Tof verhaal!quote:
Ja, dat doorstrepen en linken heb ik zonet gedaan.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof verhaal!
(En vergeet het doel niet in je lijst door te strepen en te linken)
Oh dat vind ik heel erg meevallen!quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat doorstrepen en linken heb ik zonet gedaan.
Ik heb WhatsApp weer geïnstalleerd: 147 nieuwe berichten van 24 personen.
90% van de berichten op zondag, maandag en dinsdag. Het kwartje is toen gevallen bij de meeste mensen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh dat vind ik heel erg meevallen!
Dat haal ik rustig op één dag.(misschien niet die 24 mensen, maar het aantal berichten iig wel)
Ben 0 keer gevallen vandaag. Maar nee, niet echt bang om te vallen, ik durf niet zoveel dus ik neem ook amper risico'squote:Op zondag 22 september 2013 16:48 schreef Bubbles90. het volgende:
Ben je bij longboarden niet bang om hard te vallen?
Ja dat vind ik wel een tof doel, ware het niet dat ik met een groepje vrienden uit het buitenland communiceer en dat is eigenlijk de enige manier waarop dat lukt.quote:
Ik durf te wedden dat er genoeg andere manieren zijn om met die vrienden te communiceren. Misschien niet allemaal praktisch, maar wel mogelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 18:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel een tof doel, ware het niet dat ik met een groepje vrienden uit het buitenland communiceer en dat is eigenlijk de enige manier waarop dat lukt.
Zéér herkenbaar.quote:Waar ik mezelf namelijk op betrap is dat als ik iemand iets vraag en die is daarna wel online (geweest) maar niet antwoord, dat ik dat echt irritant vind. Echt slecht van mezelf. Ik zeg er ook niks van en probeer het af te leren, maar toch!
Nou, ze wonen allemaal verdeeld over de USA, Canada én Israel. Tikkeltje onhandig ivm tijdzones.quote:Op zondag 22 september 2013 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er genoeg andere manieren zijn om met die vrienden te communiceren. Misschien niet allemaal praktisch, maar wel mogelijk.
Oh gelukkig, ik dacht dat ik de enige wasquote:Zéér herkenbaar.Ik zeg er ook niks van, maar het blijft irritant. Vooral als jezelf wel iemand bent die alle berichten direct beantwoordt... Je verwacht hetzelfde gedrag van de ander - niet doen!
Waarom longboarden ipv skateboarden? En waarom uberhaupt longboarden? Ziet er leuk uit, maar zie er het nut niet zo van. Enlighten mequote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben 0 keer gevallen vandaag. Maar nee, niet echt bang om te vallen, ik durf niet zoveel dus ik neem ook amper risico's
Omdat ik niet van de trucjes ben en liever een eind zou willen rijden. En dat lukt beter op een longboard dan op een skateboard. Waarom uberhaupt? Ken veel mensen in mijn omgeving die het ook doen en zou het nu ook wel eens willen leren want het ziet er tof uit. En is weer eens wat anders dan een fiets.quote:Op zondag 22 september 2013 18:51 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Waarom longboarden ipv skateboarden? En waarom uberhaupt longboarden? Ziet er leuk uit, maar zie er het nut niet zo van. Enlighten me
Haha, okayquote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben 0 keer gevallen vandaag. Maar nee, niet echt bang om te vallen, ik durf niet zoveel dus ik neem ook amper risico's
Nee ik dacht dat ik in een ander topic zat, heb twee tabbladen open, ging even verkeerdquote:
Pfiewww....ik weet dat ik niet super heb opgelet, maar zo slecht heb ik dus ook weer niet gekeken hahahaquote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ik in een ander topic zat, heb twee tabbladen open, ging even verkeerd
quote:Op zondag 22 september 2013 18:27 schreef CarOnline het volgende:
Waar ik mezelf namelijk op betrap is dat als ik iemand iets vraag en die is daarna wel online (geweest) maar niet antwoord, dat ik dat echt irritant vind. Echt slecht van mezelf. Ik zeg er ook niks van en probeer het af te leren, maar toch!
Ik zit een paar keer per week een uur in de auto naar het werk. Als ik dan bij een stoplicht sta ofzo kijk ik gerust bv even wat het berichtje is, dat binnen kwam. Maar antwoorden gaat dan niet. En als ik dan aankom op het werk en het bv meteen druk is, komt dat er ook niet van omdat de baas dan boos word als ik meteen begin met mijn foon. Of - heel eerlijk - ik vergeet het danquote:Op zondag 22 september 2013 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Zéér herkenbaar.Ik zeg er ook niks van, maar het blijft irritant. Vooral als jezelf wel iemand bent die alle berichten direct beantwoordt... Je verwacht hetzelfde gedrag van de ander - niet doen!
Mja, je spreekt ze dus niet allemaal tegelijkertijd. Er valt wel iets op te verzinnen, maar WhatsApp is in deze situatie misschien wel de makkelijkste oplossing ja.quote:Op zondag 22 september 2013 18:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, ze wonen allemaal verdeeld over de USA, Canada én Israel. Tikkeltje onhandig ivm tijdzones.
Dan is dit een stuk handiger. Gewoon een groeps-chat en iedereen is blij.
Nee, wees niet bang. Er zijn genoeg relaties kapotgegaan om deze reden.quote:Oh gelukkig, ik dacht dat ik de enige was
Mijn neefje zei dat hij de hele vakantie ruzie had gehad met zijn vriendin omdat ze verwachtte dat hij steeds op haar whatsappjes zou reageren terwijl hij dus vakantie aan het vieren wasquote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, wees niet bang. Er zijn genoeg relaties kapotgegaan om deze reden.
Ik begrijp het wel, daar niet van. Het blijft irritant.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik zit een paar keer per week een uur in de auto naar het werk. Als ik dan bij een stoplicht sta ofzo kijk ik gerust bv even wat het berichtje is, dat binnen kwam. Maar antwoorden gaat dan niet. En als ik dan aankom op het werk en het bv meteen druk is, komt dat er ook niet van omdat de baas dan boos word als ik meteen begin met mijn foon. Of - heel eerlijk - ik vergeet het danOmdat ik er niet meteen op kon antwoorden.
Er zijn dus situaties genoeg bedoel ik waar iemand wel even snel online komt en kijkt, maar niet meteen antwoordt![]()
(Als ik thuis op de bank hang antwoord ik altijd wel meteen!)
Dat dus.quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn neefje zei dat hij de hele vakantie ruzie had gehad met zijn vriendin omdat ze verwachtte dat hij steeds op haar whatsappjes zou reageren terwijl hij dus vakantie aan het vieren was
Duidelijk, en klinkt ook wel aannemelijk. Stuk beter mee te nemen ook dan een vouwfiets ofzo in het OV. Het is dat ik met de auto ga iedere dag, anders zag ik wel een interessant ideequote:Op zondag 22 september 2013 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik niet van de trucjes ben en liever een eind zou willen rijden. En dat lukt beter op een longboard dan op een skateboard. Waarom uberhaupt? Ken veel mensen in mijn omgeving die het ook doen en zou het nu ook wel eens willen leren want het ziet er tof uit. En is weer eens wat anders dan een fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |