abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 september 2013 @ 19:46:06 #26
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131323541
Chanty lekker trots zijn :). Je lijf regelt het hartstikke goed zo!

Meerdere meiden die hun man gaan uitputten :D.

Risu gezellig dat je weer mee komt schrijven, maar ik hoop dat t al raak is en dat je snel weer weg mag ;).

Mijn man is ook een mooie trouwens:
ik zei vanavond dat als ik vrijdag of zaterdag een positieve test heb, ik dat wil vieren met een (zelfgemaakte) MonChou taart. Even later zei hij: nou ik hoop dat je snel een positieve test hebt, ik heb zin in die taart! o|O Niet omdat ik dan zwanger ben... neeeee meneer heeft zin in taart :P.
  woensdag 18 september 2013 @ 19:48:45 #27
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131323639
De liefde van de man...
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131323883
Hier is het eerder andersom.
(8> is dol op koken en bakken, ik niet. :')

Oh en als de test negatief is mag je jezelf best troosten met een zelfgemaakte monchoutaart. :P
  woensdag 18 september 2013 @ 20:26:46 #29
250838 Fee-nix
pi_131325170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef DanseMacabre het volgende:

Oh en als de test negatief is mag je jezelf best troosten met een zelfgemaakte monchoutaart. :P
Whehehe ga me ff op ideeen brengen zeg :P.
pi_131328855
Hmmmm taart... hihi
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131338630
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Fee-nix het volgende:

Mijn man is ook een mooie trouwens:
ik zei vanavond dat als ik vrijdag of zaterdag een positieve test heb, ik dat wil vieren met een (zelfgemaakte) MonChou taart. Even later zei hij: nou ik hoop dat je snel een positieve test hebt, ik heb zin in die taart! o|O Niet omdat ik dan zwanger ben... neeeee meneer heeft zin in taart :P.
_O- mannen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131338648
Dus toch nog een kansje deze maand kwisted?! Ik ga voor je duimen!
  donderdag 19 september 2013 @ 08:28:28 #33
250838 Fee-nix
pi_131339141
Kwisted :o toch weer spannend :D. Ik duim mee!
pi_131339573
Wat spannend kwisted!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131340334
Kwis _O- Spannend!
pi_131340868
Oh alweer een nieuw topic! FF alles bijlezen hoor!.

Spannend Kwisted *O* Kon je de tijd maar doorspoelen nu hé? :P Edit: ik heb het teruggelezen in het vorige topic, was dat een onverwachte verandering van mening van je man? Ik ga duimen in ieder geval. :Y

Verder: een hoop mensen die PCOS hebben of gehad hebben zeg!

/egopost:

Ik ben een paar maanden geleden bij een klinisch geneticus geweest om te zien of mijn epilepsie genetisch overdraagbaar is. Telefoontje gehad: het is niet erfelijk. *O* Ik heb wel het Syndroom van Ehlers Danlos (een bindweefsel aandoening) maar het is een beetje onduidelijk welk type dus daarvan is de erfelijkheid onbekend. Het kan wel oplopen tot een kans van 50 % :o

[ Bericht 58% gewijzigd door LuDann op 19-09-2013 10:26:39 ]
pi_131340917
Oh ja ik heb trouwens op internet gelezen (weet niet meer waar) dat als mannen drie dagen achter elkaar seks hebben, ze nagenoeg steriel zijn en daarom die om en om dag wordt aangeraden.

Heb het aan man gemeld en hij is ervan overtuigd dat hij de uitzondering op de regel is. _O-
pi_131341729
quote:
Vrijen met beleid
Wanneer je de zwangerschapskans wilt verhogen en eventueel al een langere periode zwanger probeert te raken, is het handig om te vrijen met beleid.
De eerste week van de menstruatiecyclus (als je menstrueert) vrij je weinig. De kans om zwanger te worden is zeer klein en daarnaast blijft zo het sperma krachtig.
De tweede week van de menstruatiecyclus vrij je om de dag. Dit houd je vol totdat je zeker weet dat de eisprong achter de rug is. Bij een regelmatige menstruatiecyclus betekent dit dat je ongeveer 10 dagen om de dag zult vrijen. Zo ligt er altijd een voorraadje vers sperma klaar, mocht de eisprong wat vroeger of later uitvallen. Daarnaast loop je niet het risico een maand mis te lopen doordat je te laat in je menstruatiecyclus begint met vrijen.
Je kunt de kans op zwangerschap nog meer verhogen door de frequentie op te voeren vlak voor de eisprong en dan elke dag te vrijen. Na de eisprong is vrijen minder effectief. De eicel blijft na de eisprong immers maar tot 12 uur in leven en omdat je niet precies weet wanneer de eisprong plaatsvindt, is het vaak al te laat. Wanneer je voor de eisprong vrijt, heb je meer zekerheid dat het lukt om zwanger te worden dan wanneer je na de eisprong vrijt.
Dit is wat de predictor website er van zegt. daar maak ik uit op dat het wel een beetje meevalt, mits de productie van de man goed is natuurlijk.
pi_131341788
LuDann wat goed dat het niet erfelijk is! zo kun je lekker onbezorgd zwanger worden. zonder al die medische poespas!
pi_131342034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:49 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Dit is wat de predictor website er van zegt. daar maak ik uit op dat het wel een beetje meevalt, mits de productie van de man goed is natuurlijk.
`
Dit zal ik maar niet aan mijn man laten lezen, die wil 3 keer per dag. :+ Maar het stelt wel een beetje gerust, want we hebben beiden een hoge sexdrive en doen het toch wel minimaal 1 keer per dag.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
LuDann wat goed dat het niet erfelijk is! zo kun je lekker onbezorgd zwanger worden. zonder al die medische poespas!
Ja dankjewel! Ik ben ook erg opgelucht daarover! Epilepsie is toch wel vervelend voor een kind hoor, lastig met rijbewijs halen bijvoorbeeld.

Helaas zouden we voor die Ehlers-Danlos dan wel in de gaten gehouden zullen worden, maar ach, zelfs al zou ons kind dat hebben, heel ernstig lijkt het in onze familie niet te zijn. Mijn moeder en mijn broertje hebben het ook en mijn moeder werkt parttime en mijn broertje is topsporter en fulltime fysiotherapeut. We hebben wel allemaal regelmatig dislocaties maar die zijn niet zo pijnlijk bij ons.

Wel jammer dat er niet op te testen valt, want liever niet dan wel natuurlijk als het eenmaal zover is...

[ Bericht 1% gewijzigd door LuDann op 19-09-2013 11:10:02 ]
pi_131345528
getver, die foto's op google! gelukkig maar dat het bij jouw familie niet zo ernstig is.
ik denk altijd maar "in ieders genenpakket zit wel iets"
mensen zoals jij (en ik) hebben alleen de vloek van weten wat je mankeert.
pi_131345699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:14 schreef LuDann het volgende:
Oh alweer een nieuw topic! FF alles bijlezen hoor!.

Spannend Kwisted *O* Kon je de tijd maar doorspoelen nu hé? :P Edit: ik heb het teruggelezen in het vorige topic, was dat een onverwachte verandering van mening van je man? Ik ga duimen in ieder geval. :Y

Verder: een hoop mensen die PCOS hebben of gehad hebben zeg!

/egopost:

Ik ben een paar maanden geleden bij een klinisch geneticus geweest om te zien of mijn epilepsie genetisch overdraagbaar is. Telefoontje gehad: het is niet erfelijk. *O* Ik heb wel het Syndroom van Ehlers Danlos (een bindweefsel aandoening) maar het is een beetje onduidelijk welk type dus daarvan is de erfelijkheid onbekend. Het kan wel oplopen tot een kans van 50 % :o
hij weet gewoon niet wat hij wil. Hij wil graag n 2e, maar met momenten maakt de stress van zijn werk dat hij twijfelt.
Nu bepaalt t lot denk ik maar :)

Fijn dat de epilepsie niet erfelijk is!!
pi_131345996
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:17 schreef Kwisted het volgende:

[..]
Nu bepaalt t lot denk ik maar :)

Ik vind dat een goede insteek. :)
pi_131348874
Kan iemand deze ovulatietest voor me interpreteren? Is hij compleet negatief of zit er wel iets aan te komen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit, 20 min. later zag hij er zo uit:

SPOILER

[ Bericht 30% gewijzigd door LuDann op 19-09-2013 15:10:48 ]
  donderdag 19 september 2013 @ 15:17:46 #45
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131349323
Negatief en zou niet teveel denken in: er is iets te zien dus er komt iets aan. Ben er inmiddels achter dat dat per test, merk en lichaam erg kan verschillen. Gewoon morgen weer kijken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131349479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:17 schreef Chanty het volgende:
Negatief en zou niet teveel denken in: er is iets te zien dus er komt iets aan. Ben er inmiddels achter dat dat per test, merk en lichaam erg kan verschillen. Gewoon morgen weer kijken.
Yeej, mijn eerste ovulatietest en hij is niet compleet negatief. *O*
pi_131350748
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef LuDann het volgende:

[..]

Volgens Chanty is ie toch juist wel negatief? oO< .

Zijn jullie nu echt aan het proberen trouwens? Ik dacht pas over een poosje, maar je bent wel vrij fanatiek verder. :P.

Hier niets te melden, in ieder geval. Ongesteld. Denk dat we pas na mijn volgende menstruatie echt serieus bezig gaan. Mocht het in een keer raak zijn dan levert dat wel behoorlijke problemen met m'n werk op waar ik zelf niet per de de dupe van word, maar waar ik anderen dat ook niet van wil laten zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 19 september 2013 @ 15:59:44 #48
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131350767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef LuDann het volgende:

[..]

Lees nog eens ;) Hij is gewoon negatief, er bestaat niet zoiets als een beetje positief. Het vervelende van ovutesten is dat ze lastig te lezen zijn. Elk merk reageert weer anders (zelfs binnen het merk zijn verschillen per test) en elk lichaam reageert naar mijn idee ook weer anders.

Mijn ervaring: eerst had ik altijd wel een lichte streep ook al was de ovulatie nog heel ver weg. Vervolgens had ik ineens wel blanco testen en alleen de paar dagen voor en na de ovu een lichte streep. En nu heb ik weer wel de hele tijd een lichte streep :')

Het beste kijk je het gewoon een tijdje aan. Wordt de testlijn donkerder totdat hij uiteindelijk positief is, dan weet je dat het dus eraan zat te komen. Wat overigens nog geen garantie voor de volgende keer is :') Maar als dit patroon zich een aantal keren herhaalt kun je daar wel weer op vertrouwen. Als het gaat zoals bij mij, dan ben je pas iets wijzer als de test positief is :P En tot die tijd is alles gewoon negatief. en dan mag je nog hopen dat hij overduidelijk positief is en niet zo'n twijfelstreepje als ik de afgelopen keer had want dan ben je pas wat wijzer als je weer ongesteld wordt :') :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131353392
Ladies, ik heb me enige tijd geleden voorgesteld in deze topicreeks met de mededeling dat ik de dag ervoor (12 augutus) gestopt was met de pil. Ik wilde eigenlijk mijn eerste menstruatie afwachten alvorens ik hier actief mee ging posten.

2 Weken geleden meende ik mijn eisprong te voelen en daaruit leidde ik af dat ik omstreeks 19 september ongesteld zou moeten worden. Gisteren deed ik 'voor de gein' een zwangerschapstest (dipstick, besteld via eBay) waarop ik een héél licht streepje meende te zien. Meteen een Clearblue (met indicator van het aantal weken) gedaan, maar die gaf 'niet zwanger' aan. Zojuist na mijn werk nogmaals een dipstick test gedaan. De streep was nu duidelijker zichtbaar. Toen ook een Kruidvat test (2 voor ¤5,-) gedaan, en die gaf een duidelijke streep. Oh. Mijn. God. Zou het dan echt zo zijn?! Morgenochtend ga ik er nog een clearblue tegenaan gooien.

Hoe kan ik (mobiel) foto's (van de tests) uploaden, weet iemand dat?
pi_131353556
Wat spannend, Espera! Ik gooi er alvast een jompel tegenaan! *O* .

Mobiel foto's uploaden doe ik met de Photobucket-app.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')