Ik heb n loveseat, kan man er bijzitten, en daar zit ik ook al hakend te wachtenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn wachtbank is een comfortabele stoel met zachte leuning.. waar ik mijn wachttijd geduldig probeer weg te haken.. ik denk namelijk dat ik ook al zit ik al een klein poosje ik nog lang moet wachten en dan wil ik wel lekker zitten
Ik ben 3 weken geleden gestopt met roken en moest iets hebben om mn handen bezig te houden, dus toen ging ik maar n sjaal hakenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
misschien moet ik dan maar leren haken, en dan een comfortabel kussentje voor mezelf haken. ik weet het, ik sta nog helemaal in het begin maar ik haat wachten!! nou ja, van het weekend heb ik het in ieder geval druk zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kursor, wat fijn, een knipper!![]()
Qua wachten, dan wacht ik op mijn bank gewoon.![]()
Succes!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:49 schreef Skittles het volgende:
Provera in de tas. 10 dagen slikken en dan doorgaan met de Clomid als er een menstruatie op gang komt.
Hopelijk werkt hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:49 schreef Skittles het volgende:
Provera in de tas. 10 dagen slikken en dan doorgaan met de Clomid als er een menstruatie op gang komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:58 schreef Chanty het volgende:
De bloeding die ik maandag en dinsdag had, is gek genoeg weer helemaal weg. Er begon dus toch een klein stemmetje ergens in mijn achterhoofd te piepen "zou het misschien toch...?" Omdat ik morgen bokstraining heb en omdat ik meeeer dan genoeg testen heb liggen, heb ik er net maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid.
En nog een...
En nog een andere...Van harte! Wat gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De bloeding die ik maandag en dinsdag had, is gek genoeg weer helemaal weg. Er begon dus toch een klein stemmetje ergens in mijn achterhoofd te piepen "zou het misschien toch...?" Omdat ik morgen bokstraining heb en omdat ik meeeer dan genoeg testen heb liggen, heb ik er net maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid.
En nog een...
En nog een andere...Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Feli!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stuiterwoeiblij!
Kwak
En nog een...
En nog een andere...prachtige streepjes! Wat heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
2 voor vijf euro. Blauw wit doosje. Kunnen drie dagen voor je nod gebruikt wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
even een vraagje he, die Kruidvat testjes waar het hier steeds over gaat, welke zijn dat en vanaf wanneer kun je ze gebruiken? Ik zag alleen tests die je vanaf dag dat je moet menstrueren kan gebruiken...
En nog een...
En nog een andere...Wauw dat zijn nog eens mooie streepjes!! Van harte gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Be happy with the little things in life
ik wacht gewoon nog wel twee dagenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:22 schreef Skoap het volgende:
@kwak: http://www.kruidvat.nl/do(...)80000000115&token=-1
Deze is het.. Zie de afbeelding bijna onderaan de pagina.
Zover ik weet is die ook voor vanaf dat je ongesteld moet worden.
Maar ze zijn behoorlijk gevoelig, dus daarom kan je er prima eerder mee testen. Maar bij negatief weet je nog niks
SPOILER: symptoomgeneuzelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door kwakz0r op 04-10-2013 21:30:32 ]Kwak
Omg dat klinkt mafquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:18 schreef Kwisted het volgende:
Aaaaaaaaaah CHANTY!!! Waaaauw! Zo zo zo gegund! <3<3<3<3<3
je wordt mama!!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
chanty!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
oh lieverd ik heb helemaal kippenvel, het is je zo gegund, eindelijk mag je naar het volgende topic!! wat geweldig!!
hier ga ik er vanuit dat ik ongesteld word, ik weet niet wat ik voel op t moment...
hier moet ik dan weer om huilen!! Wat lief!!! Wat fijn.. lekker op de roze wolk ontladen!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omg dat klinkt maf
Ik vraag me nu wel af hoe ver ik ben want als zondag mijn nod is dan zijn het wel al echt dikke strepen. Misschien was de eisprong dat toch een week eerder?
Ach whatever![]()
Had de drie testen in een doosje gedaan en snel ingepakt en als cadeau aan mijn man gegeven, zomaar kleinigheidje...O+
En hij maar schudden en proberen te raden. En vervolgens doosje open maken en heel verrast vragen: ben je zwanger? !en toen moest ik heel hard huilen
![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:31 schreef Chanty het volgende:
[..]geen bloed...
@fiederben je zwanger stiekem?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |