abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131123433
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef Bubbles90. het volgende:
Met studieboeken erbij wordt het wel gemakkelijker toch?
Wel succes iig :P
juist niet!
of nou ja het tellen wel maar als ik veel moet lezen voor school pak ik zelden nog een gewoon boek op
En die studieboeken lees ik vaak niet kaft tot kaft, net als nu moet ik hoofdstuk 1 en 5 lezen
grote kans dat 2, 3 en 4 ongelezen blijven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:59:53 #77
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_131123613
Ennnn nog een afgerond doel geblogd *O*
http://mucks1001dagen.blo(...)-leren-maken_13.html
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_131123672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Muck het volgende:
Ennnn nog een afgerond doel geblogd *O*
http://mucks1001dagen.blo(...)-leren-maken_13.html
ziet er goed uit! :9
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_131123676
Het doel waarvan mijn vriend (de enige die de hele lijst heeft gezien) trouwens denk dat ik het niet ga halen is 'een week niet klagen' :P
Het lijkt tot nu toe ook nog nooit een goede dag om te beginnen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131123707
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Het doel waarvan mijn vriend (de enige die de hele lijst heeft gezien) trouwens denk dat ik het niet ga halen is 'een week niet klagen' :P
Het lijkt tot nu toe ook nog nooit een goede dag om te beginnen :P
Pleur die lijst online!

Een week niet klagen heb ik ook. Wordt echt waanzinnig lastig. Maar dan nog, je kan het ook, als het mislukt, gebruiken als langere periode met restarts, om het zo helemaal af te leren. Toch?
pi_131123812
Het gaat er mij altijd om dat ik bewust met mn doelen bezig ben. Een weekend of een week geen internet, betekent dus ook niet op de telefoon. Gewoon omdat je zo makkelijk de hele tijd verbonden bent met de rest van de wereld en je je twitter feed nog even leest voor dat je gaat slapen. En dat 's ochtends ook gelijk weer doet. En je eigenlijk alles wilt lezen. Soms doe ik daar heel bewust een stap terug.
Ik roep er altijd wel bij dat functioneel gebruik (voor werk/studie of bijv. OV informatie) er buiten valt.

Wat betreft een niet TV kijken doel, daar zou voor mij ook bij horen dat je geen series of films gaat kijken op je laptop of tablet, maar jezelf juist beweegt tot het doen van andere dingen. Eindelijk weer eens verder gaan met dat breiwerkje of je boek uitlezen of iets anders doen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131124060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Pleur die lijst online!

Een week niet klagen heb ik ook. Wordt echt waanzinnig lastig. Maar dan nog, je kan het ook, als het mislukt, gebruiken als langere periode met restarts, om het zo helemaal af te leren. Toch?
Ja dat dacht ik ook! Wil hem vroeg proberen af te strepen zodat ik nog heeeeeel veel herkansingen heb :P

En nee mijn lijst komt niet online
hij is te persoonlijk
het is praktisch een handleiding voor een psycholoog :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131124108
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook! Wil hem vroeg proberen af te strepen zodat ik nog heeeeeel veel herkansingen heb :P

En nee mijn lijst komt niet online
hij is te persoonlijk
het is praktisch een handleiding voor een psycholoog :')
Oké, oké. Ik heb ook persoonlijke doelen die buiten die lijst om gaan hoor :P Kan ze wel even noteren voor je. Oh wacht, dan zit ik ook weer in no time in therapie ;) Ja, weer.
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:21:38 #84
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_131124175
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:02 schreef sararaats het volgende:

[..]

ziet er goed uit! :9
Het was ook superlekker :9

Een leuk gevolg van een doel:
Toen ik gister thuiskwam, lag er een prijs voor me klaar die ik gewonnen had door mee te doen aan een prijsvraag :D *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_131124338
Lekker :D
pi_131125206
Haha leuke prijs!

Wat betreft dat geen tv kijken: ik (of eigenlijk: mijn vriend en ik, wij doen dus samen een DZP) heb er 'een week geen tv/dvd kijken bij het eten'. Wij zijn geen enorme tv-kijkers (hooguit 2 uurtjes per dag dat we iets kijken), maar wel altijd bij het eten. We kijken altijd een serie samen (nu bijvoorbeeld grey's anatomy) en dan kijken we één aflevering tijdens het eten. Dat doel wordt vervelend :P.

(Overigens koken we altijd samen dus even bijpraten na de dag zeg maar hebben we dan al gedaan.)

Oh en 100 boeken zou voor mij echt geen uitdaging zijn. Ik heb als één van mijn DZP doelen om elk kalenderjaar een reading challenge te voltooien. In 2013 is mijn doel om 75 boeken te lezen en ik zit inmiddels al op 60, dus dat is een eitje. ;)
pi_131125364
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh en 100 boeken zou voor mij echt geen uitdaging zijn. Ik heb als één van mijn DZP doelen om elk kalenderjaar een reading challenge te voltooien. In 2013 is mijn doel om 75 boeken te lezen en ik zit inmiddels al op 60, dus dat is een eitje.
Wow, dan lees je echt veel! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage vrijdag 13 september 2013 @ 13:11:16 #88
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_131125382
Of het zijn dunne boeken :P

Ik lees hier allemaal leuke doelen :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2013 @ 13:11:44 #89
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131125399
59. 10 keer succesvol een ei ‘kraken.’ (2/10)

Whoehoe *O* Net 2 eieren gebakken voor op brood en ik heb eindelijk zelf de eieren eens 'gekraakt' om het zo maar een te noemen _O- Straks even afstrepen dus :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_131125446
Ik heb ook nog 'war and peace uitlezen' :')
echt zo'n boek waar ik al weet ik hoe lang in vast zit

Misschien ga ik dat straks wel doen, als beloning omdat ik allerlei stomme klusjes heb gedaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131125631
Ik vind het ergens wel jammer dat je vrij bent om je doelen te bepalen. Zo kan je ook zeggen dat voor elke stap een doel bereikt is. Ik heb ook wel een aantal doelen, maar lang geen 101 :D .
pi_131125845
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:11 schreef DeLuna het volgende:
59. 10 keer succesvol een ei ‘kraken.’ (2/10)

Whoehoe *O* Net 2 eieren gebakken voor op brood en ik heb eindelijk zelf de eieren eens 'gekraakt' om het zo maar een te noemen _O- Straks even afstrepen dus :D
wat bedoel je met kraken? is dat hetzelfde dan breken?

dat loopt bij mij altijd verkeerd, oftwel mep ik te hard of te zacht :@
pi_131125881
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef Muck het volgende:

[..]

Het was ook superlekker :9

Een leuk gevolg van een doel:
Toen ik gister thuiskwam, lag er een prijs voor me klaar die ik gewonnen had door mee te doen aan een prijsvraag :D *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ ^O^
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_131125922
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:19 schreef Devv het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat je vrij bent om je doelen te bepalen. Zo kan je ook zeggen dat voor elke stap een doel bereikt is. Ik heb ook wel een aantal doelen, maar lang geen 101 :D .
daarom heb ik doelen die ik 'filler' doelen noem
gewoon quirky nikszeggende dingetjes
101 serieuze doelen is veel hoor
dat is niet te doen in 1001 dagen

En ik heb wel eens een 'subdoel' ja
Zoals dat ene boek en ook 100 boeken
Dan is het afvinken van dat ene boek een stap naar een groter doel (dat dan meer reden heeft dan het kleine doel als je snapt wat ik bedoel)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131125953
ik ga eens proberen een ei te breken in m'n gehakt zonder de pelletjes erbij ;)

moeilijke zaak want ik mep hard hihi
  Moderator vrijdag 13 september 2013 @ 13:29:57 #96
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131125977
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

daarom heb ik doelen die ik 'filler' doelen noem
gewoon quirky nikszeggende dingetjes
101 serieuze doelen is veel hoor
dat is niet te doen in 1001 dagen

En ik heb wel eens een 'subdoel' ja
Zoals dat ene boek en ook 100 boeken
Dan is het afvinken van dat ene boek een stap naar een groter doel (dat dan meer reden heeft dan het kleine doel als je snapt wat ik bedoel)
Ik heb bijv. de films uit de IMDB top 250 die ik nog wil zien kijken én voor elke letter van het alfabet een film kijken. Maar ik mag van mezelf de IMDB films niet voor het alfabet gebruiken, wordt het wel iets te makkelijk van, denk namelijk dat beide doelen dan ongeveer tegelijk klaar zouden zijn :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_131125990
Zo heb ik inderdaad ook 'fillers'. Voor mij was Day Zero een beslissing die ik vrij impulsief genomen heb, maar ook niet wil afhaken. Zo staan er veel dingen op die voor mij belangrijk zijn, maar ook dingen die eigenlijk totaal nutteloos zijn. Een tweede optie was om er dingen níet bij te zetten, zodat je geen 101 doelen hebt, en die later aanvult. Dat laatste wilde ik niet, ik wilde een complete lijst.
pi_131126011
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef sararaats het volgende:
ik ga eens proberen een ei te breken in m'n gehakt zonder de pelletjes erbij ;)

moeilijke zaak want ik mep hard hihi
Heb je een kom met een dun, recht randje? Bijvoorbeeld Blanda van IKEA? Die zijn daar super voor. Je tikt het randje zo doormidden en breekt het ei zonder rommel.
pi_131126030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:30 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Heb je een kom met een dun, recht randje? Bijvoorbeeld Blanda van IKEA? Die zijn daar super voor. Je tikt het randje zo doormidden en breekt het ei zonder rommel.
ik heb een kom waar normaal chips in moeten maar die heeft een redelijk dik randje denk ik
pi_131126061
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:31 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik heb een kom waar normaal chips in moeten maar die heeft een redelijk dik randje denk ik
Het kan ook andersom bedenk ik me net. Pak een mes en tik daarmee een barst in het ei. Als je hard genoeg tikt heb je meteen 2 eierhelften, tik je niet hard genoeg dan kun je ze zo van elkaar halen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')