heb jij die klachten niet elke maand? Of is het dit keer compleet anders?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wist je vriend wel dat t eggday was? Dat maakt voor mijn man vaak net t verschil...
Hier wachten we rustig af.. Nou ja rustig?...
Probeer mezelf niet gek te maken maar dat is lastig als je allerlei klachten hebt die op n zwangerschap kunnen wijzen.
Maar wil niet eerder dan vrijdag testen als ik dan nog geen bloed zie.
Ook ik weet t niet zeker, geen ovulatietesten of temperaturen nog. Vandaar de om de dag techniek, die gister dus gefaald heeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wist je vriend wel dat t eggday was? Dat maakt voor mijn man vaak net t verschil...
Hier wachten we rustig af.. Nou ja rustig?...
Probeer mezelf niet gek te maken maar dat is lastig als je allerlei klachten hebt die op n zwangerschap kunnen wijzen.
Maar wil niet eerder dan vrijdag testen als ik dan nog geen bloed zie.
Een zaadcel leeft gemiddeld 72 uur.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:45 schreef blob87 het volgende:
[..]
Ook ik weet t niet zeker, geen ovulatietesten of temperaturen nog. Vandaar de om de dag techniek, die gister dus gefaald heeft![]()
Ja wachten is prut. Vroegah voor de babymaakfase was elke maand ongesteld veel, nu wilde ik dat t meer was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Een zaadcel leeft gemiddeld 72 uur.Ik dacht 48 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest heel hard lachen om je spoiler, want dat klopt helemaal. Jij ook succes!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Een zaadcel leeft gemiddeld 72 uur.Dit is dus precies wat ik laatst al eens probeerde te zeggen. Ik vind het af en toe zelfs een beetje irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?Still a little bit of your face I haven't kissed.
mijn tetten zijn nog steeds gevoelig... dat mijn vent er gisteren per ongeluk zijn elleboog in vast porde schoot ook opquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:58 schreef Fee-nix het volgende:
Zo, ben ik ook weer even. Eerst reageren:
Dottey hoe is t nu met je tetten?Klonk wel veelbelovend, maar nog geen tweede streepje dus
. Slim om nu even te wachten met testen. Hoop wel dat je wachten over een weekje beloond wordt! En wat naar dat je begint te twijfelen of er misschien 'iets' mis is... Temperaturen kun je in ieder geval al gaan doen idd, ik hoor altijd dat dat de eerste opdracht is die je van de dokter krijgt (of deed jij al aan temperaturen?) Ik hoop gewoon dat je deze of anders de volgende ronde mooie streepjes hebt!
GM ben benieuwd of de plakkende honden iets te betekenen hebben.
Mrs.Peel toch geen streepjes. Stom zeg!
MDS ook weer ongesteld, jammer!
Skittles, de wachttijd zit er bijna op, dat is mooi!! Weet niet of je nog hoop hebt voor deze ronde, maar anders hoop ik mee.
Blob om-de-dag-sex-faal.... Maarja, het kan zo zijn dat je eisprong eerder of later is dan je zelf dacht natuurlijk. En als ie vandaag is, zoals je zelf dacht, dan heb je vandaag dus ook nog een kans!
Messina, veel succes in het volgende topic... wat naar dat je daar heen 'moet'. En je hebt gelijk hoor, al dat gestress en symptomen zien waar ze niet zijn, is nergens goed voor.Maarja, die spanning van de week voor NOD doet soms rare dingen met een vrouw.
LMN ook ongesteld geworden. Nu weet je waar je aan toe bent en kun je voor het 'echie' beginnen! Woehoe!
Zelf nog niks te melden. Vruchtbare dagen komen weer langzaam in zicht (dit weekend en maandag op m'n vruchtbaarst schat ik zo in). Zal proberen mezelf erg rustig te houden deze maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen hond of kat trouwens. Mijn schoonouders wel, maar die hangt sowieso aan me als ik er ben.![]()
Iedereen eendie het nodig heeft.
16 maanden,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de lieve woorden, fijn dat ik jullie heb kunnen laten glimlachen
Jammer dat de hond niet helderziend is, though...Je raekt an de dinge geweun.
Mijn leerlingen waren vandaag strontvervelend, misschien ben ik wel zwanger!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik laatst al eens probeerde te zeggen. Ik vind het af en toe zelfs een beetje irritant..
Mag ik vragen hoe lang jullie nu bezig zijn?
Mijn leerlingen waren schatjes vandaag, misschien ben ik wel zwanger!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn leerlingen waren vandaag strontvervelend, misschien ben ik wel zwanger!![]()
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik probeer er ook niet te veel in mee te gaan voor mezelf. Maar dat van dat ruiken vroeg ik me echt af. Vind de eerste ronde gewoon heel erg spannendzou denk ik heel erg schrikken als het raak was...
De spanning zit er in dat k er vanuit ga dat er niks zal gebeuren maar dat het voor het eerst is dat het überhaupt zou kunnen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn leerlingen waren schatjes vandaag, misschien ben ik wel zwanger!
Ik vind deze eerste ronde helemaal nog niet zo spannend. De kans dat het direct raak is lijkt me zo klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |