abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131639518
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag mijn NOD op 17 oktober?

Ik neem mezelf heilig voor om pas te gaan testen als ik ooit overtijd ben. Niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar ik kan echt niets met dat zoeken naar vage klachten en dan denken dat je wel zwanger zal zijn omdat je linkerteen zeer doet. :@.

Ja, ik chargeer en ja, you may use this against me. :+.
Sort of +1
pi_131639761
Negatief, volgende ronde maar weer. :{
  zaterdag 28 september 2013 @ 09:48:42 #253
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131639784
quote:

Ik neem mezelf heilig voor om pas te gaan testen als ik ooit overtijd ben. Niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar ik kan echt niets met dat zoeken naar vage klachten en dan denken dat je wel zwanger zal zijn omdat je linkerteen zeer doet. :@.

+1. Not pregnant until proven otherwise :+

Ah, balen Risu :(
pi_131639792
quote:

we wachten af :P ik zou dat namelijk ook niet doen, zei ik stellig toen ik begon
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 28 september 2013 @ 09:50:32 #255
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131639802
LMN :o Spannend...! Dat vond mijn man de vorige keer ook hoor, dat ik anders rook.. Haha! Spannend!

Kwisss :o :o Ik duim echt zo hard he!

DAD haha snap ik hoor meis. :* Linkerteen deed idd zeer bij mij ja toen ik zwanger was :+ _O-
Maar het is ook zo raar. Ik was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden want heel veel symptomen wezen erop. En toen werd ik het niet :') Vond dat zó raar!

Risu jammer.. :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 28 september 2013 @ 10:04:17 #256
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131639971
Ah het wordt weer spannend voor een paar meiden hier! LMN en Kwisted ik duim!!

DAD een prima voornemen! Ik neem het mezelf ook elke maand voor, maar mijn zelfbeheersing is non-existent :') .

Shit Risu :(.

Hier niet veel te melden, dacht ik zeg ook weer eens hoi hier ;). Ongesteldheid bijna afgelopen gelukkig. Dus we kunnen bijna weer aan t klussen batsen!!
  zaterdag 28 september 2013 @ 10:14:40 #257
250838 Fee-nix
pi_131640091
O en ff iets wat ik wel heel irritant vind (en vraag me af of het herkenbaar is): telkens als ik ongesteld ben, ga ik twijfelen of ik nou echt wel een derde kindje aan kan. Ik ben dan natuurlijk ook chagrijnig/prikkelbaar en sneller vermoeid. Dus ik denk dat het aan m'n hormonen op dat moment ligt en dat het gewoon niet de ideale tijd is om er over na te gaan denken. En elke keer als ik dan niet meer ongesteld ben, dan lijkt het alsof de lucht weer opklaart en dan kijk ik juist weer erg uit naar die derde baby O+ . (Zoals nu dus :P). Daarbij merk ik ook wel dat het ook nog wat samenhangt met hoe lief of vervelend mijn kids zijn geweest op een dag :') .
Maar hebben jullie ook nog weleens twijfels?
pi_131640938
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

het spiraaltje zelf kan ook een hoop dingen.veranderen ;) ...

verder wacht ik op strepen dames :Y)
Dat was mijn gedachte ook gelijk inderdaad, ik reken er ook niet op dat het nu meteen raak is, maar toch blijft er zo'n heel klein stemmetje in mijn hoofd rondspoken ongewild :P
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_131641782
@GM87: Spannend!

@Risu: teleurstellend zeg, wat vervelend!

@ Kwiss: Oh dat klinkt goehoed! Ik ben zo nieuwsgierig!

@LMN: ik had precies hetzelfde toen ik van mijn Mirena overstapte op de Nuvaring, dat alles zoeter rook. Maar, als het raak is veranderd alles ook natuurlijk. ;)

@DAD: Ik kan het niet helpen met testen, ik vind het al leuk om ovulatietesten te doen. _O-

Ik kan theoretisch gezien over 9 dagen testen (hebben wel 1 keer gebatst in wat nog als de vruchtbare periode gezien kan worden), maar voelde me meer zwanger dan in de periode tussen mijn menstruatie en ovulatie in dan nu. :') Ja, zere tepels, maar dat kan door van alles komen. En volgens mij telt 'zere tepels' niet als 'zere tetten' :+
pi_131642279
Ja, die wil ik ook weten! Vallen zere tepels onder zere tetten?!

Voor de rest ben ik het eigenlijk eens met DAD ;)
pi_131643281
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:14 schreef Fee-nix het volgende:
O en ff iets wat ik wel heel irritant vind (en vraag me af of het herkenbaar is): telkens als ik ongesteld ben, ga ik twijfelen of ik nou echt wel een derde kindje aan kan. Ik ben dan natuurlijk ook chagrijnig/prikkelbaar en sneller vermoeid. Dus ik denk dat het aan m'n hormonen op dat moment ligt en dat het gewoon niet de ideale tijd is om er over na te gaan denken. En elke keer als ik dan niet meer ongesteld ben, dan lijkt het alsof de lucht weer opklaart en dan kijk ik juist weer erg uit naar die derde baby O+ . (Zoals nu dus :P). Daarbij merk ik ook wel dat het ook nog wat samenhangt met hoe lief of vervelend mijn kids zijn geweest op een dag :') .
Ik herken het wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hormonen?? -O-
pi_131643289
Balen Risu -O-

Spannend dames, ik duim voor jullie!
pi_131645346
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 06:22 schreef Kwisted het volgende:
Hier 2 dagen voor NOD. Zere borsten en een warm gevoel in mn buik. Ik heb er een goed gevoel over! Eind van de middag een test halen voor morgen of overmorgen!
Dat klinkt goed!

* Dottey duimt mee
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131645385
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:46 schreef Risu het volgende:
Negatief, volgende ronde maar weer. :{
he, jammer!

ik heb nog steeds een verkrampt gevoel, dus ik denk dat testen hier niet eens meer nodig is. :( Ik wacht welliswaar gewoon tot mijn NOD heb ik besloten :P Die is maandag.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131645530
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:14 schreef Fee-nix het volgende:
ik heb nog geen kids en ik heb dat stemmetje soms al. Mijn neefje en nichtjes komen geregeld (nu alle drie de al kunnen logeren. Volle bak. Dus hondsmoe :') van die twee en een halve dag.. Dus ik kan mij wel voorstellen dat als je continue koters rond heb hobbelen dat je wel eens aan het twijfelen zal zijn.
pi_131646855
Balen Risu :(
pi_131647631
Jammer risu!
pi_131649593
De testen zijn binnen. Ik denk dat ik probeer te wachten tot maandag= nod!
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:00:49 #269
250838 Fee-nix
pi_131653155
Ah Zoë en Dottey toch fijn te lezen dat er wat herkenning is :). Ik denk maar gewoon: het blijft toch een onzekere tijd. Het besluit dat er ruimte is voor nog een kindje is al spannend. Maar wat daarna komt is minstens zo spannend: wanneer zul je zwanger worden, zal de zwangerschap goed verlopen, wat voor aanslag zal het (dit keer) op je lichaam zijn, zal alles goed zijn met de baby etc.etc. Maargoed, in het leven heb je geen zekerheden ;). Dus probeer ik altijd maar gewoon een beetje m'n gevoel te volgen. Maar bij zoiets wat zo'n enorme impact gaat hebben, merk ik dus wel dat ik af en toe nog flink de zenuwen krijg :P.

En Zoë ik hoop van harte dat het met je bekkenpijn mee zal vallen tijdens en na de komende zwangerschap :* .

Dottey, ik vind je dapper hoor, drie kids tegelijk laten logeren :D. Kan me voorstellen dat je daarna moe bent! Dan zal 1 baby nog wel meevallen ;). (Was jij nou degene van wie de zus laatst voorspelde dat je zwanger was van een tweeling? Ach, als je drie kids aan kunt, dan lukt twee ook :P ).

Kwisted spannend!!! Zou toch wel heel mooi zijn als het zo snel weer raak is. Heb je de zelfbeheersing om tot maandag te wachten? Wow!
pi_131653937
Ik ben net huilend van de pijn in m'n SI-gewricht naar bed getild door m'n vriend. Op dit soort momenten maak ik me wel echt zorgen over hoe ik een zwangerschap ga beleven.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_131659515
een week voor NOD ongi kramp en rugpijn... stupid!
S. 2014
J. 2016
  zondag 29 september 2013 @ 00:16:44 #272
409579 LuDann
All the way
pi_131662236
@Risu: al ongesteld geworden of tekenen van een naderende ongesteldheid? Ik heb ook wel eens op mijn NOD maar 1 streepje geplast, terwijl ik toch zwanger was.
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net huilend van de pijn in m'n SI-gewricht naar bed getild door m'n vriend. Op dit soort momenten maak ik me wel echt zorgen over hoe ik een zwangerschap ga beleven.
Jeetje, dat klinkt heftig! Hoe komt dat zo dan?

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ja, die wil ik ook weten! Vallen zere tepels onder zere tetten?!
Misschien komen we er nooit achter. :'( Zouden zere tetten meer als groeipijn uit de pubertijd voelen?

@Fee-nix, ik heb er geen ervaring mee, sorry. Ik denk dat als ik al twee kinderen zou hebben ik misschien ook wel zou twijfelen over een derde, afhankelijk van leeftijd enzo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Echte ongi kramp? -O- Hopen dat dat het niet blijkt te zijn.

@Kwisted: ik zou niet van die testen af kunnen blijven, haha. Knap hoor!
pi_131664149
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef Fee-nix het volgende:
Ah Zoë en Dottey toch fijn te lezen dat er wat herkenning is :). Ik denk maar gewoon: het blijft toch een onzekere tijd. Het besluit dat er ruimte is voor nog een kindje is al spannend. Maar wat daarna komt is minstens zo spannend: wanneer zul je zwanger worden, zal de zwangerschap goed verlopen, wat voor aanslag zal het (dit keer) op je lichaam zijn, zal alles goed zijn met de baby etc.etc. Maargoed, in het leven heb je geen zekerheden ;). Dus probeer ik altijd maar gewoon een beetje m'n gevoel te volgen. Maar bij zoiets wat zo'n enorme impact gaat hebben, merk ik dus wel dat ik af en toe nog flink de zenuwen krijg :P.

En Zoë ik hoop van harte dat het met je bekkenpijn mee zal vallen tijdens en na de komende zwangerschap :* .

Dottey, ik vind je dapper hoor, drie kids tegelijk laten logeren :D. Kan me voorstellen dat je daarna moe bent! Dan zal 1 baby nog wel meevallen ;). (Was jij nou degene van wie de zus laatst voorspelde dat je zwanger was van een tweeling? Ach, als je drie kids aan kunt, dan lukt twee ook :P ).

Kwisted spannend!!! Zou toch wel heel mooi zijn als het zo snel weer raak is. Heb je de zelfbeheersing om tot maandag te wachten? Wow!
hihi ja dat was ik met die zus :)

Nichtjes en Neefje zijn nog heel, twee van de drie blijven nog een nachtje.Want ouders hebben een ongeluk gehad in hun team op mudmasters.. die dan de zorg weer terug zouden nemen terwijl ze hier waren.. dus nu weten we ook gelijk dat we een huwelijksbbqfeest voor 25 man + 4 gillende sirene kinderen (want mini nichtje was er ook weer) aankunnen :P En dan ook gewoon doorgaan met potjestraining .. man oh man.. laat der maar een baby inzitten deze maand.. we zijn er klaar voor :7 :P

succes andere dames die morgen of overmorgen hun NOD hebben.. ik ben te moe om over een stokje te plassen, dus ik test maandag denk ik :+
pi_131664179
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh jakkes! Heb je iets extra geks gedaan?
pi_131664196
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hmm... stom idd! Hoop dat het niets is.. en gewoon alleen onverklaarbaar stom is!
pi_131665700
POSITIEF! :D
pi_131665722
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 07:28 schreef Kwisted het volgende:
POSITIEF! :D
Waaaah *O* *O* *O* Gefeliciteerd!
pi_131665727

1 dag voor NOD

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131665729
Shit ik heb net ergens voor je gejompeld maar blijkbaar niet hier :D
pi_131665731
:* voor de spoiler. Streepjes zijn mooi!!! O+
pi_131665732
Kan het niet meer vinden, tweede kans: *O*
SPOILER
pi_131665763
Gefeliciteerd Kwisted. Wat gaaf. En wat een mooie streepjes *O*
pi_131665781
Ik wilde nog zeggen gisteren, echt niet dat jij tot maandag gaat wachten. :D. Gefeliciteerd! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 29 september 2013 @ 08:22:05 #284
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131665797
Go Kwis! Superleuk, ik ga hard meeduimen voor een goed.verloop! *O*
pi_131665803
Wat goed Kwis, gefeliciteerd! *O*
pi_131665821
Jij hypervruchtbare, Kwisted! Nog een paar weekjes spanning maar met goede hoop met dit mooie duidelijke streepje! O+
pi_131665835
Hoeraaaaa Kwisted *O* op naar de knipper O+
pi_131665836
Kwisted, jij vruchtbare! *O* Gefeliciteerd!
  zondag 29 september 2013 @ 08:35:12 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131665844
Gefeliciteerd Kwis! *O* Ik ga duimen voor een prachtige knipper :*
pi_131665845
Van harte! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 29 september 2013 @ 08:47:05 #291
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131665886
Kwis :D. Wow! Nu op naar een knipper :). Van harte!
pi_131665888
Kwisted!! *O* O+
pi_131665895
*O* Gefeliciteerd meis!! Ik duim voor een plakker en over een aantal weken een mooi knipperend hartje
pi_131665900
Gefeliciteerd kwisted!!! *O*
Tralalalaaa
  zondag 29 september 2013 @ 08:52:08 #295
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131665909
Kwisted wow snel gefeliciteerd!
pi_131665991
Je gevoel klopte dus. Gefeliciteerd Kwisted! *O* *O* *O*
pi_131666029
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 07:42 schreef Kwisted het volgende:
[ afbeelding ]
1 dag voor NOD

SPOILER
:* gefeliciteerd!
Kwak
pi_131666035
Jaaa Kwisted *O* Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_131666060
YES Kwis, dat zijn mooie stripkes! *O* Broeden!
  zondag 29 september 2013 @ 09:20:25 #300
409579 LuDann
All the way
pi_131666085
Oh Kwisted, wat fijn! *O* *O* *O* *O* *O*

En je wist het gewoon al hé O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')