abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:04:43 #226
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131610379
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 september 2013 08:04 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is makkelijk roepen :{ dat is natuurlijk voor iedereen verschillend hoeveel impact het maakt.
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat de lichamelijke impact in de regel minder groot is. Je hoeft niet compleet te ontzwangeren dus zeer waarschijnlijk is de cyclus vrij snel weer op orde. Hoe je het emotioneel oppakt is voor iedereen anders. Was zelf eindelijk zwanger na 1,5 jaar proberen en ziekenhuis en dan is het ook pijnlijk dat het mis gaat, ook al is het in zo'n vroeg stadium.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131610985
Zo, wat hebben jullie weer veel gepost zeg. Ik moet voortaan toch maar even dagelijks komen kijken.

Enferma wat goed! *O* En wat lekker snel ook, gefeliciteerd! *O* *O*

Ondanks dat ik er deze maand niet zo mee bezig ben geweest, vind ik het nu richting de NOD nog steeds wel spannend. Als het goed is, is het vandaag dag 29 ofzo, hoeveel dagen na de ovulatie weet ik niet, want dat heb ik dus niet bijgehouden. Vorige cyclus duurde 35 dagen en had ik volgens mij rond dag 32 al spotting, maar die maand ervoor nog eerder. Nu heb ik nog niets. 30e NOD had ik gezegd, maar dat is ook maar een gok. Eigenlijk wil ik morgen alvast testen, want we gaan naar mijn moeder en het zou wel leuk zijn als ik nog wat leuk nieuws had. Zo niet, dan niet.

Ik vind mijn cyclussen toch wel erg stom hoor, het begon met 26 dagen, toen 28, 33, 33, 35. ik hoop niet dat deze trend zich doorzet. Duurt al lang genoeg. :P
pi_131610996
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat de lichamelijke impact in de regel minder groot is. Je hoeft niet compleet te ontzwangeren dus zeer waarschijnlijk is de cyclus vrij snel weer op orde. Hoe je het emotioneel oppakt is voor iedereen anders. Was zelf eindelijk zwanger na 1,5 jaar proberen en ziekenhuis en dan is het ook pijnlijk dat het mis gaat, ook al is het in zo'n vroeg stadium.
Ik snap je.
Dik gedrukt stuk: dat was vorige keer wel het geval bij mij, dat ik meteen erna weer regelmatig was.

Oh t wachtbankje is zo rot, ik kan daar echt niet tegen. Ben ik veel te ongeduldig voor! :X
pi_131611062
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

En zelfs los van de fysieke impact. Ik geloof meteen dat de emotionele impact per persoon heel verschillend kan zijn, maar ik geloof óók dat het voor iedereen emotioneel zwaarder wordt naarmate je langer zwanger bent.

De impact lijkt me dus wel degelijk minder groot. Wat niet hetzelfde is als zeggen dat het emotioneel niet zwaar is als het vroeg mis gaat.

Bedoel dus te zeggen dat ik jouw eerdere post helemaal begrijp, zowel op fysiek áls emotioneel niveau.

Sorry, ik lurk nog steeds geregeld mee hier. Zeker nu er weer allemaal nieuwe bekenden bij zijn gekomen.

Succes allemaal!
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:43:40 #230
409579 LuDann
All the way
pi_131613854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef DagenNachtdromer het volgende:

soesa en ludann jullie zitten net een paar daagjes voor mij. wat spannend!
Overheen gelezen, sorry.

Inderdaad spannend! Ik weet nog niet of ik er voor de lol een test tegenaan zal gooien of gewoon zal afwachten. Ik hoop wel dat ik een hele korte cyclus blijk te hebben. 28 tot 30 dagen ofzo, lijkt me perfect.

Ik duim voor twee streepjes voor jou!
pi_131614121
Ik hoop voor iedereen een kudde zebra's!
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:00:23 #232
409579 LuDann
All the way
pi_131614269
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik hoop voor iedereen een kudde zebra's!
_O-
pi_131619999
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:43 schreef LuDann het volgende:
Ik hoop wel dat ik een hele korte cyclus blijk te hebben. 28 tot 30 dagen ofzo, lijkt me perfect.
Ik zat te denken, een cyclus van 28 is toch heel normaal en niet een korte?
ik hoop ook op eentje van 28 dagen.
  vrijdag 27 september 2013 @ 16:30:42 #234
409579 LuDann
All the way
pi_131621499
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Ik zat te denken, een cyclus van 28 is toch heel normaal en niet een korte?
ik hoop ook op eentje van 28 dagen.
Ja, je hebt gelijk. Denk dat ik teveel over langere cyclussen heb gelezen en er ook teveel heb gehad toen ik nog PCOS had.
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:08:41 #235
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131623701
Risu thanks! En spannend.. :o

Kwis ook spannend voor jou! :*

DAN :D _O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131624456
Even meeduimen voor de dames hier *O*
pi_131631106
Oeps, ik vergis me even 2 dagen. Vandaag is al dag 31. Nou, dan kan ik dus wel even testen morgen. O-)
Zul je net zien dat ik vannacht ongesteld word..
pi_131631387
Spannend Risu!

Ik heb mn kop in het zand gestoken... Ik heb allerlei vage klachten..

Misselijk ( oke, ik heb ook n geirriteerd maagvlies)
Zere tetten met jeuk!
Zere benen
Gevoelig tandvlees
Saharadroogte
Een zwaan kleef aan kat..

En vd week had ik n erg nare lichaamsgeur maar nu is dat weer weg..

*kop in grond*
S. 2014
J. 2016
pi_131631435
Wat spannend risu!
Ik zat dus ook te twijfelen of ik morgen wel of niet over een stokje zou gaan plassen, maar het is hier zo druk met koters..
Twee nichtjes en een neefje te logeren... en die willen alle drie kijken hoe ik plas... straks willen ze ook over een stokje plassen :)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131631484
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend Risu!

Ik heb mn kop in het zand gestoken... Ik heb allerlei vage klachten..

Misselijk ( oke, ik heb ook n geirriteerd maagvlies)
Zere tetten met jeuk!
Zere benen
Gevoelig tandvlees
Saharadroogte
Een zwaan kleef aan kat..

En vd week had ik n erg nare lichaamsgeur maar nu is dat weer weg..

*kop in grond*
wanneer mag en kan jij testen voor je streepje?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131631536
mn nod is pas over n week.... :')
S. 2014
J. 2016
pi_131632497
Ook hier op het wachtbankje. Dag 31, ik ga uit van 35 dagen, dus op zijn vroegst donderdag testen, als het dan nog nodig is.

Risu ook dag 31 zag ik! Spannend hoor!

GM, heb je nog geduld of ga je gauw testen?
pi_131633592
ik ga sowieso niet voor donderdag testen...
we zien t wel
S. 2014
J. 2016
pi_131636718
Bij mij voelt mijn onderbuik verkrampt... geen best teken :(
pi_131637354
Ai, lastig met die vage klachten steeds.
Ik drink regelmatig chocomel, maar gister proefde die opeens verschrikkelijk.. en vanavond geeft mijn vriend opeens aan dat ik heel anders dan anders ruik na een toiletbezoek (nee geen slechte hygiëne, hij ruikt gewoon goed :') ).
Ik vind het nog steeds onmogelijk om nu al te gaan denken dat ik zwanger kan zijn en symptomen kan hebben nadat het spiraaltje er net uit is gegaan, dus ik negeer het voorlopig. Even afwachten tot de ongesteldheid op gang komt (of niet.. :D )
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_131638916
Hier 2 dagen voor NOD. Zere borsten en een warm gevoel in mn buik. Ik heb er een goed gevoel over! Eind van de middag een test halen voor morgen of overmorgen!
pi_131639248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 06:22 schreef Kwisted het volgende:
Hier 2 dagen voor NOD. Zere borsten en een warm gevoel in mn buik. Ik heb er een goed gevoel over! Eind van de middag een test halen voor morgen of overmorgen!
oeh, spannend!

/lurkt weer verder (om dezelfde reden als coco ;) )
pi_131639410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 06:22 schreef Kwisted het volgende:
Klinkt goed ^O^
pi_131639467
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 01:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ai, lastig met die vage klachten steeds.
Ik drink regelmatig chocomel, maar gister proefde die opeens verschrikkelijk.. en vanavond geeft mijn vriend opeens aan dat ik heel anders dan anders ruik na een toiletbezoek (nee geen slechte hygiëne, hij ruikt gewoon goed :') ).
Ik vind het nog steeds onmogelijk om nu al te gaan denken dat ik zwanger kan zijn en symptomen kan hebben nadat het spiraaltje er net uit is gegaan, dus ik negeer het voorlopig. Even afwachten tot de ongesteldheid op gang komt (of niet.. :D )
het spiraaltje zelf kan ook een hoop dingen.veranderen ;) ...

verder wacht ik op strepen dames :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_131639491
Mag mijn NOD op 17 oktober?

Ik neem mezelf heilig voor om pas te gaan testen als ik ooit overtijd ben. Niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar ik kan echt niets met dat zoeken naar vage klachten en dan denken dat je wel zwanger zal zijn omdat je linkerteen zeer doet. :@.

Ja, ik chargeer en ja, you may use this against me. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')