abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:49:40 #276
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131511513
Welkom Little_Miss_Naughty!

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Fee-nix: wat een gereken! ik snap dat je die drukte wilt vermijden. zo hebben wij in de maand mei 6 verjaardagen! en je wilt voor je kind natuurlijk een bijzondere dag en niet nog een verplicht nummer met alleen maar verjaardagsmoeie mensen. maar wat nou als je in de maand september bent uitgerekend en je bevalt met 37 weken in augustus?

Nou dat ik voor m'n kind een bijzondere dag wil, is niet eens mijn reden eigenlijk... Het is meer dat we de schoonfamilie al zo vaak zien in die maand :@ . Dit jaar was ik er echt he-le-maal klaar mee na die vier verjaardagen.
En dat ik met 37 weken zal bevallen is vrijwel uitgesloten :P. Mijn vorige twee jongens kwamen allebei niet uit zichzelf. Eerste keer tot 42 weken doorgelopen en toen ingeleid met uiteindelijk ks, tweede keer tot 41 wk 5 dagen en toen een 'geplande' ks. Omdat ik nu dus twee keer een ks heb gehad, zal de derde een geplande ks worden. Ergens in wk 39 doen ze dat volgens mij. Maar eerder... nee die kans lijkt mij nihil ;).

En fijn toch, als jullie allebei zo vaak zin hebben :D.
pi_131511574
Dank jullie wel :D
Ik zie dat er een hoop gerekend wordt door iedereen, hebben jullie dan ook een heel regelmatige cyclus, of is het echt met temperaturen etc. berekenen wanneer de eisprong is?
Ik ben nu een jaar of 4 niet meer ongesteld geweest, maar daarvoor was er zonder pil echt geen pijl op te trekken.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_131511774
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Chanty het volgende:

[..]

Te druk om te testen? Je moet toch gewoon af en toe plassen? :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Chanty het volgende:

[..]

Te druk om te testen? Je moet toch gewoon af en toe plassen? :P
Ja,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondag denk ik dat ik niet meer kan functioneren of denken :') Dus ik denk dat zondag aaf of maandagochtend de eerste keer is dat ik rustig kan plassen :+

Bovendien is het dan ook een van de eerste dagen die ik dan off zou kunnen testen...anders zou het denk ik toch te vroeg testen zijn..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:00:33 #279
250838 Fee-nix
pi_131511884
Nou, Dottey, dan ben je in ieder geval lekker afgeleid ;) :D.
pi_131511887
Ik heb bij mijn neefje en nichtje gedroomd dat ze eraan kwamen (net na de verwekking), wat ook zo bleek te zijn.. zo werd ik bestempeld tot betrouwbare zwangerschapstest van de familie :')

Belt mijn jongste zusje net!

DOT!!!! Ik droomde vanochtend dat je zwanger was!!! :o
Maar houd je vast.. niet van 1 maar van 2!!

Ze wilde graag ook de titel vernemen van zwangerschapstester, dus mogelijk dat zij mij zaterdag op de wc zet met een stickje :')
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131511918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:00 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, Dottey, dan ben je in ieder geval lekker afgeleid ;) :D.
JA! Gelukkig wel O+
pi_131511995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:49 schreef Fee-nix het volgende:
Het is meer dat we de schoonfamilie al zo vaak zien in die maand . Dit jaar was ik er echt he-le-maal klaar mee na die vier verjaardagen.
geniaal! helemaal mee eens hoor, al is het bij ons helaas niet een kant. fraaie portretten aan beide kanten van de familie. we komen er dus niet onderuit... gelukkig wonen ze allemaal lekker ver weg!
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:05:21 #283
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131512081
LMN: Hier een regelmatige cyclus maar ga toch even tempen om te kijken of er nog veranderingn is wanneer mn eisprong is. Voor mn dochter was het altijd gewoon netjes op de helft..

Dottey lekker druk weekend! Ahw, je zusje O+ Whaha een tweeling!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131512166
Enfermera wat spannend!
pi_131512284
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:05 schreef Enfermera het volgende:
LMN: Hier een regelmatige cyclus maar ga toch even tempen om te kijken of er nog veranderingn is wanneer mn eisprong is. Voor mn dochter was het altijd gewoon netjes op de helft..

Dottey lekker druk weekend! Ahw, je zusje O+ Whaha een tweeling!!

SPOILER
Wat spannend!!! :o
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:16:38 #286
250838 Fee-nix
pi_131512487
Enf waaah wat spannend! :o :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

geniaal! helemaal mee eens hoor, al is het bij ons helaas niet een kant. fraaie portretten aan beide kanten van de familie. we komen er dus niet onderuit... gelukkig wonen ze allemaal lekker ver weg!
Bij ons niet :'( :P .
pi_131512869
hihi ik lees net dit op telegraaf.nl http://www.telegraaf.nl/v(...)d_je_gelukkig__.html
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:43:44 #288
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131515541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:56 schreef Dottey het volgende:

[..]

[..]

Ja,
SPOILER
Zondag denk ik dat ik niet meer kan functioneren of denken :') Dus ik denk dat zondag aaf of maandagochtend de eerste keer is dat ik rustig kan plassen :+

Bovendien is het dan ook een van de eerste dagen die ik dan off zou kunnen testen...anders zou het denk ik toch te vroeg testen zijn..
Lol :D Kijken bij het plassen _O- Nou, laat je ze meteen zien hoe een test werkt :+

En goed contact met je schoonmoeder... nou die van mij komt dit weekend (ze wonen in Spanje gelukkig) dus ik ben alvast bezig met enige mentale voorbereiding :+ Betwijfel dat ik er gelukkig van word :') Maar een keer per jaar is te doen whehehe. In ieder geval tijd voor luidruchtige seks ~O>
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131515724
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef Chanty het volgende:
In ieder geval tijd voor luidruchtige seks
stoute chanty!
ik zou het niet durven waar mijn schoonmoeder binnen een straal van een kilometer is. kan goed met haar opschieten hoor, maar is ben zelf zo'n onzekere doos dat ik me er niet bij op mijn gemak voel.
ze zegt zelf dat ze een hekel heeft aan het woord schoonmoeder vanwege de negatieve lading die die titel heeft gekregen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:50:14 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131515789
Goed contact met je schoonmoeder? Goeie grap :') Ze komt niet eens op de 1e verjaardag van onze dochter, vindt een all-inclusive vakantie naar Turkije belangrijker :s) :')
pi_131515960
ik heb er twee! }:|

ik noem de originele schoonmams of gewoon bij haar naam. (ik heb niet zoveel meer sinds ze met der nieuwe vent is, met haar maar kan door 1 deur. Haar nieuwe man noem ik enkel bij zijn voornaam. Eigenlijk omdat iedereen dat doet en denkt dat hij niet zo lang blijft plakken :') )

De aanplakschoonmoeder noem ik schone mams (dit omdat ik mijn schoonvader altijd schone paps noem en hij mij schone dochter O+ hem vind ik een schatje. Mijn schone mams.. dat hangt af van haar bui en/of ze al enige tijd op is.. want die bijt in de ochtend of met PMS je kop eraf :X )

maar ik heb geen klagen :P :D

SPOILER
pi_131516045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:50 schreef Enfermera het volgende:
vindt een all-inclusive vakantie naar Turkije belangrijker
misschien zijn jouw hapjes niet zo lekker? :P

maar goed, die datum wist ze ook al een jaar dus dat had wel even anders gepland kunnen worden toch?
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:59:01 #293
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131516076
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

misschien zijn jouw hapjes niet zo lekker? :P
Ja, dat zal het vast zijn :')
pi_131516112
vorige post ge-edit k had op invoeren gedrukt ipv preview :@
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:02:36 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131516200
Haha geeft niet :+
Ja, klopt. Maarja, toen kon ze niet op vakantie, want toen was ik uitgerekend. :') Dus ja. Blijkbaar liggen haar prioriteiten ergens anders. Ik ben er nu wel overheen hoor, maar het is absurd, ook de manier waarop het ging.
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:04:57 #296
52229 Chanty
pi_131516301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

stoute chanty!
ik zou het niet durven waar mijn schoonmoeder binnen een straal van een kilometer is. kan goed met haar opschieten hoor, maar is ben zelf zo'n onzekere doos dat ik me er niet bij op mijn gemak voel.
ze zegt zelf dat ze een hekel heeft aan het woord schoonmoeder vanwege de negatieve lading die die titel heeft gekregen.
Zij willen opa en oma worden, dat gaat niet magisch vanzelf >:) En ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat mijn eisprong al een week geleden was :P Ik hoop gewoon dat als we een keer hard genoeg batsen, dat ze nooit meer willen blijven slapen :+
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:06:13 #297
52229 Chanty
pi_131516351
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef Dottey het volgende:
ik heb er twee! }:|

ik noem de originele schoonmams of gewoon bij haar naam. (ik heb niet zoveel meer sinds ze met der nieuwe vent is, met haar maar kan door 1 deur. Haar nieuwe man noem ik enkel bij zijn voornaam. Eigenlijk omdat iedereen dat doet en denkt dat hij niet zo lang blijft plakken :') )

De aanplakschoonmoeder noem ik schone mams (dit omdat ik mijn schoonvader altijd schone paps noem en hij mij schone dochter O+ hem vind ik een schatje. Mijn schone mams.. dat hangt af van haar bui en/of ze al enige tijd op is.. want die bijt in de ochtend of met PMS je kop eraf :X )

maar ik heb geen klagen :P :D

SPOILER
Schone mams :D O+ Wat lief. Ik had graag beter contact gehad, maar dat zit er niet in; botsende karakters. Mijn schoonpa is wel lief. Nou ja, mijn schoonmoeder is ook wel aardig hoor en ze bedoelt alles heel goed. Maar ze is gewoon erg aanwezig :')
pi_131516402
Mijn ouders hadden dat met de trouwdatums van mij zus 5 jaar geleden.. 13 sept.
en vorig jaar met die van de onze.. 28ste.

Mijn paps en mams vroegen of ik niet een andere dag kon trouwen :') en waren al helemaal niet te spreken over dat mijn zus vorig jaar voor onze trouwdag nog uitgerekend was.. kon hij pas in okt op vakantie :')

Ik heb gezegd dat ik ze dan liever niet meer zie als ze zulke belangrijke gebeurtenissen over willen slaan... Ondertussen zijn ze wel zover dat ze niet meer in sept op vakantie durven :D :P
pi_131516422
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:04 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop gewoon dat als we een keer hard genoeg batsen, dat ze nooit meer willen blijven slapen
hahaha wat een taal!!!! heerlijk!

hangt er even vanaf of mijn eisprong laat is, mijn appje zegt donderdag. maar als ik het niet voel word er in het weekend ook gepoogd... en dan zijn we bij mijn ouders :@ dus maar heel stilletjes dan
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:09:49 #300
52229 Chanty
pi_131516487
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

hahaha wat een taal!!!! heerlijk!

hangt er even vanaf of mijn eisprong laat is, mijn appje zegt donderdag. maar als ik het niet voel word er in het weekend ook gepoogd... en dan zijn we bij mijn ouders :@ dus maar heel stilletjes dan
je mag ook bij ons komen batsen als je het heel hard doet :+ Dan weet ik zeker dat ze nooooit meer komen :D _O- :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')