Ging even mis, klik vaak op de quote knop in plaats van editquote:Op donderdag 12 september 2013 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo te zien is het gelukt, dankjewel!
Bekend probleem...quote:Op donderdag 12 september 2013 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ging even mis, klik vaak op de quote knop in plaats van edit
Volgens mij zijn dat ook geen vaststaande doelen, al hebben wel heel veel mensen ze op hun lijst staan.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb wel een spaarpot maar daar zit al spaargeld van andere dingen in, ik wil er eigenlijk wel eentje speciaal voor Day Zero.Op de site van Day Zero zelf kon ik trouwens niet terugvinden dat die eerste doelen vaststaan!
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:43 schreef Meke het volgende:
Wat mij betreft mag dat de eerste drie doelen vaststaan wel anders geformuleerd in de OP, want geloof dat lang niet iedereen zich daaraan houdt.. Wellicht meer iets van dat veel mensen de volgende drie doelen als eerst gebruiken oid?
Ik heb hem omgedoopt tot DZP spaarpotquote:Op donderdag 12 september 2013 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik had bijv al een spaarpot, dus vind ik het een suf iets om in de lijst te zetten. Dat is alsof je een to do lijst maakt waar je dingen op zet die je al hebt gedaan en dat dan direct enthousiast doorstreept alsof je iets gedaan hebt
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:47 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Zou je die van mij er ook in kunnen zetten?![]()
http://becrazystaysane.blogspot.nl/
Mooi.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:47 schreef sararaats het volgende:
er zijn ondertussen wat dingen veranderd maar ik ben er nog steeds mee bezig
ik ga een paar dagen offline van het forum. eens kijken of dit makkelijk te halen is. maandag ben ik er weer.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi.
Wanneer behaal je je volgende doel?
Maar je staat er al in toch? Of ben ik blind?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Mag ik er nu wel in?
http://www.deltafaction.com/
nee hoor, je bent niet blindquote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je staat er al in toch? Of ben ik blind?
Sorry!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je staat er al in toch? Of ben ik blind?
Daar doe ik niet aan, er zitten er ook zoveel tussen die niet meer bijgehouden worden... maar dat regelt iemand anders maar een keer, ik ga daar als nieuwkomer niet aan zittenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sorry!
Ik zat op alfabetische volrode te kijken![]()
hahaha, ja, dan gaat het misquote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Sorry!
Ik zat op alfabetische volrode te kijken![]()
Ik denk dat het toevoegen niet zozeer het idee is, alswel het verwijderen wanneer iemand te lang niet actief is geweest; waar leg je die grens?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:43 schreef Jojogirl het volgende:
Misschien moeten we de OP gewoon in de FokWiki zetten, dan kan iedereen zichzelf toevoegen.
O, die mag van mij heel ruim. Al lijkt inactief en 1001 dagen voorbij me wel een duidelijke. Maar het wiki idee was meer zodat degene die het volgende topic opent niet het hele vorige door hoeft om te zoeken wie er nou allemaal nog bij wil in de OP.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat het toevoegen niet zozeer het idee is, alswel het verwijderen wanneer iemand te lang niet actief is geweest; waar leg je die grens?
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat ook geen vaststaande doelen, al hebben wel heel veel mensen ze op hun lijst staan.
En ik heb gisteren weer bloed gedoneerd, een overblijfsel van m'n vorige Dayzerolijst. Verder ben ik helemaal blij: de laptop doet het weer, dus ik kan weer bij al m'n Dayzeroinfo (Excelbestand met deeldoelen en dingen die ik nog moet bloggen, foto's, gedownloade boeken en films voor een aantal doelen, origamidiagrammen, etc.)
daar was je gisteren toch al mee begonnen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef sararaats het volgende:
ik ga 1 van de moeilijkste doelen doen: voor een paar dagen afkicken van FOK!
Ik ga vooral geen doelen doen die ik niet leuk vind en waar ik het nut niet van in ziequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef sararaats het volgende:
ik ga 1 van de moeilijkste doelen doen: voor een paar dagen afkicken van FOK!
Och, dat gebeurt toch wel regelmatig zonder opzet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een weekend of week zonder fokof internet is best wel lekker en.ontspannend. Ik heb m er ook tussen staan. Alleen dan wel 2x een weekend en 1x eeb week.
dat is wel heel snel opgegevenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef sararaats het volgende:
forget it. dit doel haal ik toch nooit. FOK! is te verslavend.
nah ja, een weekendje kan geen kwaad. ik heb een druk weekend voor de boegquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel heel snel opgegeven
Ik heb tot nu toe alleen weer een klein doel behaald: Zelf pasta maken
Was wel heerlijk
Mijn grote doelen zijn ook wel heeel grootdaar kom ik over een jaar pas bij in de buurt
Mag ik wat zeggen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef sararaats het volgende:
forget it. dit doel haal ik toch nooit. FOK! is te verslavend.
Hier 4 keer (geloof ik) een weekend zonder pc/laptop. Maar dan kan ik wel cheaten...heb mobiel natuurlijk nog danquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een weekend of week zonder fokof internet is best wel lekker en.ontspannend. Ik heb m er ook tussen staan. Alleen dan wel 2x een weekend en 1x eeb week.
Die staat hier ook, was het moeilijk?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel heel snel opgegeven
Ik heb tot nu toe alleen weer een klein doel behaald: Zelf pasta maken
Was wel heerlijk
Mijn grote doelen zijn ook wel heeel grootdaar kom ik over een jaar pas bij in de buurt
Mee eens!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Mag ik wat zeggen?Ga jij niet een beetje voorbij aan het doel van de lijst? Ik heb het idee dat jij gewoon 101 dingen zoekt die je makkelijk af kunt strepen, in plaats van dat je er echt uitdaging in zoekt, of juist dingen die je anders nooit zou doen. Want hoeveel dingen doe je nu die je zonder die lijst ook had gedaan? Ik bedoel; dat frietje op de kermis, of de mcflurry: heb je die lijst écht nodig om dat te doen? Of zijn dat gewoon doelen die lekker afstreepbaar zijn?
![]()
En nu ook met dit doel; gisteren begon je al met dit doel zonder dat het überhaupt op je blog staat, en nu krabbel je alweer terug. Ga je nu dit doel vervangen door een ander doel dat je wél kan halen? Ga je het nog een keer proberen? Of ga je het überhaupt nooit op je blog zetten?
Don't get me wrong: het is JOUW day zero project, JOUW manier. Als dit is hoe jij het wil doen, is dat helemaal prima. Ik denk alleen dat het zoveel meer uitdaging zou zijn als je dingen kiest die echt moeite kosten óf die je al jaren/maanden wilt maar waar je niet aan toekomt.
Stel dat je straks klaar bent; kijk je dan naar die lijst en denk je: ik ben TROTS op mezelf dat ik dat gedaan heb? Want dan is het goed natuurlijk
Het is haar lijst hoor, ik vind daar over gaan zeuren wel erg jammer. Jij doet het op jouw manier, ik doe het op mijn manier en Sara doet het op haar manier.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef Meke het volgende:
Mag ik wat zeggen?Ga jij niet een beetje voorbij aan het doel van de lijst? Ik heb het idee dat jij gewoon 101 dingen zoekt die je makkelijk af kunt strepen, in plaats van dat je er echt uitdaging in zoekt, of juist dingen die je anders nooit zou doen. Want hoeveel dingen doe je nu die je zonder die lijst ook had gedaan? Ik bedoel; dat frietje op de kermis, of de mcflurry: heb je die lijst écht nodig om dat te doen? Of zijn dat gewoon doelen die lekker afstreepbaar zijn?
![]()
En nu ook met dit doel; gisteren begon je al met dit doel zonder dat het überhaupt op je blog staat, en nu krabbel je alweer terug. Ga je nu dit doel vervangen door een ander doel dat je wél kan halen? Ga je het nog een keer proberen? Of ga je het überhaupt nooit op je blog zetten?
Don't get me wrong: het is JOUW day zero project, JOUW manier. Als dit is hoe jij het wil doen, is dat helemaal prima. Ik denk alleen dat het zoveel meer uitdaging zou zijn als je dingen kiest die echt moeite kosten óf die je al jaren/maanden wilt maar waar je niet aan toekomt.
Stel dat je straks klaar bent; kijk je dan naar die lijst en denk je: ik ben TROTS op mezelf dat ik dat gedaan heb? Want dan is het goed natuurlijk
Nou ik ben een beetje een debiel en ik dacht: als ik het ga doen, waarom dan niet voor 8 mensen ipv 2?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Hier 4 keer (geloof ik) een weekend zonder pc/laptop. Maar dan kan ik wel cheaten...heb mobiel natuurlijk nog dan
[..]
Die staat hier ook, was het moeilijk?
Een week zonder internet zou ik niet eens kunnen, ik heb het nodig voor m'n werk. Of laten we dat buiten beschouwing, dan wordt het interessanter denk ik omdat ik best geneigd ben om meteen m'n pc weer aan te zetten als ik thuis benquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb ook doelen waar ik jaren over ga doen, maar ook vrij eenvoudige doelen die in wezen in korte tijd te realiseren zijn (maak een fried mars bar...)quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:13 schreef sararaats het volgende:
ik zou normaal in 2009 gaan zweefvliegen maar door opnames is het er nog niet van gekomen. hopelijk binnenkort.
don't worry, ik heb heus wel doelen waar ik al jaren van droom en ik geef toe, er zitten ook gemakkelijke tussen.
Ja dat heb ik ook wel (en dan toch ook even je werkmail checken)quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een week zonder internet zou ik niet eens kunnen, ik heb het nodig voor m'n werk. Of laten we dat buiten beschouwing, dan wordt het interessanter denk ik omdat ik best geneigd ben om meteen m'n pc weer aan te zetten als ik thuis ben
Tsja, die kan ik ook al niet gebruiken want ik heb al 4 jaar geen tvquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel 'een week geen tv' er op staan
die word echt moeilijk
Oooh die is tof: een week geen series kijken. TV kijken doen we niet heel veel, dat is weinig uitdagend. Maar series: ik ben series veslaafdquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel (en dan toch ook even je werkmail checken)
Maar gisteren had ik tot zo laat gewerkt dat ik mijn laptop echt gewoon bewust dicht heb gelaten
was heerlijk
Ik heb wel 'een week geen tv' er op staan
die word echt moeilijk
Dat ligt er aan wat je doel er mee is denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:17 schreef Freddeh het volgende:
Ik heb er ook 'een week geen tv' op staan. Dat red ik prima, zoveel tv kijk ik nu al niet. Maar, moet ik dan álle vorm van film uitsluiten? Of is dat maar net hoe ik het zelf definieer?
mag ik vragen welke het is?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb er ook een doel op staan waarvoor ik dacht zeker wel een paar jaar nodig te hebben, maar nu is er een kleine kans dat het al deze maand lukt (kleine kans, maar toch)
bij mij bedoel ik ook alles wat ik via mijn computer kijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Freddeh het volgende:
Geen series kijken lukt me wel een week. Maar dan zul je zien dat ik weer voor mijn computerscherm hang om films te kijken. Ook in het geval van geen tv kijken. Dan maar films op de computer. Denk dat ik iets strakker moet gaan definieren
Ik heb 100 boekenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:32 schreef Freddeh het volgende:
Kan wel eens een boekenweekje houden. Krijg ik dat doel van 10 boeken (+ LOTR trilogie) ook nog eens af
ik zei toch dat ik een debiel benquote:
Debiel is relatief. Vind het wel een uitdaging, een ENORME uitdaging. Maar debiel? Mwah... niet per sé.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een debiel benIk denk altijd meteen veeeeel te groot
994quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:42 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar nog voor?
Zo heel onmogelijk klinkt dat trouwens niet
juist niet!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef Bubbles90. het volgende:
Met studieboeken erbij wordt het wel gemakkelijker toch?
Wel succes iig
ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Muck het volgende:
Ennnn nog een afgerond doel geblogd
http://mucks1001dagen.blo(...)-leren-maken_13.html
Pleur die lijst online!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Het doel waarvan mijn vriend (de enige die de hele lijst heeft gezien) trouwens denk dat ik het niet ga halen is 'een week niet klagen'
Het lijkt tot nu toe ook nog nooit een goede dag om te beginnen
Ja dat dacht ik ook! Wil hem vroeg proberen af te strepen zodat ik nog heeeeeel veel herkansingen hebquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Pleur die lijst online!
Een week niet klagen heb ik ook. Wordt echt waanzinnig lastig. Maar dan nog, je kan het ook, als het mislukt, gebruiken als langere periode met restarts, om het zo helemaal af te leren. Toch?
Oké, oké. Ik heb ook persoonlijke doelen die buiten die lijst om gaan hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook! Wil hem vroeg proberen af te strepen zodat ik nog heeeeeel veel herkansingen heb
En nee mijn lijst komt niet online
hij is te persoonlijk
het is praktisch een handleiding voor een psycholoog
Het was ook superlekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Wow, dan lees je echt veel!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh en 100 boeken zou voor mij echt geen uitdaging zijn. Ik heb als één van mijn DZP doelen om elk kalenderjaar een reading challenge te voltooien. In 2013 is mijn doel om 75 boeken te lezen en ik zit inmiddels al op 60, dus dat is een eitje.
wat bedoel je met kraken? is dat hetzelfde dan breken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:11 schreef DeLuna het volgende:
59. 10 keer succesvol een ei ‘kraken.’ (2/10)
WhoehoeNet 2 eieren gebakken voor op brood en ik heb eindelijk zelf de eieren eens 'gekraakt' om het zo maar een te noemen
Straks even afstrepen dus
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Het was ook superlekker
Een leuk gevolg van een doel:
Toen ik gister thuiskwam, lag er een prijs voor me klaar die ik gewonnen had door mee te doen aan een prijsvraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
daarom heb ik doelen die ik 'filler' doelen noemquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:19 schreef Devv het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat je vrij bent om je doelen te bepalen. Zo kan je ook zeggen dat voor elke stap een doel bereikt is. Ik heb ook wel een aantal doelen, maar lang geen 101.
Ik heb bijv. de films uit de IMDB top 250 die ik nog wil zien kijken én voor elke letter van het alfabet een film kijken. Maar ik mag van mezelf de IMDB films niet voor het alfabet gebruiken, wordt het wel iets te makkelijk van, denk namelijk dat beide doelen dan ongeveer tegelijk klaar zouden zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom heb ik doelen die ik 'filler' doelen noem
gewoon quirky nikszeggende dingetjes
101 serieuze doelen is veel hoor
dat is niet te doen in 1001 dagen
En ik heb wel eens een 'subdoel' ja
Zoals dat ene boek en ook 100 boeken
Dan is het afvinken van dat ene boek een stap naar een groter doel (dat dan meer reden heeft dan het kleine doel als je snapt wat ik bedoel)
Heb je een kom met een dun, recht randje? Bijvoorbeeld Blanda van IKEA? Die zijn daar super voor. Je tikt het randje zo doormidden en breekt het ei zonder rommel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef sararaats het volgende:
ik ga eens proberen een ei te breken in m'n gehakt zonder de pelletjes erbij
moeilijke zaak want ik mep hard hihi
ik heb een kom waar normaal chips in moeten maar die heeft een redelijk dik randje denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heb je een kom met een dun, recht randje? Bijvoorbeeld Blanda van IKEA? Die zijn daar super voor. Je tikt het randje zo doormidden en breekt het ei zonder rommel.
Het kan ook andersom bedenk ik me net. Pak een mes en tik daarmee een barst in het ei. Als je hard genoeg tikt heb je meteen 2 eierhelften, tik je niet hard genoeg dan kun je ze zo van elkaar halenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb een kom waar normaal chips in moeten maar die heeft een redelijk dik randje denk ik
Dat laatste ken ik.. Lees je nog geen 1/4e van de hoofdstukken, en dat boek kost dan ¤100quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
juist niet!
of nou ja het tellen wel maar als ik veel moet lezen voor school pak ik zelden nog een gewoon boek op
En die studieboeken lees ik vaak niet kaft tot kaft, net als nu moet ik hoofdstuk 1 en 5 lezen
grote kans dat 2, 3 en 4 ongelezen blijven
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben dan wel geen enorme tv-kijker, maar wel een enorme lezer inderdaad. Op min goodreadsaccount (doorklikken vanaf mijn blog) is precies te zien wat ik heb gelezen. Natuurlijk zitten er ook dunnere boeken tussen (met name de Malory Towers serie die ik heb herlezen in augustus, dat waren 12 dunne boekjes), maar ook hele stevige pillen. Gemiddeld zo tussen de 300 en 400 pagina's per boek denk ik.
![]()
En ik heb ook snelle doelen hoor. Bijvoorbeeld 'een kip aaien' (de angst vooraf duurt misschien wel dagen, maar het doel op zich is zo voltooid).
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is een dapper doel! Dat gaat mij te ver hoor
Kippen zijn een reïncarnatie van de duivel!
Ja dat ja, ik deed het nooit omdat het een aantal keer mis is gegaan, maar het is best basis dus ik moet het maar eens lerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat bedoel je met kraken? is dat hetzelfde dan breken?
dat loopt bij mij altijd verkeerd, oftwel mep ik te hard of te zacht
Ik wilde ook een complete lijst, en ben daarna pas begonnen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:30 schreef Freddeh het volgende:
Zo heb ik inderdaad ook 'fillers'. Voor mij was Day Zero een beslissing die ik vrij impulsief genomen heb, maar ook niet wil afhaken. Zo staan er veel dingen op die voor mij belangrijk zijn, maar ook dingen die eigenlijk totaal nutteloos zijn. Een tweede optie was om er dingen níet bij te zetten, zodat je geen 101 doelen hebt, en die later aanvult. Dat laatste wilde ik niet, ik wilde een complete lijst.
Dat heet toch gewoon 2 kilo kipfilet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]Ja ik ben dus bang voor kippen. Mijn schoonouders hebben een hele lading (hoe noem je dat? een roedel? een groep? een leger? een troep?) kippen en iedereen lacht zich daar kapot als ze mij weer eens angstig weg zien hupsen van een kip die te dicht in de buurt kwam. Ik moet ooit over die angst heen dus vandaar dit doel
.
quote:There are two types of people in this world and I dont use that cliche lightly: those who have never curled up in a weeping, inconsolable ball on the floor and those who have seen Dear Zachary. Easily the best documentary of the decade, its impossible to over-hype it because it will deliver every time. With decidedly unpolished shots, and an amateur construction that actually adds to the tone perfectly, this letter to a young boy about the father he will never meet would rather see your heart thrown fastball-style against the nearest wall than beating safely and soundly in your chest. Just let it happen. The tears are temporary, but the effect is not.
Een duivelsgebroed? een 'murder' (zie kraaien)? Een gang?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben een hele lading (hoe noem je dat? een roedel? een groep? een leger? een troep?) kippen
The birdsquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een duivelsgebroed? een 'murder' (zie kraaien)? Een gang?
Genoteerd voor m'n documentaire doel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit 'Dear Zachary' te kijken (voor mijn documentaires doel) en ik zit hier echt zo vreselijk te huilenDus dan ga ik er maar naast FOKken, dan wordt het wat draaglijker
Stukje over de documentaire:
[..]
Klinkt als een echte tranentrekker! Een aanrader?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit 'Dear Zachary' te kijken (voor mijn documentaires doel) en ik zit hier echt zo vreselijk te huilenDus dan ga ik er maar naast FOKken, dan wordt het wat draaglijker
[..]
Bambiquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:55 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Klinkt als een echte tranentrekker! Een aanrader?
Okay, ik huil sowieso al heel snel, zelfs bij tekenfilms![]()
Ik huil ook heel snel, dus ik ben niet verbaasd dat ik hier van moet huilenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:55 schreef Bubbles90. het volgende:
Klinkt als een echte tranentrekker! Een aanrader?
Okay, ik huil sowieso al heel snel, zelfs bij tekenfilms![]()
Nee, nu lul je uit je nekquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:00 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]![]()
Lion KingBrave
![]()
Ik kan waarschijnlijk nog huilen om the Dark Knight, of Dude, Where's my car
Dat klinkt als een woordquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik huil ook heel snel, dus ik ben niet verbaasd dat ik hier van moet huilen
Het gaat eigenlijk over een bizarre moordzaak.
En de manier van maken is gewoon erg goed; ik weet niet hoe dat heetCinematografisch?
Okay, Dude where's my car gaat misschien wat ver, maar onmogelijk is het niet!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:01 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, nu lul je uit je nek
Maar, Van Wilder?
Kun je ook niet om huilen. Is misschien nog wel erger dan Dude where's my car.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:05 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Okay, Dude where's my car gaat misschien wat ver, maar onmogelijk is het niet!
Volgens mij ken ik Van Wilder niet..
Die film, het bekende 26 letters --> film doel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Freddeh het volgende:
Friends with benefits als doel, of die film?
Oh.. Dát doel. Ben er op 7 films na doorheen al. Vanochtend bij het ontbijt begonnen met Queen of the damned. Ja, ik kijk films bij het ontbijt, zo cool ben ik gewoon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die film, het bekende 26 letters --> film doel.
hoef je niet te werkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Oh.. Dát doel. Ben er op 7 films na doorheen al. Vanochtend bij het ontbijt begonnen met Queen of the damned. Ja, ik kijk films bij het ontbijt, zo cool ben ik gewoon.
Kippen zijn tof ! Vroeger hadden we thuis kippen en ik zou er dolgraag weer willen, maar Dunc wil het pertinent niet. Misschien moet ik er een day zero doel van maken en dan zeggen dat ik het project niet kan voltooien als hij nee blijft zeggenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is een dapper doel! Dat gaat mij te ver hoor
Kippen zijn een reïncarnatie van de duivel!
ja aan mijn bachelor of master maar dat doe ik nu dus lekker nietquote:
Dat klinkt vrij euhm... ondeugend als je niet weet wat het is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja aan mijn bachelor of master maar dat doe ik nu dus lekker niet
soggen ftw
het is ook ondeugend maar wel op een andere manierquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:33 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij euhm... ondeugend als je niet weet wat het is.
Moest ff googlen om eruit te komen wat het nou wasquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is ook ondeugend maar wel op een andere manier
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:35 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Moest ff googlen om eruit te komen wat het nou was
Procrastinators unite... Tomorrow.
Echt he. En hard ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:12 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee voor vandaag, en het is gefaald
Zeg, had je dit vanochtend niet even kunnen plaatsen? Dan was de dag misschien anders verlopen...quote:
Een legitieme reden om te huilen? Hij gaat op de lijst...quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aaawww... Laten we het op toeval houdenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:47 schreef kvd het volgende:
Hier was het niet mijn dag...
http://www.mizzkrizz77.blogspot.nl/2013/09/vrijdag-de-13de.html
Balen, sterkte!quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:47 schreef kvd het volgende:
Toffe spaarpot!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Aaawww... Laten we het op toeval houden![]()
.
En wat betreft die spaarpot, ik had er ook moeite mee en gaf de crisis al de schuld: http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/05/crisis.html
Ik heb vandaag wel nog even een doel behaald! Niet verwacht zo op mijn laatste vakantiedag en ik vond het wel grappig dat mijn vader gewoon wist dat het op mijn doelenlijstje stond!
http://anne101doelen.blog(...)naar-t-vogeltje.html
Dat is bijzonderquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:31 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Balen, sterkte!
Zelf geen moeite met vrijdag de 13e. De 13 is zelfs een geluksgetal voor ons. Verkering gekregen op de 13e, verloofd op de 13e, getrouwd op vrijdag de 13e, en... dochter geboren op de 13e
Ik zou juist alles moeten falenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
Tja als dat werkt voor jou
Ik doe het niet voor het geld (sterker nog, ik denk dat ik dat doel ga omruilen voor een 'beter' doel) maar als dat voor jou een motivatie kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef kvd het volgende:
In het kader van 10 taarten/koekjes ga ik morgen deze (proberen te) maken:
[ afbeelding ]
Millionaire shortbreadOh lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar je foto
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[ afbeelding ]
Millionaire shortbreadHet zijn altijd de mislukte die het lekkerst smaken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komt morgen of overmorgen vast een blog met fotoquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh lekker!Ik ben benieuwd naar je foto
Dat is zo ('t is alleen zo'n knoeiboelquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mislukte die het lekkerst smaken!
Dapper!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:53 schreef DeLuna het volgende:
En de pogingen voor mijn doel 20 zijn ook begonnen!
http://day0project.wordpr(...)0m-vrijeslag-update/
Heel dapper doel inderdaadquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:53 schreef DeLuna het volgende:
En de pogingen voor mijn doel 20 zijn ook begonnen!
http://day0project.wordpr(...)0m-vrijeslag-update/
[ afbeelding ]
Millionaire shortbreadGoed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis die van de Lidl nog steeds
Zelfs als er Engelse week is, zijn ze er niet meer bijIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Maar als je lurkt, dan zit je toch nog steeds op internet? Nou ja, jouw regelsquote:Op zondag 15 september 2013 12:55 schreef sararaats het volgende:
ik ben weer even online (dit was valsspelen)
zo'n weekendje zonder FOK! was redelijk moeilijk maar ik had genoeg afleiding en lurken mocht.
de bedoeling was dat ik niet zou postenquote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je lurkt, dan zit je toch nog steeds op internet? Nou ja, jouw regels
Door het Lidl topic kom ik er ook opquote:Op zondag 15 september 2013 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed idee
Ik mis die van de Lidl nog steeds
Zelfs als er Engelse week is, zijn ze er niet meer bij
Ja, het is wel link opzich, maar dit is echt zo'n doel wat ik nooit hardop heb durven te zeggen. Dus dan gaan we er maar eens voor dit jaar.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Heel dapper doel inderdaad.
Ik heb met opzet geen enkel sport-doel gekozen, omdat ik daarin echt helemaal geen doorzetter ben.
Liever lui dan moe enzo.
Ik heb gewoon een standaard thema gekozen hoor, of wou je hem ook hebben?quote:Op zondag 15 september 2013 07:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dapper!!
Jammer dat je Wordpress thema niet vrij beschikbaar is, maar alleen voor blogs óp Wordpress.com
Ik heb Wordpress op m'n site geintegreerd, dus niet via Wordpress zelf. Dan krijg je dat thema dus ook niet erbij en kun je hem ook niet zomaar downloadenquote:Op zondag 15 september 2013 13:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een standaard thema gekozen hoor, of wou je hem ook hebben?
Caramelisatiequote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat ze dat gaan halen
en ze smaken goed
alleen snap ik niet dat ze allemaal een wat bruinig kleurtje hebben gekregen, terwijl ik alleen eiwit en suiker heb gebruikt
Oh, die zijn mooi geluktquote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef kvd het volgende:
Nog niet geproefd maar alvast een donker resultaat (morgen met licht maar een goede foto maken)
De millionaire shortcake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nog de vraag....karamel kan mislukt zijn (was wat aan het verbranden in de pan, proefde warm wel lekker, maar is wat gespikkeld, dus ben bang dat er toch wat verbrande stukjes inzitten) en ik maak altijd de fout om bodems/koekjes ed te lang in de oven te laten zitten, die is aardig hard hahaha. Maar hij ziet er wel strakker uit dan ik verwacht hadquote:
Vermoedde ik ook alquote:
Oh vast wel want ik vind het lekker genoegquote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Bubbles90. het volgende:
Mijne worden ook wat bruin als mn oven te warm staat! Nog maar een keer proberen dus?
quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef kvd het volgende:
Nog niet geproefd maar alvast een donker resultaat (morgen met licht maar een goede foto maken)
De millionaire shortcake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef kvd het volgende:
De millionaire shortcake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef kvd het volgende:
De millionaire shortcake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Ook weer een beetje vooruitgang
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/09/een-paars-kwartet.html
Mooi zeg!quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat ziet er lekker uit kvd !
Gezellig weekend zo te zien, Greys![]()
Ik ben wat doelen begonnen en heb twee spaarpotten geknutseld, eentje voor kleingeld en eentje voor geld na het behalen van een doel;
[ link | afbeelding ]
Mooie spaarpot zo met dat label. Heb je dat label ook zelf gemaakt?quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat ziet er lekker uit kvd !
Gezellig weekend zo te zien, Greys![]()
Ik ben wat doelen begonnen en heb twee spaarpotten geknutseld, eentje voor kleingeld en eentje voor geld na het behalen van een doel;
[ link | afbeelding ]
Ik ben nogal introvert, ik zou het uberhaupt niet zomaar iemand vragen. Heb er echt mega veel respect voor dat ze zó 'n doel probeert te voltooien, echt super knap!quote:Op maandag 16 september 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind jouw hug-doel wel zo dapper
Een vreemde vragen om een knuffel lukt denk ik nog wel, maar dat ze het dan ook goed vinden om zo met je op de foto te gaan... ik weet niet of ik dat zou durven vragen! Ik vul altijd voor anderen in, zo van 'dat willen ze vàst niet, dus vraag ik het maar niet'.
Ik heb op gratis art nouveau labels gegoogled, een bijbehorend lettertype gedownload, woordje ingevuld en geprint.quote:Op maandag 16 september 2013 08:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Mooie spaarpot zo met dat label. Heb je dat label ook zelf gemaakt?
Wat een toeval!quote:Op maandag 16 september 2013 09:59 schreef Muck het volgende:
Nou ja, kvd, kijk nou eens wat er in de nieuwe Allerhande staat!
Klik!
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd welk recept jij gebruikt hebtquote:Op maandag 16 september 2013 10:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat een toeval!
Ik kan hem trouwens aan iedereen aanraden. Niet moeilijk om te maken, nam alleen veel wachttijd in beslag (en heb de karamel wel anders gemaakt dat in het allerhande recept. Maar alleen maar goed. Allerhande dus halen, uitknippen, in receptenboek en mijn karamel als aanvulling doen)
Deze:quote:Op maandag 16 september 2013 10:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd welk recept jij gebruikt hebt
Waarom denk je dat ik nog zo weinig resultaat heb bij het huggen van de vreemdenquote:Op maandag 16 september 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind jouw hug-doel wel zo dapper
Een vreemde vragen om een knuffel lukt denk ik nog wel, maar dat ze het dan ook goed vinden om zo met je op de foto te gaan... ik weet niet of ik dat zou durven vragen! Ik vul altijd voor anderen in, zo van 'dat willen ze vàst niet, dus vraag ik het maar niet'.
Doe dat in Groningen, kom ik je knuffelenquote:Op maandag 16 september 2013 13:39 schreef Greys het volgende:
Misschien dat ik dit nog eens ga durven, dat lijkt me echt tof.
Hier heb ik mijn knuffeldoel ook schaamteloos van gejat![]()
En Nijmegen, kun je er ook bellen blazenquote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Doe dat in Groningen, kom ik je knuffelen
(en heb nog 3 doelen nodig, dan ga ik meedoen)
Of rond 5 december als zwarte piet.quote:Op maandag 16 september 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog ietsje langer moed verzamelen![]()
Misschien iets om ergens tegen de Kerst te gaan doen?
Misschien ook wel leuk...
OMG, dat toiletquote:Op maandag 16 september 2013 18:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mag je ook met terugwerkende kracht dingen posten? Ja toch? Het viel na mn startdatum dus ik vind van wel
http://metliefdegedragen.nl/101-doelen/doel-83-doe-iets-engs/
Wat een verhaalquote:Op maandag 16 september 2013 18:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mag je ook met terugwerkende kracht dingen posten? Ja toch? Het viel na mn startdatum dus ik vind van wel
Ja man echt he? Volgende keer laat ik me sponsoren door Tena ofzoquote:
Wat voor opleiding doe je?quote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een verhaalAllemaal dingen waar ik helemaal niet aan denk voor rolstoelgebruikers. Is misschien wel eens goed om naar te kijken voor mij binnen de opleiding.
Ik doe Sport, Gezondheid en Management en ik zou graag de kant op willen voor gehandicaptensport. Maar vaak ontbreekt het ook aan beleid voor aanpassingen voor gehandicapten in kleedkamers en allerlei andere voorzieningen en dat zien mensen vaak over het hoofd heb ik het idee.quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je?
En als je er iets aan hebt, gebruik het maar! Graag zelfs!
Ik dacht vroegermaltijd dat dingen aanpassen een kwestie was van een paar lage stoepjes en beugels aan de muur maar er komt gewoon veel meer bij kijken dan dat
quote:Op maandag 16 september 2013 18:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
+1 voor Groningen , krijg je 2 knuffels.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Doe dat in Groningen, kom ik je knuffelen
(en heb nog 3 doelen nodig, dan ga ik meedoen)
Als je zin hebt....gaan we bellenblazen (want vreemden knuffelen is engquote:Op maandag 16 september 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik voel me idd gewenst!
Nou ja, aangezien één van mijn andere doelen is dat ik in elke provincie van Nederland ga overnachten de komende tijd, zal er ook zeker een weekendje Groningen bij zitten
Ik geef gewoon hier tijdig een gil als de Groningen overnachting er aan komt en dan kan je zelf bepalen wat je wel of niet wilt doenquote:Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Als je zin hebt....gaan we bellenblazen (want vreemden knuffelen is eng)
We pakken de Grote Markt!quote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Dan moeten jullie me tegen die tijd wel even helpen met een goede plaats in Groningen waar veel mensen komen hoorGewoon maar ergens in een drukke winkelstraat ofzo.
Kunnen we er direct ook iets Flash Mob-achtigs van maken, want dat heb ik op mijn lijstje staanquote:Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef kvd het volgende:
We pakken de Grote Markt!![]()
En dan schakelen we Hart van Nederland ofzo in, of OOG-tv of RTV-noord, promoten . Studentenverenigingen aanschrijven, staan ze in de rij.![]()
Free hugs is altijd zo'n feel good item op tv, koppelen we het aan Day Zero (want van onszelf zijn we niet gek). Doe we er meteen een wereldrecord/nederlands record aan bellenblazen bij
![]()
Haha.quote:Op maandag 16 september 2013 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kunnen we er direct ook iets Flash Mob-achtigs van maken, want dat heb ik op mijn lijstje staan
Ja hoor, we kunnen het blazen tijdens een spontaan dansje doen, als inleiding op de recordpogingquote:Op maandag 16 september 2013 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kunnen we er direct ook iets Flash Mob-achtigs van maken, want dat heb ik op mijn lijstje staan
dan doe jij een zwart balkje voor je ogenquote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Met een tv ploeg er bij durf ik niet hoor![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef kvd het volgende:
Ja hoor, we kunnen het blazen tijdens een spontaan dansje doen, als inleiding op de recordpoging
(staan we met ons 5-en te dansen op de grote markt)
Jemig wat een verhaal! Heerlijk ook die informatievoorziening, en dan die wc...quote:Op maandag 16 september 2013 18:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hele toffe lijst!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:15 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk gestart met mijn lijstje! Na een tijdje hier meelezen, inspiratie opdoen van andere lijstjes en vanavond uitzoeken hoe ik een blog begin, is ie hier dan: http://vlinderdayzero.wordpress.com/ Wish me luck!
(Ohja, wordpress-tips zijn welkom.. Ik zou zo graag mijn doelen in de rechter sidebar willen, iemand hier die weet hoe dat moet?)
Doordat je dat zei zag ik ineens dat de IMDB-films bij een heel verkeerd kopje stondenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele toffe lijst!![]()
Alleen wel HEEL VEEL films die je 'moet' kijken, houd je dan wel tijd over voor al je andere doelen?
Grote Markt? Die moet ik nog op de foto zetten!quote:Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef kvd het volgende:
[..]
We pakken de Grote Markt!![]()
En dan schakelen we Hart van Nederland ofzo in, of OOG-tv of RTV-noord, promoten . Studentenverenigingen aanschrijven, staan ze in de rij.![]()
Free hugs is altijd zo'n feel good item op tv, koppelen we het aan Day Zero (want van onszelf zijn we niet gek). Doe we er meteen een wereldrecord/nederlands record aan bellenblazen bij
![]()
Goedzo!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:26 schreef DeLuna het volgende:
Zo, gewichtsdoel is alweer 1,2kg dichterbij, is eigenlijk niet de bedoeling dat dat zo snel gaat, dus even op letten.
Whiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Grote Markt? Die moet ik nog op de foto zetten!
Samen met A.Kerkhof en Heerestraat!
Klopt, doel #66 voor mij kan dan ook meteen worden afgestreeptquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedzo!
En nog veel meer goedzo dat het niet te snel moet gaan!
[..]
Whiiiiiiiiiii![]()
In Groningen ligt de oplossing voor álles kennelijk
Goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:26 schreef DeLuna het volgende:
Zo, gewichtsdoel is alweer 1,2kg dichterbij, is eigenlijk niet de bedoeling dat dat zo snel gaat, dus even op letten.
Kan het wel verklaren hoor, train nu weer op normaal niveau na de vakantie dus dan gaat het vaak wat sneller in het begin.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedzo!
Je zit zo aan de 200 knuffelsquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedzo!
[..]
Whiiiiiiiiiii![]()
In Groningen ligt de oplossing voor álles kennelijk
Dat is een leuke lijst geworden! Succesquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:15 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk gestart met mijn lijstje! Na een tijdje hier meelezen, inspiratie opdoen van andere lijstjes en vanavond uitzoeken hoe ik een blog begin, is ie hier dan: http://vlinderdayzero.wordpress.com/ Wish me luck!
(Ohja, wordpress-tips zijn welkom.. Ik zou zo graag mijn doelen in de rechter sidebar willen, iemand hier die weet hoe dat moet?)
Je tafel lijkt echt wel nieuw!quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:22 schreef CarOnline het volgende:
Nou, eindelijk weer wat bijgewerkt!
http://frausingalong.blogspot.de
Je wilde de lijst toch graag rechts? Lukt dat niet met een tekst widget?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:27 schreef Vlinder88 het volgende:
Na het blog het volgende doel behaald: de spaarpot!
http://vlinderdayzero.wordpress.com/2013/09/17/1-spaarvarkentje/
En inmiddels een nieuwe layout op mijn blog, maar nog steeds niet tevreden.. Misschien moet ik daar maar een doel op zich van maken
Millimeteren is ook een nieuw kapsel hequote:Op dinsdag 17 september 2013 21:53 schreef Freddeh het volgende:
Vandaag één van de doelen volledig weggestreept. Ik wilde graag nog iets met m'n haar doen voor de kaalheid volledig toeslaat, maar die kans is wel verkeken. Er zijn van die momentjes dat ik echt baal van een terugtrekkende haarlijn...![]()
Doel #27 in de prullenbak. Maar eens nadenken wat ik ga doen ter vervanging van dat doel.
Millimeteren deed ik het al omdat er zo weinig mee te doen was. Op verzoek van 'de directrice' toch nog even laten groeien om te zien wat ik er nog mee kon, maar er is echt geen schip mee te bezeilen. Dus vanavond de tondeuse er weer overheen gehaald en weer gemillimeterd. Niet té kort omdat het wat kouder wordt, maar toch weer een aantal weken onderhoudsvrijquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Millimeteren is ook een nieuw kapsel heNee maar balen, kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt
![]()
Ah, thnx, ga ik proberen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilde de lijst toch graag rechts? Lukt dat niet met een tekst widget?
Je hebt rechts al een widget toegevoegd met die afteller, dan zou je nog een "tekst"widget moeten toevoegen, kan daar je lijst inEn dan bv onder je afteller.
Zie hier:
http://www.wordpresswebsi(...)s/wordpress-widgets/
Top, benieuwd of het lukt!quote:
Tekst toevoegen kan inderdaad wel, maar de html-aanpassingen komen daar niet door, waardoor de lijst behoorlijk onoverzichtelijk wordt. Klusje voor later dus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Top, benieuwd of het lukt!
Zelf zit ik te klooien met een Facebook like knop onder elk bericht, maar ik heb Blogger/Blogspot ipv Wordpress en WP heeft er een widget voor maar Blogger nietDus ik moet moeilijk gaan zitten doen met HTML enzo
Waarom maken ze daar in deze Facebooktijd nou ook niet een widget voor
Sterkte, wel leuk geschreven. Ben blij dit topic weer terug te hebben gevonden, heb anderhalve maand ofzo niet aan mijn lijst gedacht. Wel stilletjes aan gewerkt. Paar doelen wil ik aanpassen en mijn blog beter bijhouden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:47 schreef kvd het volgende:
De helluft van de helluftquote:Op woensdag 18 september 2013 02:35 schreef RadioSlut het volgende:
http://deltafaction.com/?p=51
Zo!
Een heleboel updates.
Edit: Ben je op freerice aan het spelen (is ook een doel ja) kom je deze vraag tegen:
[ afbeelding ]
Hoe FOK! is dat.
Ik gebruik geloof ik een andere site, maar daar gaat het per aantalquote:Op woensdag 18 september 2013 09:51 schreef Freddeh het volgende:
Hoeveel weegt 1 graankorrel, en hoeveel moet je dan hebben voor 1 kilo? Vind het een prima doel ter vervanging van m'n haarbos
Ik dacht idd al, waar heeft dat mens het over. Heb me ook op freerice aangemeld en zit ook druk synoniemen te klikkenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gebruik geloof ik een andere site, maar daar gaat het per aantalGeloof dat ik voor elke goede vraag 10 korrels krijg, en ik moet er in totaal 1000000 hebben
![]()
Maar mijne is alleen met synoniemen, zodat je Engelse woordenschat groter is
Grapjeee, nu dacht ik even kijkenEn je kan het onderwerp gewoon aanpassen op http://freerice.com/category
![]()
Wat gaaf!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:16 schreef Sarabi het volgende:
Een van mijn grootste doelen ga ik deze maand nog halen
24. Doe mee aan een kampioenschap.
Ik had niet verwacht dat we dit jaar (of volgend jaar al mee mochten doen) maar 6 otkober doe ik met twee andere meiden mee met het NK bellydance en ik mag de solo dansen
nee,weekje niks doen aan dzp.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een weekje geen internet als doel, bedoel je?
Oef! Doe rustig aan en beterschapquote:Op woensdag 18 september 2013 23:42 schreef kvd het volgende:
[..]
nee,weekje niks doen aan dzp.
weekend niet goed met me gegaan,maandag bbezoekje dokter, aan slaappillen,maar reageer daar overdag (nog) niet goed op,hoofdpijn,misselijk,duizelig,suf.hoop dat het binnenkort wel lukt.
jeeeejquote:Op woensdag 18 september 2013 22:16 schreef Sarabi het volgende:
Een van mijn grootste doelen ga ik deze maand nog halen
24. Doe mee aan een kampioenschap.
Ik had niet verwacht dat we dit jaar (of volgend jaar al mee mochten doen) maar 6 otkober doe ik met twee andere meiden mee met het NK bellydance en ik mag de solo dansen
Doe rustig aan...quote:Op woensdag 18 september 2013 23:42 schreef kvd het volgende:
[..]
nee,weekje niks doen aan dzp.
weekend niet goed met me gegaan,maandag bbezoekje dokter, aan slaappillen,maar reageer daar overdag (nog) niet goed op,hoofdpijn,misselijk,duizelig,suf.hoop dat het binnenkort wel lukt.
Leuk idee inderdaad!quote:Op donderdag 19 september 2013 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam nog een leuk doel tegen voor mijn bucketlist! Schrijf een omgekeerde bucketlist
Daarin zet je alles wat je al gedaan hebt in je leven, de plaatsen die je bezocht hebt, de musea, de films die je hebt gezien (boeken gelezen laat ik maar weg hahaha, dat weet ik nóóit meer, iets te veel), het huis dat je al had gekocht, de studies die je hebt gedaan, de bijzondere restaurants waar je bent geweest, de pretparken etc etc. Ik dacht zo vaak bij het lezen van andermans lijstjes: hmm, heb ik al gedaan, en dat heb ik al gedaan, dat doe ik al...
HD is kutquote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind d`n Biet zo`n leukerd
En agility is tofIk deed dat vroeger met mijn herder. Voordat we allebei HD kregen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:33 schreef WebHawk het volgende:
Hoi! Ik heb me door RadioSlut laten overtuigen ook mee te doen. Ik ben nog met de lijst bezig (heb in een aantal blogs hier gespiekt) en ik ben al vrij ver. Ik zit er aan te denken om er expres nog een paar open te laten die ik bijvoorbeeld pas na een jaar mag invullen.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 20 september 2013 03:47 schreef RadioSlut het volgende:
Kan ik weer een doel afstrepen
Doei doel 92
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:28 schreef Freddeh het volgende:
[..]
HD is kut
Zit nu een horrorfilm te kijken voor doel 31: Insidious. Ik kan best wat hebben qua horror films. Maar hiervan staan zelf's m'n bilharen overeind
Ja, nadeeltje alleen... Zodra je 'het monster' hebt gezien is de spanning er wel wat vanaf. Darth Maul in een horrorfilmquote:
Inderdaad! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een film die ik echt eng vind. Misschien moet ik maar eens een horrorfilm gaan kijken in een verlaten huis bij slecht weer ofzo. Zo, in mijn veilige woonkamer gebeurt er niet veel.quote:
Oh die lijkt me dus écht moeilijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik mag binnenkort nog een doel wegstrepen: Een week lang geen WhatsApp
Over 2 dagen en circa 4 uur heb ik dat doel bereikt.
Héérlijk die rust.
Lieve dames en heren daar he?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:17 schreef DeLuna het volgende:
Ben bij de bloedbank geweest hoorWas nog maar voor de keuring, maar ik heb me wel even 5 minuten echt naar gevoeld... was gauw voorbij en nu heb ik er geen last meer van gelukkig. Gezellige boel wel daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |