamarkt vandaan, daar delen ze gratis Bonbébé wit met rode sabbeldoekjes/knuffeltjes uit. Prima gratis babycadeau voor als er weer iemand in mijn omgeving zwanger wordt, misschien een goede tip voor anderen? (en Espera kan ze natuurlijk zelf al gebruiken over 8 maanden.)
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies maar ik zit op m'n werk dus dat wordt sowieso wat lastig
Oh hehe, ja dat is wat moeilijk dan ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies maar ik zit op m'n werk dus dat wordt sowieso wat lastig
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
foei gm87 fokken tijdens het "fokken"!
Haha ja idd...quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef Fee-nix het volgende:
GMvoor een week gestopt zijn!
Enf spannend blijft het... Ik heb deze maand ook zulke levensechte dromen gehad, echt bizar. Dat ik wakker werd en het echt even duurde voor ik me realiseerde dat het niet echt gebeurd was.
Soesa jay voor de witte ovutest. Nu positief worden inderdaad!
Espera, na zoveel testen lijkt het me duidelijk dat jij toch echt degene bent bij wie het wel in 1 keer is gelukthihi. (Maar ik snap dat je het nog amper kan geloven, hoor)
Hier maar weer even een pakket zwangerschapstesten besteld. Ik ga er doorheen als een malle. Maar nu neem ik me voor dat dit echt mijn laatste pakket is, hoor. Ik moet het hier nu maar gewoon mee doen. Sowieso wil ik niet meer testen voor dag 26 van m'n cyclus. Misschien moet ik zelfs maar gewoon 14 DPO aanhouden... maar dan vrees ik dat de testen wel voor me verstopt moeten worden
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OmgHoe moet ik dat zien? Een pakket?
En waar bestel je dat? Prijs (ja, serieuze vraag)?
Vraag je man te helpen met verstoppen
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja idd...Whehe die droom van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OmgHoe moet ik dat zien? Een pakket?
[ afbeelding ]
En waar bestel je dat? Prijs (ja, serieuze vraag)?
Vraag je man te helpen met verstoppen. Ik heb laatst gedroomd dat ik m'n tattoo eigenhandig had aangepast. Ik had er een vogeltje bij getekend. En het was zooooo lelijk geworden. Toen ik wakker werd was ik echt zo opgelucht
.
Ja een pakket![]()
. Deze. Ik weet dat het niet het allergoedkoopst is, want ik heb hier al een paar keer die strips van e-bay voorbij zien komen, maar ik vind t fijn om van de plastic tests er ook bij te hebben. Om te bewaren als ie positief is
.
Ja man vragen om te verstoppen ga ik serieus overwegen, hehehe.
En dan maar hopen dat je hem niet goed genoeg kent om makkelijk te kunnen raden waar hij ze verstopt heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Whaha ja precies XDquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:15 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Maak er zoiets als eieren zoeken met Pasen van! Alleen testen als je de test kunt vinden.
Omgquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Whehe die droom van je. Ik heb laatst gedroomd dat ik m'n tattoo eigenhandig had aangepast. Ik had er een vogeltje bij getekend. En het was zooooo lelijk geworden. Toen ik wakker werd was ik echt zo opgelucht
.
Ja een pakket![]()
. Deze. Ik weet dat het niet het allergoedkoopst is, want ik heb hier al een paar keer die strips van e-bay voorbij zien komen, maar ik vind t fijn om van de plastic tests er ook bij te hebben. Om te bewaren als ie positief is
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |