+1quote:Op woensdag 25 september 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ja tuurlijk ga ik weer op jacht, moet alleen nog even een goede onherkenbare kloon aanmaken als het weer zo ver is![]()
Ik heb besloten dat ik voor een septemberkind ga
Ik las de vorige 2 topics even door omdat ik de dag zocht dat ik ongesteld werd en toen kwam ik jou posts tegen. O.a. Je droom, cravings, zere tieten en dat je volgens je man warm aanvoelt (toen ik zwanger was, was ik ook erg warm. Daarna weer koude handen en voeten)quote:Op woensdag 25 september 2013 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]Echt waar?
Hoezo dacht je dat dan, wat zei ik?
Haha ja.. Maar het is zoo anders dan mn eerste zwangerschap! Toen voelde ik me zo anders! Nu hadi k ook wel in mn hoofd dat het vast niet in 1x raak kon zijn, dat helpt natuurlijk ook niet, maar ik had zoveel symptomen van mn menstruatie die op gang kwam.. Echt heel raar.
Ohja idd... Whahaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik las de vorige 2 topics even door omdat ik de dag zocht dat ik ongesteld werd en toen kwam ik jou posts tegen. O.a. Je droom, cravings, zere tieten en dat je volgens je man warm aanvoelt (toen ik zwanger was, was ik ook erg warm. Daarna weer koude handen en voeten)
Lijkt me idd ook raar & toch is het gewoon zo!
Zeg wij moeten nog jaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:18 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
De eerste 2(?) cm vond ik aanvoelen als menstru kramp. De rest was 'wat'pijnlijker.
Wat pijnlijker?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:18 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesa
Hoop dat het vanzelf op gang komt
SQ
De eerste 2(?) cm vond ik aanvoelen als menstru kramp. De rest was 'wat'pijnlijker.
Hoop voor meer streepjes de komende tijd![]()
Ik duim voor jullie dames
hahaha, nee joh, met dank aan het update topicquote:Op woensdag 25 september 2013 09:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Asy!Jij leest ook overal mee he
Thanks!!
Zoë: hihi ja hevind het zo leuk!! Ja ik denk het ook.
Mijn moeder zal vooral druk zijn met M. en misschien dat mn vader het dan eerder ziet ofzo XD hehe.
Ohja das ook niet zo handig.. Vind je het niet erg om te wachten meis?
Ohjaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
hahaha, nee joh, met dank aan het update topic
Prima hoor!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ik gooi het op mn hormonen, goed?
En toch weer zwanger enfquote:Op woensdag 25 september 2013 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat pijnlijker?![]()
Ik zal even niks zeggen voor degenen die nog geen kinderen hebben
Ja of een draagmoederquote:Op woensdag 25 september 2013 18:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ja toe effe! Straks wil ik niet meer! Neem ik wel een hondje!
ja graag! SSSSSSSSSSSSSSSSSSht!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat pijnlijker?![]()
Ik zal even niks zeggen voor degenen die nog geen kinderen hebben
Ik geloof je, mijn moeder roept ook altijd dat zo nog tien kinderen zou willen barenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat Spirit zegt én het hoeft echt niet de hel op aarde te zijn. Ik vond bevallen echt meevallenniemand gelooft mij als ik dat zeg maar het is toch echt echt echt zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |