Goed gevoel zegt álles. Take it from mequote:Op maandag 30 september 2013 06:53 schreef Kwisted het volgende:
[..]![]()
En dankjewel!
Ik had vanmorgen nog een test gedaan, en die was nog donkerder. Dat geeft me een goed gevoel, dat mijn hcg hoger wordt. Ik heb sowieso een goed gevoel dit keer, dit is vast een plakker
We hebben geen kennis gemaakt met de donor. Het is een onbekende donor. We krijgen zijn gegevens ook niet. Dat kan ons eventuele kind over 17 jaar wel opzoeken en dan kan ze hem vinden, als het wil.quote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef Chanty het volgende:
Heb je ook kennis gemaakt met die donor?
Mijn tantes hebben ook een dochter van nu 5 van een donor. Hele leuke meid. Lekker bij de hand ook: loopt op het terras in een gereformeerde gemeente gewoon naar mensen toe en zegt: ik heb twee mama's
Op zich wel fijn dat ik niet twee weken hoef te hopen. ga morgen maar starten met temperaturen.
bij mij zijn het mijn borsten zelf.quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dottey, een sportbh aan! dat heeft mij ook het hele weekend geholpen. niet dat ik me daardoor niet gek laat maken... tien dagen voor mijn nod!
maar dit wel raar. mijn borsten zijn normaal ongevoelig door een operatie, maar nu. mijn god zeg, af en toe voelt het alsof mijn tepels in brand staan!
Kwas nog helemaal vergeten te zeggen hallo mevrouw cactus, wat spannend al die dingen!
en gefeliciteerd met je verjaardag peel!
Veelbelovend thoughquote:Op maandag 30 september 2013 12:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
bij mij zijn het mijn borsten zelf.
Ik heb zelfs het idee dat ze zwaarder zijn... en ik heb al een F cup van mijzelfdaar heb ik heul geen trek in!
Mja zal wel PMS extra zijn ofzo.. nog nooit gehad.
Eisprong op CD 31.quote:Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Chanty:Hoe lang heeft je cyclus dan geduurd als het doorzet?
Ik heb niet echt een idee wat het slagingspercentage is. We gaan inderdaad gebruik maken van IVF. Ik zeg altijd dat het 50% kans is iedere keer, namelijk wel of niet. Maar volgens mij ligt het rond de 25% als ik me niet vergis. Volgens deze berekening: http://www.ivfpredict.com is het 42%. Weet je, daar maak ik me niet zo druk om. Het komt wanneer het komt en als het er na een paar pogingen nog niet is, dan ga ik me wel druk makenquote:Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Mevr.Cactus: welkom en veel succes! Weet je toevallig wat het slagingspercentage is met IVF (neem aan dat jullie die gaan gebruiken, correct me if I'm wrong)? Ben benieuwd!
quote:Op maandag 30 september 2013 14:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja de hond van M had dat destijds ook toen ik zwanger was en de hele zwangerschap zo gehouden
ik had al het idee dat ik gevolgd werdquote:Op maandag 30 september 2013 17:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Goed heurlurkend hier voor O.a. jou
ja maar 3 dagen voor NOD was het 3 dagen voor je nod?en dan geen geconcentreerde ochtendurine, tuurlijk is die negatief..quote:Op maandag 30 september 2013 18:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Bij thuiskomst door mijn mannen verrast met een bos bloemen, heel lief van ze!
En ook bedankt voor het meedenken over het non-existing streepje. Kruidvat test net negatief. Inmiddels ook buik- en rugpijn, dus het zal niet raak zijn.
2 dagen voor NOD met inderdaad niet echt geconcentreerde urine. Maar waar ik vandaag overdag echt hoopvol gestemd was, ben ik nu uit het veld geslagen. Ik heb het liefst dat mijn menstruatienudoorbreekt zodat we verder kunnen. Toch bedankt voor je opbeurende woordenquote:Op maandag 30 september 2013 20:06 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ja maar 3 dagen voor NOD was het 3 dagen voor je nod?en dan geen geconcentreerde ochtendurine, tuurlijk is die negatief..
Niet om je valse hoop te geven hoor. Maar ik zou toch maar morgen of overmorgen in de ochtend testen..
Lief van je mannen
Nou niet om je op te naaien, of valse hoop te geven hoor. Maar ik zie gewoon echt een 2e streepje op je foto! En ik herken de 'vaagheid' van mijn eigen 10000 testen die ik heb gedaanquote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
2 dagen voor NOD met inderdaad niet echt geconcentreerde urine. Maar waar ik vandaag overdag echt hoopvol gestemd was, ben ik nu uit het veld geslagen. Ik heb het liefst dat mijn menstruatienudoorbreekt zodat we verder kunnen. Toch bedankt voor je opbeurende woorden
Balen zeg! Het kan altijd nog natuurlijk, gewoon nog een goeie test doen, maar ik snap wel dat je er nu niet op durft te hopen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
2 dagen voor NOD met inderdaad niet echt geconcentreerde urine. Maar waar ik vandaag overdag echt hoopvol gestemd was, ben ik nu uit het veld geslagen. Ik heb het liefst dat mijn menstruatienudoorbreekt zodat we verder kunnen. Toch bedankt voor je opbeurende woorden
Preciesquote:Op maandag 30 september 2013 20:24 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Nou niet om je op te naaien, of valse hoop te geven hoor. Maar ik zie gewoon echt een 2e streepje op je foto! En ik herken de 'vaagheid' van mijn eigen 10000 testen die ik heb gedaan. Vanavond niet teveel drinken en goed plassen voordat je gaat slapen. En dan morgenvroeg met supergeconcentreerde urine een kv test doen. Als je dan geen streepje hebt, dan was het vals alarm..
Negatief helaas. Ik had het ook verwacht eigenlijk. Ik kan niet verklaren wat dat rare lijntje was, maar het betekende duidelijk niet dat ik zwanger was. Bedankt voor het meeleven! En op naar de volgende rondequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 06:45 schreef Kwisted het volgende:
ik wacht in spanning af op nieuws van MP!
Heb je al getest, of ga je nog even wachten?quote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Dottey het volgende:
Vanochtend op mijn stokje geplast, maar ik zag net dat het pas morgen mijn nod is... dus dat ik in elke hoek geen streepje kon onderscheiden of wel tien streepjes kon verzinnen helpt ook niet echt.
Iemand tips om pijnlijke borsten te verlichten?
ja, ik had getest... waar ik niets van kon maken. Maar die was voor mijn NOD.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:51 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Heb je al getest, of ga je nog even wachten?
Dat dus. Als er aanwijzingen zijn dat het mis is zou ik gewoon gaan. Wel handig om alvast drie maanden te temperaturen want dat wordt waarschijnlijk je eerste opdracht anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:34 schreef MyDirtySecret het volgende:
Dottey, meestal word 1 jaar zelf proberen aangehouden alvorens de ha actie onderneemt.
Maar als je bijv. problemen hebt met je cyclus hebt en/of vruchtbaarheidsproblemen in je familie, kan het ook zijn dat de ha je eerder door wil sturen.
Mijn mening is dat je altijd even naar de ha kan gaan als je ongerust bent. Beter een keer teveel dan te weinig zeg ik altijd.
Het figuurlijke bankje waar je op zit te wachten na je eisprong totdat je weet of je zwanger bentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
jammer Peel en MDS!
Ik vroeg me af, wat is het wachtbankje?
He bah! Wat balen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Negatief helaas. Ik had het ook verwacht eigenlijk. Ik kan niet verklaren wat dat rare lijntje was, maar het betekende duidelijk niet dat ik zwanger was. Bedankt voor het meeleven! En op naar de volgende ronde
Ik zou toch gewoon een afspraak maken bij de huisarts. Je zorgen daar alvast neerleggen kan helemaal geen kwaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:27 schreef Dottey het volgende:
Ah bedankt dames. Ik had al gisteren besloten (samen met manlief) om nog 4maanden af te wachten en dan aan de bel gaan trekken bij de ha om te gaan onderzoeken of een van ons misschien niet zo vruchtbaar is en of we iets kunnen doen.
Ik begin langzaam te twijfelen aan mijzelf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |