abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131746570
Spannend mc, de allereerste stap!
pi_131747938
Spuit 11 door de bocht.

Kwisted!! *O* Vruchtbare jij!

Welkom MevrouwCactus!

Balen van het wel/niet streepje Mrs.Peel. En nog een late gefeliciteerd voor je verjaardag *O*

Hier veel krampjes gehad afgelopen week, moe, emotioneel om alles (ook al sloeg het nergens op). Gisteren getest, maar hartstikke negatief. Geen bloed, dus geen idee of het te vroeg is geweest óf niet raak óf dat er gewoon geen eisprong is geweest.
Morgen een afspraak maken bij de gyn. Mijn vijf weken eisprong-wachttijd zit er a.s. vrijdag op :s)
pi_131769733
Welkom mevr cactus!

Vriend wilde gister niet :( verdorie kak prut vloek vloek! Vandaag is theoretisch m'n eisprong en nu denk ik dat het gelijk niet meer lukt deze maand. :'( Bah
Vanavond dan maar en hopen dat die van zondag nog wat langer leven.
pi_131771350
Wist je vriend wel dat t eggday was? Dat maakt voor mijn man vaak net t verschil...

Hier wachten we rustig af.. Nou ja rustig?...

Probeer mezelf niet gek te maken maar dat is lastig als je allerlei klachten hebt die op n zwangerschap kunnen wijzen.
Maar wil niet eerder dan vrijdag testen als ik dan nog geen bloed zie.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:37:05 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_131771471
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wist je vriend wel dat t eggday was? Dat maakt voor mijn man vaak net t verschil...

Probeer mezelf niet gek te maken maar dat is lastig als je allerlei klachten hebt die op n zwangerschap kunnen wijzen.
heb jij die klachten niet elke maand? Of is het dit keer compleet anders?
disclaimer
pi_131771642
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Ook ik weet t niet zeker, geen ovulatietesten of temperaturen nog. Vandaar de om de dag techniek, die gister dus gefaald heeft :(

Ja wachten is prut. Vroegah voor de babymaakfase was elke maand ongesteld veel, nu wilde ik dat t meer was :')
pi_131772081
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:45 schreef blob87 het volgende:

[..]

Ook ik weet t niet zeker, geen ovulatietesten of temperaturen nog. Vandaar de om de dag techniek, die gister dus gefaald heeft :(

Ja wachten is prut. Vroegah voor de babymaakfase was elke maand ongesteld veel, nu wilde ik dat t meer was :')
Een zaadcel leeft gemiddeld 72 uur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_131772227
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef Messina het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht 48 uur :)

Moest heel hard lachen om je spoiler, want dat klopt helemaal. Jij ook succes!
pi_131772365
Ik had gelezen dat als je net voor je eisprong zit je "slijm" de zaadcelletjes binnen laten en houden en je een gunstige omgeving hebt.. dan kan het drie dagen ofzo leven....

Maar tot nu toe nog geen gunstig iets hier gehad geloof ik
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131772535
Nog geen bloedjes hier na mijn NOD, maar ik heb besloten voorlopig niet te testen. Ik wacht op zijn minst een week na mijn NOD.

Effe meer rust, dan dat ik stress veroorzaak. Mijn borsten kunnen ook gemakkelijk PMS klachten zijn.

* Dottey gaat weer op het wachtbankje

Ik lees wel verder wel mee... :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131772702
Achja, die kwaaltjes. Het is wel duidelijk dat het hier gewoon bij pms hoort.
Het zegt zo weinig allemaal.

Moest lachen om je spoiler, messina.
pi_131772782
Messina, ik snap het wel hoor. ik ben nog maar net bezig en ik loop mezelf ook al gek te maken. ik heb as we speak een poes op schoot. en dat is me toch een feeks ;)
ik zie aan het begin van het topic niet hoe lang je al bezig bent maar ik wil je wel heel veel succes wensen, en hoop voor jou ook mooie streepjes!
pi_131772883
Je hebt helemaal gelijk Messina, ik heb mezelf ook voorgenomen om me niet zo druk te maken, maar ik faal...

SQ t is wel echt anders nu, denk ik.... :') ik weet t ook niet, me hier afzijdig houden werkte toch echt beter 8-)
S. 2014
J. 2016
pi_131776184
Het lijkt mij inderdaad ook niet heel erg bevorderend iedere keer die opgehypete valse hoop, dan wordt de teleurstelling ook groter.

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus dan kan ik ook beginnen met kansberekenen en voorspellen :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:58:26 #165
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131777835
Zo, ben ik ook weer even. Eerst reageren:

Dottey hoe is t nu met je tetten? :P Klonk wel veelbelovend, maar nog geen tweede streepje dus :(. Slim om nu even te wachten met testen. Hoop wel dat je wachten over een weekje beloond wordt! En wat naar dat je begint te twijfelen of er misschien 'iets' mis is... Temperaturen kun je in ieder geval al gaan doen idd, ik hoor altijd dat dat de eerste opdracht is die je van de dokter krijgt (of deed jij al aan temperaturen?) Ik hoop gewoon dat je deze of anders de volgende ronde mooie streepjes hebt!

GM ben benieuwd of de plakkende honden iets te betekenen hebben :D.

Mrs.Peel toch geen streepjes :(. Stom zeg!

MDS ook weer ongesteld, jammer!

Skittles, de wachttijd zit er bijna op, dat is mooi!! Weet niet of je nog hoop hebt voor deze ronde, maar anders hoop ik mee ;).

Blob om-de-dag-sex-faal... :{ . Maarja, het kan zo zijn dat je eisprong eerder of later is dan je zelf dacht natuurlijk. En als ie vandaag is, zoals je zelf dacht, dan heb je vandaag dus ook nog een kans!

Messina, veel succes in het volgende topic... wat naar dat je daar heen 'moet'. En je hebt gelijk hoor, al dat gestress en symptomen zien waar ze niet zijn, is nergens goed voor.Maarja, die spanning van de week voor NOD doet soms rare dingen met een vrouw ;).

LMN ook ongesteld geworden. Nu weet je waar je aan toe bent en kun je voor het 'echie' beginnen! Woehoe!

Zelf nog niks te melden. Vruchtbare dagen komen weer langzaam in zicht (dit weekend en maandag op m'n vruchtbaarst schat ik zo in). Zal proberen mezelf erg rustig te houden deze maand :P.
pi_131782096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef Messina het volgende:

[..]

SPOILER
Dit is dus precies wat ik laatst al eens probeerde te zeggen. Ik vind het af en toe zelfs een beetje irritant. :@.

Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_131782556
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:58 schreef Fee-nix het volgende:
Zo, ben ik ook weer even. Eerst reageren:

Dottey hoe is t nu met je tetten? :P Klonk wel veelbelovend, maar nog geen tweede streepje dus :(. Slim om nu even te wachten met testen. Hoop wel dat je wachten over een weekje beloond wordt! En wat naar dat je begint te twijfelen of er misschien 'iets' mis is... Temperaturen kun je in ieder geval al gaan doen idd, ik hoor altijd dat dat de eerste opdracht is die je van de dokter krijgt (of deed jij al aan temperaturen?) Ik hoop gewoon dat je deze of anders de volgende ronde mooie streepjes hebt!

GM ben benieuwd of de plakkende honden iets te betekenen hebben :D.

Mrs.Peel toch geen streepjes :(. Stom zeg!

MDS ook weer ongesteld, jammer!

Skittles, de wachttijd zit er bijna op, dat is mooi!! Weet niet of je nog hoop hebt voor deze ronde, maar anders hoop ik mee ;).

Blob om-de-dag-sex-faal... :{ . Maarja, het kan zo zijn dat je eisprong eerder of later is dan je zelf dacht natuurlijk. En als ie vandaag is, zoals je zelf dacht, dan heb je vandaag dus ook nog een kans!

Messina, veel succes in het volgende topic... wat naar dat je daar heen 'moet'. En je hebt gelijk hoor, al dat gestress en symptomen zien waar ze niet zijn, is nergens goed voor.Maarja, die spanning van de week voor NOD doet soms rare dingen met een vrouw ;).

LMN ook ongesteld geworden. Nu weet je waar je aan toe bent en kun je voor het 'echie' beginnen! Woehoe!

Zelf nog niks te melden. Vruchtbare dagen komen weer langzaam in zicht (dit weekend en maandag op m'n vruchtbaarst schat ik zo in). Zal proberen mezelf erg rustig te houden deze maand :P.
mijn tetten zijn nog steeds gevoelig... dat mijn vent er gisteren per ongeluk zijn elleboog in vast porde schoot ook op :(
Nog niet ongesteld, maar ik houd mij voor dat het ieder moment kan gebeuren.

Bedankt voor de tip van tempen. Denk dat er jan feb mee ga starten. Dan heb ik nog tot en met eind maart en dan is het jaar voorbij.
Mja eigenlijk is dat niets voor mij. Ik spook teveel snachts en sochtends en kom niet aan die liguurtjes om gelijk zo een tempstok erin te porren....

Zucht

Ik kijk het allemaal gewoon wel nog ff aan.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:37:16 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_131783108
en zijn ovulatietestjes geen optie dan? Veel makkelijker dan tempen en hoeft niet schokkend veel te kosten :)
disclaimer
pi_131783114
haha Fee, Nou die hond is een schat, maar helderziend zal hij niet wezen denk ik.

Ik heb gewoon een hoop kwaaltjes die beide kanten op kunnen schieten, en ik ga er maar van uit dat het rode monster er aan komt, dan kan het alleen maar meevallen.
S. 2014
J. 2016
pi_131783550
Ja ik maak me ook wel schuldig aan het kwaaltjes-zoeken. Maar ik vind ze eigenlijk nooit. Ga wel ovulatietestjes regelen deze week. Zo'n streepje op een test maakt het voor mij denk ik wat makkelijker.

SPOILER
Ik heb geen hond of kat trouwens. Mijn schoonouders wel, maar die hangt sowieso aan me als ik er ben. :P

Iedereen een :* die het nodig heeft.
pi_131783913
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

16 maanden,

SPOILER
Bedankt voor de lieve woorden, fijn dat ik jullie heb kunnen laten glimlachen ;)
Jammer dat de hond niet helderziend is, though...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_131785108
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dit is dus precies wat ik laatst al eens probeerde te zeggen. Ik vind het af en toe zelfs een beetje irritant. :@.

Mijn leerlingen waren vandaag strontvervelend, misschien ben ik wel zwanger! :P

Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik probeer er ook niet te veel in mee te gaan voor mezelf. Maar dat van dat ruiken vroeg ik me echt af. Vind de eerste ronde gewoon heel erg spannend :@ zou denk ik heel erg schrikken als het raak was...
Kwak
pi_131785818
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mijn leerlingen waren vandaag strontvervelend, misschien ben ik wel zwanger! :P

Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik probeer er ook niet te veel in mee te gaan voor mezelf. Maar dat van dat ruiken vroeg ik me echt af. Vind de eerste ronde gewoon heel erg spannend :@ zou denk ik heel erg schrikken als het raak was...
Mijn leerlingen waren schatjes vandaag, misschien ben ik wel zwanger!

Ik vind deze eerste ronde helemaal nog niet zo spannend. De kans dat het direct raak is lijkt me zo klein.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_131785967
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mijn leerlingen waren schatjes vandaag, misschien ben ik wel zwanger!

Ik vind deze eerste ronde helemaal nog niet zo spannend. De kans dat het direct raak is lijkt me zo klein.
De spanning zit er in dat k er vanuit ga dat er niks zal gebeuren maar dat het voor het eerst is dat het überhaupt zou kunnen...
Kwak
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:14:58 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_131785971
Dat dacht ik toen ook :')
Al was ik wel al vijf jaar van de hormonale AC af dus mijn lijf vond het wel best zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 02-10-2013 19:28:58 ]
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')