SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Enfermera het volgende:
gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook wel wat veel gedronken, was bijna waterMorgenochtend doe ik er nog 1.
Wtf.![]()
L0t: ja duh ging gelijk piesen toen hij de auto parkeerde whaha
Hij zei wel net; moet je het nou gelijk op internet zetten?!?![]()
Handig voor in de kraamweek hahaquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zit je met je thermometerGefeliciteerd!
Maar weten je vriendinnen ook dat deze test echt OMO wit blijft als er niets is? Het is misschien even turen, maar ik zie toch echt een streepje :-) Dus dat zegt genoeg!!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef Enfermera het volgende:
Thanks meiden!! Jezes. Te bizar. Mn vriendinnen zijn wat minder enthousiast en zien de streep niet![]()
Maar ik weet dat bij deze je echt geen streep ziet als ie er niet is..
Ik ben nog even flabbergasted hoor... Pff!
Ik zag m gelijk! Morgen weer een test dan is de streep vast duidelijkerquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef Enfermera het volgende:
Thanks meiden!! Jezes. Te bizar. Mn vriendinnen zijn wat minder enthousiast en zien de streep niet![]()
Maar ik weet dat bij deze je echt geen streep ziet als ie er niet is..
Ik ben nog even flabbergasted hoor... Pff!
Denk 't nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef Rana83 het volgende:
[..]
Maar weten je vriendinnen ook dat deze test echt OMO wit blijft als er niets is? Het is misschien even turen, maar ik zie toch echt een streepje :-) Dus dat zegt genoeg!!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |