juist niet!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef Bubbles90. het volgende:
Met studieboeken erbij wordt het wel gemakkelijker toch?
Wel succes iig
ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Muck het volgende:
Ennnn nog een afgerond doel geblogd
http://mucks1001dagen.blo(...)-leren-maken_13.html
Pleur die lijst online!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Het doel waarvan mijn vriend (de enige die de hele lijst heeft gezien) trouwens denk dat ik het niet ga halen is 'een week niet klagen'
Het lijkt tot nu toe ook nog nooit een goede dag om te beginnen
Ja dat dacht ik ook! Wil hem vroeg proberen af te strepen zodat ik nog heeeeeel veel herkansingen hebquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Pleur die lijst online!
Een week niet klagen heb ik ook. Wordt echt waanzinnig lastig. Maar dan nog, je kan het ook, als het mislukt, gebruiken als langere periode met restarts, om het zo helemaal af te leren. Toch?
Oké, oké. Ik heb ook persoonlijke doelen die buiten die lijst om gaan hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook! Wil hem vroeg proberen af te strepen zodat ik nog heeeeeel veel herkansingen heb
En nee mijn lijst komt niet online
hij is te persoonlijk
het is praktisch een handleiding voor een psycholoog
Het was ook superlekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Wow, dan lees je echt veel!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh en 100 boeken zou voor mij echt geen uitdaging zijn. Ik heb als één van mijn DZP doelen om elk kalenderjaar een reading challenge te voltooien. In 2013 is mijn doel om 75 boeken te lezen en ik zit inmiddels al op 60, dus dat is een eitje.
wat bedoel je met kraken? is dat hetzelfde dan breken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:11 schreef DeLuna het volgende:
59. 10 keer succesvol een ei ‘kraken.’ (2/10)
WhoehoeNet 2 eieren gebakken voor op brood en ik heb eindelijk zelf de eieren eens 'gekraakt' om het zo maar een te noemen
Straks even afstrepen dus
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Het was ook superlekker
Een leuk gevolg van een doel:
Toen ik gister thuiskwam, lag er een prijs voor me klaar die ik gewonnen had door mee te doen aan een prijsvraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
daarom heb ik doelen die ik 'filler' doelen noemquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:19 schreef Devv het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat je vrij bent om je doelen te bepalen. Zo kan je ook zeggen dat voor elke stap een doel bereikt is. Ik heb ook wel een aantal doelen, maar lang geen 101.
Ik heb bijv. de films uit de IMDB top 250 die ik nog wil zien kijken én voor elke letter van het alfabet een film kijken. Maar ik mag van mezelf de IMDB films niet voor het alfabet gebruiken, wordt het wel iets te makkelijk van, denk namelijk dat beide doelen dan ongeveer tegelijk klaar zouden zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom heb ik doelen die ik 'filler' doelen noem
gewoon quirky nikszeggende dingetjes
101 serieuze doelen is veel hoor
dat is niet te doen in 1001 dagen
En ik heb wel eens een 'subdoel' ja
Zoals dat ene boek en ook 100 boeken
Dan is het afvinken van dat ene boek een stap naar een groter doel (dat dan meer reden heeft dan het kleine doel als je snapt wat ik bedoel)
Heb je een kom met een dun, recht randje? Bijvoorbeeld Blanda van IKEA? Die zijn daar super voor. Je tikt het randje zo doormidden en breekt het ei zonder rommel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef sararaats het volgende:
ik ga eens proberen een ei te breken in m'n gehakt zonder de pelletjes erbij
moeilijke zaak want ik mep hard hihi
ik heb een kom waar normaal chips in moeten maar die heeft een redelijk dik randje denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heb je een kom met een dun, recht randje? Bijvoorbeeld Blanda van IKEA? Die zijn daar super voor. Je tikt het randje zo doormidden en breekt het ei zonder rommel.
Het kan ook andersom bedenk ik me net. Pak een mes en tik daarmee een barst in het ei. Als je hard genoeg tikt heb je meteen 2 eierhelften, tik je niet hard genoeg dan kun je ze zo van elkaar halenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb een kom waar normaal chips in moeten maar die heeft een redelijk dik randje denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |