SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Als je hier op visite zou komen, zou mijn hond ook niet van jouw zijde af te slaan zijn..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:33 schreef Messina het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal zwanger.
Mijn hond is nog gewoon zijn not-caring self.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
ebay... dan moet je met een bepaald iets werken toch.. om te betalen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kocht er op eBay 50 voor 12 euro inclusief. Da's voor 5-6 maanden, normaliter.
http://www.123ovulatietes(...)_id=10000002&lang=nlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ebay... dan moet je met een bepaald iets werken toch.. om te betalen?
Ik kan alleen betalingen doen via mijn pinpas (ideal dus)
Zijn er meer tips voor ovulatietesten? Dan noteer ik die eens om te gaan zoeken als mijn periode start.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je hier op visite zou komen, zou mijn hond ook niet van jouw zijde af te slaan zijn..
dat is namelijk zijn aard![]()
soms rete irritant.. maar hij kroel erg erg erg graag
Wat voor hond(je) heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:23 schreef Messina het volgende:
[..]
http://www.123ovulatietes(...)_id=10000002&lang=nl
Nee, ik heb geen aandelen. Weet wel dat het betrouwbaar is (ervaring).
[..]
Wat voor hond(je) heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een hondje die denkt dat hij een chiwawhaahtekkel is
ik zal eens gaan kijken bij die testen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Sensitestquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ebay... dan moet je met een bepaald iets werken toch.. om te betalen?
Ik kan alleen betalingen doen via mijn pinpas (ideal dus)
Zijn er meer tips voor ovulatietesten? Dan noteer ik die eens om te gaan zoeken als mijn periode start.
Bedankt, dat zei mijn moeder ook al. Maar ik ga eerst nog even 2 maandjes met ovutesten proberen. Dan heb ik die iig ook alvast liggen. Dus ik pak de paypal vanmiddag weer even uit de kastquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:03 schreef Burdie het volgende:
@Risu volgens mij is dat een indicatie om het "eerst een jaar zelf proberen" te mogen overslaan, als je je er zorgen om zou maken, zou ik even naar de huisarts gaan.
Even inbreken: het lijkt me sterk dat dat ook voor kleindochters geldt. Des dochters hebben tijdens hun ontwikkeling in de baarmoeder onder invloed van die medicatie gestaan. Lijkt me dat zij daardoor afwijkingen hebben. Tis volgens mij niks erfelijks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Burdie het volgende:
Pvoess, geldt dat ook voor des-kleindochters, dat je weet?
Ik was vanmorgen bij de tweeling, die hebben heel veel krampen en krijsen alles bij elkaar, en toen was ik ook blij dat ik weer weg ging... Terwijl ik denk dat je daar bij je eigen kinderen heel anders mee omgaat...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wie was het ook alweer die logeetjes kreeg en daarbij soms de gedachte had of ze het wel zou kunnen?
wij krijgen dit weekend ook twee kids te logeren, echte lieverds hoor. ik zie ze lang niet vaak genoeg! maar ik merk wel dat als ze hier langer zijn dat ik een gevoel krijg van er genoeg van hebben. mijn man heeft dan een veel langere adem met ze.
dan voel ik me best wel een dikke trut.![]()
maar met een eigen kind zal dat gevoel toch veel minder zijn?
niet helemaal weg natuurlijk anders zou het spreekwoord "achter het behang plakken" niet bedacht zijn
Ik ben dat geweest. Dit weekend komen ze alweer..... en ik kijk er ook niet tegen op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wie was het ook alweer die logeetjes kreeg en daarbij soms de gedachte had of ze het wel zou kunnen?
wij krijgen dit weekend ook twee kids te logeren, echte lieverds hoor. ik zie ze lang niet vaak genoeg! maar ik merk wel dat als ze hier langer zijn dat ik een gevoel krijg van er genoeg van hebben. mijn man heeft dan een veel langere adem met ze.
dan voel ik me best wel een dikke trut.![]()
maar met een eigen kind zal dat gevoel toch veel minder zijn?
niet helemaal weg natuurlijk anders zou het spreekwoord "achter het behang plakken" niet bedacht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben er vertrouwen in dat het bij ons wel goed gaat komen hoor als we zelf aan een kindje mogen krijgen. Dat gaat schijnbaar "vanzelf"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dottey op 03-10-2013 15:42:40 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Mijn wachtbank is een comfortabele stoel met zachte leuning.. waar ik mijn wachttijd geduldig probeer weg te haken.. ik denk namelijk dat ik ook al zit ik al een klein poosje ik nog lang moet wachten en dan wil ik wel lekker zittenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wat voel ik me nu weer heerlijk normaal
zere kont van dat wachtbankje, dat welik zat me gisteren te bedenken dat dat wel zo'n rechte, harde, je kan met geen mogelijkheid lekker zittende kerkbank moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |