Gelukkig en wat lief van je man.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dan kan het toch nog kloppen, gelukkig maar. Ben in ieder geval niet gemeen geweest tegen mijn man, heerlijk tegen zijn schouder aan mogen snotteren. Stomme hormonen!
Is het geen optie om FertelityFriend bij te gaan houden? Daarin kun je verschillende zaken in je lichaam volgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef blob87 het volgende:
Omdat ik niet zeker weet wanneer m'n eisprong is (net van de pil af, dus houd ik rekening met 4 dagen speling), hebben vriend en ik soort van afgesproken dat we om de dag sexen. Maar ja, soms is daar echt weinig tijd voor of we moeten t echt plannen (bv. morgen tussen werk en volgende afspraak door hebben we 1,5 uur de tijd waarin we ook nog moeten koken en eten).
Hoe doen jullie dat? Dan gewoon zaterdagochtend? Ben ik te spastisch over exact om de dag?
Hier geen duidelijk aanwijsbare ovulatiepijn, "gewoon" +- 1,5 wk gerommel.
wij rekenen nog niet echt, dus gewoon als we zin en tijd hebben. deze maand* was dat toevallig 4 dagen voor, 2 dagen voor en dag van eisprongquote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef blob87 het volgende:
Omdat ik niet zeker weet wanneer m'n eisprong is (net van de pil af, dus houd ik rekening met 4 dagen speling), hebben vriend en ik soort van afgesproken dat we om de dag sexen. Maar ja, soms is daar echt weinig tijd voor of we moeten t echt plannen (bv. morgen tussen werk en volgende afspraak door hebben we 1,5 uur de tijd waarin we ook nog moeten koken en eten).
Hoe doen jullie dat? Dan gewoon zaterdagochtend? Ben ik te spastisch over exact om de dag?
Hier geen duidelijk aanwijsbare ovulatiepijn, "gewoon" +- 1,5 wk gerommel.
Die reactie zou ik ook krijgenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:10 schreef blob87 het volgende:
Tja, ik wil pas vanaf februari ofzo gaan temperaturen. Anders ben ik er echt alleen maar mee bezig. Niet dat dit helpt maar jaZie t (nog) niet zitten om elke dag in bed naast m'n vriend te temperaturen. Dan heeft tie bewijs dat ik definitief doorgeslagen ben
Geniaal sq!quote:Op donderdag 26 september 2013 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Das toch geen gedonder. Het is een thermometer, geen rubberen vuist
Ook dat hoeft nietquote:Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Geniaal sq!
Dat is waar maar dat zou voor mij een hele grote drempel over moeten. Ik probeer ook heel erg te struisvogelen dat er na een eventuele bevalling ook iets ingestoken gaat worden om te controleren voor scheuren enzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag is mijn NOD!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
De mijne is ook zo... (kleine greep)quote:Op donderdag 26 september 2013 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn NOD is volgende week pas, maar mn man vraagt onderhand iedere dag of ik al wat voel..![]()
Vannacht erg bizar gedroomd dus ik vertel dat vanmorgen: " misschien omdat je zwanger bent"
Ik ben zelf gelukkig nog wel zen op dat gebied...
oh!!! ik hoop het ook zo voor je!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:44 schreef Kwisted het volgende:
Aah ik denk allemaal dat ik vanalles voel en ik heb mezelf al 100x zwanger gedacht. De 30e is mijn NOD.
Ik hoop t zo!
Haha herkenbaar! Al ruik ik nu belachelijk veel omdat ik niet meer rook!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
De mijne is ook zo... (kleine greep)
*Wat eten we vandaag? ik: pasta! Daar heb ik trek in! hij: vast omdat je zwanger bent!![]()
*Ik ben echt hondsmoe! hij: ja!? misschien dat het zover is?
* Gadverdamme je voeten stinken! hij: vieze luchtjes ruiken is toch iets van de zwangerschap?
En dat zo al sinds ik mijn spiraalhad laten verwijderen![]()
Alsof ik mijzelf niet gek genoeg kan maken doet hij er lekker schepjes bovenop
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Mijn vriend vroeg gister voorzichtig voordat we naar bed gingen of ik nu ook zo iemand zou worden die na de seks met de kont in de lucht gaat liggen
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Mijn vriend vroeg gister voorzichtig voordat we naar bed gingen of ik nu ook zo iemand zou worden die na de seks met de kont in de lucht gaat liggen
Dat is makkelijk roepenquote:Op vrijdag 27 september 2013 07:54 schreef Chanty het volgende:
alleen is de impact minder groot dan wanneer het in een later stadium gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |