Sort of +1quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag mijn NOD op 17 oktober?
Ik neem mezelf heilig voor om pas te gaan testen als ik ooit overtijd ben. Niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar ik kan echt niets met dat zoeken naar vage klachten en dan denken dat je wel zwanger zal zijn omdat je linkerteen zeer doet..
Ja, ik chargeer en ja, you may use this against me..
+1. Not pregnant until proven otherwisequote:Op zaterdag 28 september 2013 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik neem mezelf heilig voor om pas te gaan testen als ik ooit overtijd ben. Niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar ik kan echt niets met dat zoeken naar vage klachten en dan denken dat je wel zwanger zal zijn omdat je linkerteen zeer doet..
we wachten afquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat was mijn gedachte ook gelijk inderdaad, ik reken er ook niet op dat het nu meteen raak is, maar toch blijft er zo'n heel klein stemmetje in mijn hoofd rondspoken ongewildquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
het spiraaltje zelf kan ook een hoop dingen.veranderen...
verder wacht ik op strepen dames
Ik herken het wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:14 schreef Fee-nix het volgende:
O en ff iets wat ik wel heel irritant vind (en vraag me af of het herkenbaar is): telkens als ik ongesteld ben, ga ik twijfelen of ik nou echt wel een derde kindje aan kan. Ik ben dan natuurlijk ook chagrijnig/prikkelbaar en sneller vermoeid. Dus ik denk dat het aan m'n hormonen op dat moment ligt en dat het gewoon niet de ideale tijd is om er over na te gaan denken. En elke keer als ik dan niet meer ongesteld ben, dan lijkt het alsof de lucht weer opklaart en dan kijk ik juist weer erg uit naar die derde baby. (Zoals nu dus
). Daarbij merk ik ook wel dat het ook nog wat samenhangt met hoe lief of vervelend mijn kids zijn geweest op een dag
.
Maar hebben jullie ook nog weleens twijfels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hormonen??![]()
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 28 september 2013 06:22 schreef Kwisted het volgende:
Hier 2 dagen voor NOD. Zere borsten en een warm gevoel in mn buik. Ik heb er een goed gevoel over! Eind van de middag een test halen voor morgen of overmorgen!
he, jammer!quote:
ik heb nog geen kids en ik heb dat stemmetje soms al. Mijn neefje en nichtjes komen geregeld (nu alle drie de al kunnen logeren. Volle bak. Dus hondsmoequote:Op zaterdag 28 september 2013 10:14 schreef Fee-nix het volgende:
O en ff iets wat ik wel heel irritant vind (en vraag me af of het herkenbaar is): telkens als ik ongesteld ben, ga ik twijfelen of ik nou echt wel een derde kindje aan kan. Ik ben dan natuurlijk ook chagrijnig/prikkelbaar en sneller vermoeid. Dus ik denk dat het aan m'n hormonen op dat moment ligt en dat het gewoon niet de ideale tijd is om er over na te gaan denken. En elke keer als ik dan niet meer ongesteld ben, dan lijkt het alsof de lucht weer opklaart en dan kijk ik juist weer erg uit naar die derde baby. (Zoals nu dus
). Daarbij merk ik ook wel dat het ook nog wat samenhangt met hoe lief of vervelend mijn kids zijn geweest op een dag
.
Maar hebben jullie ook nog weleens twijfels?
Jeetje, dat klinkt heftig! Hoe komt dat zo dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net huilend van de pijn in m'n SI-gewricht naar bed getild door m'n vriend. Op dit soort momenten maak ik me wel echt zorgen over hoe ik een zwangerschap ga beleven.
Misschien komen we er nooit achter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ja, die wil ik ook weten! Vallen zere tepels onder zere tetten?!
Echte ongi kramp?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
een week voor NOD ongi kramp en rugpijn... stupid!
hihi ja dat was ik met die zusquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef Fee-nix het volgende:
Ah Zoë en Dottey toch fijn te lezen dat er wat herkenning is. Ik denk maar gewoon: het blijft toch een onzekere tijd. Het besluit dat er ruimte is voor nog een kindje is al spannend. Maar wat daarna komt is minstens zo spannend: wanneer zul je zwanger worden, zal de zwangerschap goed verlopen, wat voor aanslag zal het (dit keer) op je lichaam zijn, zal alles goed zijn met de baby etc.etc. Maargoed, in het leven heb je geen zekerheden
. Dus probeer ik altijd maar gewoon een beetje m'n gevoel te volgen. Maar bij zoiets wat zo'n enorme impact gaat hebben, merk ik dus wel dat ik af en toe nog flink de zenuwen krijg
.
En Zoë ik hoop van harte dat het met je bekkenpijn mee zal vallen tijdens en na de komende zwangerschap.
Dottey, ik vind je dapper hoor, drie kids tegelijk laten logeren. Kan me voorstellen dat je daarna moe bent! Dan zal 1 baby nog wel meevallen
. (Was jij nou degene van wie de zus laatst voorspelde dat je zwanger was van een tweeling? Ach, als je drie kids aan kunt, dan lukt twee ook
).
Kwisted spannend!!! Zou toch wel heel mooi zijn als het zo snel weer raak is. Heb je de zelfbeheersing om tot maandag te wachten? Wow!
oh jakkes! Heb je iets extra geks gedaan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net huilend van de pijn in m'n SI-gewricht naar bed getild door m'n vriend. Op dit soort momenten maak ik me wel echt zorgen over hoe ik een zwangerschap ga beleven.
hmm... stom idd! Hoop dat het niets is.. en gewoon alleen onverklaarbaar stom is!quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
een week voor NOD ongi kramp en rugpijn... stupid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2013 07:42 schreef Kwisted het volgende:
[ afbeelding ]
1 dag voor NODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |