nee,weekje niks doen aan dzp.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een weekje geen internet als doel, bedoel je?
Oef! Doe rustig aan en beterschapquote:Op woensdag 18 september 2013 23:42 schreef kvd het volgende:
[..]
nee,weekje niks doen aan dzp.
weekend niet goed met me gegaan,maandag bbezoekje dokter, aan slaappillen,maar reageer daar overdag (nog) niet goed op,hoofdpijn,misselijk,duizelig,suf.hoop dat het binnenkort wel lukt.
jeeeejquote:Op woensdag 18 september 2013 22:16 schreef Sarabi het volgende:
Een van mijn grootste doelen ga ik deze maand nog halen
24. Doe mee aan een kampioenschap.
Ik had niet verwacht dat we dit jaar (of volgend jaar al mee mochten doen) maar 6 otkober doe ik met twee andere meiden mee met het NK bellydance en ik mag de solo dansen
Doe rustig aan...quote:Op woensdag 18 september 2013 23:42 schreef kvd het volgende:
[..]
nee,weekje niks doen aan dzp.
weekend niet goed met me gegaan,maandag bbezoekje dokter, aan slaappillen,maar reageer daar overdag (nog) niet goed op,hoofdpijn,misselijk,duizelig,suf.hoop dat het binnenkort wel lukt.
Leuk idee inderdaad!quote:Op donderdag 19 september 2013 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam nog een leuk doel tegen voor mijn bucketlist! Schrijf een omgekeerde bucketlist
Daarin zet je alles wat je al gedaan hebt in je leven, de plaatsen die je bezocht hebt, de musea, de films die je hebt gezien (boeken gelezen laat ik maar weg hahaha, dat weet ik nóóit meer, iets te veel), het huis dat je al had gekocht, de studies die je hebt gedaan, de bijzondere restaurants waar je bent geweest, de pretparken etc etc. Ik dacht zo vaak bij het lezen van andermans lijstjes: hmm, heb ik al gedaan, en dat heb ik al gedaan, dat doe ik al...
HD is kutquote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind d`n Biet zo`n leukerd
En agility is tofIk deed dat vroeger met mijn herder. Voordat we allebei HD kregen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:33 schreef WebHawk het volgende:
Hoi! Ik heb me door RadioSlut laten overtuigen ook mee te doen. Ik ben nog met de lijst bezig (heb in een aantal blogs hier gespiekt) en ik ben al vrij ver. Ik zit er aan te denken om er expres nog een paar open te laten die ik bijvoorbeeld pas na een jaar mag invullen.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 20 september 2013 03:47 schreef RadioSlut het volgende:
Kan ik weer een doel afstrepen
Doei doel 92
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:28 schreef Freddeh het volgende:
[..]
HD is kut
Zit nu een horrorfilm te kijken voor doel 31: Insidious. Ik kan best wat hebben qua horror films. Maar hiervan staan zelf's m'n bilharen overeind
Ja, nadeeltje alleen... Zodra je 'het monster' hebt gezien is de spanning er wel wat vanaf. Darth Maul in een horrorfilmquote:
Inderdaad! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een film die ik echt eng vind. Misschien moet ik maar eens een horrorfilm gaan kijken in een verlaten huis bij slecht weer ofzo. Zo, in mijn veilige woonkamer gebeurt er niet veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |