Goed gevoel zegt álles. Take it from mequote:Op maandag 30 september 2013 06:53 schreef Kwisted het volgende:
[..]![]()
En dankjewel!
Ik had vanmorgen nog een test gedaan, en die was nog donkerder. Dat geeft me een goed gevoel, dat mijn hcg hoger wordt. Ik heb sowieso een goed gevoel dit keer, dit is vast een plakker
We hebben geen kennis gemaakt met de donor. Het is een onbekende donor. We krijgen zijn gegevens ook niet. Dat kan ons eventuele kind over 17 jaar wel opzoeken en dan kan ze hem vinden, als het wil.quote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef Chanty het volgende:
Heb je ook kennis gemaakt met die donor?
Mijn tantes hebben ook een dochter van nu 5 van een donor. Hele leuke meid. Lekker bij de hand ook: loopt op het terras in een gereformeerde gemeente gewoon naar mensen toe en zegt: ik heb twee mama's
Op zich wel fijn dat ik niet twee weken hoef te hopen. ga morgen maar starten met temperaturen.
bij mij zijn het mijn borsten zelf.quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dottey, een sportbh aan! dat heeft mij ook het hele weekend geholpen. niet dat ik me daardoor niet gek laat maken... tien dagen voor mijn nod!
maar dit wel raar. mijn borsten zijn normaal ongevoelig door een operatie, maar nu. mijn god zeg, af en toe voelt het alsof mijn tepels in brand staan!
Kwas nog helemaal vergeten te zeggen hallo mevrouw cactus, wat spannend al die dingen!
en gefeliciteerd met je verjaardag peel!
Veelbelovend thoughquote:Op maandag 30 september 2013 12:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
bij mij zijn het mijn borsten zelf.
Ik heb zelfs het idee dat ze zwaarder zijn... en ik heb al een F cup van mijzelfdaar heb ik heul geen trek in!
Mja zal wel PMS extra zijn ofzo.. nog nooit gehad.
Eisprong op CD 31.quote:Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Chanty:Hoe lang heeft je cyclus dan geduurd als het doorzet?
Ik heb niet echt een idee wat het slagingspercentage is. We gaan inderdaad gebruik maken van IVF. Ik zeg altijd dat het 50% kans is iedere keer, namelijk wel of niet. Maar volgens mij ligt het rond de 25% als ik me niet vergis. Volgens deze berekening: http://www.ivfpredict.com is het 42%. Weet je, daar maak ik me niet zo druk om. Het komt wanneer het komt en als het er na een paar pogingen nog niet is, dan ga ik me wel druk makenquote:Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Mevr.Cactus: welkom en veel succes! Weet je toevallig wat het slagingspercentage is met IVF (neem aan dat jullie die gaan gebruiken, correct me if I'm wrong)? Ben benieuwd!
quote:Op maandag 30 september 2013 14:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja de hond van M had dat destijds ook toen ik zwanger was en de hele zwangerschap zo gehouden
ik had al het idee dat ik gevolgd werdquote:Op maandag 30 september 2013 17:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Goed heurlurkend hier voor O.a. jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |