Ikina en TAP trouwens ook zo'n beetje tegelijk met mij.quote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef Chanty het volgende:
Kursor en poppejans zijn trouwens zwanger dus die kunnen uit de OP
Ik lees zo vaak dat meiden nog onzeker blijven tot ze een goeie echo hebben gehad.quote:Op zondag 29 september 2013 15:46 schreef Kursor het volgende:
[..]
Als jullie het niet heel erg vinden, dan wil ik eigenlijk pas na een goede echo donderdag uit de lijst...heb nog niet echt vertrouwen.
Met alle respect (en misschien ben ik nu een zeikwijf...) Van kursor snap ik het heel goed dat ze nog ff wil blijven gezien haar voorgeschiedenis en dat vind ik meer dan prima.quote:Op zondag 29 september 2013 17:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik lees zo vaak dat meiden nog onzeker blijven tot ze een goeie echo hebben gehad.
Is het niet een goed idee op het topic "wachten op het tweede streepje en de eerste knipper" te noemen?
Ik ben het compleet met Chanty eens. Ik vond het ook altijd erg confronterend als mensen hier actief over hun zwangerschap bleven posten wegens nog niet over durven.quote:Op zondag 29 september 2013 17:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met alle respect (en misschien ben ik nu een zeikwijf...) Van kursor snap ik het heel goed dat ze nog ff wil blijven gezien haar voorgeschiedenis en dat vind ik meer dan prima.
Maar als alle zwangeren hier nog blijven hangen tot ze een hartje hebben dan gaat de essentie van het topic verloren plus dat het aardig confronterend is voor diegenen die nog niet zwanger zijn... en zeker voor diegenen die al langer bezig zijn zoals ik![]()
Ik lees bewust vrijwel niet mee in het zwangerschapstopic (enkel soms om iemand als kursor nog even te volgen). En dan zou ik hier weer geconfronteerd worden met allemaal meiden die stressen over hun eerste echo en continue praten over hun zwangerschapskwaaltjes
Ik snap jou echt helemaal hoor dus je mag van mij echt nog lekker blijven staan. Zag idd ook dat je er in Z&G nog niet instaat. Ik duim iig heel hard voor je dat alles goed is volgende weekquote:Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ik ben het compleet met Chanty eens. Ik vond het ook altijd erg confronterend als mensen hier actief over hun zwangerschap bleven posten wegens nog niet over durven.
Voor mij is de vraag alleen of ik hier nog heel even in het onderste lijstje mag blijven staan (en als daar geen begrip voor is en ik er toch uit moet begrijp ik dat zelfs). Onzekerheden en dergelijke post ik soms wel in Z&G. Daar hoort het thuis en daar heeft iedereen die eerste spannende tijd doorgemaakt of zit er nog middenin. Alleen hoe iemand het beleeft zal wel verschillen; ik heb helaas al een flink pakketje bagage dat het biet echt makkelijk maakt. Ik durf alleen daar nog niet in de OP...net een stap te ver nog. Stom, ik weet het.
Eens.quote:Op zondag 29 september 2013 17:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met alle respect (en misschien ben ik nu een zeikwijf...) Van kursor snap ik het heel goed dat ze nog ff wil blijven gezien haar voorgeschiedenis en dat vind ik meer dan prima.
Maar als alle zwangeren hier nog blijven hangen tot ze een hartje hebben dan gaat de essentie van het topic verloren plus dat het aardig confronterend is voor diegenen die nog niet zwanger zijn... en zeker voor diegenen die al langer bezig zijn zoals ik![]()
Ik lees bewust vrijwel niet mee in het zwangerschapstopic (enkel soms om iemand als kursor nog even te volgen). En dan zou ik hier weer geconfronteerd worden met allemaal meiden die stressen over hun eerste echo en continue praten over hun zwangerschapskwaaltjes
ok gelukkigquote:Op zondag 29 september 2013 17:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
En chanty, ik vind je geen zeikwijf hoorik vind het juist goed dat je dit aangeeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |