SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Enfermera het volgende:
gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook wel wat veel gedronken, was bijna waterMorgenochtend doe ik er nog 1.
Wtf.![]()
L0t: ja duh ging gelijk piesen toen hij de auto parkeerde whaha
Hij zei wel net; moet je het nou gelijk op internet zetten?!?![]()
Handig voor in de kraamweek hahaquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zit je met je thermometerGefeliciteerd!
Maar weten je vriendinnen ook dat deze test echt OMO wit blijft als er niets is? Het is misschien even turen, maar ik zie toch echt een streepje :-) Dus dat zegt genoeg!!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef Enfermera het volgende:
Thanks meiden!! Jezes. Te bizar. Mn vriendinnen zijn wat minder enthousiast en zien de streep niet![]()
Maar ik weet dat bij deze je echt geen streep ziet als ie er niet is..
Ik ben nog even flabbergasted hoor... Pff!
Ik zag m gelijk! Morgen weer een test dan is de streep vast duidelijkerquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef Enfermera het volgende:
Thanks meiden!! Jezes. Te bizar. Mn vriendinnen zijn wat minder enthousiast en zien de streep niet![]()
Maar ik weet dat bij deze je echt geen streep ziet als ie er niet is..
Ik ben nog even flabbergasted hoor... Pff!
Denk 't nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef Rana83 het volgende:
[..]
Maar weten je vriendinnen ook dat deze test echt OMO wit blijft als er niets is? Het is misschien even turen, maar ik zie toch echt een streepje :-) Dus dat zegt genoeg!!!!
quote:
quote:
Whaha echt he. Ja bizar tochquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Fee-nix het volgende:
Enf ze zijn blind als ze die tweede streep niet zien![]()
. Waaaaaaaaah wat gaaf!! En snel!!
Super joh. Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Zie het nu pasquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zit je met je thermometerGefeliciteerd!
Ik temperatuur al vier dagen met die thermometer van Sensitest en het bevalt prima! Is wel een aanrader!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie het nu pas
Ja, ik wilde nog zeggen; wil iemand een thermometer met 2 decimalen achter de komma? Whaha.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie het nu pas
Ja, ik wilde nog zeggen; wil iemand een thermometer met 2 decimalen achter de komma? Whaha.
Whaha jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Rana83 het volgende:
[..]
Ik temperatuur al vier dagen met die thermometer van Sensitest en het bevalt prima! Is wel een aanrader!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Enfermera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook wel wat veel gedronken, was bijna waterMorgenochtend doe ik er nog 1.
Wtf.![]()
L0t: ja duh ging gelijk piesen toen hij de auto parkeerde whaha
Hij zei wel net; moet je het nou gelijk op internet zetten?!?jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kwak
Als je m nog niet in je poeperd hebt gehad wil ik hem wel! Srsly.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie het nu pas
wij moeten ook!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:24 schreef Mineola het volgende:
Enf!!!!!! Wat tof!!! Gefeliciteerd! Met dit tempo komt je voorraad Mixa wel op zeg
OMG, dat is gewoon de derde van mijn lichting die twee strepen heeft. Ik zou er bijna van gaan rammelen. Bijna hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |