Nou dat ik voor m'n kind een bijzondere dag wil, is niet eens mijn reden eigenlijk... Het is meer dat we de schoonfamilie al zo vaak zien in die maandquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Fee-nix: wat een gereken! ik snap dat je die drukte wilt vermijden. zo hebben wij in de maand mei 6 verjaardagen! en je wilt voor je kind natuurlijk een bijzondere dag en niet nog een verplicht nummer met alleen maar verjaardagsmoeie mensen. maar wat nou als je in de maand september bent uitgerekend en je bevalt met 37 weken in augustus?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Te druk om te testen? Je moet toch gewoon af en toe plassen?
Ja,quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Te druk om te testen? Je moet toch gewoon af en toe plassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag denk ik dat ik niet meer kan functioneren of denkenDus ik denk dat zondag aaf of maandagochtend de eerste keer is dat ik rustig kan plassen
![]()
Bovendien is het dan ook een van de eerste dagen die ik dan off zou kunnen testen...anders zou het denk ik toch te vroeg testen zijn..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
JA! Gelukkig welquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:00 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, Dottey, dan ben je in ieder geval lekker afgeleid![]()
.
geniaal! helemaal mee eens hoor, al is het bij ons helaas niet een kant. fraaie portretten aan beide kanten van de familie. we komen er dus niet onderuit... gelukkig wonen ze allemaal lekker ver weg!quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:49 schreef Fee-nix het volgende:
Het is meer dat we de schoonfamilie al zo vaak zien in die maand . Dit jaar was ik er echt he-le-maal klaar mee na die vier verjaardagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:05 schreef Enfermera het volgende:
LMN: Hier een regelmatige cyclus maar ga toch even tempen om te kijken of er nog veranderingn is wanneer mn eisprong is. Voor mn dochter was het altijd gewoon netjes op de helft..
Dottey lekker druk weekend! Ahw, je zusjeWhaha een tweeling!!
Wat spannend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Bij ons nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
geniaal! helemaal mee eens hoor, al is het bij ons helaas niet een kant. fraaie portretten aan beide kanten van de familie. we komen er dus niet onderuit... gelukkig wonen ze allemaal lekker ver weg!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
[..]
Ja,LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag denk ik dat ik niet meer kan functioneren of denkenDus ik denk dat zondag aaf of maandagochtend de eerste keer is dat ik rustig kan plassen
![]()
Bovendien is het dan ook een van de eerste dagen die ik dan off zou kunnen testen...anders zou het denk ik toch te vroeg testen zijn..Kijken bij het plassen
Nou, laat je ze meteen zien hoe een test werkt
En goed contact met je schoonmoeder... nou die van mij komt dit weekend (ze wonen in Spanje gelukkig) dus ik ben alvast bezig met enige mentale voorbereidingBetwijfel dat ik er gelukkig van word
Maar een keer per jaar is te doen whehehe. In ieder geval tijd voor luidruchtige seks
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
stoute chanty!quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef Chanty het volgende:
In ieder geval tijd voor luidruchtige seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
misschien zijn jouw hapjes niet zo lekker?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:50 schreef Enfermera het volgende:
vindt een all-inclusive vakantie naar Turkije belangrijker
Ja, dat zal het vast zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
misschien zijn jouw hapjes niet zo lekker?
Zij willen opa en oma worden, dat gaat niet magisch vanzelfquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
stoute chanty!
ik zou het niet durven waar mijn schoonmoeder binnen een straal van een kilometer is. kan goed met haar opschieten hoor, maar is ben zelf zo'n onzekere doos dat ik me er niet bij op mijn gemak voel.
ze zegt zelf dat ze een hekel heeft aan het woord schoonmoeder vanwege de negatieve lading die die titel heeft gekregen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef Dottey het volgende:
ik heb er twee!![]()
ik noem de originele schoonmams of gewoon bij haar naam. (ik heb niet zoveel meer sinds ze met der nieuwe vent is, met haar maar kan door 1 deur. Haar nieuwe man noem ik enkel bij zijn voornaam. Eigenlijk omdat iedereen dat doet en denkt dat hij niet zo lang blijft plakken)
De aanplakschoonmoeder noem ik schone mams (dit omdat ik mijn schoonvader altijd schone paps noem en hij mij schone dochterhem vind ik een schatje. Mijn schone mams.. dat hangt af van haar bui en/of ze al enige tijd op is.. want die bijt in de ochtend of met PMS je kop eraf
)
maar ik heb geen klagen
Schone mamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat lief. Ik had graag beter contact gehad, maar dat zit er niet in; botsende karakters. Mijn schoonpa is wel lief. Nou ja, mijn schoonmoeder is ook wel aardig hoor en ze bedoelt alles heel goed. Maar ze is gewoon erg aanwezig
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
hahaha wat een taal!!!! heerlijk!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:04 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop gewoon dat als we een keer hard genoeg batsen, dat ze nooit meer willen blijven slapen
je mag ook bij ons komen batsen als je het heel hard doetquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hahaha wat een taal!!!! heerlijk!
hangt er even vanaf of mijn eisprong laat is, mijn appje zegt donderdag. maar als ik het niet voel word er in het weekend ook gepoogd... en dan zijn we bij mijn oudersdus maar heel stilletjes dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |