abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131592045
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dan kan het toch nog kloppen, gelukkig maar. Ben in ieder geval niet gemeen geweest tegen mijn man, heerlijk tegen zijn schouder aan mogen snotteren. Stomme hormonen!
Gelukkig en wat lief van je man. O+ O+
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef blob87 het volgende:
Omdat ik niet zeker weet wanneer m'n eisprong is (net van de pil af, dus houd ik rekening met 4 dagen speling), hebben vriend en ik soort van afgesproken dat we om de dag sexen. Maar ja, soms is daar echt weinig tijd voor of we moeten t echt plannen (bv. morgen tussen werk en volgende afspraak door hebben we 1,5 uur de tijd waarin we ook nog moeten koken en eten).
Hoe doen jullie dat? Dan gewoon zaterdagochtend? Ben ik te spastisch over exact om de dag? :+

Hier geen duidelijk aanwijsbare ovulatiepijn, "gewoon" +- 1,5 wk gerommel.
Is het geen optie om FertelityFriend bij te gaan houden? Daarin kun je verschillende zaken in je lichaam volgen.
pi_131592066
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef blob87 het volgende:
Omdat ik niet zeker weet wanneer m'n eisprong is (net van de pil af, dus houd ik rekening met 4 dagen speling), hebben vriend en ik soort van afgesproken dat we om de dag sexen. Maar ja, soms is daar echt weinig tijd voor of we moeten t echt plannen (bv. morgen tussen werk en volgende afspraak door hebben we 1,5 uur de tijd waarin we ook nog moeten koken en eten).
Hoe doen jullie dat? Dan gewoon zaterdagochtend? Ben ik te spastisch over exact om de dag? :+

Hier geen duidelijk aanwijsbare ovulatiepijn, "gewoon" +- 1,5 wk gerommel.
wij rekenen nog niet echt, dus gewoon als we zin en tijd hebben. deze maand* was dat toevallig 4 dagen voor, 2 dagen voor en dag van eisprong :o (als mn voorspelling klopt)... we zullen zien, volgende week... ik gok van niet. ik ben ws. ivm overgewicht minder vruchtbaar en t is pas ronde 1... (ik ben wel bezig met gezonder worden hoor, maar we nemen de gok dus dat t niet zo snel zal gaan...)

*als in: sinds ik het bijhoud op FF, niet dat we deze maand drie keer seks hebben gehad in 1 week en verder niet :P
Kwak
pi_131592439
Tja, ik wil pas vanaf februari ofzo gaan temperaturen. Anders ben ik er echt alleen maar mee bezig. Niet dat dit helpt maar ja :) Zie t (nog) niet zitten om elke dag in bed naast m'n vriend te temperaturen. Dan heeft tie bewijs dat ik definitief doorgeslagen ben :+
pi_131592495
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:10 schreef blob87 het volgende:
Tja, ik wil pas vanaf februari ofzo gaan temperaturen. Anders ben ik er echt alleen maar mee bezig. Niet dat dit helpt maar ja :) Zie t (nog) niet zitten om elke dag in bed naast m'n vriend te temperaturen. Dan heeft tie bewijs dat ik definitief doorgeslagen ben :+
Die reactie zou ik ook krijgen ;)
Inclusief een hele meewarige blik....
pi_131592942
Hier het zelfde! Plus oortermometers zijn niet goed en ik weiger de andere... ehm kant!
  donderdag 26 september 2013 @ 18:36:33 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_131593051
Hoezo weiger je dat? :D
Ik plas gewoon over ovulatietestjes trouwens :9
disclaimer
pi_131593113
Geen gedonder bij mijn backdoor!
Testjes zou voor mij ook een betere optie zijn.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:41:46 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_131593161
Das toch geen gedonder. Het is een thermometer, geen rubberen vuist :D
disclaimer
pi_131593183
_O- (maar je hebt wel gelijk ;))
pi_131593187
Ik ga voor de om de dag sex theorie plus klaarkomen :D

Tenminste, dat was de afgelopen keer wel het bingomoment.
Plus dat ik mn eisprong goed voelen kan.

Ben benieuwd hoe dat nu verlopen gaat!
pi_131593349
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Das toch geen gedonder. Het is een thermometer, geen rubberen vuist :D
Geniaal sq!

Dat is waar maar dat zou voor mij een hele grote drempel over moeten. Ik probeer ook heel erg te struisvogelen dat er na een eventuele bevalling ook iets ingestoken gaat worden om te controleren voor scheuren enzo!
  donderdag 26 september 2013 @ 19:17:54 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_131594251
Nee als het echt een psychisch issue is zijn testjes wellicht handiger :D
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 19:21:26 #213
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131594379
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Geniaal sq!

Dat is waar maar dat zou voor mij een hele grote drempel over moeten. Ik probeer ook heel erg te struisvogelen dat er na een eventuele bevalling ook iets ingestoken gaat worden om te controleren voor scheuren enzo!
Ook dat hoeft niet ;)

Ik vind testjes ook prettiger maar met temperatuurstaatjes van 2 maanden mag ik meteen naar de gyn. Ik doe het nu gewoon beide :+
pi_131595025
Als het zo ver zou komen zou ik waarschijnlijk steeds mijn drempel verleggen maar nu zou ik het echt niet doen!
pi_131597202
pijnlijke tetten hier :o

zou het dan.......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag is mijn NOD!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131597754
Mijn NOD is volgende week pas, maar mn man vraagt onderhand iedere dag of ik al wat voel.. :')
Vannacht erg bizar gedroomd dus ik vertel dat vanmorgen: " misschien omdat je zwanger bent"
Ik ben zelf gelukkig nog wel zen op dat gebied...
S. 2014
J. 2016
pi_131598379
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn NOD is volgende week pas, maar mn man vraagt onderhand iedere dag of ik al wat voel.. :')
Vannacht erg bizar gedroomd dus ik vertel dat vanmorgen: " misschien omdat je zwanger bent"
Ik ben zelf gelukkig nog wel zen op dat gebied...
De mijne is ook zo... (kleine greep)
*Wat eten we vandaag? ik: pasta! Daar heb ik trek in! hij: vast omdat je zwanger bent! O+
*Ik ben echt hondsmoe! hij: ja!? misschien dat het zover is?
* Gadverdamme je voeten stinken! hij: vieze luchtjes ruiken is toch iets van de zwangerschap?

En dat zo al sinds ik mijn spiraalhad laten verwijderen :')

Alsof ik mijzelf niet gek genoeg kan maken doet hij er lekker schepjes bovenop }:|
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131600181
Aah ik denk allemaal dat ik vanalles voel en ik heb mezelf al 100x zwanger gedacht. De 30e is mijn NOD.

Ik hoop t zo!
pi_131600563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:44 schreef Kwisted het volgende:
Aah ik denk allemaal dat ik vanalles voel en ik heb mezelf al 100x zwanger gedacht. De 30e is mijn NOD.

Ik hoop t zo!
oh!!! ik hoop het ook zo voor je!
pi_131600577
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:06 schreef Dottey het volgende:

[..]

De mijne is ook zo... (kleine greep)
*Wat eten we vandaag? ik: pasta! Daar heb ik trek in! hij: vast omdat je zwanger bent! O+
*Ik ben echt hondsmoe! hij: ja!? misschien dat het zover is?
* Gadverdamme je voeten stinken! hij: vieze luchtjes ruiken is toch iets van de zwangerschap?

En dat zo al sinds ik mijn spiraalhad laten verwijderen :')

Alsof ik mijzelf niet gek genoeg kan maken doet hij er lekker schepjes bovenop }:|

Haha herkenbaar! Al ruik ik nu belachelijk veel omdat ik niet meer rook!

Ach ja, gelukkig is ie er zelf ook klaar voor
S. 2014
J. 2016
pi_131602593
Mijn vriend vroeg gister voorzichtig voordat we naar bed gingen of ik nu ook zo iemand zou worden die na de seks met de kont in de lucht gaat liggen :')
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_131602829
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Mijn vriend vroeg gister voorzichtig voordat we naar bed gingen of ik nu ook zo iemand zou worden die na de seks met de kont in de lucht gaat liggen :')
:D

je bekken te ver kantelen schijnt ook niet best zei mijn mams vanochtend (al weet ik het hoeveel jaar in de kraamzorg)
pi_131609488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
_O-

Grappig om te lezen over de mannen die hun vrouw al zwanger denken Hier juist omgekeerd. Mijn (8> probeert altijd te relativeren. Wat ook wel fijn is moet ik zeggen :)

Ik heb kwaaltjes. Zere borsten, moe. 2 dagen geleden wat rose bij het afvegen, maar heeft niet doorgezet.
Door de 'miskraam' ik weet nooit of ik het zo moet noemen, het was zo snel. Vroeger toen ze niet van die vroege testen hadden, hadden de vrouwen niet eens geweten dat ze zwanger waren.. de vorige maand weet ik niet precies hoe mijn cyclus zal verlopen. Maar als het gewoon 30 dagen is zoals ik gewend ben, is het dus nog 3 dagen tot mijn NOD
  vrijdag 27 september 2013 @ 07:54:41 #224
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131609568
Het is gewoon een hele vroege miskraam (zo noem ik die van mij iig) alleen is de impact minder groot dan wanneer het in een later stadium gebeurt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131609640
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 07:54 schreef Chanty het volgende:
alleen is de impact minder groot dan wanneer het in een later stadium gebeurt.
Dat is makkelijk roepen :{ dat is natuurlijk voor iedereen verschillend hoeveel impact het maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')