Dát is nog eens een tof idee. In een verlaten huis met een aantal mensen een echt enge horrorfilm kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:28 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een film die ik echt eng vind. Misschien moet ik maar eens een horrorfilm gaan kijken in een verlaten huis bij slecht weer ofzo. Zo, in mijn veilige woonkamer gebeurt er niet veel.
Geen heer gezien daar, alleen maar dames aan het prikkenquote:
Dan was dat niet in Groningen, daar werd het onderzoek door een heer gedaan. Prikken daarna verder door dames.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen heer gezien daar, alleen maar dames aan het prikken
Ik was zeker wel in Groningen, in het UMCG.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dan was dat niet in Groningen, daar werd het onderzoek door een heer gedaan. Prikken daarna verder door dames.
Maar, goed bezig!!
Nee joh, doe normaalquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was zeker wel in Groningen, in het UMCG.
Hahahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee joh, doe normaalVolgende keer mini-prik-meet met mij en kvd?
Dit leek me een goede samenvattingquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:31 schreef Freddeh het volgende:
Whehe, kwartje valt... Opmerking van mij gekaapt voor in de TT, Greys?
Oh ja tuurlijk, moment...quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:39 schreef Jojogirl het volgende:
Greys, wil je de OP van de wiki halen? Want dan kloppen de linkjes naar de oude topics en staan alle verdwenen blogjes niet meer in de lijst.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DayZeroProject
Het lukt me aardig. Ik ben al vijf dagen en 2 uren WhatsApp-loos.quote:
Maar roepen er dan mensen op Facebook 'hey hallo waarom antwoord je niet op WA?' of valt het mee?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het lukt me aardig. Ik ben al vijf dagen en 2 uren WhatsApp-loos.
Het is wel een flinke uitdaging... Ik had niet verwacht dat ik geen afkickverschijnselen zou krijgen. Ik overweeg nu serieus om nog langer geen WhatsApp te gebruiken.
Zondagavond heb ik op Facebook "mijn vrienden" al laten weten dat ik sinds die middag geen WhatsApp meer heb.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar roepen er dan mensen op Facebook 'hey hallo waarom antwoord je niet op WA?' of valt het mee?
Maar groepsgesprekkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Mijn doel is: nooit beginnen aan whatsapp. Als ik vriendinnen en collega's daarmee bezig zie dan ben ik blij dat ik er geen gebruik van maak (jongens in de sportschool zijn er zelfs continue mee bezig). Antwoord je even niet, gaan ze zeuren! (alhoewel het wel reuze handig is natuurlijk voor korte vragen, afspraken etc)
Wat leuk, een mede hoepelaar! Net begonnen of meer ervaren al? Ik doe het een paar maandjes en zit nu te wachten op mijn twins.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:28 schreef Sarabi het volgende:
Weer een doel behaald30 dagen elke dag 30 minuten gehoepeld.
Dit weekend even een blogje schrijven.
Jij bent toch de buikdansdame?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Ik doe het al een paar jaar maar doe er verder weinig bijzonders mee.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Voor doel 36 moet ik met mijn hond meedoen aan een agility wedstrijd.
We zijn nog niet zo heel goed (![]()
) maar ik kreeg vandaag een mail van mijn hondenvereniging dat er op 27 oktober bij een ándere vereniging een wedstrijd wordt georganiseerd waar 'debutanten' aan mee mogen doen. Ik denk dat Biet op dat onbekende terrein gewoon rondjes gaat rennen om iedereen gedag te zeggen ipv over hindernissen springt, maar ik denk toch dat ik ons maar inschrijf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar woon je? Voor een euro of 25-30 heb je een volwassenenhoop. Een simpele, uit delen bestaande hoepel is de hypnotica travelhoop. Maar leuker zijn de handgemaakte, met kleuren naar keuze. Ik denk dat ik binnenkort zelf wat hoepels ga maken, veel familie willen er eentje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Die kan je zeker niet kopen bij een speelgoedzaak? Volgens mij hebben ze daar altijd alleen van die kleine hoepels. Mijn opa heeft zelf een hoepel voor mij gemaakt van pvc-buis, ooitZo cool.
Leuk, vooral de header vind ik mooi!quote:Op zaterdag 21 september 2013 05:25 schreef WebHawk het volgende:
Mijn weblog is online! Check 'm op www.webhawk.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke lijstquote:Op zaterdag 21 september 2013 05:25 schreef WebHawk het volgende:
Dat is toch helemaal geen enge film?quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:38 schreef Bubbles90. het volgende:
Wat betreft enge films, ik heb ooit Paranormal activity afgezet 's avonds omdat ik 'm echt niet meer durfde te kijken.. heb 'm de dag erna overdag afgekeken
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leuk, vooral de header vind ik mooi!Oh ik vind het wit-op-blauw wel heel sprekend juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tof!quote:Op zaterdag 21 september 2013 05:25 schreef WebHawk het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/09/debutanten.html
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik kan je trouwens mededelen dat patatjes-met nog steeds bestaan hoor
Die ook hoorquote:
Oh puzzelen...heerlijk....ik heb er alleen de plek niet meer voor. Misschien maar eens een oplossing daarvoor gaan vinden...quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:35 schreef Vlinder88 het volgende:
Oeh, cola-calippo!![]()
Hier inmiddels een kleine start met een aantal doelen, en een aangepast doel (je had toch gelijk Greys):
http://vlinderdayzero.wor(...)-kleine-verandering/
Alles krijg uiteraard nog zijn eigen blog, maar die puzzel.. What was I thinking? Vroeger vond ik puzzelen best leuk, maar die stukjes vlogen op dag 1 al bijna door de kamer, haha! Gisteren kwamen 3 vrienden helpen, dat was dan wel weer leukEn ontspannen kun je leren, toch?
Met een matje kun je 'm zo oprollen en wegleggen. Die heb ik dan weer niet, maar schijnt best handig te zijn. En cursus, ja, maar het staat er meer op om te kijken of het iets voor me is. Kan altijd verder gaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Oh puzzelen...heerlijk....ik heb er alleen de plek niet meer voor. Misschien maar eens een oplossing daarvoor gaan vinden...
En over je mindfulness...aan 1 les heb je niet veel...zou dan voor een cursus gaan
Ik ben met zo'n matje altijd weer bang dat je hem kapot roltquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:56 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Met een matje kun je 'm zo oprollen en wegleggen. Die heb ik dan weer niet, maar schijnt best handig te zijn. En cursus, ja, maar het staat er meer op om te kijken of het iets voor me is. Kan altijd verder gaan
Ook een goed punt, dat kapot rollen. Maar waarschijnlijk ligt het dan nog wel allemaal ongeveer op de juiste plekquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ben met zo'n matje altijd weer bang dat je hem kapot rolt![]()
En als je info wilt over mindfulness, ik heb hier de papieren van een cursus liggen. Weet even niet meer of je een van de noorderlingen bent, maar als je dat bent, mag je ze best inzien ofzo. (of ik moet even flink gaan scannen...)
Kijk of er een infobijeenkomst is, als je maar 1 les doet, dan mis je de samenhang en kan het erg komisch zijn (ik heb vreselijk gelachen, 5 minuten doen over het eten van een rozijntje. Maar het heeft tijd nodig, meerder bijeenkomsten, een groep waar je je vertrouwd in voelt en huiswerk. Het was bij mij niet even een uurtje in de week, het was een complete ochtend bijeenkomst en soms een uur huiswerk per dag)
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:08 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Ook een goed punt, dat kapot rollen. Maar waarschijnlijk ligt het dan nog wel allemaal ongeveer op de juiste plek
Geen noorderling (Overijssel), maar ik neem je tips zeker mee in het zoeken naar een cursus hier in de regio. Eerst maar eens focussen op de cursus fotografie, want alles half doen schiet ook niet echt op.
Is goed, ik count je inquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:21 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dát is nog eens een tof idee. In een verlaten huis met een aantal mensen een echt enge horrorfilm kijkenCount me in!
Klopt, officieel mag dat idd niet. Maar eens kijken of we daar wat mee kunnen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:03 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Is goed, ik count je in. Als het er van komt zal het óf alleen zijn (lijkt me niet) óf met mede-fokkers. Ik ken niemand in mijn omgeving die zoiets leuk zou vinden.
Naïef genoeg had ik nog niet eens bedacht dat dat natuurlijk eigenlijk niet mag. Kan heel veel geld kosten als je gezien wordt. Maakt het wel wat minder, want ik ben nogal braaf![]()
Tof verhaal!quote:
Ja, dat doorstrepen en linken heb ik zonet gedaan.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof verhaal!
(En vergeet het doel niet in je lijst door te strepen en te linken)
Oh dat vind ik heel erg meevallen!quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat doorstrepen en linken heb ik zonet gedaan.
Ik heb WhatsApp weer geïnstalleerd: 147 nieuwe berichten van 24 personen.
90% van de berichten op zondag, maandag en dinsdag. Het kwartje is toen gevallen bij de meeste mensen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh dat vind ik heel erg meevallen!
Dat haal ik rustig op één dag.(misschien niet die 24 mensen, maar het aantal berichten iig wel)
Ben 0 keer gevallen vandaag. Maar nee, niet echt bang om te vallen, ik durf niet zoveel dus ik neem ook amper risico'squote:Op zondag 22 september 2013 16:48 schreef Bubbles90. het volgende:
Ben je bij longboarden niet bang om hard te vallen?
Ja dat vind ik wel een tof doel, ware het niet dat ik met een groepje vrienden uit het buitenland communiceer en dat is eigenlijk de enige manier waarop dat lukt.quote:
Ik durf te wedden dat er genoeg andere manieren zijn om met die vrienden te communiceren. Misschien niet allemaal praktisch, maar wel mogelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 18:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel een tof doel, ware het niet dat ik met een groepje vrienden uit het buitenland communiceer en dat is eigenlijk de enige manier waarop dat lukt.
Zéér herkenbaar.quote:Waar ik mezelf namelijk op betrap is dat als ik iemand iets vraag en die is daarna wel online (geweest) maar niet antwoord, dat ik dat echt irritant vind. Echt slecht van mezelf. Ik zeg er ook niks van en probeer het af te leren, maar toch!
Nou, ze wonen allemaal verdeeld over de USA, Canada én Israel. Tikkeltje onhandig ivm tijdzones.quote:Op zondag 22 september 2013 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er genoeg andere manieren zijn om met die vrienden te communiceren. Misschien niet allemaal praktisch, maar wel mogelijk.
Oh gelukkig, ik dacht dat ik de enige wasquote:Zéér herkenbaar.Ik zeg er ook niks van, maar het blijft irritant. Vooral als jezelf wel iemand bent die alle berichten direct beantwoordt... Je verwacht hetzelfde gedrag van de ander - niet doen!
Waarom longboarden ipv skateboarden? En waarom uberhaupt longboarden? Ziet er leuk uit, maar zie er het nut niet zo van. Enlighten mequote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben 0 keer gevallen vandaag. Maar nee, niet echt bang om te vallen, ik durf niet zoveel dus ik neem ook amper risico's
Omdat ik niet van de trucjes ben en liever een eind zou willen rijden. En dat lukt beter op een longboard dan op een skateboard. Waarom uberhaupt? Ken veel mensen in mijn omgeving die het ook doen en zou het nu ook wel eens willen leren want het ziet er tof uit. En is weer eens wat anders dan een fiets.quote:Op zondag 22 september 2013 18:51 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Waarom longboarden ipv skateboarden? En waarom uberhaupt longboarden? Ziet er leuk uit, maar zie er het nut niet zo van. Enlighten me
Haha, okayquote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben 0 keer gevallen vandaag. Maar nee, niet echt bang om te vallen, ik durf niet zoveel dus ik neem ook amper risico's
Nee ik dacht dat ik in een ander topic zat, heb twee tabbladen open, ging even verkeerdquote:
Pfiewww....ik weet dat ik niet super heb opgelet, maar zo slecht heb ik dus ook weer niet gekeken hahahaquote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ik in een ander topic zat, heb twee tabbladen open, ging even verkeerd
quote:Op zondag 22 september 2013 18:27 schreef CarOnline het volgende:
Waar ik mezelf namelijk op betrap is dat als ik iemand iets vraag en die is daarna wel online (geweest) maar niet antwoord, dat ik dat echt irritant vind. Echt slecht van mezelf. Ik zeg er ook niks van en probeer het af te leren, maar toch!
Ik zit een paar keer per week een uur in de auto naar het werk. Als ik dan bij een stoplicht sta ofzo kijk ik gerust bv even wat het berichtje is, dat binnen kwam. Maar antwoorden gaat dan niet. En als ik dan aankom op het werk en het bv meteen druk is, komt dat er ook niet van omdat de baas dan boos word als ik meteen begin met mijn foon. Of - heel eerlijk - ik vergeet het danquote:Op zondag 22 september 2013 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Zéér herkenbaar.Ik zeg er ook niks van, maar het blijft irritant. Vooral als jezelf wel iemand bent die alle berichten direct beantwoordt... Je verwacht hetzelfde gedrag van de ander - niet doen!
Mja, je spreekt ze dus niet allemaal tegelijkertijd. Er valt wel iets op te verzinnen, maar WhatsApp is in deze situatie misschien wel de makkelijkste oplossing ja.quote:Op zondag 22 september 2013 18:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, ze wonen allemaal verdeeld over de USA, Canada én Israel. Tikkeltje onhandig ivm tijdzones.
Dan is dit een stuk handiger. Gewoon een groeps-chat en iedereen is blij.
Nee, wees niet bang. Er zijn genoeg relaties kapotgegaan om deze reden.quote:Oh gelukkig, ik dacht dat ik de enige was
Mijn neefje zei dat hij de hele vakantie ruzie had gehad met zijn vriendin omdat ze verwachtte dat hij steeds op haar whatsappjes zou reageren terwijl hij dus vakantie aan het vieren wasquote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, wees niet bang. Er zijn genoeg relaties kapotgegaan om deze reden.
Ik begrijp het wel, daar niet van. Het blijft irritant.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik zit een paar keer per week een uur in de auto naar het werk. Als ik dan bij een stoplicht sta ofzo kijk ik gerust bv even wat het berichtje is, dat binnen kwam. Maar antwoorden gaat dan niet. En als ik dan aankom op het werk en het bv meteen druk is, komt dat er ook niet van omdat de baas dan boos word als ik meteen begin met mijn foon. Of - heel eerlijk - ik vergeet het danOmdat ik er niet meteen op kon antwoorden.
Er zijn dus situaties genoeg bedoel ik waar iemand wel even snel online komt en kijkt, maar niet meteen antwoordt![]()
(Als ik thuis op de bank hang antwoord ik altijd wel meteen!)
Dat dus.quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn neefje zei dat hij de hele vakantie ruzie had gehad met zijn vriendin omdat ze verwachtte dat hij steeds op haar whatsappjes zou reageren terwijl hij dus vakantie aan het vieren was
Duidelijk, en klinkt ook wel aannemelijk. Stuk beter mee te nemen ook dan een vouwfiets ofzo in het OV. Het is dat ik met de auto ga iedere dag, anders zag ik wel een interessant ideequote:Op zondag 22 september 2013 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik niet van de trucjes ben en liever een eind zou willen rijden. En dat lukt beter op een longboard dan op een skateboard. Waarom uberhaupt? Ken veel mensen in mijn omgeving die het ook doen en zou het nu ook wel eens willen leren want het ziet er tof uit. En is weer eens wat anders dan een fiets.
Ja ik weet het ook wel, en het gaat al beterquote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik zit een paar keer per week een uur in de auto naar het werk. Als ik dan bij een stoplicht sta ofzo kijk ik gerust bv even wat het berichtje is, dat binnen kwam. Maar antwoorden gaat dan niet. En als ik dan aankom op het werk en het bv meteen druk is, komt dat er ook niet van omdat de baas dan boos word als ik meteen begin met mijn foon. Of - heel eerlijk - ik vergeet het danOmdat ik er niet meteen op kon antwoorden.
Er zijn dus situaties genoeg bedoel ik waar iemand wel even snel online komt en kijkt, maar niet meteen antwoordt![]()
(Als ik thuis op de bank hang antwoord ik altijd wel meteen!)
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Leuk, vooral de header vind ik mooi!Thx! Ik heb de template overgenomen van een eerder radioproject en ben hem nog een beetje aan het aanpassen. Ik denk dat ik er wel een bonte bende van ga maken met wat elementen uit de header, maar hoe ik dit precies in ga vullen weet ik nog niet. Het moet in ieder geval een contrastrijke bende worden. Suggesties zijn overigens welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx! die heb ik wel van RadioSlut gejatquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:31 schreef Bubbles90. het volgende:
Leuke lijst![]()
Vind 40 ook erg leuk, met dat dartpijltje!Verder heb ik wat meer rond geneusd in de blogs in de OP hier om inspiratie op te doen, maar dingen die ik overgenomen heb wel gepersonaliseerd.
Het moet een debiele pose worden die eigenlijk heel raar is, maar grappig omdat ik 3 (of meer) dezelfde foto's moet hebben. Dat met het fotohokje gaat wel spannend worden. Hoewel ik niet schuw ben om mensen in het openbaar aan te spreken met allerhande onzin (of totaal onverwacht grappig reageren op een gesperk dat twee mensen hebben), is dit toch een hele andere vraag om te stellen. Zeker omdat het me net iets te vaak lukt om creepy over te komen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:06 schreef Greys het volgende:
Tof!
Ik verheug me op je Manneke Pis foto
En leuk dat je met een vreemde in het fotohokje gaat! Ik heb het doel als gewoon in een fotohokje, maar ik denk ik dat ik hem ook ga veranderen in 'met een vreemde'!Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
Heb je een weinig voorkomende voornaam? Ik ontmoet bijna wekelijks iemand met dezelfde naam dus zou daar nooit een doel van maken hahaquote:Op maandag 23 september 2013 05:32 schreef WebHawk het volgende:
Ik heb inmiddels ook mijn lijst vrijwel helemaal afgrond. Ik zal de nieuwe doelen hier posten omdat ik de lijst weer op alfabet gesorteerd heb. Dit zijn de doelen die ik nog toegevoegd heb:
• Ontmoet iemand anders met dezelfde voornaam
• Val af tot je 75 kilo weegt
• Doe iets raars met je uiterlijk, zo erg dat het voor bekenden wel maar voor onbekenden niet opvalt
• Verzamel 25 likes voor je weblog
• Slaap een nacht in de buitenlucht
• Ontmoet een twitteraar
• Laat twee mensen die je kent maar elkaar niet kennen elkaar ontmoeten
• Een opiniestuk insturen naar een krant of tijdschrift
• De Milennium-podcastserie in zijn geheel terugluisteren
• 10 bioscoopfilms bezoeken
• Doe meerdere uren te voet verslag voor de Nijmeegse 4daagse zonder blaren te lopen
• Maak 6 uur radio achter elkaar met minstens 4 talks per uur
• Zoek contact met iemand die je minimaal 5 jaar niet gesproken hebt
En, de onderkant van het lijstje, dat nog niet op de site staat:
• Laat dit doel invullen door je beste vriendin
• Laat dit doel invullen door je vaste vriendengroep
• Privé
• Privé
• Vervang na een jaar één van de niet behaalde doelen door een gelijkwaardig doel.
• Vul dit doel pas in na één jaar
• Vul dit doel pas in na twee jaar
• Vul dit doel pas in één maand voor het einde van dit project
• Ga uit eten omdat dit project is afgerond!
Er woonden in 2010 slechts 285 mensen die mijn voornaam met me delen.quote:Op maandag 23 september 2013 07:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Heb je een weinig voorkomende voornaam? Ik ontmoet bijna wekelijks iemand met dezelfde naam dus zou daar nooit een doel van maken haha.
En twee mensen elkaar laten ontmoeten via jou is toch heel makkelijk? Op je verjaardag oid? Of bedoel je het anders?
Oh haha voor mij 25791 ! Das nogal een verschil. En ook nog ruim 5000 als tweede (of verdere) naam. Dan is het een stuk moeilijker idd.quote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Er woonden in 2010 slechts 285 mensen die mijn voornaam met me delen.
( eigen naam checken kan hier: http://www.meertens.knaw.nl/nvb/ )
En 2 mensen elkaar laten ontmoeten bedoel ik eigenlijk bijvoorbeeld 2 twittervolgers die elkaar niet kennen. En dan dus ook alleen die twee.
Ah vandaarquote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Waren waarschijnlijk ook van dezelfde leeftijd.quote:Op maandag 23 september 2013 08:47 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ah vandaarVoor mijn naam zijn dat er 25000, dus dat is dan ff anders. Heb op de sportschool ook wel eens met 2 naamgenoten in één les gestaan (je moet inschrijven voor lessen en ze checken die lijst dus ook echt).
Mijn leeftijd en iets jonger. Wat op zich nog wel apart is want de grootste piek van mijn naam als ik via die link van WebHawk kijk zat al ruim 10 jaar voor mijn geboorte.quote:Op maandag 23 september 2013 08:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waren waarschijnlijk ook van dezelfde leeftijd.
Alhoewel mijn naam kennelijk begin jaren 90 erg hip was. Relatief gezien dan, er zijn nog geen 5000 mensen die mijn naam dragen.
Ja, grappig is dat. Ik denk dat iedereen wel eens dubbele namen in zijn klas heeft gehad.quote:Op maandag 23 september 2013 08:52 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn leeftijd en iets jonger. Wat op zich nog wel apart is want de grootste piek van mijn naam als ik via die link van WebHawk kijk zat al ruim 10 jaar voor mijn geboorte.
007 rulez! En dan vooral Sean Conneryquote:Op maandag 23 september 2013 08:30 schreef Freddeh het volgende:
Tuurlijk Jojogirl007 is overrated
Maar tot nog toe voor een film uit de jaren 60 best leuk
42 mannen die dezelfde voornaam als ik hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef WebHawk het volgende:
[..]
En 2 mensen elkaar laten ontmoeten bedoel ik eigenlijk bijvoorbeeld 2 twittervolgers die elkaar niet kennen. En dan dus ook alleen die twee.
Mijn naam is vrij algemeen in Nederland, maar mijn vriend heeft slechts 100 (exact 100) naamgenoten in Nederland in 2010quote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef WebHawk het volgende:
Whoa! Welke naam is dat? (Mag in DM)quote:Op maandag 23 september 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn naam is vrij algemeen in Nederland, maar mijn vriend heeft slechts 100 (exact 100) naamgenoten in Nederland in 2010
Hij heet Rossquote:Op maandag 23 september 2013 09:35 schreef WebHawk het volgende:
Whoa! Welke naam is dat? (Mag in DM)
Die ben ik volgens mij wel eens tegen gekomen. Gek trouwens, zeker omdat er jarenlang een populaire tv-serie in NL op TV is geweest met die naamquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Jij heet niet toevallig Rachel?
Edit: die heb je vast al veel te vaak gehoord.
quote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jij heet niet toevallig Rachel?
Edit: die heb je vast al veel te vaak gehoord.
jeugdsentimentquote:Op maandag 23 september 2013 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heet Saskia en heb ooit op de lagere school een vriendje gehad die Jeroen heette, dat was dus direct hilarisch
[ afbeelding ]
ik durf het niet te zeggen, sommige medicatie mag,sommige mmedicatie mag niet..misschien moet je even bellenof mailen.quote:Op maandag 23 september 2013 12:46 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog een vraag over bloeddonor worden: als je anti-depressiva neemt, mag je dan wel doneren?
ik vind er niets van terug
quote:Op maandag 23 september 2013 14:29 schreef Greys het volgende:
Hahaha die Meertens namensite, ik heet Miranda en ben uit 1973, nou qua populariteit van die naam klopt dat wel
[ afbeelding ]
'Voorproefje'quote:Op maandag 23 september 2013 14:28 schreef Greys het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de foto's van de cakepops, succes en plezier!
Oh, dat leek me wel een leuk doel, iemand met mijn naam ontmoeten. Maar daar zijn er maar 25 van, misschien wordt dat wel heel lastigquote:Op maandag 23 september 2013 08:39 schreef WebHawk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef Freddeh het volgende:
Denk dat ik DZP maar even op pauze zet. Eerst een nieuwe baan zoeken. K** wat een slecht nieuws is dat
ICT... Werk hier verdorie per 1 november een jaarquote:Op maandag 23 september 2013 16:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Succes! Zit je een beetje in een goede branche daarvoor?
Wat een rot nieuws inderdaadquote:Op maandag 23 september 2013 16:22 schreef Freddeh het volgende:
ICT... Werk hier verdorie per 1 november een jaar
Maar weinig mensen die liever een uitkering krijgen hoorquote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef Freddeh het volgende:
Wordt inderdaad niet verlengd. Technisch gesproken kom ik dan voor WW in aanmerking, maar ik ben liever aan het werk.
Wat stom!quote:Op maandag 23 september 2013 17:16 schreef CarOnline het volgende:
http://frausingalong.blog(...)-make-bake-pops.html
Whoohoo
herkenbaar van de chocolade...quote:Op maandag 23 september 2013 17:16 schreef CarOnline het volgende:
Whoohoo
sterkte...ik gebruik het juist als een 'afleiding' ernaast (alhoewel de zoektocht hier even op stil staat...)quote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef Freddeh het volgende:
Denk dat ik DZP maar even op pauze zet. Eerst een nieuwe baan zoeken. K** wat een slecht nieuws is dat
Des te groter de challenge!quote:Op maandag 23 september 2013 15:58 schreef maen het volgende:
[..]
Oh, dat leek me wel een leuk doel, iemand met mijn naam ontmoeten. Maar daar zijn er maar 25 van, misschien wordt dat wel heel lastig
Je kan het wel grappig beschrijvenquote:Op maandag 23 september 2013 17:16 schreef CarOnline het volgende:
Whoohoo
Dit is ook al iets wat ik al langere tijd wil. Deze gaat ook op mijn lijst, maar met de aanvulling dat het ook gepubliceerd moet worden.quote:Op maandag 23 september 2013 05:32 schreef WebHawk het volgende:
• Een opiniestuk insturen naar een krant of tijdschrift
Dat is wel het idee jaquote:Op maandag 23 september 2013 18:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit is ook al iets wat ik al langere tijd wil. Deze gaat ook op mijn lijst, maar met de aanvulling dat het ook gepubliceerd moet worden.
Van action, heb net nog een pakje gekocht.quote:
O echt?quote:
Ik heb ook nog nooit koppige chocolade gezienquote:Op maandag 23 september 2013 18:48 schreef CarOnline het volgende:
O echt?
Ik heb nog nooit chocolade gehad dat niet wilde smelten!
Maar zo stom! Argh.
Hoe de neuk smelt chocolade niet? Da's toch gewoon kwestie van lang genoeg verhitten?!quote:Op maandag 23 september 2013 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit koppige chocolade gezienEcht iets waar je niet eens rekening mee houdt. De cake waar iets mee mis gaat: kan gebeuren. Maar chocolade die niet smelt?
Ja toch? Au bain marie of in de magnetron: klaar.quote:Op maandag 23 september 2013 18:52 schreef WebHawk het volgende:
Hoe de neuk smelt chocolade niet? Da's toch gewoon kwestie van lang genoeg verhitten?!
Be-la-che-lijk ook echt!!!quote:Op maandag 23 september 2013 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit koppige chocolade gezienEcht iets waar je niet eens rekening mee houdt. De cake waar iets mee mis gaat: kan gebeuren. Maar chocolade die niet smelt?
Nou, na 20 minuten in een warme oven (want zo moest je het smelten) en daarna nog zeker 15 minuten in een pan met kokend water zou je toch denken dat het smelt.quote:Op maandag 23 september 2013 18:52 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hoe de neuk smelt chocolade niet? Da's toch gewoon kwestie van lang genoeg verhitten?!
Nu wil ik niet eens weten waar die zogenaamde 'witte chocolade' dan uit bestondquote:Op maandag 23 september 2013 18:56 schreef CarOnline het volgende:
Nou, na 20 minuten in een warme oven (want zo moest je het smelten) en daarna nog zeker 15 minuten in een pan met kokend water zou je toch denken dat het smelt.
Het brokkelde alleen doordat ik uit pure wanhoop het met een vork aan het prakken was in de hoop iets vloeibaars te zien.
Ja dat zat ik me net ook te bedenken. Misschien dat ik zo nog maar ff naar de super wandel voor echte chocolade.quote:Op maandag 23 september 2013 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu wil ik niet eens weten waar die zogenaamde 'witte chocolade' dan uit bestond![]()
Raakte het bakje met chocola het kokende water bij au Bain Marie smelten?quote:Op maandag 23 september 2013 18:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, na 20 minuten in een warme oven (want zo moest je het smelten) en daarna nog zeker 15 minuten in een pan met kokend water zou je toch denken dat het smelt.
Het brokkelde alleen doordat ik uit pure wanhoop het met een vork aan het prakken was in de hoop iets vloeibaars te zien.
Squash!quote:Op maandag 23 september 2013 19:16 schreef Bubbles90. het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een doel bereikt: een andere/nieuwe sport proberennamelijk squash!
Nu alleen nog een blog schrijven
Ja, op een gegeven moment liep het er ook in.quote:Op maandag 23 september 2013 19:14 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Raakte het bakje met chocola het kokende water bij au Bain Marie smelten?
Daar ging het bij mij de eerste keer verkeerd, met hetzelfde resultaat als gevolg..
En anders kan een heeeel klein beetje kokosvet misschien ook helpen
Als het bakje het water raakt, dan gaat het te snel met ranzige chocolazooi als gevolg.quote:Op maandag 23 september 2013 19:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment liep het er ook in.
Dat was het teken om er mee te stoppen.
van die candy melts die niet willen melten...nu al 2 keer...quote:Op maandag 23 september 2013 18:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
O echt?
Maar zo stom! Argh.
Daar moet je zelf over informeren, er wordt namelijk gevraagd of je medicijnen slikt, en die vragenlijst nemen ze nog een keer met je door. Dus dan kom je er vanzelf op.quote:Op maandag 23 september 2013 12:46 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog een vraag over bloeddonor worden: als je anti-depressiva neemt, mag je dan wel doneren?
ik vind er niets van terug
Meteen vast of eventueel ook via uitzendwerk?quote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef Freddeh het volgende:
Dank je wel allemaal. Mocht iemand toevallig een vacature in de ICT, in het noorden van het land, tegen het lijf lopen... let me know
Stiekem toch verder met DZP. Doel #6 en #7, vanavond weer cursus met de hond.
Liefst vast, maar als dat er niet is dan uitzendwerk.quote:Op maandag 23 september 2013 19:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Meteen vast of eventueel ook via uitzendwerk?
Ik hou mn ogen en oren openquote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Liefst vast, maar als dat er niet is dan uitzendwerk.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef Freddeh het volgende:
Dank je wel allemaal. Mocht iemand toevallig een vacature in de ICT, in het noorden van het land, tegen het lijf lopen... let me know
Ik heb geen verstand van ICT dus praten jullie maar evenquote:Op maandag 23 september 2013 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.We hebben wel mensen nodig, maar het ligt er volkomen aan wat voor ICT'er hij is.
Als ie zich met websites bezighoudt kan ie een poging wagen.
Ai, enige dat ik met websites doe is internetten helaasquote:Op maandag 23 september 2013 19:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen verstand van ICT dus praten jullie maar even
Ah jammer, geen dank!quote:Op maandag 23 september 2013 20:00 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ai, enige dat ik met websites doe is internetten helaas
Wel super bedankt Luna!
Jammer, het was een poging waard inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 20:00 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ai, enige dat ik met websites doe is internetten helaas
Wel super bedankt Luna!
Wat versta je onder 'het noorden van het land' en wat voor een functie zoek je?quote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef Freddeh het volgende:
Als dat de titel is waarmee het in de bioscoop te zien was en wat er op de dvd-hoes staat dan is het de P. Bijna niemand weet welke film je hebt gezien als je zegt dat je Dead's Man Chest hebt gekekenquote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef DeLuna het volgende:
Pirates of the Caribbean: Dead's Man Chest.
Valt dat nu onder de P of de D (voor het film kijk op alfabetdoel)
Dat is waar, ik hou het wel bij de P.quote:Op maandag 23 september 2013 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als dat de titel is waarmee het in de bioscoop te zien was en wat er op de dvd-hoes staat dan is het de P. Bijna niemand weet welke film je hebt gezien als je zegt dat je Dead's Man Chest hebt gekeken
Dat heb ik met de Harry Potter's en de Lord of the rings trilogie (waarbij ik ook nog eens altijd de 'the's' vergeet, dus niet The fellowship of the ring, maar Fellowship of the ring...).quote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef DeLuna het volgende:
Pirates of the Caribbean: Dead's Man Chest.
Valt dat nu onder de P of de D (voor het film kijk op alfabetdoel)
Ik heb al besloten dat The niet meetelt.quote:Op maandag 23 september 2013 21:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Harry Potter's en de Lord of the rings trilogie (waarbij ik ook nog eens altijd de 'the's' vergeet, dus niet The fellowship of the ring, maar Fellowship of the ring...).
Ik heb besloten dat ze niet mee mogen doen aan het alfabet aangezien ze een doel op zich zijn..maar in geval van tijdnood mogen ze misschien toch wel meedoen...quote:Op maandag 23 september 2013 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat The niet meetelt.
Ik zit in Appelscha, dus een cirkel overlappend met Groningen, Drachten, Leeuwarden, Emmeloord, tot aan Zwolle. Ik zit nu op een 2e/3e lijns functie op een ICT servicedesk.quote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'het noorden van het land' en wat voor een functie zoek je?
Delicious Chocolate staat op de verpakking dus ik verwacht het wel...quote:Op maandag 23 september 2013 19:35 schreef kvd het volgende:
[..]
van die candy melts die niet willen melten...nu al 2 keer...
maar weet eigenlijk niet of dat eigenlijk wel chocola is...ja toch?
Ik had die van Wilton, de eerste keer een zak in de magnetron gedaan, en weer en weer en weer en weer...het was wel wat gesmolten, maar erg dik. Wel gebruikt, maar was erg onhandig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Delicious Chocolate staat op de verpakking dus ik verwacht het wel...
Heb het ook nog maar 1x gebruikt. Vanmiddag poging 2 met normale smelt chocolade.
Ja dit is ook net deeg!quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik had die van Wilton, de eerste keer een zak in de magnetron gedaan, en weer en weer en weer en weer...het was wel wat gesmolten, maar erg dik. Wel gebruikt, maar was erg onhandig.
De tweede zak au bain marie gedaan, dat werd net deeg...die is direct de prullenbak ingegaan hahaha
Dan zijn het ijsjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dit is ook net deeg!
Denk dat de kinders de chocola wel lekker vinden, de onge'smolten' en dan vanmiddag maar verder.
Pops liggen in de vriezer, zijn ze mooi hard. (Weet ik veel, tip van oudste dochter, maar ze zei 2 uur, ze liggen er straks 24 uur in)
quote:Op maandag 23 september 2013 17:16 schreef CarOnline het volgende:
Whoohoo
Dat is wel jammer...maar je hebt mooi maar wel even uitgezocht of je het überhaupt mag wordenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat ik het bloeddonor worden ga schrappen, ik mag waarschijnlijk niet ivm Cymbalta (AD)
Oh echt, ik was wóest!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry
Maar je schreef het zo leuk...
Als het er op de foto maar mooi uitziet!quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als het er op de foto maar mooi uitziet!
Volgende keer maak ik ze van klei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef kvd het volgende:
Het brood wat nog geproefd moet worden:Het lijkt wel cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ziet er in elk geval al lekker uit
![]()
Ik ben inspiratie opdoen voor de kastjes die ik als een van mijn doelen wil pimpen![]()
Ik heb twee van deze;
En twijfel een beetje nog tussen de volgende ideeën:
Maar hier staan ook wel weer toffe tussen : http://www.homedit.com/15(...)st-a-fresh-new-look/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
de bovenstequote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt wel cakeMaar ziet er in elk geval al lekker uit
![]()
Ik ben inspiratie opdoen voor de kastjes die ik als een van mijn doelen wil pimpen![]()
Ik heb twee van deze;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar hier staan ook wel weer toffe tussen : http://www.homedit.com/15(...)st-a-fresh-new-look/![]()
Bij mij ging dit ook hopeloos mis, naar bleek was het te snel verwarmd en dus verbrand en dan kan je doen wat je wil maar je houdt die brokkelzooi.quote:Op maandag 23 september 2013 18:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
O echt?
Maar zo stom! Argh.
Ohh dat kan het ook zijn, de oven stond al ff aan en toen heb ik de chocola er in gezet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mij ging dit ook hopeloos mis, naar bleek was het te snel verwarmd en dus verbrand en dan kan je doen wat je wil maar je houdt die brokkelzooi.
De_Taartjesfee had een wereldse tip voor een mis van melkchocola met slagroom, werkte als een trein. Alleen geen leuk kleurtje dan dus.![]()
Ik ben even de verhoudingen kwijt.
Oh, en je verslagje is![]()
dat zei hier iemand...quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:49 schreef Jojogirl het volgende:
Dat komt doordat de standaard zakken voor 500 mL antistollingsmiddel bevatten en als je daar dan maar 300 in stopt, klopt de verhouding niet meer. Overigens heb ik ook nog nooit gehoord dat ze ook kleinere zakken afnemen
Trouwens, even nieuwsgierig...hoe gaat het met de kamer? Nog wat ondernomen tegen huisbaas? Al iets nieuws op het oog?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt wel cakeMaar ziet er in elk geval al lekker uit
![]()
Ik heb twee van deze;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar hier staan ook wel weer toffe tussen : http://www.homedit.com/15(...)st-a-fresh-new-look/![]()
bwah, nog niet helemaal maar ik ga het voor alle zekerheid niet doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat is wel jammer...maar je hebt mooi maar wel even uitgezocht of je het überhaupt mag worden
Net smelt choco gekocht, als ik de moed er nog voor kan opbrengen doe ik het zo nog ff met het kind.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die chocolade![]()
Volgende keer een pakje slagroom (200ml) leegknijpen in een glazen schaaltje, in de magnetron tot het heet is (maar niet kookt) en dan 200 gram chocolade daarin gooien en roeren tot alles vloeibaar is. Daarna je cakepops in dopen
Niet zoveel veranderingquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Trouwens, even nieuwsgierig...hoe gaat het met de kamer? Nog wat ondernomen tegen huisbaas? Al iets nieuws op het oog?
Je staat iig niet vanaf volgende week op straat ofzo, dat is al mooi om te horen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet zoveel veranderingIk ben rustig aan het kijken en vooral aan het twijfelen wat ik nu wil, aangezien ik vanaf mei huurtoeslag zou krijgen en heel graag iets voor mezelf wil. Of ik dan nu een paar maanden op een houtje ga bijten, twee keer verhuizen of iets waar ik wel tevreden mee blijf
![]()
Maar de huisbaas laat ik maar gewoon rusten, krijg ik waarschijnlijk alleen maar gezeik mee
Nee, januari pas, daar ben ik wel blij meequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Je staat iig niet vanaf volgende week op straat ofzo, dat is al mooi om te horen.
Lastige keuze wel om te maken...
En vandaag voor doel #39 een sample scheerzeep ontvangen van een bepaalde webshop. Wat ruikt dat spul lekker zeg. Het is dat ik nog moet wachten op m'n scheermes, anders zou ik vanavond voor de spiegel staan in de badkamer...quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:07 schreef Freddeh het volgende:
Gisteren voor doel #39 een nieuw (oud/klassiek) scheermes/krabber besteld. Moderne scheergerei de deur uit en goedkoper, én stijlvol scheren.
Ik zal een balletje opgooien in mijn netwerk.quote:Op maandag 23 september 2013 22:27 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik zit in Appelscha, dus een cirkel overlappend met Groningen, Drachten, Leeuwarden, Emmeloord, tot aan Zwolle. Ik zit nu op een 2e/3e lijns functie op een ICT servicedesk.
Dank je. Erg tofquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal een balletje opgooien in mijn netwerk.
Maar het is geluktquote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, er wordt hier hard aan doelen gewerkt lees ik!
Wel balen van je baan Freddeh.. Ik woon in regio Zwolle, dus mocht ik wat tegenkomen, dan laat ik het weten!
En wat een strijd met de chocopops. Vind ze er toch wel smakelijk uit zien hoor![]()
Hier was ook een flinke strijd met mijn doel: Puzzelen met 50 tinten oranje...
Maar een leuk vooruitzicht: morgen begin ik met een fotografiecursus! Heel veel zin in!
Voor mijn eerste DZP heb ik een puzzel van Assepoester gemaaktquote:Op woensdag 25 september 2013 01:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar het is gelukt![]()
En veel plezier met fotograferen!
De puzzel is ook een van mijn doelen, maar denk dat ik hem nog even uitstel als ik dit lees haha! Maar waarschijnlijk neem ik sowieso een tekening (Disney) dus dat is net iets makkelijker dan al die oranje stukjes!
Dank jequote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, er wordt hier hard aan doelen gewerkt lees ik!
Wel balen van je baan Freddeh.. Ik woon in regio Zwolle, dus mocht ik wat tegenkomen, dan laat ik het weten!
Ik had ook gewoon die van Cars moeten nemen denk ikquote:Op woensdag 25 september 2013 01:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar het is gelukt![]()
En veel plezier met fotograferen!
De puzzel is ook een van mijn doelen, maar denk dat ik hem nog even uitstel als ik dit lees haha! Maar waarschijnlijk neem ik sowieso een tekening (Disney) dus dat is net iets makkelijker dan al die oranje stukjes!
quote:Op maandag 23 september 2013 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heet Saskia en heb ooit op de lagere school een vriendje gehad die Jeroen heette, dat was dus direct hilarisch
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef Freddeh het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2013 16:07 schreef Bubbles90. het volgende:
En dan eindelijk m'n blog![]()
Heb m'n voltooide doelen in het lijstje ook gelinkt naar de bijbehorende blog, wel zo leuk en makkelijker om dingen terug te zoeken
quote:Op donderdag 26 september 2013 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Squash, leuk! Ik ken niemand in de buurt die met me zou willen gaan squashen, anders had ik het ook wel gedaan.
Ik zie mogelijkhedenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt dus een squash partner. Wil ik ook!!
Jup, m'n overal-voor-in-buddy!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt dus een squash partner. Wil ik ook!!
De kans dat we in dezelfde stad wonen lijkt me erg kleinquote:
Want je woont in Peking?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kans dat we in dezelfde stad wonen lijkt me erg klein
Brood smaakte wel goed, maar ben er nog niet helemaal weg van. Moet wat aan de verhoudingen gaan veranderen (meel en maisgriesmeel waarschijnlijk qua verhouding omwisselen), was nu een beetje korrelig. En zoet...quote:Op donderdag 26 september 2013 15:41 schreef Bubbles90. het volgende:
CarOnline, tof! Wat doet ge daar?![]()
kvd, hoe smaakte het brood? Zag er wel erg smakelijk uit![]()
Ik ben nu (eindelijk) bezig met m'n blog over het squashen, paar dagen druk geweest gevolgd door een paar dagen ziek..
Bedacht me ook dat ik al een ABC-film heb gekeken! Daar sta ik nog niet helemaal bij stil
Ja goh, nou wil ik niet lullig doen, maar ik ben nu wel benieuwd naar Dat Ene Jurkjequote:Op donderdag 26 september 2013 17:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb even gesmokkeld
Heb doel 79 (draag eindelijk Dat Ene Jurkje) vervangen door 'Regel een vriendje voor Bird de parkiet'.
Dit om twee redenen:
- heb Dat Ene Jurkje inmiddels al meerdere keren aan gehad, o.a. op vakantie, alleen geen foto's van, dus 't is niet echt een uitdaging meer
- Bird is harder aan een vriendje toe dan dat ik dat jurkie nog eens aantrek voor een fotoBij nader inzien was het een stom opvul-doel van dat jurkje omdat ik er geen 100 kon verzinnen
Ja maar iedereen weet dat Hoogeveen om de hoek is.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Omdat er tussen de 6500 en 7000 plaatsen in Nederland zijn en 408 gemeentenEn als we naar het aantal inwoners in mijn stad kijken en vergelijken met de rest van Nederland, dan woont 0,33% van de Nederlanders waar ik woon. Maar goed, er zit ook iemand in de Dieetclub die in mijn plaats woont en naar mijn sportschool gaat
Mijn broer woont daar, ga er bijna nooit naar toe, dus maar een doel van gemaaktquote:Op donderdag 26 september 2013 15:41 schreef Bubbles90. het volgende:
CarOnline, tof! Wat doet ge daar?![]()
kvd, hoe smaakte het brood? Zag er wel erg smakelijk uit![]()
Ik ben nu (eindelijk) bezig met m'n blog over het squashen, paar dagen druk geweest gevolgd door een paar dagen ziek..
Bedacht me ook dat ik al een ABC-film heb gekeken! Daar sta ik nog niet helemaal bij stil
Ik maak morgen wel even een fotoquote:Op donderdag 26 september 2013 19:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Brood smaakte wel goed, maar ben er nog niet helemaal weg van. Moet wat aan de verhoudingen gaan veranderen (meel en maisgriesmeel waarschijnlijk qua verhouding omwisselen), was nu een beetje korrelig. En zoet...
Maar voor een eerste poging zeker niet verkeerd!
[..]
Ja goh, nou wil ik niet lullig doen, maar ik ben nu wel benieuwd naar Dat Ene Jurkje
Nog een paar aanpassingen doen dusquote:Op donderdag 26 september 2013 19:43 schreef kvd het volgende:
Brood smaakte wel goed, maar ben er nog niet helemaal weg van. Moet wat aan de verhoudingen gaan veranderen (meel en maisgriesmeel waarschijnlijk qua verhouding omwisselen), was nu een beetje korrelig. En zoet...
Maar voor een eerste poging zeker niet verkeerd!
Ah, gezellig! En veeel leuker dan squash jaquote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mijn broer woont daar, ga er bijna nooit naar toe, dus maar een doel van gemaakt
We zijn ergens gaan zitten nu, om wat te eten en zie net Margaritas op de kaart staan, misschien ook maar proberen dan
Doel zoveel.
Squash, ja das ook meteen een nuttig doel!
Maar dit is leuker![]()
Ah, ik heb gisteren before sunrise aangezet maar die bleek niet echt een 'vanuit de ooghoek' film en was niet geconcentreerd genoeg om m af te kijkenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:23 schreef Bubbles90. het volgende:
Uiteindelijk ook maar een stukje geschreven over m'n bekeken ABC-film![]()
Before Midnight
Voor de mensen die dit ook als doel hebben, hoe doen jullie dat met de 'moeilijke' letters? de X bijvoorbeeld
Nee klopt, je moet wel goed op blijven letten! Dat hebben wij ook ondervondenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, ik heb gisteren before sunrise aangezet maar die bleek niet echt een 'vanuit de ooghoek' film en was niet geconcentreerd genoeg om m af te kijken![]()
Met de letters ben ik nog niet zo bezig haha, ik vul meer de letters in van films die ik toevallig heb gekeken haha
Ik heb sowieso de film drie keer opnieuw gedownload omdat hij in het Duits begon, en ik steeds dacht dat ik een nagesynchroniseerde te pakken had.. Bleek uiteindelijk dat er toevallig Duitse mensen in de trein zaten en ze daarna gewoon in het Engels gingen pratenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:49 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Nee klopt, je moet wel goed op blijven letten! Dat hebben wij ook ondervonden![]()
En voorlopig vul ik ook nog gewoon de letters in die ik toevallig heb gekeken hoorHeb nog ff gelukkig!
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb sowieso de film drie keer opnieuw gedownload omdat hij in het Duits begon, en ik steeds dacht dat ik een nagesynchroniseerde te pakken had.. Bleek uiteindelijk dat er toevallig Duitse mensen in de trein zaten en ze daarna gewoon in het Engels gingen praten![]()
Maar, dat heb ik ook een beetjeWaarschijnlijk wordt het de laatste maanden ineens op zoek naar films met een X of een Q
euhm...kokenmetkarin.nl geloof ik. kijk er morgen even naar. maak dan denk ik ook de nieuwe versie...quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Nog een paar aanpassingen doen dusWaar heb je het recept vandaan?
[..]
Ah, gezellig! En veeel leuker dan squash ja![]()
Greys, ik ben ook wel benieuwd eigenlijk!
The Queen? Of Quantum of Solace (oké, is eigenlijk James Bond..)quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:30 schreef kvd het volgende:
x-man?
voor z zoolander ofzo
q weet ik nog niet.
Mag je raden wat mijn x wasquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:36 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
The Queen? Of Quantum of Solace (oké, is eigenlijk James Bond..)
En voor x zou ook xXx kunnen, aanbevolen voor Vin Diesel fans
The Queen is eigenlijk weer voor de Tquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:36 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
The Queen? Of Quantum of Solace (oké, is eigenlijk James Bond..)
En voor x zou ook xXx kunnen, aanbevolen voor Vin Diesel fans
Het recept:quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Nog een paar aanpassingen doen dusWaar heb je het recept vandaan?
[..]
Ah, gezellig! En veeel leuker dan squash ja![]()
Greys, ik ben ook wel benieuwd eigenlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar voor denk ik
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
zonder is net zo simpel hoorquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:25 schreef DeLuna het volgende:
Voor iemand die nooit iets bakt... leek me beter in ieder geval.
Dat dus. Proces is exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
zonder is net zo simpel hoor
het proces blijft precies het zelfde
Daar zou ik ook niet tegen kunnenquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb pas 6 doelen gehaald van de 101
en die kaksite blijft zeggen dat ik er 102 heb terwijl er echt maar 101 op mijn lijstje staan
en daar kan mijn inner autist niet tegen
Ik geloof ik maar 1 of 2 doelen...maar ik heb vrij veel lange doelen staan...quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb pas 6 doelen gehaald van de 101
en die kaksite blijft zeggen dat ik er 102 heb terwijl er echt maar 101 op mijn lijstje staan
en daar kan mijn inner autist niet tegen
Waar woon je? Ik in Utrecht, en binnenkort in Amsterdam (of heeel misschien Den Haag).quote:Op donderdag 26 september 2013 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kans dat we in dezelfde stad wonen lijkt me erg klein
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:30 schreef DeLuna het volgende:
De eerste appeltaart is al uit de oven en hij ruikt echt lekker
Dat heb ik met doel 39, klassiek scheren ipv met moderne messen.Nu scheer ik me nog wel met een modern mes, maar kon het niet laten dus om vast de scheerzeep te proberen. Nou, ik heb het er op gesmeerd met m'n handen, en ik zit me toch al een hele dag al aan m'n handen te ruiken...quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:30 schreef DeLuna het volgende:
De eerste appeltaart is al uit de oven en hij ruikt echt lekker
quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga twee appeltaarten bakken vanmiddag voor mijn verjaardag
Rauwe appeltaart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar voor denk ik
En inmiddels klaar las ik. Benieuwd hoe die eruit ziet nu.
http://instagram.com/p/ew7v9HlUzW/quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:04 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen!Pic?
Mjammie...quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/ew7v9HlUzW/
oeh, looking goodquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
+1 voor de vloer. Heb er ook zoeen in huis.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Ik had alweer even geen updates gedaan, maar ik vond het eigenlijk toch wel weer tijd om eens aan 't lijstje te werken, dus ik heb vandaag langs de weg een pompoen gekocht voor doel 039. Bewerk een pompoen voor Halloween.
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/09/trick-or-treat.html
Het werkelijke bewerken gaan we natuurlijk een dag voor Halloween doen (want jammer genoeg blijft een pompoen niet zo lang goed, zodra je hem aansnijdt), maar de voorbereiding is er!
Een van je doelen is likes voor je blog verzamelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef WebHawk het volgende:
Zo. De lijst is af en ik ben begonnen, en daarmee heb ik de eerste twee doelen eigenlijk ook al afgerond!
http://wvvw.webhawk.nl/dayzero/
Beter kijken! Rechts, boven het beknopte doelenoverzicht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Een van je doelen is likes voor je blog verzamelen.
Hoe kunnen we helpen, want ik zie geen like knop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:16 schreef Greys het volgende:
Een van je doelen is likes voor je blog verzamelen.
Hoe kunnen we helpen, want ik zie geen like knop
Zo, dat is dan een 5e like.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:13 schreef WebHawk het volgende:
Woei, al 4 likes! Wil alleen wel nog zo gezichtjes erbij zien, zoals op de frontpage van FOK!
Auwquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:00 schreef Freddeh het volgende:
Ik ben vandaag overigens klaar met doel #101 besef ik me net. Ik heb een boom geplant. Zonder er bij na te denken heb ik hem afgerond, ik zie het net nu ik de lijst nog even doorneem. En wellicht willen jullie ook wel even genieten van mijn tuin avonturen.
Voor het huis hebben we een aantal coniferen staan, die nogal uit de kluiten gewassen zijn. Deze coniferen waren dus eigenlijk te groot geworden en moeten gewoon weg. Nu hebben we besloten om die coniferen niet weg te doen, maar te plaatsen bij het kippenhok, omdat dan de kippen er onder kunnen schuilen voor roofvogels. We hebben namelijk dit jaar al 5 (jonge) kippen verloren aan één of meerdere buizerds.
Dus ik vanochtend vol goede moed de schop gepakt om die struik eruit te graven. Ging bijzonder goed, tot op een gegeven moment... Nu moet ik hier even het verhaal onderbreken voor een klein stukje voorgeschiedenis.
Onder de coniferen die voor in de tuin staan, schuilden namelijk vroeger de kippen toen ze nog vrij over het erf (en richting de buren) konden struinen. Daar werd ook nogal genesteld door die beestjes en dat was dan ook een van de vaste stekjes om eieren te rapen. Dát was een half jaar geleden. Nu zitten die kippen daar dus niet meer, maar in een vaste ren.
Dus ik zet die schop in de grond, wip hem omhoog en zie (I shit you not!) een ei. Een ei, die récht op m'n gezicht af vliegt, parkeert midden in m'n gezicht, en volledig uit elkaar spat. Een ei, van een half f***ing jaar oud. Die lucht, dat gun ik écht niemand
Uiteindelijk is dus die struik er alsnog uit gegaan, met het nodige kokhalzen omdat die lucht echt niet weg te krijgen is. En nu staat die te pronken, tussen de kippen.
Daar gaat 't uiteindelijk om, dus het was niet allemaal kut.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Héél erg smerig...En toch een doel voltooid
Nee idd. Was een beetje alsof God een practical joke met me uithaalde na het nieuws van afgelopen maandag. Zo van "hey, het kón nog erger... psst, vangen!"quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Daar gaat 't uiteindelijk om, dus het was niet allemaal kut.
Ik ga straks 1/50e van een van mijn andere doelen in vervulling laten gaan
En ik heb mede dankzij jou dus een doel afgerondquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Daar gaat 't uiteindelijk om, dus het was niet allemaal kut.
Ik ga straks 1/50e van een van mijn andere doelen in vervulling laten gaan
quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanavond ga ik twee doelen wegstrepen:
• Schrijf je in bij een sportschool --> gisteren al gedaan
• Doe mee aan een groepsles op de sportschool --> vanavond Body Pump; dit wordt mijn eerste groepsles ooit.Ik vind het eng.
So true!quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]Tip van Flip: pak niet te veel gewicht zo'n eerste keer. Ook als je denkt: dit is véél te licht; niet meer pakken.
Goh, ik bedenk nu pas dat de spaarpot geen èchte spaarpot hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef WebHawk het volgende:
Zo. De lijst is af en ik ben begonnen, en daarmee heb ik de eerste twee doelen eigenlijk ook al afgerond!
Oude pindakaaspot hierquote:Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
So true!
[..]
Goh, ik bedenk nu pas dat de spaarpot geen èchte spaarpot hoeft te zijn.Zo simpel, maar daar had ik echt nog niet aan gedacht... Bedankt voor de tip!
Zal ik onthouden!quote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]Tip van Flip: pak niet te veel gewicht zo'n eerste keer. Ook als je denkt: dit is véél te licht; niet meer pakken.
Aparte bankrekening voor geopend. Voor ieder gehaald doel schrijf ik 10 euro over naar een aparte bankrekening met het doelnummer erbij.quote:Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, ik bedenk nu pas dat de spaarpot geen èchte spaarpot hoeft te zijn.Zo simpel, maar daar had ik echt nog niet aan gedacht... Bedankt voor de tip!
Toffe spaarpot!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef WebHawk het volgende:
Hoelahoepen in de woonkamer!quote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef Sarabi het volgende:
Voortgang van grotere doelen:
http://taluma101.blogspot.nl/2013/09/doel-21-22.html
http://taluma101.blogspot.nl/2013/09/buikdansdoelen-23-28.html
Behaalde doelen:
http://taluma101.blogspot.nl/2013/09/doelen-behaald-47-59.html
Neequote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Hoelahoepen in de woonkamer!Niks omgestoten?
Maar je hebt het wel gedaan!quote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
OMG, Body Pump is zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Dat is wel uitzonderlijk hoor, als enige man bij de bodypumpquote:
Ik heb de instructrice na afloop ook nog gesproken. Normaliter zijn er ook wel wat mannen aanwezig, feit blijft dat de mannen overduidelijk in de minderheid zijn bij deze sportschool vwb BodyPump.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel uitzonderlijk hoor, als enige man bij de bodypumpAlthans, in mijn sportschool staan er altijd meerdere mannen tussen. Ik hoop dat dat normaal bij jouw sportschool ook het geval is.
VW Polo uit 1998 heb ik. Ding weegt 935 kilo en er zit een 1.9 dieselmotor in. Lekker zware motor dus, ding hoeft weinig te doen als je kijkt naar wát hij eigenlijk moet verplaatsenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
1:20 haal ik met mijn Smart niet eens, dus hoe doe je dat![]()
Dat de prikkers eraan komen en spontaan 'I wanna do bad things to you' beginnen te zingen, met de naald goed in zichtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 06:52 schreef Freddeh het volgende:
Een bloed-date... Spontaan klinkt het wel vies als je teveel True Blood hebt gekeken
Vond het ook wel vrij stil hier de afgelopen dagen. Zelf zat ik te wachten op een klein pakketje vanuit China, voor doel #39. Voor dit doel scheer ik me klassiek, dus met scheerzeep, kwast en een 'ouderwets' scheermes. Gistermiddag kwam dan (na anderhalve week wachten) 'eindelijk' mijn pakketje binnen, een scheermes. Vanochtend direct uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat scheren een stuk prettiger werkt dan met een modern scheermes. Met een modern mes heb ik toch meer last van irritatie op de huid, terwijl ik nu nérgens last van heb, op 2 bloedende poriën na. Als dát alles is...De scheerzeep (RECLAME!!!) ruikt heerlijk, en ik heb er dus ook niet voor gekozen om vandaag aftershave te gebruiken. Mijn eerste ervaring, ten opzichte van het moderne scheren: Micro-schuimfeestje en genieten
Fotootje erbij voor doel #3.
[ afbeelding ]
Debora Ann Wollquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat de prikkers eraan komen en spontaan 'I wanna do bad things to you' beginnen te zingen, met de naald goed in zicht.
Maar dan wil ik wel Eric/Alexander Skarsgard als prikker
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen, maar ik ken mezelf wel een beetje dus waarschijnlijk hou ik er een slagaderlijke bloeding aan over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 06:52 schreef Freddeh het volgende:
Een bloed-date... Spontaan klinkt het wel vies als je teveel True Blood hebt gekeken
Vond het ook wel vrij stil hier de afgelopen dagen. Zelf zat ik te wachten op een klein pakketje vanuit China, voor doel #39. Voor dit doel scheer ik me klassiek, dus met scheerzeep, kwast en een 'ouderwets' scheermes. Gistermiddag kwam dan (na anderhalve week wachten) 'eindelijk' mijn pakketje binnen, een scheermes. Vanochtend direct uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat scheren een stuk prettiger werkt dan met een modern scheermes. Met een modern mes heb ik toch meer last van irritatie op de huid, terwijl ik nu nérgens last van heb, op 2 bloedende poriën na. Als dát alles is...De scheerzeep (RECLAME!!!) ruikt heerlijk, en ik heb er dus ook niet voor gekozen om vandaag aftershave te gebruiken. Mijn eerste ervaring, ten opzichte van het moderne scheren: Micro-schuimfeestje en genieten
[ afbeelding ]
Probeer het eens met een kappersmes. Scheert veel fijner.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 06:52 schreef Freddeh het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |