dat zei hier iemand...quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:49 schreef Jojogirl het volgende:
Dat komt doordat de standaard zakken voor 500 mL antistollingsmiddel bevatten en als je daar dan maar 300 in stopt, klopt de verhouding niet meer. Overigens heb ik ook nog nooit gehoord dat ze ook kleinere zakken afnemen
Trouwens, even nieuwsgierig...hoe gaat het met de kamer? Nog wat ondernomen tegen huisbaas? Al iets nieuws op het oog?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt wel cakeMaar ziet er in elk geval al lekker uit
![]()
Ik ben inspiratie opdoen voor de kastjes die ik als een van mijn doelen wil pimpen![]()
Ik heb twee van deze;
[ afbeelding ]
En twijfel een beetje nog tussen de volgende ideeën:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar hier staan ook wel weer toffe tussen : http://www.homedit.com/15(...)st-a-fresh-new-look/![]()
bwah, nog niet helemaal maar ik ga het voor alle zekerheid niet doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat is wel jammer...maar je hebt mooi maar wel even uitgezocht of je het überhaupt mag worden
Net smelt choco gekocht, als ik de moed er nog voor kan opbrengen doe ik het zo nog ff met het kind.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die chocolade![]()
Volgende keer een pakje slagroom (200ml) leegknijpen in een glazen schaaltje, in de magnetron tot het heet is (maar niet kookt) en dan 200 gram chocolade daarin gooien en roeren tot alles vloeibaar is. Daarna je cakepops in dopen
Niet zoveel veranderingquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Trouwens, even nieuwsgierig...hoe gaat het met de kamer? Nog wat ondernomen tegen huisbaas? Al iets nieuws op het oog?
Je staat iig niet vanaf volgende week op straat ofzo, dat is al mooi om te horen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet zoveel veranderingIk ben rustig aan het kijken en vooral aan het twijfelen wat ik nu wil, aangezien ik vanaf mei huurtoeslag zou krijgen en heel graag iets voor mezelf wil. Of ik dan nu een paar maanden op een houtje ga bijten, twee keer verhuizen of iets waar ik wel tevreden mee blijf
![]()
Maar de huisbaas laat ik maar gewoon rusten, krijg ik waarschijnlijk alleen maar gezeik mee
Nee, januari pas, daar ben ik wel blij meequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Je staat iig niet vanaf volgende week op straat ofzo, dat is al mooi om te horen.
Lastige keuze wel om te maken...
En vandaag voor doel #39 een sample scheerzeep ontvangen van een bepaalde webshop. Wat ruikt dat spul lekker zeg. Het is dat ik nog moet wachten op m'n scheermes, anders zou ik vanavond voor de spiegel staan in de badkamer...quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:07 schreef Freddeh het volgende:
Gisteren voor doel #39 een nieuw (oud/klassiek) scheermes/krabber besteld. Moderne scheergerei de deur uit en goedkoper, én stijlvol scheren.
Ik zal een balletje opgooien in mijn netwerk.quote:Op maandag 23 september 2013 22:27 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik zit in Appelscha, dus een cirkel overlappend met Groningen, Drachten, Leeuwarden, Emmeloord, tot aan Zwolle. Ik zit nu op een 2e/3e lijns functie op een ICT servicedesk.
Dank je. Erg tofquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal een balletje opgooien in mijn netwerk.
Maar het is geluktquote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, er wordt hier hard aan doelen gewerkt lees ik!
Wel balen van je baan Freddeh.. Ik woon in regio Zwolle, dus mocht ik wat tegenkomen, dan laat ik het weten!
En wat een strijd met de chocopops. Vind ze er toch wel smakelijk uit zien hoor![]()
Hier was ook een flinke strijd met mijn doel: Puzzelen met 50 tinten oranje...
Maar een leuk vooruitzicht: morgen begin ik met een fotografiecursus! Heel veel zin in!
Voor mijn eerste DZP heb ik een puzzel van Assepoester gemaaktquote:Op woensdag 25 september 2013 01:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar het is gelukt![]()
En veel plezier met fotograferen!
De puzzel is ook een van mijn doelen, maar denk dat ik hem nog even uitstel als ik dit lees haha! Maar waarschijnlijk neem ik sowieso een tekening (Disney) dus dat is net iets makkelijker dan al die oranje stukjes!
Dank jequote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, er wordt hier hard aan doelen gewerkt lees ik!
Wel balen van je baan Freddeh.. Ik woon in regio Zwolle, dus mocht ik wat tegenkomen, dan laat ik het weten!
Ik had ook gewoon die van Cars moeten nemen denk ikquote:Op woensdag 25 september 2013 01:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar het is gelukt![]()
En veel plezier met fotograferen!
De puzzel is ook een van mijn doelen, maar denk dat ik hem nog even uitstel als ik dit lees haha! Maar waarschijnlijk neem ik sowieso een tekening (Disney) dus dat is net iets makkelijker dan al die oranje stukjes!
quote:Op maandag 23 september 2013 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heet Saskia en heb ooit op de lagere school een vriendje gehad die Jeroen heette, dat was dus direct hilarisch
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef Freddeh het volgende:
Denk dat ik DZP maar even op pauze zet. Eerst een nieuwe baan zoeken. K** wat een slecht nieuws is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |