abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2013 @ 06:55:18 #101
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131699822
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 06:53 schreef Kwisted het volgende:

[..]

:Y

En dankjewel!
Ik had vanmorgen nog een test gedaan, en die was nog donkerder. Dat geeft me een goed gevoel, dat mijn hcg hoger wordt. Ik heb sowieso een goed gevoel dit keer, dit is vast een plakker :Y
Goed gevoel zegt álles. Take it from me :)

( *O* )
3!
pi_131699930
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef Chanty het volgende:
Heb je ook kennis gemaakt met die donor?

Mijn tantes hebben ook een dochter van nu 5 van een donor. Hele leuke meid. Lekker bij de hand ook: loopt op het terras in een gereformeerde gemeente gewoon naar mensen toe en zegt: ik heb twee mama's :D

Op zich wel fijn dat ik niet twee weken hoef te hopen. ga morgen maar starten met temperaturen.
We hebben geen kennis gemaakt met de donor. Het is een onbekende donor. We krijgen zijn gegevens ook niet. Dat kan ons eventuele kind over 17 jaar wel opzoeken en dan kan ze hem vinden, als het wil.
Overigens hebben wij heel weinig mensen verteld dat we bezig zijn, omdat we niet willen dat mensen straks allemaal gaan zeggen: "En, hoe gaat het?" Want je weet dat dat gaat gebeuren!

Ik vind dit topic toch wel heel spannend, met al die streepjes... In die laatste test van Peel zie ik wel een heeeeeeeeeeeeel licht streepje, maar ik ben niet overtuigd. Wel gefeliciteerd met je verjaardag!!
pi_131700114
Spannend Mrs. Peel! & gefeliciteerd!

Kwisted :* Duimen blijven draaien.
  maandag 30 september 2013 @ 08:33:57 #104
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131700388
Mrs.Peel van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! *O* En verder sluit ik me bij Kwisted aan, volgens mij is dat echt een streepje hoor :o . Spannend!

LMN, ik bedoelde gewoon 29 dagen nadat het spiraaltje is verwijderd ;). (Hoelang is dat nu geleden?) Zal misschien wel te vroeg zijn, maar zeker met die kwaaltjes van jou zou ik wel erg nieuwsgierig zijn! Maargoed, je moet natuurlijk vooral je eigen gevoel daarin volgen ;).
pi_131700920
Gefeliciteerd Mrs. Peel. Hier zijn het dé dagen van de maand... En ik heb keelpijn, snotter en voel me alles behalve fijn, stom lijf!
pi_131701001
Gefeliciteerd Mrs. Peel. In ieder geval met je verjaardag, en misschien ook wel met een tweede streepje.

Welkom MevrouwCactus. Dat het ook voor jullie maar snel raak mag zijn :)

ik word vandaag gewoon hartstikke ongesteld. Temperatuur was vanmorgen ook weer mega gezakt, en de spotting is gespot. :P
Maar misschien heeft mijn lijf het gewoon nu pas in de gaten hoe het moet allemaal. Ik ben ook weer gewoon 33 daagjes (als het vandaag echt komt, wat ik wel denk) Dus dan komt het aardig overeen met de vorige maanden en de spotting komt nu ook eens wat later op gang. Dat 5 dagen spotting voor het doorzette vond ik maar niks.
Goed, nu maar eens op zoek naar ovulatietestjes, want mijn geduld begint een beetje op te raken. :@
pi_131701473
Ik weet niet wat ik.er van moet maken peel... Morgen niewe test..

Gefeliciteerd met je verjaardag *O* *O*
S. 2014
J. 2016
  maandag 30 september 2013 @ 09:49:18 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131701550
Mrs peel gefeliciteerd met je verjaardag, en het lijkt idd een streep hoor... Dat zijn toch net zulke gevoelige als die van de kruidvat? Dan komt er toch echt geen streep als je niet zwanger bent..? :D
Ik duim hoor.. dat ie vandaag nog dikker is!! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 30 september 2013 @ 09:50:29 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131701571
Gefeliciteerd mrs peel :) ben benieuwd hoe het met dat streepje afloopt!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131701792
Van harte met je verjaardag, Mrs.Peel! Ik weet niet zo goed wat ik van die test moet maken, maar ik hoop op het beste voor je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_131703897
Ik kan er niet veel van maken... maar ik probeer overal een streepje op te zien waardoor ik bijna scheel zie en mijn ogen heuuuul niet meer vertrouw. Ik hoop dat je snel duidelijke strepen krijg!

Vanochtend op mijn stokje geplast, maar ik zag net dat het pas morgen mijn nod is... dus dat ik in elke hoek geen streepje kon onderscheiden of wel tien streepjes kon verzinnen helpt ook niet echt.
Iemand tips om pijnlijke borsten te verlichten?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131705553
dottey, een sportbh aan! dat heeft mij ook het hele weekend geholpen. niet dat ik me daardoor niet gek laat maken... tien dagen voor mijn nod!
maar dit wel raar. mijn borsten zijn normaal ongevoelig door een operatie, maar nu. mijn god zeg, af en toe voelt het alsof mijn tepels in brand staan!

Kwas nog helemaal vergeten te zeggen hallo mevrouw cactus, wat spannend al die dingen!

en gefeliciteerd met je verjaardag peel!
pi_131705712
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dottey, een sportbh aan! dat heeft mij ook het hele weekend geholpen. niet dat ik me daardoor niet gek laat maken... tien dagen voor mijn nod!
maar dit wel raar. mijn borsten zijn normaal ongevoelig door een operatie, maar nu. mijn god zeg, af en toe voelt het alsof mijn tepels in brand staan!

Kwas nog helemaal vergeten te zeggen hallo mevrouw cactus, wat spannend al die dingen!

en gefeliciteerd met je verjaardag peel!
bij mij zijn het mijn borsten zelf.
Ik heb zelfs het idee dat ze zwaarder zijn... en ik heb al een F cup van mijzelf :( daar heb ik heul geen trek in!
Mja zal wel PMS extra zijn ofzo.. nog nooit gehad.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 30 september 2013 @ 13:15:24 #114
409579 LuDann
All the way
pi_131706336
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 12:47 schreef Dottey het volgende:

[..]

bij mij zijn het mijn borsten zelf.
Ik heb zelfs het idee dat ze zwaarder zijn... en ik heb al een F cup van mijzelf :( daar heb ik heul geen trek in!
Mja zal wel PMS extra zijn ofzo.. nog nooit gehad.
Veelbelovend though ;)

Peel: Van harte en hopelijk kunnen we je morgen nogmaals feliciteren. Heb je de alcohol en leverpate laten staat op je verjaardag? :+

Mevr.Cactus: welkom en veel succes! Weet je toevallig wat het slagingspercentage is met IVF (neem aan dat jullie die gaan gebruiken, correct me if I'm wrong)? Ben benieuwd!

Chanty: :{ Hoe lang heeft je cyclus dan geduurd als het doorzet?
pi_131706384
Spannend Mrs Peel!!En gefeliciteerd met je verjaardag :)
pi_131707518
Oke kans dat ik mezelf onwijs belachelijk maak even een vraag:

Kunnen honden een zwangerschap aanvoelen? Ik wordt gestalkt door mn 2 honden, De hele dag al lopen ze achter mij aan, kroelen en op schoot klimmen, Ik was net een half uur weg, en volgens manlief heeft de ene al die tijd liggen piepen...
Ik heb wel 2 aanhankelijke honden en als ik ongesteld moet worden reageert de ene daar ook wel op, maar zo bizar als nu...

was dus even benieuwd :@
S. 2014
J. 2016
  maandag 30 september 2013 @ 14:28:50 #117
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131708256
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:

[..]

Chanty: :{ Hoe lang heeft je cyclus dan geduurd als het doorzet?
Eisprong op CD 31.
Eerste bloedverlies op CD 39.

Maar nog geen kramp. Vorige keren ging het ook zo, al lijkt de bloeding steeds vroeger te komen :{ De menstruatie barste dan echt heftig los met veel bloed en kramp precies 14 dagen na eisprong.

Dus ik verwacht dat zondag het feest echt begint. Ik tel pas die dag als dag 1. Dus dan heb ik een cyclus van 44 dagen weer. Mijn app had het trouwens al voorspeld dat vandaag de bloeding zou beginnen dus die heeft fijn door dat de luteale fase korter is.

Ik ben vandaag begonnen met temperaturen. Kijken of ik daarmee:
a. mijn ei kan ontdekken
b. kan ontdekken of mijn temperatuur ook zakt bij het eerste bloed of dat dat pas gebeurt wanneer de krampen en heftige bloedingen beginnen.

Indien de temp na een week al zakt, ben ik bang dat mijn luteale fase te kort is om uberhaupt te kunnen innestelen. Dan weet ik iig met welke info in terug kan naar het ziekenhuis volgend jaar.

@GM: geen idee maar als je googled op "honden aanvoelen zwangerschap" dan vind je vanalles :P Ik zou gewoon rustig afwachten, je kunt toch niks anders ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 30 september 2013 @ 14:31:03 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131708311
Ja de hond van M had dat destijds ook toen ik zwanger was en de hele zwangerschap zo gehouden :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131708644
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:

[..]
Mevr.Cactus: welkom en veel succes! Weet je toevallig wat het slagingspercentage is met IVF (neem aan dat jullie die gaan gebruiken, correct me if I'm wrong)? Ben benieuwd!
Ik heb niet echt een idee wat het slagingspercentage is. We gaan inderdaad gebruik maken van IVF. Ik zeg altijd dat het 50% kans is iedere keer, namelijk wel of niet. Maar volgens mij ligt het rond de 25% als ik me niet vergis. Volgens deze berekening: http://www.ivfpredict.com is het 42%. Weet je, daar maak ik me niet zo druk om. Het komt wanneer het komt en als het er na een paar pogingen nog niet is, dan ga ik me wel druk maken :)
  maandag 30 september 2013 @ 15:13:46 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131709364
MevrouwCactus, wie van jullie gaat er eigenlijk zwanger proberen te worden? ;).

Edit: ik lees het antwoord al in een van je eerdere reacties, jij dus ;). Spannend!
KuikenGuppy
pi_131709680
GM, ik denk dat ze wel iets aan kunnen voelen of ruiken maar of ze daar conclusies aan kunnen verbinden. Mijn moeder vertelde wel dat hun hond ineens niet meer sprong, ze bleek toen ook zwanger te zijn.

Mijn hond plakt sowieso altijd. :')

Mrs.Peel, spannend!
pi_131712402
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja de hond van M had dat destijds ook toen ik zwanger was en de hele zwangerschap zo gehouden :)
:W hoe is t met jou?
S. 2014
J. 2016
  maandag 30 september 2013 @ 17:14:05 #123
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131712683
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 17:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:W hoe is t met jou?
Goed heur :) lurkend hier voor O.a. jou :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131713134
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 17:14 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Goed heur :) lurkend hier voor O.a. jou :+
ik had al het idee dat ik gevolgd werd :P

:*
S. 2014
J. 2016
pi_131714138
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Bij thuiskomst door mijn mannen verrast met een bos bloemen, heel lief van ze!

En ook bedankt voor het meedenken over het non-existing streepje. Kruidvat test net negatief. Inmiddels ook buik- en rugpijn, dus het zal niet raak zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')