DM: goed plan.. Ik ga morgen een taart bakken als troost. Ongesteld. Gelukkig heb je altijd weer even om moed te verzamelen voor een volgende ronde. Ik duim voor alle dames op de wachtbank!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Hier is het eerder andersom.
is dol op koken en bakken, ik niet.
Oh en als de test negatief is mag je jezelf best troosten met een zelfgemaakte monchoutaart.![]()
Snap ik heel goed, vind soms de reacties of opmerkingen van mensen ook gewoon een beetje onhandig. Ondanks dat ze het vast heel goed bedoelen. Kunnen dan even van die awkward momentjes zijn. Zouden ze dat zelf achteraf dan ook doorhebben?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:19 schreef Dottey het volgende:
Vandaag een vriendinnetje die vertelde dat ze zwanger is van de tweede..
Hoe gaat het bij jou? Kunnen we al bolletjes vergelijken?
Euh nee..
Maar jullie zijn toch al een tijd aan het proberen?
Euh ja...
Ik vind het lastig oprecht blij te reageren in mijn directe omgeving als iemans anders een tweede streepje heeft geplast.ook al ben ik echt wel blij voor ze.
Dus er dient geklust te worden! Waar is teunisbloemolie eigenlijk voor? Iets van verkorten van je cyclus?quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:11 schreef Chanty het volgende:
Ik snap er geen klap meer van. Streepje werd de afgelopen week netjes lichter tot bijna verdwenen zelfs gisteren. En net was ie ineens knalpositiefDusss.... dat komt weer overeen met mijn eerdere cyclus, eisprong op dag 30. Tot zover de werking van de teunisbloemolie
En de nod mag dus naar 5 oktober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |