Dat is waar, ik hou het wel bij de P.quote:Op maandag 23 september 2013 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als dat de titel is waarmee het in de bioscoop te zien was en wat er op de dvd-hoes staat dan is het de P. Bijna niemand weet welke film je hebt gezien als je zegt dat je Dead's Man Chest hebt gekeken
Dat heb ik met de Harry Potter's en de Lord of the rings trilogie (waarbij ik ook nog eens altijd de 'the's' vergeet, dus niet The fellowship of the ring, maar Fellowship of the ring...).quote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef DeLuna het volgende:
Pirates of the Caribbean: Dead's Man Chest.
Valt dat nu onder de P of de D (voor het film kijk op alfabetdoel)
Ik heb al besloten dat The niet meetelt.quote:Op maandag 23 september 2013 21:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Harry Potter's en de Lord of the rings trilogie (waarbij ik ook nog eens altijd de 'the's' vergeet, dus niet The fellowship of the ring, maar Fellowship of the ring...).
Ik heb besloten dat ze niet mee mogen doen aan het alfabet aangezien ze een doel op zich zijn..maar in geval van tijdnood mogen ze misschien toch wel meedoen...quote:Op maandag 23 september 2013 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat The niet meetelt.
Ik zit in Appelscha, dus een cirkel overlappend met Groningen, Drachten, Leeuwarden, Emmeloord, tot aan Zwolle. Ik zit nu op een 2e/3e lijns functie op een ICT servicedesk.quote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'het noorden van het land' en wat voor een functie zoek je?
Delicious Chocolate staat op de verpakking dus ik verwacht het wel...quote:Op maandag 23 september 2013 19:35 schreef kvd het volgende:
[..]
van die candy melts die niet willen melten...nu al 2 keer...
maar weet eigenlijk niet of dat eigenlijk wel chocola is...ja toch?
Ik had die van Wilton, de eerste keer een zak in de magnetron gedaan, en weer en weer en weer en weer...het was wel wat gesmolten, maar erg dik. Wel gebruikt, maar was erg onhandig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Delicious Chocolate staat op de verpakking dus ik verwacht het wel...
Heb het ook nog maar 1x gebruikt. Vanmiddag poging 2 met normale smelt chocolade.
Ja dit is ook net deeg!quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik had die van Wilton, de eerste keer een zak in de magnetron gedaan, en weer en weer en weer en weer...het was wel wat gesmolten, maar erg dik. Wel gebruikt, maar was erg onhandig.
De tweede zak au bain marie gedaan, dat werd net deeg...die is direct de prullenbak ingegaan hahaha
Dan zijn het ijsjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dit is ook net deeg!
Denk dat de kinders de chocola wel lekker vinden, de onge'smolten' en dan vanmiddag maar verder.
Pops liggen in de vriezer, zijn ze mooi hard. (Weet ik veel, tip van oudste dochter, maar ze zei 2 uur, ze liggen er straks 24 uur in)
quote:Op maandag 23 september 2013 17:16 schreef CarOnline het volgende:
http://frausingalong.blog(...)-make-bake-pops.html
Whoohoo
Dat is wel jammer...maar je hebt mooi maar wel even uitgezocht of je het überhaupt mag wordenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat ik het bloeddonor worden ga schrappen, ik mag waarschijnlijk niet ivm Cymbalta (AD)
Oh echt, ik was wóest!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry
Maar je schreef het zo leuk...
Als het er op de foto maar mooi uitziet!quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als het er op de foto maar mooi uitziet!
Volgende keer maak ik ze van klei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef kvd het volgende:
Het brood wat nog geproefd moet worden:Het lijkt wel cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ziet er in elk geval al lekker uit
![]()
Ik ben inspiratie opdoen voor de kastjes die ik als een van mijn doelen wil pimpen![]()
Ik heb twee van deze;
En twijfel een beetje nog tussen de volgende ideeën:
Maar hier staan ook wel weer toffe tussen : http://www.homedit.com/15(...)st-a-fresh-new-look/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
de bovenstequote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt wel cakeMaar ziet er in elk geval al lekker uit
![]()
Ik ben inspiratie opdoen voor de kastjes die ik als een van mijn doelen wil pimpen![]()
Ik heb twee van deze;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar hier staan ook wel weer toffe tussen : http://www.homedit.com/15(...)st-a-fresh-new-look/![]()
Bij mij ging dit ook hopeloos mis, naar bleek was het te snel verwarmd en dus verbrand en dan kan je doen wat je wil maar je houdt die brokkelzooi.quote:Op maandag 23 september 2013 18:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
O echt?
Ik heb nog nooit chocolade gehad dat niet wilde smelten!
Maar zo stom! Argh.
Ohh dat kan het ook zijn, de oven stond al ff aan en toen heb ik de chocola er in gezet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mij ging dit ook hopeloos mis, naar bleek was het te snel verwarmd en dus verbrand en dan kan je doen wat je wil maar je houdt die brokkelzooi.
De_Taartjesfee had een wereldse tip voor een mis van melkchocola met slagroom, werkte als een trein. Alleen geen leuk kleurtje dan dus.![]()
Ik ben even de verhoudingen kwijt.
Oh, en je verslagje is![]()
dat zei hier iemand...quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:49 schreef Jojogirl het volgende:
Dat komt doordat de standaard zakken voor 500 mL antistollingsmiddel bevatten en als je daar dan maar 300 in stopt, klopt de verhouding niet meer. Overigens heb ik ook nog nooit gehoord dat ze ook kleinere zakken afnemen
Trouwens, even nieuwsgierig...hoe gaat het met de kamer? Nog wat ondernomen tegen huisbaas? Al iets nieuws op het oog?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt wel cakeMaar ziet er in elk geval al lekker uit
![]()
Ik heb twee van deze;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar hier staan ook wel weer toffe tussen : http://www.homedit.com/15(...)st-a-fresh-new-look/![]()
bwah, nog niet helemaal maar ik ga het voor alle zekerheid niet doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat is wel jammer...maar je hebt mooi maar wel even uitgezocht of je het überhaupt mag worden
Net smelt choco gekocht, als ik de moed er nog voor kan opbrengen doe ik het zo nog ff met het kind.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die chocolade![]()
Volgende keer een pakje slagroom (200ml) leegknijpen in een glazen schaaltje, in de magnetron tot het heet is (maar niet kookt) en dan 200 gram chocolade daarin gooien en roeren tot alles vloeibaar is. Daarna je cakepops in dopen
Niet zoveel veranderingquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Trouwens, even nieuwsgierig...hoe gaat het met de kamer? Nog wat ondernomen tegen huisbaas? Al iets nieuws op het oog?
Je staat iig niet vanaf volgende week op straat ofzo, dat is al mooi om te horen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet zoveel veranderingIk ben rustig aan het kijken en vooral aan het twijfelen wat ik nu wil, aangezien ik vanaf mei huurtoeslag zou krijgen en heel graag iets voor mezelf wil. Of ik dan nu een paar maanden op een houtje ga bijten, twee keer verhuizen of iets waar ik wel tevreden mee blijf
![]()
Maar de huisbaas laat ik maar gewoon rusten, krijg ik waarschijnlijk alleen maar gezeik mee
Nee, januari pas, daar ben ik wel blij meequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Je staat iig niet vanaf volgende week op straat ofzo, dat is al mooi om te horen.
Lastige keuze wel om te maken...
En vandaag voor doel #39 een sample scheerzeep ontvangen van een bepaalde webshop. Wat ruikt dat spul lekker zeg. Het is dat ik nog moet wachten op m'n scheermes, anders zou ik vanavond voor de spiegel staan in de badkamer...quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:07 schreef Freddeh het volgende:
Gisteren voor doel #39 een nieuw (oud/klassiek) scheermes/krabber besteld. Moderne scheergerei de deur uit en goedkoper, én stijlvol scheren.
Ik zal een balletje opgooien in mijn netwerk.quote:Op maandag 23 september 2013 22:27 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik zit in Appelscha, dus een cirkel overlappend met Groningen, Drachten, Leeuwarden, Emmeloord, tot aan Zwolle. Ik zit nu op een 2e/3e lijns functie op een ICT servicedesk.
Dank je. Erg tofquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal een balletje opgooien in mijn netwerk.
Maar het is geluktquote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, er wordt hier hard aan doelen gewerkt lees ik!
Wel balen van je baan Freddeh.. Ik woon in regio Zwolle, dus mocht ik wat tegenkomen, dan laat ik het weten!
En wat een strijd met de chocopops. Vind ze er toch wel smakelijk uit zien hoor![]()
Hier was ook een flinke strijd met mijn doel: Puzzelen met 50 tinten oranje...
Maar een leuk vooruitzicht: morgen begin ik met een fotografiecursus! Heel veel zin in!
Voor mijn eerste DZP heb ik een puzzel van Assepoester gemaaktquote:Op woensdag 25 september 2013 01:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar het is gelukt![]()
En veel plezier met fotograferen!
De puzzel is ook een van mijn doelen, maar denk dat ik hem nog even uitstel als ik dit lees haha! Maar waarschijnlijk neem ik sowieso een tekening (Disney) dus dat is net iets makkelijker dan al die oranje stukjes!
Dank jequote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, er wordt hier hard aan doelen gewerkt lees ik!
Wel balen van je baan Freddeh.. Ik woon in regio Zwolle, dus mocht ik wat tegenkomen, dan laat ik het weten!
Ik had ook gewoon die van Cars moeten nemen denk ikquote:Op woensdag 25 september 2013 01:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar het is gelukt![]()
En veel plezier met fotograferen!
De puzzel is ook een van mijn doelen, maar denk dat ik hem nog even uitstel als ik dit lees haha! Maar waarschijnlijk neem ik sowieso een tekening (Disney) dus dat is net iets makkelijker dan al die oranje stukjes!
quote:Op maandag 23 september 2013 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heet Saskia en heb ooit op de lagere school een vriendje gehad die Jeroen heette, dat was dus direct hilarisch
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef Freddeh het volgende:
Denk dat ik DZP maar even op pauze zet. Eerst een nieuwe baan zoeken. K** wat een slecht nieuws is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |