abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131772702
Achja, die kwaaltjes. Het is wel duidelijk dat het hier gewoon bij pms hoort.
Het zegt zo weinig allemaal.

Moest lachen om je spoiler, messina.
pi_131772782
Messina, ik snap het wel hoor. ik ben nog maar net bezig en ik loop mezelf ook al gek te maken. ik heb as we speak een poes op schoot. en dat is me toch een feeks ;)
ik zie aan het begin van het topic niet hoe lang je al bezig bent maar ik wil je wel heel veel succes wensen, en hoop voor jou ook mooie streepjes!
pi_131772883
Je hebt helemaal gelijk Messina, ik heb mezelf ook voorgenomen om me niet zo druk te maken, maar ik faal...

SQ t is wel echt anders nu, denk ik.... :') ik weet t ook niet, me hier afzijdig houden werkte toch echt beter 8-)
S. 2014
J. 2016
pi_131776184
Het lijkt mij inderdaad ook niet heel erg bevorderend iedere keer die opgehypete valse hoop, dan wordt de teleurstelling ook groter.

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus dan kan ik ook beginnen met kansberekenen en voorspellen :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:58:26 #165
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131777835
Zo, ben ik ook weer even. Eerst reageren:

Dottey hoe is t nu met je tetten? :P Klonk wel veelbelovend, maar nog geen tweede streepje dus :(. Slim om nu even te wachten met testen. Hoop wel dat je wachten over een weekje beloond wordt! En wat naar dat je begint te twijfelen of er misschien 'iets' mis is... Temperaturen kun je in ieder geval al gaan doen idd, ik hoor altijd dat dat de eerste opdracht is die je van de dokter krijgt (of deed jij al aan temperaturen?) Ik hoop gewoon dat je deze of anders de volgende ronde mooie streepjes hebt!

GM ben benieuwd of de plakkende honden iets te betekenen hebben :D.

Mrs.Peel toch geen streepjes :(. Stom zeg!

MDS ook weer ongesteld, jammer!

Skittles, de wachttijd zit er bijna op, dat is mooi!! Weet niet of je nog hoop hebt voor deze ronde, maar anders hoop ik mee ;).

Blob om-de-dag-sex-faal... :{ . Maarja, het kan zo zijn dat je eisprong eerder of later is dan je zelf dacht natuurlijk. En als ie vandaag is, zoals je zelf dacht, dan heb je vandaag dus ook nog een kans!

Messina, veel succes in het volgende topic... wat naar dat je daar heen 'moet'. En je hebt gelijk hoor, al dat gestress en symptomen zien waar ze niet zijn, is nergens goed voor.Maarja, die spanning van de week voor NOD doet soms rare dingen met een vrouw ;).

LMN ook ongesteld geworden. Nu weet je waar je aan toe bent en kun je voor het 'echie' beginnen! Woehoe!

Zelf nog niks te melden. Vruchtbare dagen komen weer langzaam in zicht (dit weekend en maandag op m'n vruchtbaarst schat ik zo in). Zal proberen mezelf erg rustig te houden deze maand :P.
pi_131782096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef Messina het volgende:

[..]

Een zaadcel leeft gemiddeld 72 uur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus precies wat ik laatst al eens probeerde te zeggen. Ik vind het af en toe zelfs een beetje irritant. :@.

Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_131782556
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:58 schreef Fee-nix het volgende:
Zo, ben ik ook weer even. Eerst reageren:

Dottey hoe is t nu met je tetten? :P Klonk wel veelbelovend, maar nog geen tweede streepje dus :(. Slim om nu even te wachten met testen. Hoop wel dat je wachten over een weekje beloond wordt! En wat naar dat je begint te twijfelen of er misschien 'iets' mis is... Temperaturen kun je in ieder geval al gaan doen idd, ik hoor altijd dat dat de eerste opdracht is die je van de dokter krijgt (of deed jij al aan temperaturen?) Ik hoop gewoon dat je deze of anders de volgende ronde mooie streepjes hebt!

GM ben benieuwd of de plakkende honden iets te betekenen hebben :D.

Mrs.Peel toch geen streepjes :(. Stom zeg!

MDS ook weer ongesteld, jammer!

Skittles, de wachttijd zit er bijna op, dat is mooi!! Weet niet of je nog hoop hebt voor deze ronde, maar anders hoop ik mee ;).

Blob om-de-dag-sex-faal... :{ . Maarja, het kan zo zijn dat je eisprong eerder of later is dan je zelf dacht natuurlijk. En als ie vandaag is, zoals je zelf dacht, dan heb je vandaag dus ook nog een kans!

Messina, veel succes in het volgende topic... wat naar dat je daar heen 'moet'. En je hebt gelijk hoor, al dat gestress en symptomen zien waar ze niet zijn, is nergens goed voor.Maarja, die spanning van de week voor NOD doet soms rare dingen met een vrouw ;).

LMN ook ongesteld geworden. Nu weet je waar je aan toe bent en kun je voor het 'echie' beginnen! Woehoe!

Zelf nog niks te melden. Vruchtbare dagen komen weer langzaam in zicht (dit weekend en maandag op m'n vruchtbaarst schat ik zo in). Zal proberen mezelf erg rustig te houden deze maand :P.
mijn tetten zijn nog steeds gevoelig... dat mijn vent er gisteren per ongeluk zijn elleboog in vast porde schoot ook op :(
Nog niet ongesteld, maar ik houd mij voor dat het ieder moment kan gebeuren.

Bedankt voor de tip van tempen. Denk dat er jan feb mee ga starten. Dan heb ik nog tot en met eind maart en dan is het jaar voorbij.
Mja eigenlijk is dat niets voor mij. Ik spook teveel snachts en sochtends en kom niet aan die liguurtjes om gelijk zo een tempstok erin te porren....

Zucht

Ik kijk het allemaal gewoon wel nog ff aan.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:37:16 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_131783108
en zijn ovulatietestjes geen optie dan? Veel makkelijker dan tempen en hoeft niet schokkend veel te kosten :)
disclaimer
pi_131783114
haha Fee, Nou die hond is een schat, maar helderziend zal hij niet wezen denk ik.

Ik heb gewoon een hoop kwaaltjes die beide kanten op kunnen schieten, en ik ga er maar van uit dat het rode monster er aan komt, dan kan het alleen maar meevallen.
S. 2014
J. 2016
pi_131783550
Ja ik maak me ook wel schuldig aan het kwaaltjes-zoeken. Maar ik vind ze eigenlijk nooit. Ga wel ovulatietestjes regelen deze week. Zo'n streepje op een test maakt het voor mij denk ik wat makkelijker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen hond of kat trouwens. Mijn schoonouders wel, maar die hangt sowieso aan me als ik er ben. :P

Iedereen een :* die het nodig heeft.
pi_131783913
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

16 maanden,

SPOILER
Bedankt voor de lieve woorden, fijn dat ik jullie heb kunnen laten glimlachen ;)
Jammer dat de hond niet helderziend is, though...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_131785108
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dit is dus precies wat ik laatst al eens probeerde te zeggen. Ik vind het af en toe zelfs een beetje irritant. :@.

Mijn leerlingen waren vandaag strontvervelend, misschien ben ik wel zwanger! :P

Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik probeer er ook niet te veel in mee te gaan voor mezelf. Maar dat van dat ruiken vroeg ik me echt af. Vind de eerste ronde gewoon heel erg spannend :@ zou denk ik heel erg schrikken als het raak was...
Kwak
pi_131785818
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mijn leerlingen waren vandaag strontvervelend, misschien ben ik wel zwanger! :P

Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik probeer er ook niet te veel in mee te gaan voor mezelf. Maar dat van dat ruiken vroeg ik me echt af. Vind de eerste ronde gewoon heel erg spannend :@ zou denk ik heel erg schrikken als het raak was...
Mijn leerlingen waren schatjes vandaag, misschien ben ik wel zwanger!

Ik vind deze eerste ronde helemaal nog niet zo spannend. De kans dat het direct raak is lijkt me zo klein.
pi_131785967
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mijn leerlingen waren schatjes vandaag, misschien ben ik wel zwanger!

Ik vind deze eerste ronde helemaal nog niet zo spannend. De kans dat het direct raak is lijkt me zo klein.
De spanning zit er in dat k er vanuit ga dat er niks zal gebeuren maar dat het voor het eerst is dat het überhaupt zou kunnen...
Kwak
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:14:58 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_131785971
Dat dacht ik toen ook :')
Al was ik wel al vijf jaar van de hormonale AC af dus mijn lijf vond het wel best zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 02-10-2013 19:28:58 ]
disclaimer
pi_131786365
Hoeveel kosten die ovulatiegevallen?
Misschien is dat al een betere optie dan tempen idd :)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:27:19 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_131786394
Ik kocht er op eBay 50 voor 12 euro inclusief. Da's voor 5-6 maanden, normaliter.
disclaimer
pi_131786422
Overigens zijn mijn katten erg aanhankelijk de hond plakkerig en de kids van het jongerenwerk irritant brutaal...

SPOILER
pi_131786619
Volgens mij zijn jullie allemaal zwanger.
Mijn hond is nog gewoon zijn not-caring self. ;(
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:34:12 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_131786664
Ik ben het iig zeker niet :')
disclaimer
pi_131790991
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:33 schreef Messina het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal zwanger.
Mijn hond is nog gewoon zijn not-caring self. ;(
Als je hier op visite zou komen, zou mijn hond ook niet van jouw zijde af te slaan zijn..

dat is namelijk zijn aard O+

soms rete irritant.. maar hij kroel erg erg erg graag :')

SPOILER
pi_131791063
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kocht er op eBay 50 voor 12 euro inclusief. Da's voor 5-6 maanden, normaliter.
ebay... dan moet je met een bepaald iets werken toch.. om te betalen?

Ik kan alleen betalingen doen via mijn pinpas (ideal dus)

Zijn er meer tips voor ovulatietesten? Dan noteer ik die eens om te gaan zoeken als mijn periode start.
pi_131791241
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Dottey het volgende:

[..]

Zijn er meer tips voor ovulatietesten? Dan noteer ik die eens om te gaan zoeken als mijn periode start.
http://www.123ovulatietes(...)_id=10000002&lang=nl :P

Nee, ik heb geen aandelen. Weet wel dat het betrouwbaar is (ervaring).

quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef Dottey het volgende:

[..]

Als je hier op visite zou komen, zou mijn hond ook niet van jouw zijde af te slaan zijn..

dat is namelijk zijn aard O+

soms rete irritant.. maar hij kroel erg erg erg graag :')

SPOILER
Wat voor hond(je) heb je? :D
pi_131791397
Mijn honden negeren mij nu.. What was I Thinking :P
S. 2014
J. 2016
pi_131791476
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:23 schreef Messina het volgende:

[..]

http://www.123ovulatietes(...)_id=10000002&lang=nl :P

Nee, ik heb geen aandelen. Weet wel dat het betrouwbaar is (ervaring).

[..]

Wat voor hond(je) heb je? :D
SPOILER
een hondje die denkt dat hij een chiwawhaahtekkel is :D

ik zal eens gaan kijken bij die testen ;)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:37:59 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_131792039
PayPal heb je nodig voor eBay. Wel een aanrader, PayPal O+
disclaimer
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:45:48 #187
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131796104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Dottey het volgende:

[..]

Sensitest :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131800686
Ik kan ook de ovulatietesten van Sensitest aanbevelen, nu twee rondes gebruikt en twee keer zonder problemen mijn ovulatie kunnen vinden. Ze zijn inderdaad niet zo goedkoop als die van eBay, maar de prijs is oké. Ik heb de dipsticks met gewone gevoeligheid, daarmee zie ik alleen een tweede streepje vanaf 1-2 dagen voor eisprong tot 1dag na eisprong, waarbij het tweede streepje op de dag van de eisprong duidelijk het donkerst is.

De zwangerschapstesten van sensitest vind ik trouwens ook prima. Behalve dan die laatste, die was de weg een beetje kwijt :')

Vandaag is de eerste dag van mijn nieuwe cyclus, ik ben net ongesteld geworden. Nieuwe NOD is op 7 november.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:03:45 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131801674
@Risu volgens mij is dat een indicatie om het "eerst een jaar zelf proberen" te mogen overslaan, als je je er zorgen om zou maken, zou ik even naar de huisarts gaan.
KuikenGuppy
pi_131802299
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:03 schreef Burdie het volgende:
@Risu volgens mij is dat een indicatie om het "eerst een jaar zelf proberen" te mogen overslaan, als je je er zorgen om zou maken, zou ik even naar de huisarts gaan.
Bedankt, dat zei mijn moeder ook al. Maar ik ga eerst nog even 2 maandjes met ovutesten proberen. Dan heb ik die iig ook alvast liggen. Dus ik pak de paypal vanmiddag weer even uit de kast :)
pi_131805839
Aan een des dochter zijn zitten ook risico's en bijvoorbeeld de verhoogde kans op buiten baarmoederlijke zwangerschappen en afwijkingen aan baarmoeder(hals) etc.
Zelfs als je natuurlijk zwanger bent geworden zit er een risico aan ik denk dat het handig is om bij een gyn bekend te zijn en die stap al duidelijk te hebben :)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:27:44 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131808055
Pvoess, geldt dat ook voor des-kleindochters, dat je weet?
KuikenGuppy
pi_131808238
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Burdie het volgende:
Pvoess, geldt dat ook voor des-kleindochters, dat je weet?
Even inbreken: het lijkt me sterk dat dat ook voor kleindochters geldt. Des dochters hebben tijdens hun ontwikkeling in de baarmoeder onder invloed van die medicatie gestaan. Lijkt me dat zij daardoor afwijkingen hebben. Tis volgens mij niks erfelijks.
pi_131808462
Oh ik zie nu inderdaad staan des kleindochter. :@
Ik weet dat sommige VK's er iets mee doen maar verder zou dat in principe geen problemen moeten geven. Het hangt natuurlijk ook af of je moeder problemen heeft ondervonden etc
pi_131809750
wie was het ook alweer die logeetjes kreeg en daarbij soms de gedachte had of ze het wel zou kunnen?

wij krijgen dit weekend ook twee kids te logeren, echte lieverds hoor. ik zie ze lang niet vaak genoeg! maar ik merk wel dat als ze hier langer zijn dat ik een gevoel krijg van er genoeg van hebben. mijn man heeft dan een veel langere adem met ze.
dan voel ik me best wel een dikke trut. :@

maar met een eigen kind zal dat gevoel toch veel minder zijn?
niet helemaal weg natuurlijk anders zou het spreekwoord "achter het behang plakken" niet bedacht zijn ;)
pi_131809931
Ik heb ook regelmatig neefjes/nichtjes te logeren, en ik herken wel wat je schrijft. Maar ik denk dat het 'm er voor een deel in zit dat je zelf helemaal niet ingesteld bent op kinderen. Ik heb maar weinig speelgoed, geen grote tuin om in te spelen, ze hebben geen eigen kamer, enz. Ik heb ook wel eens een weekend op mijn nichtje en neefjes gepast in hun eigen huis en toen vond ik het veel relaxter. Als ze komen logeren moet je toch veel meer entertainen, en op een gegeven moment ben je de indringers >:) in jouw huis wel zat.

edit: ik dacht, afgaande op dit onderwerp, dat dit het rammelaarstopic was *snel weer weg hier
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_131810550
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wie was het ook alweer die logeetjes kreeg en daarbij soms de gedachte had of ze het wel zou kunnen?

wij krijgen dit weekend ook twee kids te logeren, echte lieverds hoor. ik zie ze lang niet vaak genoeg! maar ik merk wel dat als ze hier langer zijn dat ik een gevoel krijg van er genoeg van hebben. mijn man heeft dan een veel langere adem met ze.

niet helemaal weg natuurlijk anders zou het spreekwoord "achter het behang plakken" niet bedacht zijn ;)
Ik was vanmorgen bij de tweeling, die hebben heel veel krampen en krijsen alles bij elkaar, en toen was ik ook blij dat ik weer weg ging... Terwijl ik denk dat je daar bij je eigen kinderen heel anders mee omgaat...
S. 2014
J. 2016
pi_131810645
wat voel ik me nu weer heerlijk normaal ;)

zere kont van dat wachtbankje, dat wel ;) ik zat me gisteren te bedenken dat dat wel zo'n rechte, harde, je kan met geen mogelijkheid lekker zittende kerkbank moet zijn :P
pi_131811378
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Ik ben dat geweest. Dit weekend komen ze alweer..... en ik kijk er ook niet tegen op. ;)

maar je bent het ook helemaal niet gewend voor een langere tijd achter elkaar dat bouw je als mama natuurlijk geleidelijk aan op. En jij als tante krijgt het ineens 100% op je schoot geworpen.
De kids weten ook dat ze niet thuis zijn en zullen als iets meer hyper zijn omdat het een feestje is om naar hun oom en tante te gaan.
Het is ook anders als ze maar een uurtje of drie er zijn of bijvoorbeeld twee a drie dagen.
Vergeet niet dat het niet alleen maar "leuk" hoeft te zijn.. je moet ook gewoon je regels in huis hebben en ze zelfstandig aan een knutselprojectje kunnen zetten of iets in die geest terwijl jij iets anders doet... maar dat is voor beide wennen.

Gewoon zoveel mogelijk "oefenen" dan zit je beide sneller in het patroon. Ik zou zeggen: Geniet van je nichtje(s) / neefje(s) en laat je manlief maar wat extra doen daar hij meer adem heeft :P
Bijvoorbeeld het opstart uurtje.. duuw je hem uit bed om ontbijt te fixen of aan te kleden, terwijl jij rustig wakker kan worden en jezelf kunt opladen.

SPOILER
Wij hebben er vertrouwen in dat het bij ons wel goed gaat komen hoor als we zelf aan een kindje mogen krijgen. Dat gaat schijnbaar "vanzelf"

:*

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Dottey op 03-10-2013 15:42:40 ]
pi_131811423
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wat voel ik me nu weer heerlijk normaal ;)

zere kont van dat wachtbankje, dat wel ;) ik zat me gisteren te bedenken dat dat wel zo'n rechte, harde, je kan met geen mogelijkheid lekker zittende kerkbank moet zijn :P
Mijn wachtbank is een comfortabele stoel met zachte leuning.. waar ik mijn wachttijd geduldig probeer weg te haken.. ik denk namelijk dat ik ook al zit ik al een klein poosje ik nog lang moet wachten en dan wil ik wel lekker zitten :P
pi_131811642
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:34 schreef Dottey het volgende:

[..]

Mijn wachtbank is een comfortabele stoel met zachte leuning.. waar ik mijn wachttijd geduldig probeer weg te haken.. ik denk namelijk dat ik ook al zit ik al een klein poosje ik nog lang moet wachten en dan wil ik wel lekker zitten :P
Ik heb n loveseat, kan man er bijzitten, en daar zit ik ook al hakend te wachten
S. 2014
J. 2016
pi_131811785
misschien moet ik dan maar leren haken, en dan een comfortabel kussentje voor mezelf haken. ik weet het, ik sta nog helemaal in het begin maar ik haat wachten!! nou ja, van het weekend heb ik het in ieder geval druk zat ;)
pi_131811998
Ik krijg ontzettende 50-tinten innerlijke godin-associaties van die wachtbankjes :')

Intussen ben ik aan het wachten tot mijn ongesteldheid doorzet op mijn comfortabele bureaustoel :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_131812173
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
misschien moet ik dan maar leren haken, en dan een comfortabel kussentje voor mezelf haken. ik weet het, ik sta nog helemaal in het begin maar ik haat wachten!! nou ja, van het weekend heb ik het in ieder geval druk zat ;)
Ik ben 3 weken geleden gestopt met roken en moest iets hebben om mn handen bezig te houden, dus toen ging ik maar n sjaal haken
S. 2014
J. 2016
pi_131812296
dan ga ik maar voor poging 5! op therapeutische basis ;)
pi_131815721
In dit topic lukt het niet meer, maar mocht het nog goed gaan wanneer er een nieuw topic geopend wordt, dan mag ik wel uit het lijstje.
pi_131819506
Mooi zo kursor! Ik had in het andere topic al gelezen over je knipper, werd er helemaal blij van voor je!
pi_131823622
Over kinderen die best wel vermoeiend kunnen zijn als ze komen logeren. Zus zei een keer dat je daar echt in groeit. Samen met je kinderen.

SPOILER
Kursor, wat fijn, een knipper! *O*

Qua wachten, dan wacht ik op mijn bank gewoon. _O-
pi_131829881
We zullen enorm veel pukkels, het al een paar dagen enorm enorm koud hebben (ik heb het nooit koud!) optellen bij de zere borsten :(

Ondertussen gepiest over een stokje, want we zitten ondertussen toch al een paar dan over de NOD, maar die gaf zoals ik mijn ogen open kon doen en kon onderscheiden bij het licht.. geen tweede streepje.

Ik wil of mijn periode gewoon heftig van start gaat nu.. of gewoon een wonderschoon voor mij eerste "tweede" streepje zien. :(

:P
pi_131833979
Wat vervelend dottey, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! En ik duim natuurlijk voor streepjes voor je!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 08:25:33 #211
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131834448
Vervelend Dottey. Die onzekerheid is zo rot.

Ik post hier niet zoveel mee omdat ik a) niks kan met kwaaltjesjachten :+ en b) omdat er hier nog weinig gebeurt. Vanochtend had ik wel ineens een hoge temperatuur tov de eerdere metingen maar de ovutest bleef wit. Ik ga maar een afspraak maken bij de gyn in het ziekenhuis voor begin december, dan staat dat maar gewoon alvast.
pi_131838529
Provera in de tas. 10 dagen slikken en dan doorgaan met de Clomid als er een menstruatie op gang komt. :s)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 11:57:04 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131838769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 11:49 schreef Skittles het volgende:
Provera in de tas. 10 dagen slikken en dan doorgaan met de Clomid als er een menstruatie op gang komt. :s)
Succes! :) Hopelijk is het net dat zetje wat je nodig hebt.
KuikenGuppy
pi_131839801
tante soesa en skittles, heel veel succes! hoop dat het allemaal goed voor jullie gaat werken!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:19:51 #215
52229 Chanty
pi_131841115
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 11:49 schreef Skittles het volgende:
Hopelijk werkt het :)
En tante soesa Ik hoop dat die afspraak niet meer nodig blijkt te zijn
pi_131854446
GM87: morgen je NOD toch?? Spannend!! Hoe is het? Al getest??
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:58:27 #217
52229 Chanty
pi_131854754
De bloeding die ik maandag en dinsdag had, is gek genoeg weer helemaal weg. Er begon dus toch een klein stemmetje ergens in mijn achterhoofd te piepen "zou het misschien toch...?" Omdat ik morgen bokstraining heb en omdat ik meeeer dan genoeg testen heb liggen, heb ik er net maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid.

En nog een...

En nog een andere...

SPOILER
pi_131854796
Chanty O+ O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131854840
Chanty, wat fijn gefeliciteerd!! *O* *O*
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:00:54 #220
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131854855
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:58 schreef Chanty het volgende:
De bloeding die ik maandag en dinsdag had, is gek genoeg weer helemaal weg. Er begon dus toch een klein stemmetje ergens in mijn achterhoofd te piepen "zou het misschien toch...?" Omdat ik morgen bokstraining heb en omdat ik meeeer dan genoeg testen heb liggen, heb ik er net maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid.

En nog een...

En nog een andere...

SPOILER
Van harte! Wat gaaf!! *O*
pi_131854875
Chanty!! De tranen springen in mijn ogen. Wat geweldig O+ gefeliciteerd!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:02:20 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131854918
Chanty!!! Woehoe! Het is je zó gegund O+. Van harte!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:07:09 #223
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_131855158
quote:

En nog een...

En nog een andere...

SPOILER
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Feli!!! *O* stuiterwoeiblij!
Kwak
pi_131855180
quote:

En nog een...

En nog een andere...

SPOILER
prachtige streepjes! Wat heerlijk!
pi_131855229
Chanty!!!! Wat supertof! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:09:25 #226
52229 Chanty
pi_131855256
Dank jullie wel O+ Ik ben echt helemaal de kluts kwijt :D dit is zo bizar en niet verwacht
pi_131855314
Chanty! Mijn hemel! Wat geweldig! Gefeliciteerd!
pi_131855389
Holy shit, Chanty! Dat zijn ook hele mooie streepjes!! *O* w/ *O* w/
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:13:48 #229
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_131855429
even een vraagje he, die Kruidvat testjes waar het hier steeds over gaat, welke zijn dat en vanaf wanneer kun je ze gebruiken? Ik zag alleen tests die je vanaf dag dat je moet menstrueren kan gebruiken...
Kwak
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:15:44 #230
52229 Chanty
pi_131855520
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
even een vraagje he, die Kruidvat testjes waar het hier steeds over gaat, welke zijn dat en vanaf wanneer kun je ze gebruiken? Ik zag alleen tests die je vanaf dag dat je moet menstrueren kan gebruiken...
2 voor vijf euro. Blauw wit doosje. Kunnen drie dagen voor je nod gebruikt worden :)
pi_131855532
Jaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd Chanty!! O+
pi_131855554
Gefeliciteeeeeeeeeeerd!!!

@kwakz0r: Er zijn tests die je tot 6 dagen van tevoren kunt gebruiken. Dat stond in Vruchtbaarheid voor Dummies. Alleen dat ligt hier niet en nu weet ik het niet...
pi_131855626
Aaaaaaaaaah CHANTY!!! Waaaauw! Zo zo zo gegund! <3<3<3<3<3
je wordt mama!! O+
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:19:25 #234
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_131855685
quote:

En nog een...

En nog een andere...

SPOILER
Wauw dat zijn nog eens mooie streepjes!! Van harte gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O*
Be happy with the little things in life
pi_131855756
Chanty wat een prachtstrepen!!! *G* *G* *G*
pi_131855762
OMG Chanty!! :o Wat ontzettend goed! Na al het lange wachten! Ontzettend gefeliciteerd! *O*
pi_131855798
Chanty! Wow! GEFELICITEERD! *O*
pi_131855841
@kwak: http://www.kruidvat.nl/do(...)80000000115&token=-1

Deze is het.. Zie de afbeelding bijna onderaan de pagina.

Zover ik weet is die ook voor vanaf dat je ongesteld moet worden.
Maar ze zijn behoorlijk gevoelig, dus daarom kan je er prima eerder mee testen. Maar bij negatief weet je nog niks ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131855877
chanty!!!!!!! *O* *O* *O* *O*

oh lieverd ik heb helemaal kippenvel, het is je zo gegund, eindelijk mag je naar het volgende topic!! wat geweldig!!

hier ga ik er vanuit dat ik ongesteld word, ik weet niet wat ik voel op t moment...
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:24:44 #240
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_131855941
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:22 schreef Skoap het volgende:
@kwak: http://www.kruidvat.nl/do(...)80000000115&token=-1

Deze is het.. Zie de afbeelding bijna onderaan de pagina.

Zover ik weet is die ook voor vanaf dat je ongesteld moet worden.
Maar ze zijn behoorlijk gevoelig, dus daarom kan je er prima eerder mee testen. Maar bij negatief weet je nog niks ;)
ik wacht gewoon nog wel twee dagen :P heb er nog twee liggen van een generiek merk van de drogist in de straat... weet gewoon niet zeker of zondag nou echt m'n NOD is of niet :')
SPOILER: symptoomgeneuzel

[ Bericht 16% gewijzigd door kwakz0r op 04-10-2013 21:30:32 ]
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')