quote:Op zondag 29 september 2013 09:43 schreef Enfermera het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Kwis!! omg!![]()
Ik wist het
zo leuk!!
Echt, écht heel tof meisquote:
Ik heb gister de vloer gedweild, dat telt tegenwoordig al als iets extra geks.quote:Op zondag 29 september 2013 01:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
oh jakkes! Heb je iets extra geks gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikina en TAP trouwens ook zo'n beetje tegelijk met mij.quote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef Chanty het volgende:
Kursor en poppejans zijn trouwens zwanger dus die kunnen uit de OP
Ik lees zo vaak dat meiden nog onzeker blijven tot ze een goeie echo hebben gehad.quote:Op zondag 29 september 2013 15:46 schreef Kursor het volgende:
[..]
Als jullie het niet heel erg vinden, dan wil ik eigenlijk pas na een goede echo donderdag uit de lijst...heb nog niet echt vertrouwen.
Met alle respect (en misschien ben ik nu een zeikwijf...) Van kursor snap ik het heel goed dat ze nog ff wil blijven gezien haar voorgeschiedenis en dat vind ik meer dan prima.quote:Op zondag 29 september 2013 17:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik lees zo vaak dat meiden nog onzeker blijven tot ze een goeie echo hebben gehad.
Is het niet een goed idee op het topic "wachten op het tweede streepje en de eerste knipper" te noemen?
Ik ben het compleet met Chanty eens. Ik vond het ook altijd erg confronterend als mensen hier actief over hun zwangerschap bleven posten wegens nog niet over durven.quote:Op zondag 29 september 2013 17:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met alle respect (en misschien ben ik nu een zeikwijf...) Van kursor snap ik het heel goed dat ze nog ff wil blijven gezien haar voorgeschiedenis en dat vind ik meer dan prima.
Maar als alle zwangeren hier nog blijven hangen tot ze een hartje hebben dan gaat de essentie van het topic verloren plus dat het aardig confronterend is voor diegenen die nog niet zwanger zijn... en zeker voor diegenen die al langer bezig zijn zoals ik![]()
Ik lees bewust vrijwel niet mee in het zwangerschapstopic (enkel soms om iemand als kursor nog even te volgen). En dan zou ik hier weer geconfronteerd worden met allemaal meiden die stressen over hun eerste echo en continue praten over hun zwangerschapskwaaltjes
Ik snap jou echt helemaal hoor dus je mag van mij echt nog lekker blijven staan. Zag idd ook dat je er in Z&G nog niet instaat. Ik duim iig heel hard voor je dat alles goed is volgende weekquote:Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ik ben het compleet met Chanty eens. Ik vond het ook altijd erg confronterend als mensen hier actief over hun zwangerschap bleven posten wegens nog niet over durven.
Voor mij is de vraag alleen of ik hier nog heel even in het onderste lijstje mag blijven staan (en als daar geen begrip voor is en ik er toch uit moet begrijp ik dat zelfs). Onzekerheden en dergelijke post ik soms wel in Z&G. Daar hoort het thuis en daar heeft iedereen die eerste spannende tijd doorgemaakt of zit er nog middenin. Alleen hoe iemand het beleeft zal wel verschillen; ik heb helaas al een flink pakketje bagage dat het biet echt makkelijk maakt. Ik durf alleen daar nog niet in de OP...net een stap te ver nog. Stom, ik weet het.
Eens.quote:Op zondag 29 september 2013 17:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met alle respect (en misschien ben ik nu een zeikwijf...) Van kursor snap ik het heel goed dat ze nog ff wil blijven gezien haar voorgeschiedenis en dat vind ik meer dan prima.
Maar als alle zwangeren hier nog blijven hangen tot ze een hartje hebben dan gaat de essentie van het topic verloren plus dat het aardig confronterend is voor diegenen die nog niet zwanger zijn... en zeker voor diegenen die al langer bezig zijn zoals ik![]()
Ik lees bewust vrijwel niet mee in het zwangerschapstopic (enkel soms om iemand als kursor nog even te volgen). En dan zou ik hier weer geconfronteerd worden met allemaal meiden die stressen over hun eerste echo en continue praten over hun zwangerschapskwaaltjes
ok gelukkigquote:Op zondag 29 september 2013 17:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
En chanty, ik vind je geen zeikwijf hoorik vind het juist goed dat je dit aangeeft!
ik ben de afgelopen maanden al een paa keer beetgenomen door mijn lichaam. Ik negeer alles maar.quote:Op zondag 29 september 2013 09:47 schreef Fee-nix het volgende:
Kwisted!!Gefeliciteerd!! Jij vruchtbaar mens
.
Dottey klinkt als een vermoeiend weekend. Nu maandag wel ff streepjes plassen he
. Heb je al een vermoeden of het deze maand gelukt is?
DAD wat naar zeg, hoe kan dat?
GM dat hoeft op zich niks te betekenen natuurlijk. Dat is weer dat lastige met menstruatiekwaaltjes versus zwangerschapskwaaltjes. Ze zijn gewoon echt hetzelfde.
Ongeduldig, nee helemaal niet raar toch. Lijkt me juist heerlijk als je er zo relaxed onder kan zijn.
quote:Op zondag 29 september 2013 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb gister de vloer gedweild, dat telt tegenwoordig al als iets extra geks..
wat vervelend dat er dan niet evht ontkomen aan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al eens eerder zwanger geweest? (Daar ben ik nog niet zo in thuis..)Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
welkomquote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik wil me toch aanmelden hier. Wij gaan vanaf november proberen bij een kliniek, want wij zijn twee vrouwen. Erg spannend allemaal! Ondertussen vind ik het al leuk om mee te lezen en wil dan ook iedereen die (net) zwanger is, feliciteren.
Bedankt voor het welkom, ook van Dottey. Ik ga inderdaad zwanger worden. Mijn vriendin heeft een paar erfelijke ziektes in de familie én cystes op haar eierstokken, dus geen goede combi. Voor zover we weten heb ik (en mijn familie) nergens last van, dus is dat veiliger. We vinden het heel erg spannend, vooral omdat het nu ineens zo snel gaat. Ik hoef natuurlijk in november nog niet zwanger te worden, maar je weet het nooit!quote:Op zondag 29 september 2013 19:56 schreef Fee-nix het volgende:
Oeps, vergeet ik helemaal MevrouwCactus te verwelkomen! Bij deze dus, welkom. Dat het maar een voorspoedig traject voor jullie mag worden! Spannend hoor. En ik neem aan dat jij dan degene bent die zwanger gaat proberen te raken? Of is het je vriendin/vrouw? En gewoon uit nieuwsgierigheid (als het een te brutale vraag is, hoef je niet te antwoorden
): hoe hebben jullie gekozen wie het kindje mag gaan dragen?
En DAD dat is wel flink balen zeg... Maar vandaag ging het dus wat beter gelukkig. Hoop dat er vanaf nu weer een stijgende lijn in zit!
Dat is wel op zijn minst verdacht te noemen toch.. ik duim voor je!quote:Op zondag 29 september 2013 18:58 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, wie had het nou over sterk reukvermogen? Ik werd hier net voor gek verklaard dat ik bijna over mijn nek ging van de stinkkaas die ik al rook toen het plastic eraf ging in de keuken...niemand rook iets. Nu moet ik zeggen dat ik kaas heel vies vind en altijd gevoelig ben voor dat luchtje maar vanuit de keuken vond ik best opvallend.
En ik was gisteren ook de enige die de geroosterde aubergine vuur de Baba Ganoush sterk vond ruiken, ook later nog aan mijn handen...so much voor me niet gek laten maken. Nog 7 dagen tot NOD ongeveer...
Ik ben wel al eens zwanger geweest, maar heb nog geen kindje. Rugpijn heb ik echter al zolang ik me kan herinneren; echt een familiekwaaltje.quote:Op zondag 29 september 2013 19:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat vervelend dat er dan niet evht ontkomen aan is.
Ben je al eens eerder zwanger geweest? (Daar ben ik nog niet zo in thuis..)
Spannend johquote:Op zondag 29 september 2013 18:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
chanty ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor! En ik vind ook dat jij zo ontzettend aan de beurt bent!![]()
hier wil ik niet hopen enz maar toch zit het in mn hoofd... ik voel me anders, word gestalkt door mn kat, heb soort v kramp, pijnlijke steken in mn liezen, lage rugpijn en gegroeide tetten!
zaterdag is mijn NOD
mn NOD is zaterdag.. dus ik denk pas einde vd week??!!quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Spannend joh. Toen het bij mij raak was, 'wist' ik het ook van te voren, beide keren redelijk vroeg al.
Wanneer kan je testen?
he kut!quote:Op zondag 29 september 2013 20:45 schreef Chanty het volgende:
Welkom mevr. Cactus en wat spannend
Hier met afvegen al wat bloed dus ga er vanuit dat het weer mislukt is. Week te vroeg maar dat was de laatste keren ook dus maak me geen illusies. Echte feest met pijn zal zaterdag of zondag pas starten
We konden inderdaad uiterlijke kenmerken opgeven. We lijken behoorlijk op elkaar, we zijn even lang en hebben dezelfde kleur haar en ogen, dus dat was handig. Verder mochten we opleidingsniveau opgeven en nog een ander zelf te kiezen kenmerk. Toen heeft de kliniek voor ons een donor gevonden, wij hadden daar geen keuze in. Dat kon wel, maar ik ken mezelf en dan zou ik altijd blijven denken: wat nou als ik die ander had gekozen? Dus ik liet lekker voor me kiezen, dat is voor mij veiliger.quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef Fee-nix het volgende:
MevrouwCactus snap dat je het spannend vindt, dat is het ook! En logisch, de veiligere keuze. En qua donor... kiezen jullie dan iemand die qua uiterlijke kenmerken op je vriendin lijkt? Sorry, ik ben helemaaaaal niet nieuwsgierig.
LMN over 3 weken?! Dat is toch een grapje he. Doe gewoon nu ff voor de grap! Hehehe.
Chanty.
ahhh wat rot! Merkte je tijdens die zwangerschap ook wat aan je rug en benen / heupen?quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben wel al eens zwanger geweest, maar heb nog geen kindje. Rugpijn heb ik echter al zolang ik me kan herinneren; echt een familiekwaaltje.
Welkom, mevrouwcactus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt veelbelovend bij LMN en GM!
Hier nu 3 dagen voor NOD en ik ga waarschijnlijk tóch voor NOD testen, want: morgen jarig! Dat is dan 12 dagen na mijn positieve ovulatietest. In het meest gunstige geval ben ik voor het eerst in mijn leven zwanger op mijn verjaardag jeej, in het minder gunstige geval is de test negatief, en weet ik het nog niet zeker. Maar dan wacht ik braaf tot ruim na mijn NOD, als het dan nog nodig is.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Welkom MevrouwCactus! En spannend zeg, november is het al bíjnaIn Z&G is ook een user met dezelfde 'constructie' als jullie, zij heeft het eerste kindje gekregen, en nu is haar vrouw/vriendin zwanger!
Wat klote, Chanty
nou geef jij t goede voorbeeld maar deze keer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt veelbelovend bij LMN en GM!
Hier nu 3 dagen voor NOD en ik ga waarschijnlijk tóch voor NOD testen, want: morgen jarig! Dat is dan 12 dagen na mijn positieve ovulatietest. In het meest gunstige geval ben ik voor het eerst in mijn leven zwanger op mijn verjaardag jeej, in het minder gunstige geval is de test negatief, en weet ik het nog niet zeker. Maar dan wacht ik braaf tot ruim na mijn NOD, als het dan nog nodig is.
S. 2014
J. 2016
Ik geef graag het goede voorbeeld, maar:quote:Op zondag 29 september 2013 22:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou geef jij t goede voorbeeld maar deze keer!
Vermoedens doe ik niet meer aan: ik heb mezelf al bijna elke ronde zwanger gedacht/gevoeld. Het helpt niet mee dat de keer dat ik zwanger was, ik steeds riep "ik moet zo ongesteld worden, ik heb buikpijn/rugpijn/whatever.quote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Fee-nix het volgende:
MrsPeel spannend. Heb je al een vermoeden? Zou wel leuk zijn, op je verjaardag zwanger. (Als t bij mij deze ronde lukt, dan mag ik 6 dagen voor m'n eigen verjaardag testen. En dat is op de verjaardag van mijn jongste zusje. Zou t zo leuk vinden!)
Nee. Mijn man ziet het nog steeds niet, maar als ik goed kijk op de plek waar de streep zou moeten komen, zie ik een lijn. Deze is niet in kleur, maar lijkt transparant. Ik kan het niet goed uitleggen. Als ik een foto zou moeten maken, denk ik niet je het kunt zien.quote:Op zondag 29 september 2013 23:13 schreef Kwisted het volgende:
Mevr peel een indroogstreep?? Oftewel de streep verscheen 'te laat'??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |