Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat de lichamelijke impact in de regel minder groot is. Je hoeft niet compleet te ontzwangeren dus zeer waarschijnlijk is de cyclus vrij snel weer op orde. Hoe je het emotioneel oppakt is voor iedereen anders. Was zelf eindelijk zwanger na 1,5 jaar proberen en ziekenhuis en dan is het ook pijnlijk dat het mis gaat, ook al is het in zo'n vroeg stadium.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is makkelijk roependat is natuurlijk voor iedereen verschillend hoeveel impact het maakt.
Ik snap je.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat de lichamelijke impact in de regel minder groot is. Je hoeft niet compleet te ontzwangeren dus zeer waarschijnlijk is de cyclus vrij snel weer op orde. Hoe je het emotioneel oppakt is voor iedereen anders. Was zelf eindelijk zwanger na 1,5 jaar proberen en ziekenhuis en dan is het ook pijnlijk dat het mis gaat, ook al is het in zo'n vroeg stadium.
En zelfs los van de fysieke impact. Ik geloof meteen dat de emotionele impact per persoon heel verschillend kan zijn, maar ik geloof óók dat het voor iedereen emotioneel zwaarder wordt naarmate je langer zwanger bent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat de lichamelijke impact in de regel minder groot is. Je hoeft niet compleet te ontzwangeren dus zeer waarschijnlijk is de cyclus vrij snel weer op orde. Hoe je het emotioneel oppakt is voor iedereen anders. Was zelf eindelijk zwanger na 1,5 jaar proberen en ziekenhuis en dan is het ook pijnlijk dat het mis gaat, ook al is het in zo'n vroeg stadium.
Overheen gelezen, sorry.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef DagenNachtdromer het volgende:
soesa en ludann jullie zitten net een paar daagjes voor mij. wat spannend!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik hoop voor iedereen een kudde zebra's!
Ik zat te denken, een cyclus van 28 is toch heel normaal en niet een korte?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:43 schreef LuDann het volgende:
Ik hoop wel dat ik een hele korte cyclus blijk te hebben. 28 tot 30 dagen ofzo, lijkt me perfect.
Ja, je hebt gelijk. Denk dat ik teveel over langere cyclussen heb gelezen en er ook teveel heb gehad toen ik nog PCOS had.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik zat te denken, een cyclus van 28 is toch heel normaal en niet een korte?
ik hoop ook op eentje van 28 dagen.
wanneer mag en kan jij testen voor je streepje?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend Risu!
Ik heb mn kop in het zand gestoken... Ik heb allerlei vage klachten..
Misselijk ( oke, ik heb ook n geirriteerd maagvlies)
Zere tetten met jeuk!
Zere benen
Gevoelig tandvlees
Saharadroogte
Een zwaan kleef aan kat..
En vd week had ik n erg nare lichaamsgeur maar nu is dat weer weg..
*kop in grond*
oeh, spannend!quote:Op zaterdag 28 september 2013 06:22 schreef Kwisted het volgende:
Hier 2 dagen voor NOD. Zere borsten en een warm gevoel in mn buik. Ik heb er een goed gevoel over! Eind van de middag een test halen voor morgen of overmorgen!
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 06:22 schreef Kwisted het volgende:
Hier 2 dagen voor NOD. Zere borsten en een warm gevoel in mn buik. Ik heb er een goed gevoel over! Eind van de middag een test halen voor morgen of overmorgen!
het spiraaltje zelf kan ook een hoop dingen.veranderenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ai, lastig met die vage klachten steeds.
Ik drink regelmatig chocomel, maar gister proefde die opeens verschrikkelijk.. en vanavond geeft mijn vriend opeens aan dat ik heel anders dan anders ruik na een toiletbezoek (nee geen slechte hygiëne, hij ruikt gewoon goed).
Ik vind het nog steeds onmogelijk om nu al te gaan denken dat ik zwanger kan zijn en symptomen kan hebben nadat het spiraaltje er net uit is gegaan, dus ik negeer het voorlopig. Even afwachten tot de ongesteldheid op gang komt (of niet..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |