quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:33 schreef Chanty het volgende:
Ik moet huilen om het update topic
En ik wil jullie allemaal meenemen!!!!
ach meis, ik volg jou gewoon binnen nu en 9 mnd zodat we samen in z&g zitten!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:31 schreef Chanty het volgende:
[..]geen bloed...
@fiederben je zwanger stiekem?
![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:58 schreef Chanty het volgende:
De bloeding die ik maandag en dinsdag had, is gek genoeg weer helemaal weg. Er begon dus toch een klein stemmetje ergens in mijn achterhoofd te piepen "zou het misschien toch...?" Omdat ik morgen bokstraining heb en omdat ik meeeer dan genoeg testen heb liggen, heb ik er net maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid.
En nog een...
En nog een andere...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze strepen horen niet onder een spoiler eigenlijk, dat moet je nog even aanpassen![]()
Én jouw prachtige streepjes geven déze burger weer moed, bedankt![]()
Haha dat was om de spanning op te bouwenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze strepen horen niet onder een spoiler eigenlijk, dat moet je nog even aanpassen![]()
Én jouw prachtige streepjes geven déze burger weer moed, bedankt
Volgende topic ben ik weg hierquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:51 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ow, en Chanty? Nu mag je hier natuurlijk niet meer posten, je moet naar Z&G
Jaaa, weg jijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgende topic ben ik weg hieren hopelijk blijf ik deze keer ook weg... hooguit natuurlijk om jullie allemaal uit te zwaaien hier
+1quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jaaa, weg jij. Ik ben zo blij voor je
Ik ben al wegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef Fee-nix het volgende:
![]()
![]()
WAAAAAAAH CHANTY!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een supermooie donkere strepen! Ben zo blij voor je! Je was echt zooooo erg aan de beurt. Yesssssss!
En nu vort weg hier! En weg blijven!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |