quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Een zaadcel leeft gemiddeld 72 uur.Dit is dus precies wat ik laatst al eens probeerde te zeggen. Ik vind het af en toe zelfs een beetje irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?Still a little bit of your face I haven't kissed.

mijn tetten zijn nog steeds gevoelig... dat mijn vent er gisteren per ongeluk zijn elleboog in vast porde schoot ook opquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:58 schreef Fee-nix het volgende:
Zo, ben ik ook weer even. Eerst reageren:
Dottey hoe is t nu met je tetten?Klonk wel veelbelovend, maar nog geen tweede streepje dus
. Slim om nu even te wachten met testen. Hoop wel dat je wachten over een weekje beloond wordt! En wat naar dat je begint te twijfelen of er misschien 'iets' mis is... Temperaturen kun je in ieder geval al gaan doen idd, ik hoor altijd dat dat de eerste opdracht is die je van de dokter krijgt (of deed jij al aan temperaturen?) Ik hoop gewoon dat je deze of anders de volgende ronde mooie streepjes hebt!
GM ben benieuwd of de plakkende honden iets te betekenen hebben.
Mrs.Peel toch geen streepjes. Stom zeg!
MDS ook weer ongesteld, jammer!
Skittles, de wachttijd zit er bijna op, dat is mooi!! Weet niet of je nog hoop hebt voor deze ronde, maar anders hoop ik mee.
Blob om-de-dag-sex-faal.... Maarja, het kan zo zijn dat je eisprong eerder of later is dan je zelf dacht natuurlijk. En als ie vandaag is, zoals je zelf dacht, dan heb je vandaag dus ook nog een kans!
Messina, veel succes in het volgende topic... wat naar dat je daar heen 'moet'. En je hebt gelijk hoor, al dat gestress en symptomen zien waar ze niet zijn, is nergens goed voor.Maarja, die spanning van de week voor NOD doet soms rare dingen met een vrouw.
LMN ook ongesteld geworden. Nu weet je waar je aan toe bent en kun je voor het 'echie' beginnen! Woehoe!
Zelf nog niks te melden. Vruchtbare dagen komen weer langzaam in zicht (dit weekend en maandag op m'n vruchtbaarst schat ik zo in). Zal proberen mezelf erg rustig te houden deze maand.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen hond of kat trouwens. Mijn schoonouders wel, maar die hangt sowieso aan me als ik er ben.![]()
Iedereen eendie het nodig heeft.

16 maanden,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de lieve woorden, fijn dat ik jullie heb kunnen laten glimlachen
Jammer dat de hond niet helderziend is, though...Je raekt an de dinge geweun.

Mijn leerlingen waren vandaag strontvervelend, misschien ben ik wel zwanger!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik laatst al eens probeerde te zeggen. Ik vind het af en toe zelfs een beetje irritant..
Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?

Mijn leerlingen waren schatjes vandaag, misschien ben ik wel zwanger!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn leerlingen waren vandaag strontvervelend, misschien ben ik wel zwanger!![]()
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik probeer er ook niet te veel in mee te gaan voor mezelf. Maar dat van dat ruiken vroeg ik me echt af. Vind de eerste ronde gewoon heel erg spannendzou denk ik heel erg schrikken als het raak was...

De spanning zit er in dat k er vanuit ga dat er niks zal gebeuren maar dat het voor het eerst is dat het überhaupt zou kunnen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn leerlingen waren schatjes vandaag, misschien ben ik wel zwanger!
Ik vind deze eerste ronde helemaal nog niet zo spannend. De kans dat het direct raak is lijkt me zo klein.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+

Als je hier op visite zou komen, zou mijn hond ook niet van jouw zijde af te slaan zijn..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:33 schreef Messina het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal zwanger.
Mijn hond is nog gewoon zijn not-caring self.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+

ebay... dan moet je met een bepaald iets werken toch.. om te betalen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kocht er op eBay 50 voor 12 euro inclusief. Da's voor 5-6 maanden, normaliter.

http://www.123ovulatietes(...)_id=10000002&lang=nlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ebay... dan moet je met een bepaald iets werken toch.. om te betalen?
Ik kan alleen betalingen doen via mijn pinpas (ideal dus)
Zijn er meer tips voor ovulatietesten? Dan noteer ik die eens om te gaan zoeken als mijn periode start.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je hier op visite zou komen, zou mijn hond ook niet van jouw zijde af te slaan zijn..
dat is namelijk zijn aard![]()
soms rete irritant.. maar hij kroel erg erg erg graag
Wat voor hond(je) heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.

quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:23 schreef Messina het volgende:
[..]
http://www.123ovulatietes(...)_id=10000002&lang=nl
Nee, ik heb geen aandelen. Weet wel dat het betrouwbaar is (ervaring).
[..]
Wat voor hond(je) heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een hondje die denkt dat hij een chiwawhaahtekkel is
ik zal eens gaan kijken bij die testen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+

Sensitestquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ebay... dan moet je met een bepaald iets werken toch.. om te betalen?
Ik kan alleen betalingen doen via mijn pinpas (ideal dus)
Zijn er meer tips voor ovulatietesten? Dan noteer ik die eens om te gaan zoeken als mijn periode start.

Bedankt, dat zei mijn moeder ook al. Maar ik ga eerst nog even 2 maandjes met ovutesten proberen. Dan heb ik die iig ook alvast liggen. Dus ik pak de paypal vanmiddag weer even uit de kastquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:03 schreef Burdie het volgende:
@Risu volgens mij is dat een indicatie om het "eerst een jaar zelf proberen" te mogen overslaan, als je je er zorgen om zou maken, zou ik even naar de huisarts gaan.

Even inbreken: het lijkt me sterk dat dat ook voor kleindochters geldt. Des dochters hebben tijdens hun ontwikkeling in de baarmoeder onder invloed van die medicatie gestaan. Lijkt me dat zij daardoor afwijkingen hebben. Tis volgens mij niks erfelijks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Burdie het volgende:
Pvoess, geldt dat ook voor des-kleindochters, dat je weet?

Ik was vanmorgen bij de tweeling, die hebben heel veel krampen en krijsen alles bij elkaar, en toen was ik ook blij dat ik weer weg ging... Terwijl ik denk dat je daar bij je eigen kinderen heel anders mee omgaat...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wie was het ook alweer die logeetjes kreeg en daarbij soms de gedachte had of ze het wel zou kunnen?
wij krijgen dit weekend ook twee kids te logeren, echte lieverds hoor. ik zie ze lang niet vaak genoeg! maar ik merk wel dat als ze hier langer zijn dat ik een gevoel krijg van er genoeg van hebben. mijn man heeft dan een veel langere adem met ze.
dan voel ik me best wel een dikke trut.![]()
maar met een eigen kind zal dat gevoel toch veel minder zijn?
niet helemaal weg natuurlijk anders zou het spreekwoord "achter het behang plakken" niet bedacht zijn

Ik ben dat geweest. Dit weekend komen ze alweer..... en ik kijk er ook niet tegen op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wie was het ook alweer die logeetjes kreeg en daarbij soms de gedachte had of ze het wel zou kunnen?
wij krijgen dit weekend ook twee kids te logeren, echte lieverds hoor. ik zie ze lang niet vaak genoeg! maar ik merk wel dat als ze hier langer zijn dat ik een gevoel krijg van er genoeg van hebben. mijn man heeft dan een veel langere adem met ze.
dan voel ik me best wel een dikke trut.![]()
maar met een eigen kind zal dat gevoel toch veel minder zijn?
niet helemaal weg natuurlijk anders zou het spreekwoord "achter het behang plakken" niet bedacht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben er vertrouwen in dat het bij ons wel goed gaat komen hoor als we zelf aan een kindje mogen krijgen. Dat gaat schijnbaar "vanzelf"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dottey op 03-10-2013 15:42:40 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+

Mijn wachtbank is een comfortabele stoel met zachte leuning.. waar ik mijn wachttijd geduldig probeer weg te haken.. ik denk namelijk dat ik ook al zit ik al een klein poosje ik nog lang moet wachten en dan wil ik wel lekker zittenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wat voel ik me nu weer heerlijk normaal
zere kont van dat wachtbankje, dat welik zat me gisteren te bedenken dat dat wel zo'n rechte, harde, je kan met geen mogelijkheid lekker zittende kerkbank moet zijn

Ik heb n loveseat, kan man er bijzitten, en daar zit ik ook al hakend te wachtenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn wachtbank is een comfortabele stoel met zachte leuning.. waar ik mijn wachttijd geduldig probeer weg te haken.. ik denk namelijk dat ik ook al zit ik al een klein poosje ik nog lang moet wachten en dan wil ik wel lekker zitten

Ik ben 3 weken geleden gestopt met roken en moest iets hebben om mn handen bezig te houden, dus toen ging ik maar n sjaal hakenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
misschien moet ik dan maar leren haken, en dan een comfortabel kussentje voor mezelf haken. ik weet het, ik sta nog helemaal in het begin maar ik haat wachten!! nou ja, van het weekend heb ik het in ieder geval druk zat![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kursor, wat fijn, een knipper!![]()
Qua wachten, dan wacht ik op mijn bank gewoon.![]()

Succes!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:49 schreef Skittles het volgende:
Provera in de tas. 10 dagen slikken en dan doorgaan met de Clomid als er een menstruatie op gang komt.

Hopelijk werkt hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:49 schreef Skittles het volgende:
Provera in de tas. 10 dagen slikken en dan doorgaan met de Clomid als er een menstruatie op gang komt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p

quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:58 schreef Chanty het volgende:
De bloeding die ik maandag en dinsdag had, is gek genoeg weer helemaal weg. Er begon dus toch een klein stemmetje ergens in mijn achterhoofd te piepen "zou het misschien toch...?" Omdat ik morgen bokstraining heb en omdat ik meeeer dan genoeg testen heb liggen, heb ik er net maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid.
En nog een...
En nog een andere...Van harte! Wat gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

De bloeding die ik maandag en dinsdag had, is gek genoeg weer helemaal weg. Er begon dus toch een klein stemmetje ergens in mijn achterhoofd te piepen "zou het misschien toch...?" Omdat ik morgen bokstraining heb en omdat ik meeeer dan genoeg testen heb liggen, heb ik er net maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid.
En nog een...
En nog een andere...Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Feli!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stuiterwoeiblij!
Kwak

En nog een...
En nog een andere...prachtige streepjes! Wat heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+

2 voor vijf euro. Blauw wit doosje. Kunnen drie dagen voor je nod gebruikt wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
even een vraagje he, die Kruidvat testjes waar het hier steeds over gaat, welke zijn dat en vanaf wanneer kun je ze gebruiken? Ik zag alleen tests die je vanaf dag dat je moet menstrueren kan gebruiken...

En nog een...
En nog een andere...Wauw dat zijn nog eens mooie streepjes!! Van harte gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Be happy with the little things in life

ik wacht gewoon nog wel twee dagenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:22 schreef Skoap het volgende:
@kwak: http://www.kruidvat.nl/do(...)80000000115&token=-1
Deze is het.. Zie de afbeelding bijna onderaan de pagina.
Zover ik weet is die ook voor vanaf dat je ongesteld moet worden.
Maar ze zijn behoorlijk gevoelig, dus daarom kan je er prima eerder mee testen. Maar bij negatief weet je nog niks
SPOILER: symptoomgeneuzelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door kwakz0r op 04-10-2013 21:30:32 ]Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |