quote:
Op maandag 16 september 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:[..]

ik vind jouw hug-doel wel zo dapper

Een vreemde vragen om een knuffel lukt denk ik nog wel, maar dat ze het dan ook goed vinden om zo met je op de foto te gaan... ik weet niet of ik dat zou durven vragen! Ik vul altijd voor anderen in, zo van 'dat willen ze vàst niet, dus vraag ik het maar niet'.
Waarom denk je dat ik nog zo weinig resultaat heb bij het huggen van de vreemden

Ik heb het doel juist 'genomen' omdat ik zelfs met bekenden bijna nooit knuffelde. Ben geen knuffelaar, voel me snel ongemakkelijk er bij.
Ik durf het ook amper/niet. De allereerste was een makkie, omdat ik mijn eigen vriendinnen aan het huggen was in de Apenheul (er mogen ook 50 bekenden bij zitten van de 101) riep hij zelf 'nu ik, nu ik'. Hahaha. Dus dat ging wel. Daarna de parkeerjongen aldaar lukte ook nog wel.
Maar ik heb al zoveel gemiste kansen op dat vlak gehad dat ik het echt niet durfde te vragen... en dan baal ik ook serieus wel na afloop dat ik het niet durfde. Ik moet er gewoon nog even een beetje doorheen. Moet wel, anders haal ik dat doel nooit

En ik vertel er ook netjes bij dat het voor een Day Zero blog op internet is en dat er een foto van komt inderdaad.
Wat me wel opviel is dat ik toen ik het laatst weer durfde, anderen ook meteen vroegen 'waar is dit voor' (omdat ze zagen dat er een foto werd gemaakt) en toen uit zichzelf zeiden 'oh ik wil ook!' en 'Ik ga binnen nog even iemand halen die wil ook wel, moment'

Mensen vinden het veel leuker dan je denkt eigenlijk, niemand heeft nog nee gezegd. Het laatste meisje van de IKEA sprong letterlijk achter d'r kassa vandaan, liet iedereen wachten, omdat ze het helemaal superleuk vond 'en echt geen nee ging zeggen tegen een knuffel'

Maar ik moet er wel nog veel.
En nu bedenk ik me dus dat ik gister op die reünie van de Spaanse honden ook veel mensen had kunnen huggen die ik niet kende. Shit...