abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 september 2013 @ 15:20:52 #1
163650 Greys
pi_131383112
Day Zero Project
101 doelen in 1001 dagen, al is het bungeejumpen of gewoon leren koken, alles mag, zolang de doelen voor jou haalbaar en realistisch zijn.

Het idee Day Zero Project is geboren in Nieuw-Zeeland door Michael Green.

Het doel achter Day Zero Project is om je ideeën en plannen eindelijk eens waar te maken. Iedereen heeft wel iets wat die ooit eens wil doen. Waarom wachten en niet gewoon doen?

Ieder jaar rondom oud en nieuw hoor je wel de voornemens om dingen te veranderen? Hoeveel hiervan worden ook echt uitgevoerd. Bijzonder weinig. Daarom 1001 dagen om je voornemens uit te voeren. Door 1001 dagen (ongeveer 2,75 jaar) te nemen staan andere activiteiten zoals studie, werk niet in de weg om je plannen te dwarsbomen. En sommige dingen kan je nou eenmaal alleen in een bepaald seizoen doen. Een sneeuwpop maken in de zomer is bijzonder lastig. Tijdens de 1001 dagen valt er vast wel een keer sneeuw. Maak die sneeuwpop en zet hem op je lijst als gedaan.

Veel mensen beginnen met de volgende drie doelen in hun project:

1. Koop een spaarpot
2. Doe voor ieder behaald doel een x bedrag in de spaarpot (bijvoorbeeld een euro)
3. Doe het einde van de 1001 dagen iets leuks van het geld.

Nog maar 98 doelen zelf te bedenken, en ze hoeven niet allemaal serieus te zijn. Als ze maar haalbaar en meetbaar zijn. Doe wat je zelf wil met 101 doelen in 1001 dagen!

Als je het leuk vindt, kan je je voortgang delen op een weblog zodat je zelf kan zien wat je hebt gedaan (en bewijs dit eventueel ook door middel van foto's) en om de wereld je te laten steunen in het halen van je doelen.

Vorige delen
LIF / Day Zero Project
LIF / Day Zero Project #2
LIF / Day Zero Project #3
LIF / Day Zero Project #4
LIF / Day Zero Project #5
LIF / Day Zero Project #6
LIF / Day Zero Project #7
LIF / Day Zero Project #8 Lijstjes lijstjes lijstjes
LIF / Day Zero Project #9 Spaarpotten!

Officiële website
http://www.dayzeroproject.com/

Fokkers met DZP blogs
19butterfly82
Anne
Brici
Bubbles90.
Chemiu
Crientj
DeLuna
De_Taartjesfee
Freddeh
Greys
Jojogirl
kvd
LizLot
Mini_rulez
Muck
Mutsefluts
Neraice
PurePoisonPerfume
RadioSlut
Sarabi
sararaats
Spiegelei
sylvesterrr
vault_tec
YPPY

Dayzero resultaten van mensen over heel de wereld
Achievements

Handige links
Countdown Timer
Nederlandse Day Zero Project
Photojojo
Flickr

Wil je een nieuw topic openen of wil je jezelf toevoegen aan de lijst met blogs, de OP is hier te vinden.

[ Bericht 26% gewijzigd door Greys op 20-09-2013 16:07:49 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131383126
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:28 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een film die ik echt eng vind. Misschien moet ik maar eens een horrorfilm gaan kijken in een verlaten huis bij slecht weer ofzo. Zo, in mijn veilige woonkamer gebeurt er niet veel.
Dát is nog eens een tof idee. In een verlaten huis met een aantal mensen een echt enge horrorfilm kijken :D Count me in!
  Redactie Sport vrijdag 20 september 2013 @ 15:22:22 #3
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131383150
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Lieve dames en heren daar he? :D O+
Geen heer gezien daar, alleen maar dames aan het prikken _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_131383220
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:22 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Geen heer gezien daar, alleen maar dames aan het prikken _O-
Dan was dat niet in Groningen, daar werd het onderzoek door een heer gedaan. Prikken daarna verder door dames.

Maar, goed bezig!! ^O^
  Redactie Sport vrijdag 20 september 2013 @ 15:25:36 #5
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131383234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Dan was dat niet in Groningen, daar werd het onderzoek door een heer gedaan. Prikken daarna verder door dames.

Maar, goed bezig!! ^O^
Ik was zeker wel in Groningen, in het UMCG. :D
pi_131383264
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:25 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik was zeker wel in Groningen, in het UMCG. :D
Nee joh, doe normaal :D Volgende keer mini-prik-meet met mij en kvd? :')
  Redactie Sport vrijdag 20 september 2013 @ 15:26:36 #7
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131383279
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:26 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Nee joh, doe normaal :D Volgende keer mini-prik-meet met mij en kvd? :')
Hahaha _O-
pi_131383417
Whehe, kwartje valt... Opmerking van mij gekaapt voor in de TT, Greys? :')
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:39:18 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_131383656
Greys, wil je de OP van de wiki halen? Want dan kloppen de linkjes naar de oude topics en staan alle verdwenen blogjes niet meer in de lijst.

http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DayZeroProject
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 september 2013 @ 16:06:08 #10
163650 Greys
pi_131384370
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:31 schreef Freddeh het volgende:
Whehe, kwartje valt... Opmerking van mij gekaapt voor in de TT, Greys? :')
Dit leek me een goede samenvatting :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:39 schreef Jojogirl het volgende:
Greys, wil je de OP van de wiki halen? Want dan kloppen de linkjes naar de oude topics en staan alle verdwenen blogjes niet meer in de lijst.

http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DayZeroProject
Oh ja tuurlijk, moment...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131384652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh die lijkt me dus écht moeilijk :D :@ :@
Het lukt me aardig. Ik ben al vijf dagen en 2 uren WhatsApp-loos. :D

Het is wel een flinke uitdaging... Ik had niet verwacht dat ik geen afkickverschijnselen zou krijgen. Ik overweeg nu serieus om nog langer geen WhatsApp te gebruiken. :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 september 2013 @ 16:23:22 #12
163650 Greys
pi_131384847
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het lukt me aardig. Ik ben al vijf dagen en 2 uren WhatsApp-loos. :D

Het is wel een flinke uitdaging... Ik had niet verwacht dat ik geen afkickverschijnselen zou krijgen. Ik overweeg nu serieus om nog langer geen WhatsApp te gebruiken. :P
Maar roepen er dan mensen op Facebook 'hey hallo waarom antwoord je niet op WA?' of valt het mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131384975
Weer een doel behaald *O* 30 dagen elke dag 30 minuten gehoepeld.
Dit weekend even een blogje schrijven.
pi_131385008
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar roepen er dan mensen op Facebook 'hey hallo waarom antwoord je niet op WA?' of valt het mee?
Zondagavond heb ik op Facebook "mijn vrienden" al laten weten dat ik sinds die middag geen WhatsApp meer heb. :) Nee, nog geen boze mails/sms'jes/facebook-berichten ontvangen. :D
pi_131386431
Mijn doel is: nooit beginnen aan whatsapp. Als ik vriendinnen en collega's daarmee bezig zie dan ben ik blij dat ik er geen gebruik van maak (jongens in de sportschool zijn er zelfs continue mee bezig 8)7 ). Antwoord je even niet, gaan ze zeuren! (alhoewel het wel reuze handig is natuurlijk voor korte vragen, afspraken etc)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 20 september 2013 @ 17:25:55 #16
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131386648
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Mijn doel is: nooit beginnen aan whatsapp. Als ik vriendinnen en collega's daarmee bezig zie dan ben ik blij dat ik er geen gebruik van maak (jongens in de sportschool zijn er zelfs continue mee bezig 8)7 ). Antwoord je even niet, gaan ze zeuren! (alhoewel het wel reuze handig is natuurlijk voor korte vragen, afspraken etc)
Maar groepsgesprekken O+

Ik en mijn ouders, broertjes en zusjes hebben een whatsappgroep. Ik denk sinds ik twee jaar uit huis was? En ik vond het heerlijk om eindelijk weer een beetje de knullige dingen mee te krijgen. Wanneer je niet thuis woont krijg je toch minder goed mee waar iedereen mee bezig is, maar hier kwamen echt de knullige 'wat eten we' en 'ik kom iets later thuis' dingen mee. Ik voelde me daardoor in elk geval veel meer betrokken.

En nu mijn broertje en zusje ook uit huis zijn is het ook handig om van hun leven op de hoogte te blijven :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_131387954
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:28 schreef Sarabi het volgende:
Weer een doel behaald *O* 30 dagen elke dag 30 minuten gehoepeld.
Dit weekend even een blogje schrijven.
Wat leuk, een mede hoepelaar! Net begonnen of meer ervaren al? Ik doe het een paar maandjes en zit nu te wachten op mijn twins.
pi_131389367
Ik doe het al een paar jaar maar doe er verder weinig bijzonders mee.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 september 2013 @ 19:27:20 #19
163650 Greys
pi_131389680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Ik doe het al een paar jaar maar doe er verder weinig bijzonders mee.
Jij bent toch de buikdansdame?
Daar is het sowieso goed voor toch? :D *O*

Of haal ik er nu twee door elkaar? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131389843
Nee hoor, dat is Sarabi :Y

Misschien moet ik op mijn lijstje 'leren hoepelen' toevoegen, want dat kan ik echt niet. Ik hou hem niet hoog :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131390528
Hahaha nee dat ben ik inderdaad :D bij beide sporten gebruik je veel dezelfde spieren :Y

@Isa heb je al ooit een hoepel voor volwassenen geprobeerd? dan is het echt zoveel makkelijker.
pi_131391336
Die kan je zeker niet kopen bij een speelgoedzaak? Volgens mij hebben ze daar altijd alleen van die kleine hoepels. Mijn opa heeft zelf een hoepel voor mij gemaakt van pvc-buis, ooit 8-) Zo cool.
pi_131391956
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Voor doel 36 moet ik met mijn hond meedoen aan een agility wedstrijd.
We zijn nog niet zo heel goed ( :D :') ) maar ik kreeg vandaag een mail van mijn hondenvereniging dat er op 27 oktober bij een ándere vereniging een wedstrijd wordt georganiseerd waar 'debutanten' aan mee mogen doen. Ik denk dat Biet op dat onbekende terrein gewoon rondjes gaat rennen om iedereen gedag te zeggen ipv over hindernissen springt, maar ik denk toch dat ik ons maar inschrijf!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ doe Bietje de groetjes van mij.

mijn DZP ligt even stil wegens ziekte. ik voel me al dagen zoooooooo beroerd :{
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_131391978
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Die kan je zeker niet kopen bij een speelgoedzaak? Volgens mij hebben ze daar altijd alleen van die kleine hoepels. Mijn opa heeft zelf een hoepel voor mij gemaakt van pvc-buis, ooit 8-) Zo cool.
Waar woon je? Voor een euro of 25-30 heb je een volwassenenhoop. Een simpele, uit delen bestaande hoepel is de hypnotica travelhoop. Maar leuker zijn de handgemaakte, met kleuren naar keuze. Ik denk dat ik binnenkort zelf wat hoepels ga maken, veel familie willen er eentje.
pi_131392126
Ik heb er ooit een handgemaakte besteld. Was inderdaad rond de 30 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')